„Пътят на смъртта“ взел 24 жертви, айтозлия намери решение как камионите да не летят като ракети
Днес предстои тежка опеарация на 17-годишния Октай, който пострада при инцидента
„Пътят на смъртта“ заради който днес Айтос е в траур, е взел досега поне 24 жертви. Много е опасна улицата, защото наклонът е много голям и камионите, останали без спирачки, летят като ракети. Това каза пред бТВ 74-годишният Стойчо Ников.
Той предлага просто решение, което може да предпази съгражданите му от това да стават жертви на камикадзетата с камионите.
„Шофьорите не могат да ги спрат и ги е страх да отбият в лозята. Тук имаше дебели дървета, но са изкоренени след катастрофи“, разказва мъжът, който живее близо до мястото, където стана бруталната катастрофа, при която загинаха Нури Хюсеин и двете му деца, а 17-годишния пешеходец Октай е в реанимация в тежко състояние.
Единадесетокласникът пострада тежко от отломките на катастрофиралия камион докато си вървял по тротоара в понеделник вечер. Момчето е в реанимация с черепно-мозъчна травма. Днес му престои тежка операция. Близки и съученици молят всеки, който може да дари кръв в Кръвния център в Бургас до 14 часа.
„Ако се направи околовръстен път, тези камиони отгоре като се изтърват, ще отидат на отсечката Карнобат – Бургас и ще стане голямо меле. Невъзможно е. Трябва от първата чешма да се направи ляв завой, за да не могат камионите да го вземат с голяма скорост“, обясни Стойчо Ников.
„Нужно е да има купчини с чакъл, за да ги спира. Ако има късмет, шофьорът да оживее“, добавя той.
Адвокат на Васил Божков осъди прокуратурата да му плати 400 хил. лв.
Боровец и Банско отново сред най-изгодните ски курорти в Европа за британците
Допаминова диета - новата мания на Gen Z
Лейди Гага спря концерт по време на порой заради танцьор, паднал от сцената
Тези зодии се влюбват в грешния човек
И колите на доброволците ще могат да ползват лампи и сирени на пътя, но само при кризи
Плащаме над хилядарка за хижа на Коледа
Украйна атакува още един танкер в Черно море
Райънеър се оплака, че посредници продавали билетите им с 50 % по-скъпо
Спортна легенда стана на 77 години
Кой наследи милионите на Косьо Самоковеца
Разкриха шофьора на дрифтиращия Мерцедес по българските пътища

полицаи
през 30 метра
за скапаните
шофьори
Трийтe флeгми! Аз чeрпя!
1. Да се товарят камионите в рамките на позовленото.
2. Да има ефективен контрол от страна на ДАЙ .
3. Камиони, които се движат в България да бъдат технически изрядни.
Ако тези неща се правят ще има много по-малко инциденти с камиони. Нека си вземем поука и смъртта на тези невинни хора да ни накара да бъдем по съвместни на пътя.
В заключение ще напиша КОНТРОЛ! Това е ключа за по- безопасни пътувания.