Българово на косъм от ужасна жп-трагедия! Два влака летяли един срещу друг
Това, което всеки би определил на плавателен канал, всъщност са 3-ти и 4-ти коловоз на Централна гара Бургас, пише Мартин Николов
10 Ноември 2014, Понеделник, 02:15 ч.
В последния момент служители на гарата в Айтос са се усетили и са изключили напрежението, за да не се сблъска влакът от София с този за Карнобат
Ужасна катастрофа край Българово е била предотвратена на Архангеловден, съобщи в рубриката „Моята новина“ на Нова телевизия Мартин Николов.„Само преди 2 седмици в Новините показаха как на гара Безмер два влака бяха насочени един срещу друг, а в събота отново се разигра подобна ситуация, но на гара Айтос. Рано сутринта нощният влак №8627 по направлението София-Бургас бе изпратен към гара Българово по неправилен коловоз, по който се очаквало всеки момент да мине пътническата композиция за Карнобат. В последния момент служители на гарата са се усетили, че двата влака са изпратени един срещу друг и са изключили напрежението в контактната мрежа, за да спрат бързия влак и така да предотвратят
евентуален сблъсък“, добавя Мартин Николов.Той е изпратил и снимки, за да покаже актуалното състояние на централна жп гара Бургас.
„Това, което всеки би определил на плавателен канал, всъщност са 3-ти и 4-ти коловоз. То обаче не е следствие от продължителните валежи в Бургаска област. Причината е в забавянето на ремонта, започнал още през далечния февруари месец. Реконструкцията на гарата е част от мащабния евро-проект за жп линията Пловдив-Бургас. Драстични са закъсненията по проекта във всички участъци. Гара Бургас е разкопана от месец февруари 2014 г., а по план ремонтът трябваше да приключи още през месец юни. Поради забавени плащания и слаба организация, трасето беше изоставено. Не е ясно до кога бургазлии ще се радват на река в центъра на града си, вместо на модерна гара. Но проблемите започват оттук – поради ремонта на гарата, функционират само 3 от общо 7 коловоза, което затруднява работата на БДЖ“, коментира възмутеният гражданин. Той припомня, че от железниците създадоха нова организация, според която и двата следобедни влака за София трябва да потеглят чак след като пристигнат и двата сутрешни влака от София. Но те закъсняват почти ежедневно, а времето, предвидено за смяна на локомотива, е само 15 минути. Резултатът е, че за последния един месец бързият влак за София, потеглящ в 14:15 часа, е заминал навреме от Бургас само в осем от общо 31 дни, добавя Николов.
В категории:
Бургас
Джордж Клуни се отказва от сцените с целувки във филмите си
Медиците от КОЦ-Русе: Спасяваме животи, но заплатите ни намаляват
Мъркането разкрива повече за котките от мяукането
Почина Карл Карлтън – легендата зад хита "She’s a Bad Mama Jama"
Уроки или стрес? Как да разпознаем негативната енергия и кога да потърсим лекар
Четири знака, че тялото ви има недостиг на витамин С
Украински подводен дрон удари руска подводница за 400 млн. долара в Новоросийск
Две лекарки осъдени за смъртта на дете в Сливен
16-годишна наръга ученичка с нож в Атина
Синът на Роб Райнер арестуван след смъртта на родителите си в имението им в Калифорния
Сватбена игра в Германия завърши с бой и ранена булка
Националния исторически музей връчи наградата „Лъв - Пазител на наследството“ на кмета на Царево
