Политика Общество Общини Спорт Разследване

Българин с революционна хипотеза за извънземните

Oцеляването на цивилизацията ни след 2055 година зависи от овладяването на близките планети и от нашите създатели, отдалечени на милиони светлинни години от нас, казва полк. Тодоров.
24 Октомври 2012, Сряда, 05:04 ч.

Полковник Пейчо Тодоров обори проф. Стивън Хокинг за най-големите загадки на Вселената Революционна хипотеза за извънземния ни произход и за космическото бъдеще на човечеството, разви полковник Пейчо Тодоров. Безкрайно много сме отдалечени от “Космическите магистрали” на свръх развитите звездни цивилизации и затова срещите с тях са невъзможни, разкри офицерът от резерва на Българската армия и бивш началник на Централен военен архив. Той опроверга прогнозата на професор Стивън Хокинг, че контактът с извънземните е опасен и може да има разрушителни последици за хората. Те не могат да унищожат ресурсите на планетата ни и да си заминат, както предвижда световноизвестният физик и математик в сериала “Вселената”, излъчван по Discovery Channel, уточни полк. Тодоров. Върху проекта за най-големите загадки на Вселената професорът по математика на Кеймбриджския университет е работил три години. Феноменът, открил българския Граал, обаче има железни аргументи в подкрепа на твърдението си, че откакто човечеството е “посято” на Земята, не са стъпвали на нея извънземни същества. Според българския изследовател бъдещето за нашата раса е в Космоса, защото предстои Земята да стане необитаема за човешкия вид. Трябва да започнем сериозно да мислим как ще се освободим от ограниченията на тази умираща планета, казва и знаменитият наследник на Нютон от Кеймбридж. Полк. Тодоров пък допълва, че оцеляването на цивилизацията ни след 2055 година зависи от овладяването на близките планети и от нашите създатели, отдалечени на милиони светлинни години от нас. Според него, закодираната в българския Граал информация, ще спаси света от описаните в Библията и в предсказанията на древните египетски шамани предстоящи световни катаклизми. Според тях сериозното изпитание за човечеството ще дойде между 2055-2060 г. В книгата си „Аз разгадах тайната на българския Граал”, която се разпространява свободно в Интернет, инж. Тодоров разказва за мистериите в Странджа, където преди няколко хилядолетия е положен саркофаг с безценните ръкописи от страната на фараоните. Откривателят показа копие на писмо, което е изпратил чрез английското посолство на Стивън Хокинг - лукасов професор по математика (б.а. пост, заеман преди от Исак Нютон). Надявам се най-големият учен на нашето време да прояви интерес към нашия български Граал и да дойде в Странджа планина, за да се запознае с това, което може да спаси света, добавя Пейчо Тодоров. Преди две години българският Индиана Джоунс предупреди американския президент Барак Обама и Дмитрий Медведев, че ни чака апокалипсис, ако не се работи за защита на Земята от астероидни удари. ИТАР–ТАСС съобщава за тайна среща на руски професори. Агенцията цитира ръководителят на Руската космическа агенция Анатоли Перминов. Той разкрива, че колегите му са умували как да попречат на огромния астероид “Апофис” да удари Земята след 26 години. Милиони хора могат да загинат през 2036 година, ако летящият скален “агресор” с диаметър около 350 метра достигне до нас, предупреждава инж. Тодоров. От удара може да се образува пустиня с размерите на Франция. Според полковника-изследовател обаче учените имат шанса да ни спасят, ако обединят усилията си в името на каузата да живеем в по-добър свят. В Германия вече има проект за изкуствен спътник, който да следи астероидите. Получените данни от него ще позволят да се изчисли курса на полета на астероидите, които биха могли да се превърнат в небесни ракети, атакуващи Земята, ако например бъдат повлияни от гравитационното поле на Венера.

15 неща, които всяка жена трябва да опита в секса преди да стане на 40 15 неща, които всяка жена трябва да опита в секса преди да стане на 40 5 причини защо трябва да споделите своите чувства 5 причини защо трябва да споделите своите чувства

Ето ги:

Мъжете от тези 4 зодии са най-подходящи за съпрузi Мъжете от тези 4 зодии са най-подходящи за съпрузi

Вижте кои са

Радост за рибарите в Царево! Морето завря от пасажи паламуд Радост за рибарите в Царево! Морето завря от пасажи паламуд

Местните рибари хванаха килограми от деликатесната риба

ЧСИ пусна на търг ресторант на Николай Банев за над 1 млн. в Созопол, интерес няма ЧСИ пусна на търг ресторант на Николай Банев за над 1 млн. в Созопол, интерес няма

Това е поредният път, в които обявата на заведението се появява в сайта на съдебните изпълнители в Бургас

Мис България търси СНАЙПЕР Мис България търси СНАЙПЕР Бойко да не уволнява Цвета: Тя осигури уникална храна, сауна, фитнес и бонуси на репортерите в парламента Бойко да не уволнява Цвета: Тя осигури уникална храна, сауна, фитнес и бонуси на репортерите в парламента

Залата на журналистите е на партера на Партийния дом и гледа към "Цар Освободител", което има няколко неочаквани предимства

Строят нов корпус към IT гимназията в Бургас Строят нов корпус към IT гимназията в Бургас

Капцитетът на сградата вече е напълно изчерпан след приема т.г.

Глоба до 2000 лв. за директор, ако ученик е без маска Глоба до 2000 лв. за директор, ако ученик е без маска

Инспектират целия персонал в учебните заведения

Щедър пастрок: Плевнелиев плаща 30 бона за училището на доведената си щерка Щедър пастрок: Плевнелиев плаща 30 бона за училището на доведената си щерка

Президентът, който е подсигурил най-доброто образование за синовете си Асен и Павел, настоявал Йоанна също да учи в частно училище

Окончателно: TikTok и WeChat забранени в САЩ Окончателно: TikTok и WeChat забранени в САЩ

Според администрацията на Тръмп те са заплаха за националната сигурност

11 изрода изнасилиха и убиха 19-годишна 11 изрода изнасилиха и убиха 19-годишна

Заподозрените за ужасяващото престъпление, извършено миналия петък, са арестувани

Нова книга за Лагерфелд твърди, че родителите му били нацисти Нова книга за Лагерфелд твърди, че родителите му били нацисти

Биографията започна да се продава от днес

Гръцката полиция мести стотици мигранти от остров Лесбос в нов лагер Гръцката полиция мести стотици мигранти от остров Лесбос в нов лагер

Най-големият бежански лагер беше унищожен от пожар

Украйна за първи път с над 3500 заразени за денонощие Украйна за първи път с над 3500 заразени за денонощие

Общият брой на заразените с коронавируса в страната достигна 166 244 души

Лошо, ученици: Playstation 5 излиза през ноември Лошо, ученици: Playstation 5 излиза през ноември

Цената на последаната пета версия ще започва от 499,99 щатски долара

Бизнесмен Абдуллах Бююк съди България, незаконно го екстрадирали в Турция Бизнесмен Абдуллах Бююк съди България, незаконно го екстрадирали в Турция

Той бе предаден на турските власти след опита за преврат през 2016 г.

Изчислиха колко пари губи футболът заради COVID-19! Сумата е смайваща Изчислиха колко пари губи футболът заради COVID-19! Сумата е смайваща

150 от 211 страни в света кандидатсвали за помощ заради пандемията

Ветрове от 165 км./ч. връхлетяха Щатите, евакуират хиляди Ветрове от 165 км./ч. връхлетяха Щатите, евакуират хиляди

Поне 320 000 жители са без електричество

Туризмът регистрира загуби 460 млрд. долара заради кризата с коронавируса Туризмът регистрира загуби 460 млрд. долара заради кризата с коронавируса

Статистиката е само за първите шест месеца на 2020 година

Румен РАДЕВ Румен РАДЕВ Времето за диалог с премиера Бойко Борисов изтече, такъв е възможен само след оставката му Виц на деня Виц на деня - Защо мъжете отварят и затварят вратата на жените в колата? Обяснете ми, господа!
- Пфф. Ами за да не блъскате вратата!
Виц на деня Виц на деня Разкошен парфюм...,а трябва ли задължително в него да се мариновате? Статус във фейсбук Статус във фейсбук За да се чувства народа сит е достатъчно да се нахранят тези, които изследват общественото мнение.