×
Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман
Накратко
  • Задържаха 90 души по време на протести в Париж
  • Повреда в локомотива наложи престой на бързия влак от София за Свиленград
  • От 10 000 до 100 000 лева глоба за БНР заради „замлъкването“
  • Изработват стратегия за безопасност на движение по пътищата
  • Катастрофа на 139 километър на магистрала "Тракия" в посока Бургас затруднява движението
  • Тайфунът „Тапа“ рани 4 души в Япония, стотици полети са отменени
  • 4 души загинаха в Тексас при наводнения заради тропическата буря Имелда
  • Да се забрани отглеждането и умъртвяването на животни с цел добив на ценни кожи от 2021 г. - предлага депутатът от БСП Михаил Христов
НА ЖИВО

За 9 минути през Бургас: Ето как за няколко години с 3 проекта облекчиха трафика в града


За 9 минути през Бургас: Ето как за няколко години с 3 проекта облекчиха трафика в града
Всяко едно от кръгчетата по стария маршрут (в червено) бе потенциално задръстване, по новия (в зелено) града се прекосява 2 до 3 пъти по-бързо
24 Март 2019, Неделя, 16:05 ч.
Автор: Георги РУСЧЕВ

През летните месеци допреди 3 години бе ад, туристи от страната минаваха през целия център, за да се доберат до Созопол

Помните ли улица „Крайезерна” преди реконструкцията й? След строителните дейности пътната артерия изнесе целия трафик за Южното Черноморие от центъра на Бургас. Улицата спестява на града огромни задръствания, но да си припомним каква бе ситуацията само няколко лета по-рано.

През града, основно по булевардите „Стефан Стамболов” и „Струга” към Трапезица и бул. „Тодор Александров”, минаваше целия поток от автомобили от входа на Бургас при кръговото на Метро до изхода на града в посока Созопол. Това предизвикваше огромни задръствания през туристическия сезон, когато хора от вътрешността на страната пътуваха към курортите на юг от Бургас. 

Община Бургас започна да работи в посока облекчаване на тази ситуация. Първа стъпка бе надлезът за Созопол на изхода на Бургас, който премахна тапите към и от жк „Меден рудник”. Последва кръговото на Трапезица, което замести безсмисления светофар и за което писахме преди седмица. Последна стъпка в плана бе разширението на ул. „Крайезерна”. 

Отвориха ул. "Крайезерна", край на тапите на входа на Бургас! (ВИДЕО)

Тя бе открита на 11 юли 2017 г. и чрез нея, дори в най-натоварените откъм трафик летни месеци, автомобилите от вътрешността на страната прекосяват целия Бургас само за 8 или 9 минути – време, близо 2 пъти по-кратко от това преди трите мащабни проекта.

Два светофара в Бургас ни надуват сметките за такси безбожно

Единственото спорно кръстовище, което в Бургас сякаш е останало все още неуредено, е това между ул. „Одрин” и бул. „Сан Стефано”. Възможно е съвсем скоро проблемът с двуминутния червен сигнал на сфетофара там също да бъде разрешен, а това би било последна стъпка в пълното облечакване на трафика в града.


В категории: Бургас


38
Коментара
Иска ли Тръмп война с Иран
Иска ли Тръмп война с Иран 21/09/2019, Събота 21:20 0
38
Коментара по темата
38.
аз 28 до 33
26.03.2019 20:18:12
0
1
Папагал, аз съм си бургазлия и родът си ми е бургаски. Точно ти си ямболски суджук, който живял тук от има няма 5-6 години вече се намърда в "историята" на града. Кой от работещите в нефтозавода е викал на Вая блато, че не се сещам. Сигурно ония от айтоския балкан, които работиха в него, когато личния състав надхвърляше 10 000 човека. Вая си е била винаги Вая. Какво блато, какви 5 лв. ви гонят ? Що се касае за блатата, където бяха утайниците. И аз това написах, бургазлии им викат така, но не знаят произхода им. Те новобургазлии и на морето викат гьол, ама това не са били наши думи. Иначе за отравянето на блатата. Ами не знам в отровни води да живеят лебеди и чапли. От няколко години, там е пълно с такива птици. Иначе да, преди повече от 25 години отровите бяха унищожили там тръстика и папрат. Природата обаче е по-силна от човешката глупост и днес флората и фауната там придобиват първоначалния си вид. Попитайте орнитолозите на пода и ще ви разкрият още интересни и любопитни подробности, касаещи възстановяването на отровените водни и сухоземни площи там. Нещо повече, там се върнаха птици и отново се появи едно рядко земноводно животинче живеещо в тръстиката и в земята под нея.
Така че мили ми новосъграждани, не всяка вода е блато и не всяко блато е негативна форма на воден басейн. Пък тези кауни, които твърдят, че старите бургазлии викали на вая блато да си отиват на къра от където са дошли.
37.
Чичо Манчо
25.03.2019 18:38:58
0
0
Аааа, Камено пое достатъчно трафик - през лятото не можеш да се разминеш от леки коли,оставаше и камиони да пуснат. Пълна простотия!Иначе статията си е хубава ама пусти бургаски селяни - ако не е адидас,не разбират от друго.И в Перник са по-умни.Аз съм от Камено и в сравнение с бургаските тъпанари съм интелектуален Бог!
36.
мислещ
25.03.2019 09:43:33
0
5
Тъпаните трябваше да направят обхода за южното черноморие още около Камено, а не да вкарат целиая трафик в града и после да се чудят как да го изкарат
35.
тъй, тъй
25.03.2019 09:37:15
0
3
сега като подсилят дигите може и язовири да станат...
34.
До 33
25.03.2019 09:35:36
1
5
Така е, много по-престижно за прищълците е да кажеш че живееш до езерото, а не блатото
33.
до 25 и 28
25.03.2019 09:33:44
1
5
Абе ямболски пришълци , за старите бургазлии това са си блата от време оно, сега от кумова срама новобургазлиите ги кръстиха на пишман-езера
32.
буба
25.03.2019 05:38:24
2
56
Трафика,намаля но не заради тъпите ви проекти,а защото хората избягаха от Бургас
31.
морски
25.03.2019 02:26:47
2
8
до 29: Много ме съмнява ти пък да си родом от Бургас. Защото точно старите бургазлии винаги са казвали на Вая "блатото", включително и преди да бъде построен Нефтозавода.
Ама ако ти е по-удобно комунистите да са пак виновни, ок :)
30.
Нана
24.03.2019 23:49:42
0
44
На този които е минал за 9 минути му е спрял хронометъра.
29.
До 28
24.03.2019 22:05:58
3
21
Почти си прав и ти, защото откакто комунистите построиха завода за преработка на нефтени боклуци от съюза, езерото не е езеро а БЛАТО! Ама трябва да си родом от Бургас за да знаешисторията на замърсяването му и превръщането му в блато.. Да си ял шаран с мирис на нафта и нефт от района му... Отдавна е със статут на БЛАТО! А и съвсем скоро заради авария се изляха сумати тонове нафта в БЛАТОТО и пак го отровиха, но го изкараха кражба, за да не плати златната акция глоба.... Блато ще е доакто всички си затваряме очите за замърсяването му.
28.
do 25
24.03.2019 21:51:43
0
34
Със всичко написано от теб съм съгласен, но позволи ми да ти направя една забележка, която се отнася и за много други колеги. Масово бургазлии ( или може би ново-бургазлиите вкараха тази "мода") започнаха да казват на езерата около Бургас - "блато", "блатата". Хора, това са едни от най-големите езера в България, а Бургас се гордее с тези си дадености. Осен, морски, ние сме и крайезерен град - Атанасовско ( край Изгрев ), Вая ( която визираш, като блато икойто се простира от Славейков - юг до Меден Рудник. Чрез няколко оточни канала водите на Вая се простират до източната част на Меден Рудник, като месните не проумяват това и между района на ЛУК-ойл и комплекса продължават да казват на този водеб ресурс - блато. Твърде погрешно предвид незнанието на бургазлии връзките на тези води помежду им в един общ воден басейн. За десерт оставям най-голямото естествено езеро в България - Мандренското, което освен с езерото Вая има връзка и с Черно море, като един известен физико-химичен факт не позволява водите му да бъдат солени. Имаме феноменална природа, на която не само не обръщаме внимание, но я назоваваме не както трябва. Аз като съм в задръстване се разсейвам с природата. И тук ще попитам, колко от тези, които попадат в тапите са обръщали внимание на лебедите, пеликаните и птиците, прелитащи по Виа понтика. Та ние сме на този път, за който швейцарци и французи преди години пари даваха за да наблюдават природата. Ние изнервени от трафик и материални благинки забравяме, какво да гледаме и какво да виждаме/. Пък че управниците ни сгафиха транспортнта схема в града е факт, факт е, че неграмотно и аматьорски ни пробутват "успехите" на колелата, околовръстните и каквото се сетите там. Надали и те са мислили за синхрона в еко-равновесието покрай и в града ни, защото ако беше така, сега нямаше да си пишем, а много възлови отсечки до сега да бяха дублирани с инженерни съоръжения, които да решат проблемът един път завинаги.
27.
Бургазлия
24.03.2019 21:49:16
1
26
Флегми, престанете да пишете глупости щото палачинката се обръща
26.
Върнете старата схема
24.03.2019 21:39:04
0
36
Какво пречеше да се оставят старите разписания и маршрути на 12,12А и 211? Даже старите спирки имаха заслон и не валеше дъжд вътре. Сега зимата стоим по 20мин.на вятър, то дори заслон не може да се нарече. На Централната спирка покривът е прокапал.В дъждовно време се вижда как вали и вътре. А даже и подово отопление влизаше в себестойността. Все още помним. Големи обещания, гръмки изказвания. Във Варна билетчето за градския транспорт е 1лв.и автобусите са на 5мин
25.
Така така
24.03.2019 20:48:45
0
382
Хахаха, отдавна не съм се смял на такива глупости. Адреналина е особенно голям когато от новата "Край блатна " (със зелената линия) излизаш към светофара до стадион "Черноморец" и се опитваш да се включиш в трафика. Големи псувни и от едните и от другите, защото така и не удължиха моста за да има поне още една лента за тея които идват откъм блатото, на всичкото отгоре и тези които завиват наляво за стадион "Черноморец" заемат едната лента и остава една единствена за трафика от "Трапезица" и откъм блатото... Красотата на малоумната крадлива клонирана комунистическа герберска мисъл.
24.
Борис
24.03.2019 20:31:56
1
36
Кое се е облекчило?? Може би това лайно дето е спирка пред БСУ, облекчава?? Въобще като шофирам из най-лайняния град за живеене, ми е едно много облекчено. Автобусната система е пълен фарс!
23.
Бс
24.03.2019 20:15:08
0
44
Егати глупавата поръчкова статия.
22.
морски
24.03.2019 20:02:43
1
43
Големи постижения. Особено тези смешни кръгови на Трапезица и до КАТ. Който е пресмятал трафика през тях и ги е изчислявал и проектирал е за Нобелова награда.
Имаше достатъчно място и на двете места да се направят що-годе нормални кръгови вместо тези смешки.
21.
Данчо
24.03.2019 20:01:58
0
33
Лятото като знам ,че трябва да мина през ул.проф.Яким Якимов(в момента ремонтиращата се до ВХТИ ) и бул. Транспортна (от колелото на Метро до МОЛ плаза) винаги е потресаващо задръстването . Никакъв трафик не се е облекчил ,докато не се направят обходите през 5ти километър и кв.Лозово да се изкара изцяло движението или се направи надлез на първото кръгово в града за да може споменатите улици да се отпушат и движението стане по свободно тапите няма да спрат . А не да правят пасарелки ,по които рядко се вижда човек да преминава . Господа управляващи помислете и за улица Одрин проекта ви седи от 2-3 години ,една доста натоварена улица ,която също е за наложаща реконструкция . Оставете хората да се изказват бъдете свободна медия ще ви намразят ,според коментарите ,които прочитам .
20.
ха ха ха
24.03.2019 19:49:57
4169
1004
още един малоумник е номер 18. абе разберете, че 10 ако са недоволни, 100 са доволни. както и обратното. това че имаш минуси, значи не ти харесват глупостите.
19.
до 10
24.03.2019 19:47:12
1567
178
много си тъп пич. щом ти не харесваш, значи всички не харесват тази партия. ами явно са много повече доволните.
18.
Най-накрая
24.03.2019 19:46:39
21
1107
Най-накрая хората ще ви намразят заради поръчковите ви статии и няма въобще да влизат в този сайт. Замисляли ли сте се върху това, уважаеми "списвачи" на тези хвалебствия. В края на представлението, ще се окаже, че царят е гол. И, уважаеми журналисти, ще си дадете сметка, че напомпвайки изкуствено минусите под определени мнения, сте лъгали най-вече себе си. Материала е е толкова прост, колкото ви се иска
17.
абсолютни лъжи
24.03.2019 19:31:16
2
246
транспортната схема е отвратителна. В кой град питам няма ЕДИН автобус до централната му част. Всички обикалят ОКОЛО центъра, а застъпването на автобусите Б1 и Б2 по спирките е отвратно. Пълна лъжа се оказаха обещанията за автобуси от 3 до 5 минути. Чакаме като при комунизма по 20 минути все едно междуградски рейс. В час пик автобусите са претъпкани и е ужасно гадно да се пътува с тях. Трябваше да се направят НАДЛЕЗИ на Трапезица и Болницата както за Меден рудник. Светофарите са на всяка крачка, а на много места стана невъзможно да се пресича от пешеходци. Най-тъпото творение си остава т.нар. централна спирка която глътна пари колкото магистралата до Карнобат. Две платна стоят празни докато целия трафик се пуска в другите две !!!
16.
ЧИЧКА
24.03.2019 19:25:04
3
32
Сега задръстването от "Трапезица" се прехвърли на кръговото при КАТ и другото подобно при Метро!!!Никакви 9минути а с часове се чака!!!!
15.
naz
24.03.2019 19:15:56
2
15
70% от светофарите са излишни особено на всички обходни пътища в Бургас.
Когато трафика към кръговото кръстовище се контролира от светофари то не работи, защото трафика идва на вълни и е неефективно! А кръговото за София ще заработи нормално, когато се намали скоростта в кръговото с бабуни или с по-добре организирани ленти за движение.
14.
Кочо
24.03.2019 19:15:15
0
22
Лично аз не живея от доста години в Бургас, но нещо не е изпипано, защото когато посещавам родителите си, няколко пъти реших да използвам обхода, и в славейков от малко след кат винаги чакам в задръстване до кръговото. Вероятно и шофьорите имат вина, защото не могат да използват кръговите оптимално, не подават мигачи, с което да облекчат и ускорят другите, но определено има голям проблем и в самата инфраструктура, нещата не са преценени както трябва. Лятото в няколкото седмици, в които посещавам родителите си, червеният път в картинката е много по-бърз в посока магистралата, в посока М.Рудник е почти едно и също по двата пътя. Вероятно не е така през цялата година, но ...
13.
Б11
24.03.2019 19:06:41
0
293
В делничен ден чаках Б11 цели 20 минути. За да не чакам, реших да хвана Б1 и да се прикача, само че го изтървах за 3 мин. Автобусът беше дошъл по-рано от разписанието. На таблото пишеше, че ще дойде след 3 мин. Обаче инфото е грешно. После изписа-следващ автобус след 18мин.На луди направихте хората. От гарата до Централна спирка бройте светофари те и чакането. И ще видите, че пеш се взима по бързо същото разстояние. Че и заемите трябва да се погасяват. Закопахте го този град със схемите си.
12.
Геле
24.03.2019 18:56:59
0
41
Пълни глупости и поредната платена поръчкова статия преди изборите. Авторът го каня утре в 8 сутринта на светофара на Кауфланд в м.р. да пуснем надолу към кръговото.
11.
Дернев
24.03.2019 18:56:46
0
9
Краткосрочно решение. Този трафик тябва да минава западно от езерата към Дебелт и от там към Созопол и на юг.
10.
Пиар или?
24.03.2019 18:51:47
28
682
Транспортната схема е под всякаква критика." ПОД" , а не "НАД". Меко казано, ужасна. Обаче вие не се отказвате да ласкаете авторите на това безумие. Даже и изкуствени минуси сте нацъкали на човека, който се е изказал срещу една определена партия. През няколко дни-пускате материали, в които ни поучавате колко много сме се улеснили от новата транспортна схема. Еми,не сме. Нещо сте в грешка.
9.
Иван
24.03.2019 18:49:46
0
26
ДРЪН ДРЪН ЛЪЖА ЛЪЖА И ПАК ЛЪЖА КАКВИ 9 МИНУТИ С ТЕЗИ СВЕТОФАРИ ПЕШЕХОДНИ ПЪТЕКИ ИЗМИСЛЕНИ ВЕЛО АЛЕИ.
8.
Пю
24.03.2019 18:35:14
0
17
Ако се направи и околовръстното на Камено трафика на камиони в Бургас ще намалее поне 70 процента.
7.
до змея
24.03.2019 18:24:33
345
15
тихо и под вода да не вдигаш прах
6.
мхм
24.03.2019 18:23:10
0
52
и аз съм съгласен за Трапезица. Там трябваше да се направи надлез за автомобилите към и от Меден Рудник, да не минават през кръговото. Другият проблем е улицата покрай ВХТИ. Да в посока Крайезерна е супер, но в обратна е ад. Потока към Созопол е добре, но когато този поток тръгне да се връща, там става километрични задръствания.
5.
Smith
24.03.2019 17:13:52
2
236
Трапезица трябваше да е надлез над кръгово, както е надлезът над кръговото за Меден Рудник. Обаче главния "архитект" на общината - Веса Илиева е много заета да разрешава застрояване и бетониране на многоетажни блокове в централната част, затова е и нямала време да помисли малко повече за градоустройството. Транспортната схема на града е пълен леш.
4.
Zmei
24.03.2019 17:09:41
456
2318
Следващата стъпка Българите да се събудят и да махне крадливата партия ГРОБ че се оядоха доста вижда се много добре какви некачествени проекти ремонти пътища само крадене Съд трябва и справедливост
3.
пak лъжат
24.03.2019 17:08:04
1
50
Кого залъгват с материал от преди 2 години.
От всички грандиозни проекти от 2010,
2011 г. за три реда обходи на Бургас - външен, среден и вътрешен, дори с мост през езерото на юг май само
разширение на Краезерна видяхме.
За северен обход има ПУП от 2011 г.
и до там. А това е основно трасе, което ще изнесе най- големия поток от и на север, където са големите курорти.Но....пари няма и скоро няма да има. Хвърлиха милиони за вело алеи, спортни зали, а в града улиците и тротоари са в ужасяващо състояние. Докога ?
2.
bss
24.03.2019 16:41:45
4
21
Следващата стъпка трябва да е премахване на светофара на Тодор Александров и Спортна и разширяването на включването от крайезерна защото сега е малко опасно там, от трапезица идват като хуни ...
1.
Ххх
24.03.2019 16:31:35
4
178
Врели-некипели...особено с кръговото на Трапезица,..
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Влюбен до уши, бащата на Чочо Попйорданов тръгна да обикаля Земята Влюбен до уши, бащата на Чочо Попйорданов тръгна да обикаля Земята

Режисьорът е категоричен, че ще покаже на младата Диана колкото се може повече места по света

Алекс Раева отмени първото участие Алекс Раева отмени първото участие

Певицата роди дъщеря в началото на август

Източна Европа изпуска възможността да намали трудовата миграция Източна Европа изпуска възможността да намали трудовата миграция

През последните 30 години посткомунистическите държави трансформираха икономиките си, а сега зората на гиг икономиката предлага шанс за нова стъпка напред

Димитър Николов: Софтуерът, който ще превърне Бургас в "умен град", е почти на 100% готов Димитър Николов: Софтуерът, който ще превърне Бургас в "умен град", е почти на 100% готов

До края на годината предстои да започне и ремонтът на бул. "Демокрация", обяви градоначалникът

Мистериозен ухажор загражда Яката дупара с червени рози Мистериозен ухажор загражда Яката дупара с червени рози

На едно от последните си участия Гери-Никол едва смогваше да поема романтични жестове

Певица събира погледите с мегаджуки Певица събира погледите с мегаджуки

Певицата събира погледи с пищни джуки и дълбоки деколтета  

Огромна трагедия с български шофьор на камион в Щатите Огромна трагедия с български шофьор на камион в Щатите

Слави Иванов от Димитровград оставя момче и момиче сирачета 

Цял живот сме мили неправилно косата си. 12 съвета от лекар Цял живот сме мили неправилно косата си. 12 съвета от лекар

Мнозина правят груба грешка и мият косата си с твърде гореща вода

Италианска компания насърчава бургаските си служители да ходят на работа с колело Италианска компания насърчава бургаските си служители да ходят на работа с колело Турнирът по културизъм "Мечката" събра сила и красота в Бургас, вижте призьорите Турнирът по културизъм "Мечката" събра сила и красота в Бургас, вижте призьорите

Приза в категория „класически бодибилдинг“ бе заслужено спечелен от Галин Марчев

Иска ли Тръмп война с Иран Иска ли Тръмп война с Иран

Накратко: атаката е приета като саудитски проблем, който не уврежда американските интереси

Cъceдĸaтa нa Бългapия, в ĸoятo вcичĸи иcĸaт дa oтглeждaт мapиxyaнa Cъceдĸaтa нa Бългapия, в ĸoятo вcичĸи иcĸaт дa oтглeждaт мapиxyaнa

Ceвepнa Maĸeдoния е напът да се превърне в нaция нa oтглeждaщи ĸaнaбиc зeмeдeлци

Защо ЕС продължава да е политическо джудже на глобалната сцена? Защо ЕС продължава да е политическо джудже на глобалната сцена?

Много важен проблем са икономическите и финансови взаимоотношения в рамките на блока, посочва политологът Георги Киряков

Чудовищно: Майка надруса бебето си до смърт Чудовищно: Майка надруса бебето си до смърт

33-годишната Кимбърли Нелиган убила едногодишната си дъщеря, давала й фентанил 

Паника в германско градче след убийството на 18-годишния български студент Паника в германско градче след убийството на 18-годишния български студент

Младежът беше открит тежко ранен с нож, а по-късно почина в болница

Австрийско селце с най-неприличното име с призив към света Австрийско селце с най-неприличното име с призив към света Facebook е спрял десетки хиляди приложения заради риск за личните данни Facebook е спрял десетки хиляди приложения заради риск за личните данни

Социалната мрежа е извършила тази проверка след скандала с Кембридж Аналитика (Cambridge Analytica)

Германия обмисля как да вдигне цените на горивата и въглеродните емисии Германия обмисля как да вдигне цените на горивата и въглеродните емисии

Управленската коалиция на Ангела Меркел работи по нова система, която да „коригира“ отоплителния и транспортния сектор
 

Военноморските сили на САЩ потвърдиха: Тези три видеа с НЛО са напълно автентични Военноморските сили на САЩ потвърдиха: Тези три видеа с НЛО са напълно автентични

На кадрите се виждат странни обекти, които не се държат като нищо, обяснено от модерната авиация

Бриджит Макрон се завръща в класната стая Бриджит Макрон се завръща в класната стая
Иван Костов, бивш премиер Иван Костов, бивш премиер Уязвими сме от Русия! БСП, Сидеров, Марешки и Доган са по-опасни от русофилите Виц на деня Виц на деня - Мамо, познай къде съм!?
- Сега не мога. Обади се по-късно!
- Не може, имам право само на едно обаждане...
Виц на деня Виц на деня На брега на остров с канибали океанът изхвърля списание "Плейбой". Двама го разглеждат внимателно и единият казва възхитено:
- Ей, много са напред с менюто тия!
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Автомобилите учат мъжете, че жените въобще не са най-капризните същества на света
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева

Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter

Затвори