Какво още трябва да се случи, за да извади АПИ „пътя на смъртта“ от Айтос?
Не е работа на Общината да изгражда държавен път
Какво още трябва да се случи, за да се превърне изграждането на околовръстния път на Айтос в приоритет за Агенция „Пътна инфраструктура“?
Всяка година или всеки месец трябва да стават инциденти, като този, който се случи снощи – едно семейство е погубено, бащата и двете деца са мъртви, майката е жива, но само физически.
И дано Бог бъде с другия пострадал – 17-годишния Октай, който близо денонощие се бори за живот, защото и за неговите близки земният път ще приключи. Няма да има смисъл да продължават!
Всички те са жертви на безотговорността.
Автомобилната администрация, позната като ДАИ, например би следвало да извършва качествен контрол върху претоварените камиони. Те ли не знаят какъв е маршрутът на зърното и кои са потенциалните нарушители? Или просто не искат да го разберат, защото хипотетично да приемем, че са финансово стимулирани! По-вероятно да е второ. Ако бъркаме – нека от ДАИ да дадат отчет колко проверки са извършени на входа на Айтос и съответно колко са глобени.
Вина носи и отговорникът за държавните пътища в България – АПИ. Философията на пътното строителство и поддържане е такава, че държавата поема контрола върху всички извънградски пътища, както и стратегически булеварди и натоварени шосета в населените места, които се използват от транзитния трафик.
Не е работа на Общината да изгражда държавен път. Дори законово няма право да го стори, да не говорим финансово, необходими са средства, които със сигурност ще надвишат годишния бюджет на Айтос.
В АПИ обаче така им отърва. Измиват си ръцете и чакат бурята да утихне… до следващата катастрофа.
Днес се оправдават, че трябвало да има „инвестиционно намерение, съобразено с общия устройствен план“ и евентуално можели да осигурят средства. Пълно дебелокожие! Това са твърдения, изречени в деня, в който стана ясно, че същата тази държавна агенция е платила 1,225 млн.лева за преместването на конусите на пътя София-Перник, но за Айтос пари просто няма.
„Миналата година след инцидента на 11 септември дойде комисия, огледа трасето, каза, че ще вземе мерки и дотам. Нищо не беше направено“, каза снощи пред репортер на Флагман.бг кметът на Айтос Васил Едрев.
Той има защо да е гневен, всеки си прехвърля топката и един стратегически за държавата участък винаги се оказва забравен, а той е изключително натоварен. Местните също са гневни. Днес се появиха призиви за затварянето на кръговото и блокирането на Айтоския проход за неопределен период от време - докато се види, че има желание да се направи околовръстният път.
Проект за изграждането на такъв има, макар и идеен. Плановете са да извежда трафика западно от Айтос, за да нямат достъп транзитно преминаващите през града.
Нека всеки отговорен кандидат-депутат заложи този приоритет, но не просто предизборно, а да го приеме като кауза и да не се опитва да се заиграва популистки и да не подценява айтозлии, защото те са хора с добра памет.
Опасни ли са играчките Лабубу, мами, вижте резултата от теста им
6 места в дома ви, които трябва да почиствате с прахосмукачка всеки уикенд
САЩ - Европа се разпада икономически и може да се срути цивилизационно до 20 години
Над 80 ученици участваха в шосейно бягане „Никулден“ в Несебър
Кои са носителите на Годишните литературни награди в Бургас
ЧСИ-тата искат разширяване на правомощията
Вапцаровски дни в СУ „Н. Й. Вапцаров“ Царево – седмица, посветена на словото, духа и младите таланти
Заровени кюфтета – царски пир за жълти стотинки! Как може нещо толкова елементарно да е толкова вкусно
ЕК глоби Илон Мъск със 120 млн. евро
Всички правим тази грешка с прането през зимата, а може да ни довлече черен мухъл
Netflix купува Warner Bros. и HBO Max за 72 млрд. долара - най-голямата сделка в историята на Холивуд
Благомир Коцев обжалва гаранцията от 200 000 лв.

Какво трябва да се направи за да се ограничат инцидентите навлизане в Айтос от посока Руен, докато се изгради околовръстния път на Айтос.
1. Да се постави по-голяма табела на входа на Айтос в посока от Руен, тази е толкова малка за общински град с 20 000 души население. Казвам само от посока Руен. По големи табели за населени места има в малките Руенски села.
2. Идвайки от Руен преди Айтос, пред мен 2 коли правят ляв завой, за никъде и отиват някъде където не позволено, движението се затапва и за малко бус да ме удари отзад. Тези леви завои да се спрат. Ако се прави някакъв ляв завой да се оформи помощна лява лента.
3. Бабуните или както са по известни като "легнали полицаи", да се изведат по нагоре извън населено място.
4. Да се изгради Паркинг за временно и аварийно спиране, ако са наложи преди влизане в Айтос, както и КПП на КАТ и АПИ за контрол на водачите.
1 минава се по пътищата отбелязват се червени зони с резки завои и опастности
2 сяда се на масата пише се заповед за обезопасяване и се правят мантинели ограничетил легнали полицаи варели с вода
Просто е не само секретарките да си дигат поличките в обедната почивка
айде със здраве ама така ще е докато няма кадърни хора то е измислено никои не открива топлата вода
ако не знаете чукате в интернет за информация как се прави
Дреме им на тюфлеците какво се случвс по пътищата!