Две китайски държавни компании с оферти да строят магистрала от Бургас до Варна
Две водещи китайски държавни строителни фирми имат конкретно предложение за изграждането на автомагистрала "Черно море", която да свързва Бургас и Варна, съобщиха от прессекретариата на държавния глава.
За интереса към проекта е станало ясно по време на визитата на президента Росен Плевнелиев в Китай.
Изграждането на аутобана "Черно море" е един от предложените от страната ни проекти за финансиране в рамките на Инициативата на Китай за сътрудничество със страните от Централна и Източна Европа, който предвижда кредитна линия от 10 млрд. долара.
Автомагистралата е част от паневропейския транспортен коридор 8 (Дуръс - Тирана - Скопие - София - Бургас - Варна). Общата дължина на участъка Бургас-Варна е 103 км. До 1980 г. са завършени 10 км. от отсечката, която започва от Аспаруховия мост във Варна и завършва преди село Приселци. Предвидено е трасето да минава покрай Черно море и да разкрива прекрасна панорама.
Когато магистралата бъде готова, от Бургас до Варна ще се стига за около час.
МВР предотврати имотна измама за стотици хиляди лева в "Малинова долина"
"Форбс": Илон Мъск е първият човек с нетно богатство от над 600 млрд. долара
Коледната украса крие сериозни рискове за домашните любимци, предупреждават ветеринари
След еврото: Цените на жилищата у нас ще скочат с до 10% още през 2026 година
Пламен Константинов остава в Локомотив Новосибирск до 2028 година
България и още 7 страни обявиха Русия за най-голямата заплаха за сигурността в Европа
Изискана рецепта с яйца и хайвер
Пиян поляк намушка българка след скандал в апартамент в Германия
ЦСКА финализира втори трансфер преди Коледа - централен защитник от Португалия
Цените на жилищата ще растат и през 2026 г., но с по-бавни темпове
Коледа издава изневерите: най-рисковото време за палавите съпрузи
Светлините на Коледен Бургас събират фотографи и модели на празничния пл. "Тройката"

Безмислено е да правиш нещо във Вн, когато ТРЯБВА да направиш същото в Бс. И ударението върху "трябва" дойде от японците. Но е безмислено да се ровим в миналото. Сега покрай Потока има реална възможност някои хора да достигнат до истината.
Япония от много години е показала интереса си към Бс и пристанището и ще не ще щеше да приеме и Варненското. И ако искаме нещата да тръгнат в правилната насока, трябва да се дадат двете пристанища на концесия на японците в пакет с тази магистрала и ЖП линия някъде покрай нея. Но проблемат е, че при японците ги няма онези арабски прийоми, споменати в началото. А едно е ясно при нас, че държавният чиновник се грижи за всеки един интерес, но не и за държавния. Явно, че с клонирането на Партията традицията ще продължи.
Като резултат ..нито китайци, нито магистрала .....
Защото жълтите си бяха направили сметката да строят по техния си парлапански начин ..да де ама в Европа и близко до Германия тези номера не минават.