Нов строеж на брега на морето
Строителството се извършва между нос Свети Тома и т.нар. "Шофьорски плаж" на самия бряг. Строи се и по тъмно
18 Януари 2019, Петък, 22:28 ч.
Строителството се извършва между нос Свети Тома и т.нар. "Шофьорски плаж" на самия бряг
Зрители на бТВ сигнализираха за нов строеж на брега на морето. Според институциите строежът до блатото Алепу край Созопол е законен.
Строителството се извършва между нос Свети Тома и т.нар. "Шофьорски плаж" на самия бряг. Строи се и по тъмно.
Теренът е частен и в него е предвидено изграждането на два курортни комплекса на обща площ от 20 декара, уточниха от екоинспекцията в Бургас. Мястото попада в две зони от „Натура 2000”, но има одобрен доклад за въздействие върху околната среда.
От фирмата инвеститор обясниха, че на този етап се извършва само укрепване на свлачището.
"Резултатите от докладите, които са извършени от екипа биолози, показват, че има минимални въздействия, които са на много малка площ и като цяло обектът няма да окаже значително въздействие", обясниха от РИОСВ-Бургас.
В категории:
Созопол
Ник Райнер може да получи смъртна присъда, убил е родителите си
Автоинструкторите в Бургас излизат на протест
17/12/2025, Сряда 09:47
1
Жилищата в България удвоиха цената си за 10 години, но 86% живеят в собствено жилище
Васил Терзиев: Камерите в училищните тоалетни са недопустими, ще има пълно разследване
Наркотици заливат САЩ и Европа, a престъпните мрежи сменят маршрута
Почина Бай Данчо - легенда на Сектор "Б" и символ на синята вярност
Млади таланти озариха празничната сцена на Коледния фестивал в Царево
Revolut закрива левовите сметки: автоматична конверсия в евро от 17 декември 2025 г.
Мъгливи сутрини и слънчеви следобеди: Температурите тръгват нагоре до уикенда
На 17 декември почитаме Свети пророк Даниил - покровител на вярата, дома и благоденствието
Гъсти мъгли, заледени пътища и ограничения по магистралите в навечерието на празниците
Директор на училище задържан за скрити камери в ученически тоалетни

Коментирам с факт написаното в статията, който факт казва, че земята е Държавна публична, и не може да бъде друга!
Исках да кажа, че теренът не е частен! Ще го използва някое частно лице, което впоследствие, или ще плаща на когото трябва /бъди сигурен, че това няма да е към бюджета/, или ще последва съдбата на Гебрев!
Защото практически винаги щом "Теренът е частен" и.... на практика "до там".
Поне повече хора "да им се отворят очите" !
..... така ще има ответни действия от обикновените хора ( то досега вече трябваше Революция да има, незнам кой, какво Още Чака)
Глава втора.
КРАЙБРЕЖНА ПЛАЖНА ИВИЦА. ПОЛЗВАНЕ
Чл. 6. (1) Крайбрежната плажна ивица е обособена територия, съставена от отделни морски плажове, представляваща част от морския бряг към прилежащата му акватория.
(2) (Изм. - ДВ, бр. 27 от 2013 г.) Морският плаж е територия, представляваща обособена част от крайбрежната плажна ивица, покрита с пясък, чакъл и други седиментни или скални образувания в резултат на естествени или изкуствено предизвикани в резултат на човешка дейност процеси на взаимодействие на морето със сушата. Към територията на морския плаж се включват и пясъчните дюни, разположени непосредствено зад плажната ивица или попадащи върху морския плаж.
(3) Морските плажове са изключителна държавна собственост.
(4) Публична държавна собственост, която не може да бъде обявена за частна, са:
1. морските плажове;
2. брегоукрепителните и брегозащитните системи и съоръжения за предпазване от вредното въздействие на водите, изградени в имоти - държавна собственост, извън границите на населените места;
3. прилежащите на морето крайбрежни езера, лагуни, лимани и влажни зони;
4. пясъчните дюни;
5. (изм. - ДВ, бр. 27 от 2013 г.) островите, включително и създадените в резултат на човешка дейност.
(5) Публична общинска собственост, която не може да бъде обявена за частна, са брегоукрепителните и брегозащитните системи и съоръжения за предпазване от вредното въздействие на водите, с изключение на тези по ал. 4, т. 2.
Теренът е Държавен, при това публичен! Винаги е бил, и сега си е такъв!
Очакваше се в Давос Борисов и Помпейо да обсъдят точно следката за F-16. И там трябваше да бъдат изяснени и параметрите на продажбата на изтребителите на България, както и деликатните въпроси като крайната цена и срока на доставка.
Тръмп, Макрон и Тереза Мей няма да отидат в Давос Виж още
Тръмп, Макрон и Тереза Мей няма да отидат в Давос
Вероятно затова, макар решението на парламента да е факт от сряда, от фирмата-производител на F-16 заявиха, че нямат официално съобщение от българското правителство за старта на преговорите. Те обясниха, че американската държава трябва да го получи, тъй като става въпрос за преговори на държавно равнище, съобщи БНР.
Разговорите обаче може да не започнат скоро. Причината - вече повече от 20 дни мното правителствени институции са затворени заради бюджетна криза, предизвикана от искането на президента Доналд Тръмп да осигури финансиране на стената с Мексико.
Затова и от посолството на САЩ в България не успяха да потвърдят дали официално са получили решението на българския парламент.
Министерството на външните работи посочи, че не е водещо и не разполага с информация за изпратено запитване.
Същевременно в София представител на компанията производител увери, че е имало разговори с Министерството на отбраната. Но и той не посочи дата за начало на преговорите.
Според бившия командващ силите на НАТО в Европа ген. Филип Брийдлав започването на преговори за Ф-16 е първата наистина голяма стъпка към увеличаване на капацитета на българските ВВС в НАТО.
"За петнайсетте години членство в НАТО България наистина допринесе за Алианса. От доста години вие сте разчитали на оборудването и техниката, наследена от членството ви във Варшавския договор. Нормално е за тези години командващите на военновъздушните сили и хората, които работят, да са полагали усилия да променят нагласите си от съветски стил на работа към стил, характерен за НАТО", каза Брийдлав.
Според него МиГ-29 покрива нуждите за охрана на българското въздушно пространство.
"Има определени притеснения по отношение на поддръжката и обслужването му. Вярвам обаче, че България има намерението да бъде допринасяща не само за сигурността на собственото си въздушно пространство, но и за сигурността на НАТО. Би било хубаво и български самолети да отговарят за
Няма ли да дойдат някакви международни наблюдатели и да ги наврат у на кучето да не казвам кое тия душмани на народа?