Сраженията на Цар Калоян продължават
Огромни ями зеят в прясно положения асфалт на бургаската улица „Цар Калоян“. Това е центърът на града. Ремонтът започна в началото на април и тогава кметът Димитър Николов изчисли, че ще приключи за 118 дни. Ако приемем датата 4-ти април като официален старт на разкопките, финалът трябва да бъде на 31 юли (другата неделя). Още в началото на ремонта обаче започнаха скандали с отрязани здрави и хубави дървета по протежението на улицата, а днес коли и хора пропадат в огромни дупки от канали.
Това е резултатът пред магазин "Европа", където е най-оживено,
кратерите продължават до бул. "Сан Стефано" |
Минавайки днес по прясно положения асфалт пред супермаркет „Европа“ (старата сграда на „Краснодар“), бях втрещен от безумна гледка. Точно по средата на новоположената настилка зеят дупки с широчина около метър и половина и дъбочина приблизително 30 см.
В следващата дупка умишлено не поставих бутилката в най-дълбоката част
|
Дупките се намират на разстояние 20-30 м една от друга. Докато снимах от едно кафе наблизо взех стъклена бутилка за сравнение. Управителят на заведението подхвърли с ирония думите "Давай, снимай кочината, то се е видяло, че скоро няма да я оправят". На дъното на всяка дупка се мъдри капак на канализационна шахта, който на места дори е сложен накриво и е полуотворен.
|
Това са довършителни работи, биха казали изпълнителите. И би звучало съвсем нормално, ако улицата не бе отворена за коли и пешеходци! Живеещите в околните кооперации спират колите си на улицата, други шофьори вече минават по новата настилка, за да стигнат до магазин „Европа“, трети ползват отсечката за да избегнат трафика по „Гладстон“... Факт е, че движение има, и то много. Леки коли и джипове едва едва заобикалят огромните необезопасени ями с риска или да премажат някой на тротоара, или да остържат някоя паркирала встрани кола.
За кое да внимава първо шофьорът - за ходовата част на колата или за пешеходеца?
|
Обозначения няма, табели няма, нито камъни или клони, каквито обикновено се слагат пред пътно препятствие, докато бъде отстранено. И така по цялото протежение на улицата. За да се измъкне някой невредим с колата си от там, трябва отлично да познава терена.
Хора и коли в безумен слалом по ул "цар Калоян"
|
Едно от обещанията на общината беше, че „изцяло
ще бъде подменена подземната инфраструктура, ще бъдат изградени нови канали и
отливни шахти“. Шахтите си стоят със старите капаци, а никъде по улицата не се
виждат нови.
Нов стандарт при ремонта на улиците в Бургас - дупките трябва да са поне 20 см дълбоки
|
Завивайки от ул."Сливница" надясно по "Цар Калоян" ви посреща този кратер
|
Мъркането разкрива повече за котките от мяукането
Почина Карл Карлтън – легендата зад хита "She’s a Bad Mama Jama"
Медиците от КОЦ-Русе: Спасяваме животи, но заплатите ни намаляват
Четири знака, че тялото ви има недостиг на витамин С
Украински подводен дрон удари руска подводница за 400 млн. долара в Новоросийск
Две лекарки осъдени за смъртта на дете в Сливен
16-годишна наръга ученичка с нож в Атина
Синът на Роб Райнер арестуван след смъртта на родителите си в имението им в Калифорния
Сватбена игра в Германия завърши с бой и ранена булка
Националния исторически музей връчи наградата „Лъв - Пазител на наследството“ на кмета на Царево
Русия съди Euroclear за над 229 млрд. долара заради замразените активи
Трик с алуминиево фолио зад радиатора пести топлина и смъква сметките

вие изобщо прочетохте ли статията?
става въпрос за това да се ОБОЗНАЧАТ ремонтите!!! нищо против не се изказва за самите ремонти.
колкото до това защо някой кара по тази улициа - ми като няма ЗАБРАНИТЕЛНИ ЗНАЦИ за движение по нея, що да не карам? А?!?
миндили с миндилите. аман от доморасли дървени философченца.
Коментирайте тогава.
живея до борисовата и при нас е същия ад
дано опраат таз улица най-сетне
иначе мерси на фирмата дет я работи, че ми предоставя възможността да се чувствам като на сафари в центъра на Бургас
счупени носачи и амортисьори.То и без
да си строителен инженер,трябваше да
им е ясно,че ще станат такива окопи.