Нарко-килърката Ивет стана инфлуенсърка, рекламира гащи
Убийцата на актрисата Виолета Донева получи 17 години на първа инстанция
Наркоманката Ивет Стайкова, обвинена за жестокото убийство на баба си – актрисата Виолета Донева, не само не търка наровете в пандиза, но и пробива като инфлуенсърка. Модерната професия, станала известна покрай неспособни на нищо, освен да веят цици силиконки като Николета Лозанова или Ивка Бейбе, се изразява в това, че модни и козметични марки й изпращат безплатно дрехи, гримове и кремове, а Ивет разопакова кутиите и ги показва на своите последователи.
Осъдиха я за убийство, но не е в затвора, а по дискотеките
В интерес на истината феновете на килърката са вече 11 000 и постояно растат в социалните мрежи. Освен безплатните парцалки, кремчета и парфюмчета марките плащат на Ивет хонорари, които варират между 100 и 300 лв. за рекламно видео.
Припомняме, че за убийството на баба си на първа инстанция Ивет получи присъда 17 години лишаване от свобода. Докато присъдата ѝ не е окончателна, тя остава под домашен арест.
Какви са реакциите в социалните мрежи на инфлуенсърската дейност на Ивет? Масово ужас и потрес. Потребителите реагират бурно, като в коментарите се сипят обиди и възмущение: „убийца“, „мястото ти е в затвора“, „няма ли срам?“. Експерти са възмутени: „Срамно е бизнеси да прибягват за популярност до осъден за убийство“.
Ивет, наръгала баба си Виолета Донева 54 пъти, влиза в психиатрия
А междувременно лайковете на Ивет растат и съмнителни видеобрандове продължават да ѝ пращат продукти за реклама.
„Това, което виждаме, е абсолютно дъно за инфлуенсър маркетинга в България. Всеки човек има право на нов шанс, но когато говорим за тежко престъпление – жестоко убийство, всякакъв вид търговско позициониране с този човек е немислимо“, коментира медиен маркетинг специалист. Той е категоричен, че участието на такива лица в кампании нанася щети не само върху конкретния продукт, но и върху цялата индустрия.
















