Ако пиете кафето си без захар вероятно сте психопат
15 Ноември 2018, Четвъртък, 13:58 ч.
Ново проучване показва, че тези, които обичат кафето без мляко и захар може да са психопати...
Според проучването публикувано в списание Appetite съществува връзка между страстта към черното кафе и садизма.
Изследователи от университета в Инсбрук в Австрия проведоха проучване сред над 1000 мъже и жени. От участниците в проучването е било поискано да докладват за своите вкусови предпочитания, а така също са били проведени серия от тестове за да сеоцени техната психопатия, нарцисизъм, ежедневен садизъм, агресивност.
Според проучването лицата обичащи ряпа, целина и тонизиращ сок, също са склонни към антисоциалност.
В категории:
Здраве
Жена симулирала рак и събрала над 40 000 долара от 238 души
Созопол подкрепя своите таланти – защото културата започва от хората
Морска гледка, две стаи и без такса поддръжка: Това търсят купувачите на ваканционни имоти
Митрополит Йосиф изчезна, откриха го в болница - потрошен след катастрофа
Бензинът в Гърция 2,50 евро
Меси спира футбола за неопределено време след смъртта на баща си
Майорка се готви чудо: Утре денят ще се превърне в нощ
БАБХ с важно предупреждение преди Голяма Богородица: Не водете овце и кози до храмове за курбан
Демерджиев обяви война на изродите, които превръщат децата в оръжия: Ще ги ударим с всяко средство на държавата
Само двете момичета обжалват ареста за убийството на Георги Кузев
Зеленски: Украйна вече достига Сибир с удари над 2500 км
Несебър утвърждава позицията си на Община с активна и отговорна социална политика

помисли някой откачен за психопатка трябва да слагам си захар в кафето и да си вдигна кръвната захар
"Не разваляй кафето със захар и любовта с брак".