×
Парламентарни избори 2022 Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • „Макдоналдс“ в Швейцария започна да приема криптовалути
  • 15-годишен преобърна кола в дере край Търговище, трима са ранени
  • В Солун предлагат магазините да затварят по-рано с цел пестене на енергия
  • Пускат 110 000 противогрипни ваксини
  • Държавата дава 1,6 млн. за студентите за наеми
  • Руската телевизионна журналистка Марина Овсянникова потвърди, че е избягала от домашния си арест
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Страшната истина за ДАИ, АПИ и КАТ като преки участици в убийствата от претоварените камиони


Страшната истина за ДАИ, АПИ и КАТ като преки участици в убийствата от претоварените камиони
Синдикалният лидер от ИААА Александър Иванов предупреди шефовете на транспортни фирми, че шофьорите им масово ги мамят с измислени от тях рушвети за ДАИ-инспекторите
Тема в развитие
Транспортни фирми бият тревога: Върнаха претоварените тирове на пътя, защо контролът е избирателен? Истински боец: 17-годишният Октай, премазан от тира в Айтос, до дни ще си е у дома Майката на загиналия Нури: Даваше все пари на бедните и на болните Бетонна ограда ще спира тировете по пътя на смъртта в Айтос, родители готови пак да протестират ДАИ се появи на „Пътя на смъртта“ и за 24 часа реши проблема с претоварването Страшната истина за ДАИ, АПИ и КАТ като преки участици в убийствата от претоварените камиони Айтозлии: Спечелихме битката, но не и войната. Мислете му, ако ни излъжете! След бунта на айтозлии: Изграждат обходен път, който да изведе тировете от града Мобилни кантари, камери и полиция ще има на "пътя на смъртта" в Айтос НА ЖИВО: Ще извадят ли „пътя на смъртта“ от Айтос Ще изчезнат ли камионите от пътя на смъртта след трагедията в Айтос Протест в Айтос, блокират пак пътя на смъртта Родителите на Нури държат снимката от най-щастливия му момент и плачат: Ние изгоряхме, но да няма други почернени Извънредно! Братът на Нури разкъса полицейския кордон в Айтос: Око за око, зъб за зъб Айтозлии направиха жива верига на ул. „Хаджи Димитър“, призовават да няма повече жертви НА ЖИВО във Флагман.бг: Протестът в Айтос срещу „пътя на смъртта“ Учители и приятели на Айфер от ДГ „Славейче“ в Айтос почетоха паметта й  ДАИ е престъпна организация, работеща срещу подкупи за най-големите превозвачи Шофьорът на зърновоза-убиец Валентин Вълчанов: Ще говоря само пред моя адвокат Айтос на протест, организаторите се заканиха да блокират „пътя на смъртта“ денонощно Пробата за алкохол на шофьора на тира Валентин от касапницата в Айтос е отрицателна Ето истинската причина за отнетите 3 човешки живота от зърновоза на равденеца Данаил Иванов В Айтос две ангелчета отлетяха на небето, а ние жадуваме за пари, пари, пари… Министри виновни за трагедията в Айтос? „Пътят на смъртта“ взел 24 жертви, айтозлия намери решение как камионите да не летят като ракети Какво още трябва да се случи, за да извади АПИ „пътя на смъртта“ от Айтос? Помогнете! 17-годишният Октай, пострадал тежко при касапницата с тир в Айтос, се нуждае от още кръв 17-годишният Октай, пострадал при катастрофата в Айтос, е в кома, даряват кръв, за да го спасят 8 години Нури е работил в Холандия, за да купи мечтаната за семейството му къща в Айтос Утре ще е най-тъжният първи учебен ден в Айтос: Две деца вече никога няма да прекрачат училищния праг Кметът на Айтос Васил Едрев обяви ден на траур заради невинните жертви на автокасапницата Болката е неописуема: Руенското село Речица плаче за трите жертви на кървавата баня в Айтос Господ ли вдигна от пейката тези две жени 15 минути преди сигурната им смърт Спял ли е на волана водачът на тира Валентин Вълчанов? Първи кадри на светло от градинката-гробище пред лунапарка в Айтос (СНИМКИ/ВИДЕО) Още не знаят има ли алкохол или дрога у водача на пълния с жито тир Баща на 32 години и двете му деца – на 9 и 7 г. са загиналите в разцепения джип Волво в Айтос (ВИДЕО 18+) Бургазлията Валентин Вълчанов шофирал кървавия тир убиец  Директорът на ОДМВР-Бургас ст. комисар Калоян Калоянов с първа официална информация за трагедията в Айтос Четири са жертвите на бруталното меле в Айтос, две деца са убити на място В Айтос е истинска касапница, има поне 4 жертви Извънредно! Тежка катастрофа в Айтос, има пострадали
виж още
скрий
22 Септември 2021, Сряда, 13:45 ч.
Автор: Флагман.БГ

Вътрешните ни правила и указания за работа са направени така, че да се обслужват корпоративни интереси. Ние нямаме достъп до 30-те точки за следене на свръхтовар в тол-системата, а в същото време работим по над 40 наредби, закони и директиви, казва синдикален лидер 

Председателят на фирмената синдикална организация на КТ „Подкрепа“ в Изпълнителна агенция „Автомобилна администрация“ (ИААА) Александър Иванов се свърза с Флагман, за да бъдат чути и реалните проблеми, с които ежедневно се сблъскват инспекторите от ДАИ. Изявлението е по повод интервюто на .зърнопроизводителя Йордан Апостолов /ВИЖ ТУК/, който прояви изключителна гражданска съвест и смелост да даде интервю пред наш репортер след трагедията със загиналите две деца и баща им в Айтос, премазани от претоварен зърновоз. 

Ето и изявението на сндикалния лидер:

Съгласно Закона за автомобилните превози и работодателите също подлежат на санкции, изразяващи се в сериозни парични глоби. Агенцията е на колене, а  трябва директорите да мобилизират екипите си, които по брой са под санитарния минимум, да извършат проверки на всички предприятия, които продават суровини. Да се направят контрапроверки на всички товародатели. Товародателят е лицето, което товари стоката. Конкретно по случая в Айтос от 13 септември, трябва да се види кой е товарил от зърнобазата в Првадия, чия е тя. Отговорност носи и самият товародател. Това е, за което ние ще настояваме.

Проверки трябва да се направят на всички в този процес. Да се отиде на всички пристанища с Икономическа полиция, да се извадят разпечатките на камионите, които са влезли или излезли с какъвто и да е товар. Във всички зърнобази също да се направи такава проверка. И да се санкционират абсолютно всички – и товародателите, и фирмите превозвачи.

 ДАИ е под санитарния минимум по брой на инспектори за целия Европейски съюз. В цяла Европа има ДАИ, навсякъде имат такава служба. Когато през 2005 г. ни обучаваха германците и французите, ние бяхме 280 инспектори. Поискаха, за да ни приемат в ЕС, да станем 500 инспектори. Това беше едно от условията. Чел съм доклада им, който те написаха. Тогава увеличиха щатните бройки. Но какво се получи: Деловодители, изпитващи – всички ги преквалифицираха на книга като инспектори, за да покрием бройката от 500 човека.
Тогава работехме по 8 наредби и два закона. В момента работим по над 40 наредби, директиви и закони. Работата при нас се увеличи 20 пъти, откакто ни приеха в ЕС. Но инспекторите в цяла България в момента са общо 120. Защото по време на управлението на ГЕРБ се направиха две съкращения, даже 3. Бяхме около 250, останахме 120. В момента сме 121 инспектори по щатно разписание. От тях 60 се занимават с административна работа, защото и такава има. Де факто има около 30 екипа на терен в цяла България. 

Знаете ли, че за Пловдив, Пазарджик и Смолян има 3 екипа. За Бургас, Ямбол и Сливен също има 3. Екипите са по двама служители. Нашата основна дейност не е претоварването. Има такава служба, която се занимава само и единствено с това. Те си имат кантари. Но и те са малко – мисля, че са около 6 екипа или 8 за цялата страна. Единственият начин да се спре претоварването е като АПИ съставя първичната документаця и изпраща писмата до нас, за да можем ние да съставяме актове на товародателите. Новата шефка на АПИ е наш бивш служител от ДАИ. Тя трябва да изпраща  до нашия директор и ние да отиваме да създадем актове на базата на тяхните актове. Така голяма част от каменните кариери спряха вече да претоварват. 

Ние нямаме достъп до въпросните 30 точки от ТОЛ системата, които трябва да следят за претоварване по пътищата. Доколкото знам ръководството ни поиска достъп до тях. Предстои да ни раздават таблети по неясна все още за нас програма, за да можем да се закачаме към клетките, но това е в бъдеще време. Още не можем. Нашата основна дейност е свързана с работното време на водачите, защото там също е много голям проблемът; с това да не е нарушена техническата изправност на превозните средства и т.н. КАТ също могат и трябва  да проверяват за претоварване. Защо бягат от отговорност?!

В ЗДвП е записано ясно максимално допустимата маса на МПС-то. Не може да се хвърля постоянно помия само към ДАИ. Многократно съм имал срещи в транспортното министерство по тази тема. На мен ми писна да се говори за корупция. Защото корупцията, която беше в ДАИ, не идваше отдолу, а отгоре. Един от зам.министрите на транспорта в последното правителство на ГЕРБ  върна на поста му човека, който беше "касиер"  на предишните директори. Няма да му назова името, всички знаем кой е той, както и кой бе този зам.министър. 
Искам да ви кажа, че ние работим на максимума, на 6-дневна работна седмица. Имаме страшно много жалби, не можем да ги обработим, малко сме. В ЕС на 10 000 жители има 3.5 до 5 инспектори от ДАИ. При нас това съотношение е 0.5 на 10 000.
Това са основните проблеми.

Не може да има европейски изисквания с африкански методи на заплащането. Нашите заплати са по 800-900 лв., максимум 1000 лв. с извънреден труд. Това е също голям проблем, с който трябва да се ангажира държавната администрация. Работим с 4 камери в автомобилите си и не можем и да си позволим каквото и да е корупционно действие без да се разбере. А в същото време вътрешните ни правила и указания за работа са направени така, че да се обслужват корпоративни интереси. 

Накрая искам да информирам собствениците на превозваческите фирми, че шофьорите им масово ги мамят. Те си правят по 300-400, че и повече лева над заплатите, като прибавят към разходите си уж платени рушвети на инспектори от ДАИ, които са ги спрели за проверка на свръхтовар - за да им "затворят" очите. Направихме наскоро няколко насрещни проверки - оказва се, че на посочените точки по трасето изобщо не е имало проверяващ екип. 


 


В категории: Айтос


15
Коментара по темата
15.
Емил
23.09.2021 08:11:07
0
1
Това което казва Синдикалиста е абсолютната Истина!!!Крайно време е Ръководството на ИААА да съди всички Клеветници по адрес на ИААА!!!
14.
Иван
23.09.2021 03:08:06
0
3
Пак се хвърля вината върху ДАИ, че товародателя нама съвест ,че водачът и товародотел, е допуснал МПСто да бъде претоварепо и превозвачът също !!! И депотата май си прови пияр кампания на гърба на ДАИ, защо не влезнете да го проверите и ако е претоварвал в рамките на една година назад да му съставита АУАН за всяко претоварване ало ДАИ Варна защо спите стиска ли ви ???? На гърба на трагедията си прави пияр кампания нала зам .министъра на транспорта за който говори този г-н е от неговато партия !!!
13.
55
23.09.2021 00:03:55
1
2
Къв е тоя джендър? Тия от Аааа всичките са корумпета... като навсякъде другаде.
12.
Цанев
22.09.2021 23:23:59
2
4
Тоя хубавец ходи с една руса от ДАИ Варна от синдикатите и цял ден по телефоните въртят клюки.
11.
PORT BURGAS
22.09.2021 20:44:58
1
9
Много странно, защо на пристанището няма дежурни проверяващи от ДАИ, КАТ, ТОЛ? Освен това, защо служителите в пристанището не сигнализират при влизане на претоварен камион? Би трябвало те също да се санкционират, ако допускат нарушители!
10.
Атанас
22.09.2021 19:51:16
5
6
Не всички служители са корумпирани. Познавам лично, човека даващ интервюто - Александър Иванов и ви гарантирам, че в това, което казва има 90% истина. Трябва да се търси отговорност, не само в служителите на ДАИ, но и от самите товародатели и превозвачи, които системно карат претоварени.
9.
Бс
22.09.2021 18:03:27
4
9
Точно синдикалистите да не се обаждат , защото те са най-големите мош**ници. На хранилка съ към работодателите и властта и само говорат празни приказки на работниците. Чудя се как още има хора, които им плащат членски внос!?
8.
Яяя
22.09.2021 17:07:54
1
11
Точно така е. А защо са им повече хора да отидат сто метра преди пристанището и да теглят всички са за там.
7.
Банкянеца
22.09.2021 14:52:40
3
31
ДАИ е поредната паразитна структура, в която ГЕРБ/ДПС нацвъкаха шуробаджанашки калинки. Схемата е отработена - големите фирми си плащат на високо ниво и камионите не се проверяват изобщо. Ако закачат рушвет от някоя дребна риба, все файда е.
6.
Шофър
22.09.2021 14:36:48
0
52
Шофьорите не плащат на инспекторите щото никой не ги спира.Големите фирми си плащат директно на шефовете и камионите им изобщо не се спират.Обикновеният инспектора може да вземе нещо от някой мълък частник който го е хванал за нещо случайно.
5.
Вучков
22.09.2021 14:26:45
1
37
Чантаджиите са навсякъде в администрацията! В МВР най-много.
4.
Атанас
22.09.2021 14:14:09
5
68
На пътя проверяват КАТ, ДАИ, Тол, жандармерия, горски стражари, вероятно и други мързеливи и корумпирани държавни служители. Хиляди , десетки хиляди знайни и незнайни войни на мързела и корупцията. Ние данъкоплатците сме много добрички и щедри - купили сме им дрешки, шапки, пистолети, коли, бензин, заплати. Плащаме им осигуровките. Сега този измислен профсъюзен лидер, който нищо не работи, а само приказва и чиято заплата пак плащаме ние чрез вноските от заплатите на синдикалните членове иска да назначим още и още нови мързеливи и крадливи държавни чиновници. Ако половината от тях се уволнят веднага нищо няма да се усети. Живеем в ерата на информационните технологии. На всеки камион има устройство, което предава на държавата on line маршрута му. Просто трябва да се добави и теглото на товара му. ДАИ, ТОЛ, горски да се закрият, а служителите да се уволняват веднага. Контролните проверки за тол, мол, тегло, лицензи ги прави само КАТ. По този начин се удвояват заплатите на пътните полицаи. Останалото го прави софтуера. По тази система работи НАП и няма човешка намеса и грешки.
3.
235880
22.09.2021 14:06:22
2
38
Аз беден служител на ДАИ, до сега несъм видял!
2.
ХХ
22.09.2021 13:53:51
3
15
еми значи не е трябват пари на тая държава щом са пропуснали да оправят кантавите и да контролират претоварени камиони .
1.
1001 нощ
22.09.2021 13:52:46
1
45
Да е. А ония дето го снимаха да си иска пари от един турчин. По скоро вашите инспикторчета си докарват не по една, а по няколко заплатки отгоре. Няма как да не ти писне, че се говори само за корупция когато си отгоре, не най-отгоре, но отгоре.
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Вижте кои зодии ги очакват приятни изненади в любовта и кой голям успех в бизнеса Вижте кои зодии ги очакват приятни изненади в любовта и кой голям успех в бизнеса Хороскоп за деня – 6 октомври 2022, четвъртък         Никога не подхващайте тези теми след секс Никога не подхващайте тези теми след секс Никога не обсъждайте недостатъците на половинката си, особено пък след секс 5 признака, че сте на ръба на изтощението 5 признака, че сте на ръба на изтощението Как да познаете бърнаут синдрома Колко пъти се влюбва всяка отделна зодия Колко пъти се влюбва всяка отделна зодия Телците са изключително отдадени на човека, в когото се влюбят Тези пилешки бутчета свършват за минути, тайната е в соса Тези пилешки бутчета свършват за минути, тайната е в соса Рецептата е много лесна, а са ужасно вкусни Майката на Сузанита със 7 операции Майката на Сузанита със 7 операции Увеличих бюста си, оформих брада и скули, каза Шенай  Инж. Христин Илиев: Има опасност от фалити на топлофикации по време на отоплителния сезон Инж. Христин Илиев: Има опасност от фалити на топлофикации по време на отоплителния сезон Дружествата ще искат компенсации за високите цени на природния газ, коментира е нергийният експерт Здравният министър: Заради липсата на кадри, има болници у нас, които са в по-тежко състояние и от УМБАЛ-Бургас Здравният министър: Заради липсата на кадри, има болници у нас, които са в по-тежко състояние и от УМБАЛ-Бургас Репортер на Флагман.бг засне видео с няколко обещания на служебния министър, които трябва да успокоят здравните работници Забраниха на Константин да пее и крещи по кръчмите Забраниха на Константин да пее и крещи по кръчмите Лекарите забраниха на Коцето да пее и вика до 12 октомври Отстраниха от длъжност полицайката Любка Гечева заради мелето с Поршето Отстраниха от длъжност полицайката Любка Гечева заради мелето с Поршето Дамата в униформа била на смяна по време на катастрофата и не е оказала помощ на пострадалите французи
10 причини за провала на руските войски в Украйна 10 причини за провала на руските войски в Украйна Руската армия се сблъсква с редица проблеми - от остаряла техника и недостиг на хора до паднал боен дух и некадърно командване Меган Маркъл искала дворец от кралицата, получила кукиш Меган Маркъл искала дворец от кралицата, получила кукиш Американката често се оплаквала, че не ѝ се плаща, за да присъства на кралски ангажименти Анджелина Джоли заведе дело за домашно насилие срещу Брад Пит Анджелина Джоли заведе дело за домашно насилие срещу Брад Пит Ето в какво точно актрисата обвинява бившия си съпруг Путин подписа законите за анексиране на 4-те украински региона Путин подписа законите за анексиране на 4-те украински региона Русия анексира Донецка, Луганска, Запорожка и Херсонска област Ново 20: Мъск все пак ще купи Twitter Ново 20: Мъск все пак ще купи Twitter Най-богатият човек е готов да затвори сделката за 44 млрд. долара Обсъждат в Европарламента присъединяването на България и Румъния към Шенген Обсъждат в Европарламента присъединяването на България и Румъния към Шенген Зоната за пътуване без паспортни проверки трябва да бъде разширена, за да се включат двете страни възможно, смятат евродепутатите Няма индикации, че Русия се готви да използва ядрени оръжия Няма индикации, че Русия се готви да използва ядрени оръжия  Съобщенията за движение на руски ядрени оръжия не могат да бъдат потвърдени, заявиха от Пентагона. С подобно изявление излезе и Белият дом Украинските войски напредват към Берислав, руснаците удариха град край Киев с дронове Украинските войски напредват към Берислав, руснаците удариха град край Киев с дронове Бързото изтегляне на руските войски от области в Източна и Южна Украйна Лукашенко: Мобилизирайте учениците да берат ябълки и да събират картофи Лукашенко: Мобилизирайте учениците да берат ябълки и да събират картофи Беларуският президент - бивш съветски ръководител на колхоз - е известен със своите спорни изказвания и радикални предложения В Гърция спряха помощите за дизела, бензинът стана по-евтин В Гърция спряха помощите за дизела, бензинът стана по-евтин Отново се покачват цените на хранителните стоки
Ицо Хазарта Ицо Хазарта Към Борисов: Извинявай, че пак имам повече преференции от теб Виц на деня Виц на деня В пернишко заведение:
- Как ще платите?
- В бой.
- А фрактура ще желаете ли?
Виц на деня Виц на деня Българският цирк фалира - не можа да се конкурира с правителството, народното събрание, столична община, президент... Статус във фейсбук Статус във фейсбук Умните идеи идват само когато глупостта вече е направена.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори