Политика Общество Общини Спорт Разследване

Българин с революционна хипотеза за извънземните

Oцеляването на цивилизацията ни след 2055 година зависи от овладяването на близките планети и от нашите създатели, отдалечени на милиони светлинни години от нас, казва полк. Тодоров.
24 Октомври 2012, Сряда, 05:04 ч.

Полковник Пейчо Тодоров обори проф. Стивън Хокинг за най-големите загадки на Вселената Революционна хипотеза за извънземния ни произход и за космическото бъдеще на човечеството, разви полковник Пейчо Тодоров. Безкрайно много сме отдалечени от “Космическите магистрали” на свръх развитите звездни цивилизации и затова срещите с тях са невъзможни, разкри офицерът от резерва на Българската армия и бивш началник на Централен военен архив. Той опроверга прогнозата на професор Стивън Хокинг, че контактът с извънземните е опасен и може да има разрушителни последици за хората. Те не могат да унищожат ресурсите на планетата ни и да си заминат, както предвижда световноизвестният физик и математик в сериала “Вселената”, излъчван по Discovery Channel, уточни полк. Тодоров. Върху проекта за най-големите загадки на Вселената професорът по математика на Кеймбриджския университет е работил три години. Феноменът, открил българския Граал, обаче има железни аргументи в подкрепа на твърдението си, че откакто човечеството е “посято” на Земята, не са стъпвали на нея извънземни същества. Според българския изследовател бъдещето за нашата раса е в Космоса, защото предстои Земята да стане необитаема за човешкия вид. Трябва да започнем сериозно да мислим как ще се освободим от ограниченията на тази умираща планета, казва и знаменитият наследник на Нютон от Кеймбридж. Полк. Тодоров пък допълва, че оцеляването на цивилизацията ни след 2055 година зависи от овладяването на близките планети и от нашите създатели, отдалечени на милиони светлинни години от нас. Според него, закодираната в българския Граал информация, ще спаси света от описаните в Библията и в предсказанията на древните египетски шамани предстоящи световни катаклизми. Според тях сериозното изпитание за човечеството ще дойде между 2055-2060 г. В книгата си „Аз разгадах тайната на българския Граал”, която се разпространява свободно в Интернет, инж. Тодоров разказва за мистериите в Странджа, където преди няколко хилядолетия е положен саркофаг с безценните ръкописи от страната на фараоните. Откривателят показа копие на писмо, което е изпратил чрез английското посолство на Стивън Хокинг - лукасов професор по математика (б.а. пост, заеман преди от Исак Нютон). Надявам се най-големият учен на нашето време да прояви интерес към нашия български Граал и да дойде в Странджа планина, за да се запознае с това, което може да спаси света, добавя Пейчо Тодоров. Преди две години българският Индиана Джоунс предупреди американския президент Барак Обама и Дмитрий Медведев, че ни чака апокалипсис, ако не се работи за защита на Земята от астероидни удари. ИТАР–ТАСС съобщава за тайна среща на руски професори. Агенцията цитира ръководителят на Руската космическа агенция Анатоли Перминов. Той разкрива, че колегите му са умували как да попречат на огромния астероид “Апофис” да удари Земята след 26 години. Милиони хора могат да загинат през 2036 година, ако летящият скален “агресор” с диаметър около 350 метра достигне до нас, предупреждава инж. Тодоров. От удара може да се образува пустиня с размерите на Франция. Според полковника-изследовател обаче учените имат шанса да ни спасят, ако обединят усилията си в името на каузата да живеем в по-добър свят. В Германия вече има проект за изкуствен спътник, който да следи астероидите. Получените данни от него ще позволят да се изчисли курса на полета на астероидите, които биха могли да се превърнат в небесни ракети, атакуващи Земята, ако например бъдат повлияни от гравитационното поле на Венера.

Телевизията на БСП в колапс, ръководството на БСТВ подаде оставка Телевизията на БСП в колапс, ръководството на БСТВ подаде оставка

Съкратена е голяма част от персонала, променена е програмната схема, но засега новините остават

Гърция арестува българин за продажба на бебета Гърция арестува българин за продажба на бебета

Той е на 35 години, опитал е да премине границата

Огромен плъх щъка пред бургаски мол Огромен плъх щъка пред бургаски мол

Риалити звездата Тома Талепов засне гадинката

Зрител пише писмо до СЕМ: Свалете Коритаров от ефир, докато не си оправи зъбите! Зрител пише писмо до СЕМ: Свалете Коритаров от ефир, докато не си оправи зъбите!

Първо било изпратено до СЕМ, оттам го препратили до шефа на телевизията Георги Харизанов, а той го дал на самия Коритаров

Защо само Емилия честити РД-то на Камелия, има ли интрига в чалгата? Защо само Емилия честити РД-то на Камелия, има ли интрига в чалгата?

Не може да се каже, че Камелия беше сред любимките в „Пайнер”, тъй като премълчаването никак не е типично за нея

Депутатите масово бягат от работа Депутатите масово бягат от работа

За сравнение - за година и половина от началото на мандата на 44-ото Народно събрание през април 2017 г. до края на 2018 г. неизвинените са били 1033

Пловдивски кмет влиза в затвора за корупция Пловдивски кмет влиза в затвора за корупция Преди век градът въстава срещу далавераджията Деньо Манев и играе хоро върху разрушената му къща Наш известен актьор откри, че има син на 31 години! Наш известен актьор откри, че има син на 31 години!

Повечето от приятелите му коментират, че му е одрал кожата

Следят бракониерите на Мандренското езеро с термокамери Следят бракониерите на Мандренското езеро с термокамери

Пет екипа тръгнаха снощи по следите на нарушители

Ивана: Нещо се побърквам Ивана: Нещо се побърквам

Певицата на народа избира песни за новия си албум

80 убити при нападение в Йемен 80 убити при нападение в Йемен

Йемернската армия обвини за нападението метежниците от движението „Ансар Алла“

Адвокатите на Tръмп: Има опасна атака срещу демокрацията Адвокатите на Tръмп: Има опасна атака срещу демокрацията

Същинската част по делото за сваляне на държавния глава започва в Сената във вторник

Ученичка се самоуби, искаха да я омъжат насила за 50-годишен Ученичка се самоуби, искаха да я омъжат насила за 50-годишен

Момичето произхождало от семейство на йезиди

Колумбиец инсценира отвличането си, за да не се ожени Колумбиец инсценира отвличането си, за да не се ожени

Приятели на бъдещия 55-годишен младоженец подали сигнал в полицията, че броени часове преди сватбата мъжът от отвлечен от двама въоръжени мотоциклетисти в южния град Питалито

За 9 месеца емигрантите са пратили в България почти 1 млрд. евро За 9 месеца емигрантите са пратили в България почти 1 млрд. евро

За цялата 2018 г. паричните преводи на сънародниците ни зад граница възлизат на 1,174 млрд. евро

Рокада на върха: Безос вече не е най-богатият в света според Forbes Рокада на върха: Безос вече не е най-богатият в света според Forbes

Той отново бе детрониран от Бернар Арно

Лукс и скъпи джаджи: Как си харчат парите богатите деца на Дубай Лукс и скъпи джаджи: Как си харчат парите богатите деца на Дубай

Богатите деца на Дубай показват на света какво означава да имаш буквално най-доброто и да познаваш само лукса

Голяма трагедия сполетя Селин Дион Голяма трагедия сполетя Селин Дион

Почина майка й Терез Дион

Пазарът в Одрин поскъпна и замря, ето къде е новата далавера Пазарът в Одрин поскъпна и замря, ето къде е новата далавера

Собствениците на търговските обекти започнаха да хитруват, родните пазаруващи се местят в Чорлу и Текирдаг

Най-малкият човек в света почина Най-малкият човек в света почина

Той е роден през 1992 година

Иван Костов Иван Костов Прокурорско-олигархичният център на властта нямаше да бъде възможен, ако политиците се чувстваха честни и негузни Виц на деня Виц на деня Според политкоректното определение псувнята вече не е словосъчетание на мръсни думи, а словосъчетание на думи с разширен емоционален диапазон Виц на деня Виц на деня - Ти обеща да се оженим тази зима!
- Нека бъдем честни. Та това зима ли е?!
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Най-силната вода в света са женските сълзи