52% от потребителите в България предпочитат автомати за куриерски услуги
Пред посещение в офис или изчакване на куриер
Онлайн пазаруването в България продължава да расте, но начинът, по който потребителите получават своите пратки, се променя още по-бързо. Все повече хора избират автомати за доставка, а не посещение в офис или изчакване на куриер. Само през октомври такъв тип кутии са обработила 1 000 000 пратки – рекорден резултат, който показва ясно нарастващия интерес към автоматизираните услуги, похвалиха се от компанията. Моделът се базира на собствена инфраструктура и напълно дигитализиран процес, който прави изпращането и получаването на пратки по-бързо и по-удобно за потребителите и в същото време по-щадящо за околната среда.
Автоматите, разположени на открито, са напълно автономни и захранвани със слънчева енергия – устойчиво решение, което намалява въглеродния отпечатък и оптимизира изминатите километри при доставките.
Според последни проучвания, 52% от потребителите в страната предпочитат автомати пред традиционните куриерски услуги. Най-високо се оценяват лесното изпращане и получаване, денонощният достъп и конкурентната цена, цитирано от plovdiv24.
Драма с български бизнесмен в Австрия, обвиниха го в голямо престъпление
Отиде си един от най-великите футболисти на България
ЕС готви 20-ия пакет санкции срещу Русия
КЗП проверява СОС за спекула с цените за паркиране в София
Как самосаботажът оставя дори най-привлекателните хора сами
Двама опасни рецидивисти са в бандата, отвлякла 21-годишно момиче
Ето кои природни продукти забавят стареенето
Превенцията на пациентите и ролята на профилактичните прегледи
52% от потребителите в България предпочитат автомати за куриерски услуги
В коя област има най-много незнаещи български език деца
Софиянец със зловещ сигнал към 112: "Отвлякоха ме!"
