Политика Общество Общини Спорт Разследване

Останете си вкъщи!
  • Международният ден на детската книга отбелязваме на 2 април
  • Застраховат безплатно лекари в София, работещи в болници, където се извършва лечение на COVID-19
  • От 4 до 10 дни ще бъдат преместени дните за Националното външно оценяване, съобщи просветният министър Красимир Вълчев
  • ВИЖТЕ ТУК всички нови горещи телефони на едно място

Българин с революционна хипотеза за извънземните

Oцеляването на цивилизацията ни след 2055 година зависи от овладяването на близките планети и от нашите създатели, отдалечени на милиони светлинни години от нас, казва полк. Тодоров.
24 Октомври 2012, Сряда, 05:04 ч.

Полковник Пейчо Тодоров обори проф. Стивън Хокинг за най-големите загадки на Вселената Революционна хипотеза за извънземния ни произход и за космическото бъдеще на човечеството, разви полковник Пейчо Тодоров. Безкрайно много сме отдалечени от “Космическите магистрали” на свръх развитите звездни цивилизации и затова срещите с тях са невъзможни, разкри офицерът от резерва на Българската армия и бивш началник на Централен военен архив. Той опроверга прогнозата на професор Стивън Хокинг, че контактът с извънземните е опасен и може да има разрушителни последици за хората. Те не могат да унищожат ресурсите на планетата ни и да си заминат, както предвижда световноизвестният физик и математик в сериала “Вселената”, излъчван по Discovery Channel, уточни полк. Тодоров. Върху проекта за най-големите загадки на Вселената професорът по математика на Кеймбриджския университет е работил три години. Феноменът, открил българския Граал, обаче има железни аргументи в подкрепа на твърдението си, че откакто човечеството е “посято” на Земята, не са стъпвали на нея извънземни същества. Според българския изследовател бъдещето за нашата раса е в Космоса, защото предстои Земята да стане необитаема за човешкия вид. Трябва да започнем сериозно да мислим как ще се освободим от ограниченията на тази умираща планета, казва и знаменитият наследник на Нютон от Кеймбридж. Полк. Тодоров пък допълва, че оцеляването на цивилизацията ни след 2055 година зависи от овладяването на близките планети и от нашите създатели, отдалечени на милиони светлинни години от нас. Според него, закодираната в българския Граал информация, ще спаси света от описаните в Библията и в предсказанията на древните египетски шамани предстоящи световни катаклизми. Според тях сериозното изпитание за човечеството ще дойде между 2055-2060 г. В книгата си „Аз разгадах тайната на българския Граал”, която се разпространява свободно в Интернет, инж. Тодоров разказва за мистериите в Странджа, където преди няколко хилядолетия е положен саркофаг с безценните ръкописи от страната на фараоните. Откривателят показа копие на писмо, което е изпратил чрез английското посолство на Стивън Хокинг - лукасов професор по математика (б.а. пост, заеман преди от Исак Нютон). Надявам се най-големият учен на нашето време да прояви интерес към нашия български Граал и да дойде в Странджа планина, за да се запознае с това, което може да спаси света, добавя Пейчо Тодоров. Преди две години българският Индиана Джоунс предупреди американския президент Барак Обама и Дмитрий Медведев, че ни чака апокалипсис, ако не се работи за защита на Земята от астероидни удари. ИТАР–ТАСС съобщава за тайна среща на руски професори. Агенцията цитира ръководителят на Руската космическа агенция Анатоли Перминов. Той разкрива, че колегите му са умували как да попречат на огромния астероид “Апофис” да удари Земята след 26 години. Милиони хора могат да загинат през 2036 година, ако летящият скален “агресор” с диаметър около 350 метра достигне до нас, предупреждава инж. Тодоров. От удара може да се образува пустиня с размерите на Франция. Според полковника-изследовател обаче учените имат шанса да ни спасят, ако обединят усилията си в името на каузата да живеем в по-добър свят. В Германия вече има проект за изкуствен спътник, който да следи астероидите. Получените данни от него ще позволят да се изчисли курса на полета на астероидите, които биха могли да се превърнат в небесни ракети, атакуващи Земята, ако например бъдат повлияни от гравитационното поле на Венера.

Кметът на Бургас: Подготвени сме за кризисни ситуации, гражданите осъзнават риска от зараза с коронавирус Кметът на Бургас: Подготвени сме за кризисни ситуации, гражданите осъзнават риска от зараза с коронавирус

Два – три пъти повече средства са отделени в бюджета за такива ситуации, уверява Димитър Николов

Нови дати на матурите заради извънредното положение Нови дати на матурите заради извънредното положение Изключителни противоепидемични мерки в МБАЛ „Бургасмед“, всички отделения работят Изключителни противоепидемични мерки в МБАЛ „Бургасмед“, всички отделения работят

„Бургаските майки, които им предстои да раждат, да бъдат спокойни – погрижили сме се за тяхната сигурност“, гарантира д-р Снежана Ризова, началник на АГ отделението

Двама депутати със съмнителни проби за коронавирус Двама депутати със съмнителни проби за коронавирус

Генерал Мутафчийски съобщи, че се очаква двете проби да бъдат потвърдени

Добра новина: Трима излекувани от коронавирус в Бургас Добра новина: Трима излекувани от коронавирус в Бургас

Общо 449 българи са дали положителни проби досега, съобщи генерал Мутафчийски

Силен снеговалеж затруднява движението на прохода „Предел” Силен снеговалеж затруднява движението на прохода „Предел”

Движението на тежкотоварни автомобили е забранено

Българинът се притеснява повече от глада, отколкото от коронавирус Българинът се притеснява повече от глада, отколкото от коронавирус

Доходите осезаемо спадат и хората се чувстват застрашени, обясни Добромир Живков

Голям пожар във Велико Търново, горя покрива на старата митрополия Голям пожар във Велико Търново, горя покрива на старата митрополия

Засегнати са около 400 кв. м. покривна конструкция

Екшън в жк „Зорница”: Ченгета нахлуха в бл. 15, арестуваха 26-годишна бургазлийка с коктейл от наркотици Екшън в жк „Зорница”: Ченгета нахлуха в бл. 15, арестуваха 26-годишна бургазлийка с коктейл от наркотици

При претърсване на дома й, униформените открили марихуана, метамфетамин, екстази и електронна везна

Как се произвеждат маските? В индийски цех, с голи ръце и захвърляни на земята за сортиране Как се произвеждат маските? В индийски цех, с голи ръце и захвърляни на земята за сортиране

Видео с шокиращи кадри поставя под въпрос ефективността на предпазните изделия

884 починали от коронавирус в САЩ за едно денонощие 884 починали от коронавирус в САЩ за едно денонощие

Броят на смъртните случаи заради COVID-19 в Щатите достигна 5 116 души

Коронавирусът НА ЖИВО: Вижте броя на заразените в света в реално време Коронавирусът НА ЖИВО: Вижте броя на заразените в света в реално време

Видео потокът, публикуван от Royal Stats, не е спирал от 26 януари, представя официалните данни за пандемията

Боян Чуков: "Дълбоката държава" използва пандемията, за да свали от власт Путин, Тръмп и Си Дзинпин Боян Чуков: "Дълбоката държава" използва пандемията, за да свали от власт Путин, Тръмп и Си Дзинпин

Предстои да се активизират атаките срещу Путин и Тръмп с цел дестабилизиране на тяхното управление и обвинения, че те са виновни за неспособността здравните системи, смята Боян Чуков

Китай казва истината за заразата, разкрива колко са безсимптомните случаи Китай казва истината за заразата, разкрива колко са безсимптомните случаи

Местните инфектирани постепенно намаляха, но в същото време се появяват нови случаи на Covid-19 сред пътуващите, които се връщат у дома

Д-р Таблов: Битката ми с коварния коронавирус е на живот и смърт Д-р Таблов: Битката ми с коварния коронавирус е на живот и смърт

Или ще победим, или ще паднем в тази битка, казва лекарят, който интубира болни в германска клиника

Превръщат паркинги на супермаркети в тестови центрове за коронавирус Превръщат паркинги на супермаркети в тестови центрове за коронавирус

Хората могат да минат с автомобилите си през пунктовете и да се изследват

865 починали от коронавирус в САЩ за последното денонощие 865 починали от коронавирус в САЩ за последното денонощие

Белият дом прогнозира, че жертвите на коронавируса в САЩ ще бъдат между 100 и 240 хиляди

Топ 10: Важните световни новини, които бяха само бегло отразени заради коронавируса Топ 10: Важните световни новини, които бяха само бегло отразени заради коронавируса

Германия прие за основно човешко право асистираното самоубийство, 2-годишната тежка епидемия от Ебола в Конго приключи

На Острова очакват бейби бум догодина заради сегашната самоизолация На Острова очакват бейби бум догодина заради сегашната самоизолация

Това предвиждат британски специалисти

Легендарен турски национал е в критично състояние Легендарен турски национал е в критично състояние

Здравето на Рюстю Речбер се влошило заради коронавирус

Ген. Венцислав Мутафчийски Ген. Венцислав Мутафчийски Предстоят ни най-тежките времена. Болестта няма да подмине никого Виц на деня Виц на деня Моята жена не взе моята фамилия след сватбата...
Обаче пък взе всичко друго след развода.
Виц на деня Виц на деня Британски учени са установили, че хлебарките живеят на Земята вече 250 милиона години. Излиза, че са надживяли динозаврите, а ние тях с чехъла?!...
Това е несериозно...
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Кръстих си котарака Чиновник. Плюска, спи, а полза никаква. Само тлъстее!