Политика Общество Общини Спорт Разследване

• 10 км опашка от камиони на "Дунав мост" край Русе
  • 14.8% от безработните у нас са висшисти
  • Израел и "Ислямски джихад" договориха примирие
  • Съдия Анатоли Бобоков дискутира темата за наркотичните вещества със шестокласници от Бургас
  • Окръжен съд – Бургас ще гледа въззивна мярка за неотклонение спрямо Йордан С., привлечен като обвиняем за блудство с 10-годишно момиче в кв. Рудник
  • Отложиха делото срещу Алекс П., който е обвинен за причиняване по непредпазливост смъртта на две жени в град Карнобат
  • Общината кани бургазлии на информационна среща за реконструкцията на бул. „Демокрация“, виж подробности

Българин с революционна хипотеза за извънземните

Oцеляването на цивилизацията ни след 2055 година зависи от овладяването на близките планети и от нашите създатели, отдалечени на милиони светлинни години от нас, казва полк. Тодоров.
24 Октомври 2012, Сряда, 05:04 ч.

Полковник Пейчо Тодоров обори проф. Стивън Хокинг за най-големите загадки на Вселената Революционна хипотеза за извънземния ни произход и за космическото бъдеще на човечеството, разви полковник Пейчо Тодоров. Безкрайно много сме отдалечени от “Космическите магистрали” на свръх развитите звездни цивилизации и затова срещите с тях са невъзможни, разкри офицерът от резерва на Българската армия и бивш началник на Централен военен архив. Той опроверга прогнозата на професор Стивън Хокинг, че контактът с извънземните е опасен и може да има разрушителни последици за хората. Те не могат да унищожат ресурсите на планетата ни и да си заминат, както предвижда световноизвестният физик и математик в сериала “Вселената”, излъчван по Discovery Channel, уточни полк. Тодоров. Върху проекта за най-големите загадки на Вселената професорът по математика на Кеймбриджския университет е работил три години. Феноменът, открил българския Граал, обаче има железни аргументи в подкрепа на твърдението си, че откакто човечеството е “посято” на Земята, не са стъпвали на нея извънземни същества. Според българския изследовател бъдещето за нашата раса е в Космоса, защото предстои Земята да стане необитаема за човешкия вид. Трябва да започнем сериозно да мислим как ще се освободим от ограниченията на тази умираща планета, казва и знаменитият наследник на Нютон от Кеймбридж. Полк. Тодоров пък допълва, че оцеляването на цивилизацията ни след 2055 година зависи от овладяването на близките планети и от нашите създатели, отдалечени на милиони светлинни години от нас. Според него, закодираната в българския Граал информация, ще спаси света от описаните в Библията и в предсказанията на древните египетски шамани предстоящи световни катаклизми. Според тях сериозното изпитание за човечеството ще дойде между 2055-2060 г. В книгата си „Аз разгадах тайната на българския Граал”, която се разпространява свободно в Интернет, инж. Тодоров разказва за мистериите в Странджа, където преди няколко хилядолетия е положен саркофаг с безценните ръкописи от страната на фараоните. Откривателят показа копие на писмо, което е изпратил чрез английското посолство на Стивън Хокинг - лукасов професор по математика (б.а. пост, заеман преди от Исак Нютон). Надявам се най-големият учен на нашето време да прояви интерес към нашия български Граал и да дойде в Странджа планина, за да се запознае с това, което може да спаси света, добавя Пейчо Тодоров. Преди две години българският Индиана Джоунс предупреди американския президент Барак Обама и Дмитрий Медведев, че ни чака апокалипсис, ако не се работи за защита на Земята от астероидни удари. ИТАР–ТАСС съобщава за тайна среща на руски професори. Агенцията цитира ръководителят на Руската космическа агенция Анатоли Перминов. Той разкрива, че колегите му са умували как да попречат на огромния астероид “Апофис” да удари Земята след 26 години. Милиони хора могат да загинат през 2036 година, ако летящият скален “агресор” с диаметър около 350 метра достигне до нас, предупреждава инж. Тодоров. От удара може да се образува пустиня с размерите на Франция. Според полковника-изследовател обаче учените имат шанса да ни спасят, ако обединят усилията си в името на каузата да живеем в по-добър свят. В Германия вече има проект за изкуствен спътник, който да следи астероидите. Получените данни от него ще позволят да се изчисли курса на полета на астероидите, които биха могли да се превърнат в небесни ракети, атакуващи Земята, ако например бъдат повлияни от гравитационното поле на Венера.

Лили Иванова плаши със слабост
Лили Иванова плаши със слабост 14/11/2019, Четвъртък 13:30 0
НиЛо захапа психоложка
НиЛо захапа психоложка 14/11/2019, Четвъртък 11:15 1

Гери Никол мята яка дупара в залата Гери Никол мята яка дупара в залата

Във фитнеса певицата повече се снима, отколкото да тренира

"Съсипаха я тази държава" - любимата фраза на българите "Съсипаха я тази държава" - любимата фраза на българите

Оказва се, че голяма част от сънародниците ни ги споделят, без значение дали става дума за щампа по инерция или пък за истина

Важно за пациентите: Лаборатория „ЛИНА” въведе нов и по-кратък  срок за резултатите от ДНК изследванията Важно за пациентите: Лаборатория „ЛИНА” въведе нов и по-кратък срок за резултатите от ДНК изследванията

Те вече са готови за 3 работни дни

Тарикат! Софиянец преметна лотарията, фалшифицирал билетчета в Берковица Тарикат! Софиянец преметна лотарията, фалшифицирал билетчета в Берковица

Пробутвал билетите менте в два магазина

Ще има ли АКТ 16 Небостъргачът в ж.к."Меден рудник"? Топката е прехвърлена към Общината Ще има ли АКТ 16 Небостъргачът в ж.к."Меден рудник"? Топката е прехвърлена към Общината

Собствениците успяха да извървят дългия път и реализират всичко, което се искаше от тях

Внимание! От утре ще има глоби за липса на зимни гуми Внимание! От утре ще има глоби за липса на зимни гуми

Нарушилите това изискване се санкционират с глоба от 50 лева

Оставиха в ареста убиеца Димитър от Ямбол Оставиха в ареста убиеца Димитър от Ямбол

Димитър С. е убил жена на 10-ти ноември по особено мъчителен начин

Любимата танцьорка на Слави Трифонов стана продавачка Любимата танцьорка на Слави Трифонов стана продавачка

Мулатката впечатли Трифонов с еластичността си във формата "Танцувай с мен" и въпреки че не спечели, той я взе към екипа си

Пациентката пристига в университетска болница „Дева Мария“ с оплаквания от силни болки в гърба, вижте цялата й история

Дечковци от ДГ "Ханс Кристиан Андерсен" в Бургас стават полицаи и пожарникари Дечковци от ДГ "Ханс Кристиан Андерсен" в Бургас стават полицаи и пожарникари

Над 320 деца се запознаха отблизо с професиите

Три деца и две жени убити при въздушни удари в Газа Три деца и две жени убити при въздушни удари в Газа

Шестчленно семейство загина, 12 души са ранени при атаката

Парламентът на Нова Зеландия узакони евтаназията Парламентът на Нова Зеландия узакони евтаназията

Предстои законът да бъде гласуван и на референдум

10-годишна откри, че е бременна, след като брат ѝ я изнасилил 10-годишна откри, че е бременна, след като брат ѝ я изнасилил

Тя разбрала, че носи дете след преглед в болница заради стомашни и гръбначни болки

Ад: Брат и сестра убиха двете си деца, за да прикрият връзката си Ад: Брат и сестра убиха двете си деца, за да прикрият връзката си

Първа жертва на кръвосмешението паднал 13-годишният Тристан, а после и 14-годишният Блейк

7 убити и 10 ранени в атентат 7 убити и 10 ранени в атентат

Никой не е поел отговорност за нападението

Изловиха Facebook в голяма шашма, потърпевши са хора с iPhone-и Изловиха Facebook в голяма шашма, потърпевши са хора с iPhone-и

Оказва се, че при използване на социалната мрежа има ситуации, в които приложението започва да използва камерата на телефона без потребителят да знае и да е давал съгласие

Извънредно положение във Венеция заради проливните дъждове, градът е под водата Извънредно положение във Венеция заради проливните дъждове, градът е под водата

Властите препоръчват на хората да не напускат домовете си

Биг Бен в Лондон става Eлизабет Тауър Биг Бен в Лондон става Eлизабет Тауър

Часовниковата кула-емблема става строително скеле до 2021 г.

Насилие и смърт в лагерите на "Ислямска държава" Насилие и смърт в лагерите на "Ислямска държава"

Жените и децата на джихадистите създадоха мини халифат

Руският историк, убил любовницата си, крещял: Аз съм Наполеон! Руският историк, убил любовницата си, крещял: Аз съм Наполеон!

В залата на съда доцентът изглеждаше повече от зле, коментират руските медии

Мая Манолова Мая Манолова Шунката в бюджет 2020 е за приятелските кръгове, не за гражданите Виц на деня Виц на деня - Митко, пушенето вредно ли е?
- Да, госпожо, вредно е за здравето!
- Браво, а защо?
- Щото тати казва "Ако те видя да пушиш, ще ти счупя главата!"
Виц на деня Виц на деня - Пепи, защо те би баща ти?
- Ами накара ме да изхвърля боклука, ама аз го оставих на стълбището и звъннах на 112 за съмнителен пакет.
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Само пет минути се познават, а вече се карат, като съпрузи с 10-годишен стаж...