„Пътят на смъртта“ взел 24 жертви, айтозлия намери решение как камионите да не летят като ракети
Днес предстои тежка опеарация на 17-годишния Октай, който пострада при инцидента
„Пътят на смъртта“ заради който днес Айтос е в траур, е взел досега поне 24 жертви. Много е опасна улицата, защото наклонът е много голям и камионите, останали без спирачки, летят като ракети. Това каза пред бТВ 74-годишният Стойчо Ников.
Той предлага просто решение, което може да предпази съгражданите му от това да стават жертви на камикадзетата с камионите.
„Шофьорите не могат да ги спрат и ги е страх да отбият в лозята. Тук имаше дебели дървета, но са изкоренени след катастрофи“, разказва мъжът, който живее близо до мястото, където стана бруталната катастрофа, при която загинаха Нури Хюсеин и двете му деца, а 17-годишния пешеходец Октай е в реанимация в тежко състояние.
Единадесетокласникът пострада тежко от отломките на катастрофиралия камион докато си вървял по тротоара в понеделник вечер. Момчето е в реанимация с черепно-мозъчна травма. Днес му престои тежка операция. Близки и съученици молят всеки, който може да дари кръв в Кръвния център в Бургас до 14 часа.
„Ако се направи околовръстен път, тези камиони отгоре като се изтърват, ще отидат на отсечката Карнобат – Бургас и ще стане голямо меле. Невъзможно е. Трябва от първата чешма да се направи ляв завой, за да не могат камионите да го вземат с голяма скорост“, обясни Стойчо Ников.
„Нужно е да има купчини с чакъл, за да ги спира. Ако има късмет, шофьорът да оживее“, добавя той.
Съдът взе решение дали този актьор е изнасилвач
Възрастен мъж си направи парти в столичния транспорт
Светлана Гринчук подаде оставка в Украйна, благодари на Зеленски
Мъж открадна 2 бутилки уиски във Варна, ще лежи в затвора при строг режим
Известен диджей е сериен изнасилвач?
Извънземни закъсаха в небето над България?
Ето как изглежда звездата от "Сам вкъщи" сега, майка му също остаря
Европейска страна премахва задължителната пенсионна възраст
"Тя има съвършена красота"
Кандидат за шофьор бе скъсан за рекорден 128-и път
Радев нямало да пътува до Турция, за да гледа националите ни с Ердоган

полицаи
през 30 метра
за скапаните
шофьори
Трийтe флeгми! Аз чeрпя!
1. Да се товарят камионите в рамките на позовленото.
2. Да има ефективен контрол от страна на ДАЙ .
3. Камиони, които се движат в България да бъдат технически изрядни.
Ако тези неща се правят ще има много по-малко инциденти с камиони. Нека си вземем поука и смъртта на тези невинни хора да ни накара да бъдем по съвместни на пътя.
В заключение ще напиша КОНТРОЛ! Това е ключа за по- безопасни пътувания.