Учени доказаха: Сексът в рекламите не продава
26 Юли 2015, Неделя, 17:26 ч.
Източник: snews.bgПсихиатрите заявиха, че техните заключения са новаторски и може да променят отношението към индустрията
Учените доказаха, че сексът не продава, даже напротив, рекламите със сексапилни мъже и жени отвличат вниманието от самия продукт. Хората обръщат толкова много внимание на рекламните лица, че умовете им са разсеяни с това, а не с продукта, който всъщност трябва да се рекламира, установи ново изследване.Психиатрите заявиха, че техните заключения са новаторски и може да променят отношението към рекламната индустрията и използването на сексапилни модели и известни личности.
Проучването с 8489 участници установява, че зрителите са по-малко склонни да запомнят реклами с явно сексуално съдържание.
Експерти от Държавния университет в Охайо анализирали 53 проучвания, проведени през 2014 г., за да се измерят влиянието на насилието и сексуалното съдържание върху ефективността на рекламата по отношение на памет, нагласа към марката и намерение за покупка. Те установили, че колкото повече секс се рекламира, освен продукта, толкова повече намалява концентрацията и шансът за покупка.
В категории:
Бизнес
Игнажден е, внимавайте кой ще влезе в дома ви
Украински войници превърнаха BMW 7-Series в мобилна ракетна установка
Лионел Меси получи часовник за 1,1 милиона долара
Грешката, която качва разхода на гориво през зимата с до 2 литра на 100 км
Четвърти цвят на светофара: бъдещето на трафика с автономни коли
ЕК отстъпва от забраната на ДВГ, но с нови условия, които може да убият автомобилната индустрия
Празниците насаме: как да превърнем самотата в грижа за себе си
2026: Годината, в която Близнаци, Везни и Водолей спират да отлагат съдбата си
Предсрочните избори (не)избежни – 22 март или 5 април са най-вероятните дати
2025: Рекордна година за златото - поскъпване, търсене и интерес от българските инвеститори
Мария Цънцарова не е освободена от работа
РИОСВ потвърди: Производството на „Кроношпан“ е в екологичните норми
