Украинска следа при събарянето на моста в Балтимор? Прекратиха издирването на оцелели

52-годишният Серьожа бил капитан на кораба, който събори съоръжението
Шест са жертвите на трагичния инцидент в Балтимор, при който мост рухна в реката, след като беше ударен от товарен кораб, съобщава БНТ.
Властите в щата Мериленд съобщиха, че спасителните операции са прекратени. Сега вече започва провеждането на такива по възстановяването на инфраструктурата.
Мостът Франсис Кий Скот рухна в 1:30 след полунощ местно време - секунди, след като един от пилоните му беше ударен. В този момент върху съоръжението са преминавали няколко коли, а също така и ТИР.
Междувременно телеграм каналът „Другая Украина“ съобщи, че капитанът на контейнеровоза, разрушил мост, е украинският гражданин Сергей, на 52 години. Публикувана е и снимка с личната му карта.
След срутването на емблематичния мост в Балтимор, властите прекратиха издирването на шестимата пътни работници, които са били на съоръжението по време на инцидента, съобщава Нова телевзиия. Според властите няма шанс те да бъдат открити живи.
Разследващите проверяват версията за повреда на главния двигател на товарния кораб, която може да е довела до сблъсъка му със съоръжението и до срутването на моста. На видеозаписи от инцидента се виждало, че светлините на плавателния съд премигват, което показвало, че има проблеми със захранването. Минути преди катастрофата екипажът е уведомил властите в Мериленд, че нямат контрол върху кораба, след като плавателният съд е изгубил мощност при излизане от пристанището.
"На базата на времето, което прекарахме в издирване, усилията които положихме и температурата на водата, в този момент не вярваме, че ще успеем да намерим тези хора живи. И така - тази вечер, около 7:30 часа, преустановихме активните спасителни дейности", заяви контраадмирал Шанън Гилрет от Бреговата охрана на САЩ.

















У каждую нацию есть гавно.....това ми го каза украинец,в разговор,кои са по-големи боклуци,ние или те...!!!
https://www.facebook.com/share/r/7HSYX9Ru4CRQBN7j/
https://twitter.com/Lots_Of_Fun_696/status/1772629918720913807
„Можем ли да отхвърлим идеята, че това [срутването на моста в Балтимор] е терористична атака... и ние абсолютно не можем да направим това“, каза Майкъл Флин, бивш съветник по националната сигурност на президента Тръмп (и пенсиониран генерал-лейтенант) на Алекс Джоунс в онлайн интервю.
Флин нарече "черен лебед" контейнеровоза, който блъсна 2,6-милния мост в пристанището на Балтимор.
https://twitter.com/RealAlexJones/status/1772688991046730019
Настоящият проблем се върти около възникващо прекъсване на веригите за доставки в средноатлантическия регион. Основното пристанище на източното крайбрежие вече е парализирано поради повредения мост, блокиращ единствения корабен път за влизане и излизане от пристанището.
Bloomberg съобщава, че веригата за доставки на автомобилната индустрия в САЩ ще бъде прекъсната. Данните показват, че Mazda Motor и Mercedes Benz, Subaru от Америка, Mitsubishi Motors от Северна Америка и Volkswagen Group имат най-голяма експозиция към пристанището.
Голяма захарна рафинерия, собственост на American Sugar Refining Inc. предупреди, че нейната рафинерия Domino Sugar има доставки на сурова захар само за шест до осем седмици, тъй като блокирането засяга корабите, които влизат и излизат от пристанището.
Лара Логан:
https://twitter.com/laralogan/status/1772675651599770093
Вторият най-натоварен стратегически път в страната за опасни материали вече не се използва от четири до пет години - и според тях толкова време ще отнеме ремонтът му. Мостът е построен специално за превоз на опасни материали – гориво, дизел, газ пропан, азот, силно запалими материали, химикали и извънгабаритни товари, които не могат да се поберат в тунелите – чиято верига на доставки сега е осакатена.
Не се заблуждавайте: това беше изключителна атака по отношение на планирането, времето и изпълнението.
Двата критични компонента на този мост са двата носещи пилона във всеки край, най-близо до брега. Те са по-големи, по-дебели и по-дълбоки от всичко друго. Това са точките за закрепване и те знаеха, че удрянето на някоя от тях би било фатална рана за целостта на моста.
Мост от половин миля падна в реката - вероятно ще трябва да построите нов. Освен това причини толкова много щети на структурната цялост на долната бетонна секция, че не можете да видите и няма да разберете, докато не разглобят останките. Структурно разрушаване вероятно абсолютно.
Атаката е перфектно насочена.
https://twitter.com/MJTruthUltra/status/1772754425938895177
Вярно, вероятно ще се скъсат, но поне можеше да завъртят кораба и да не се удари в колоната !
А така , ако загубиш управление, е най-лесно да хленчиш на пристанищните власти, че нямаш управление и да им искаш да преместят моста !
Това (хленченето) можеше да го направи и камериера на кораба !
И не се качвай да управляваш дори рибарска лодка !
Котва може да се спусне и с 20 възЕла скорост!
Не се казва 1 възл, а възЕл !
И при по-висока скорост котвата не служи да спре кораба на рейда , а да го забави !
Много кораби и кейове е спасило навременното реагиране на "заетия" с всичко капитан, на който първата задача е движението на кораба!
Аз съм капитан от 30 години!
Ти от колко си?!
Ако те не го спрат поради меко, кално дъно, то поне ще го забавят достатъчно и няма да направи големи поразии!
Това се учи още в първите капитански курсове!
Inache za vsichk0 navsqkade kapitana e na topa i parvi obira parsata .. dori kogato spi ako nqkoi se odriska pak kapitana go poema napompan ... ama i zatova zaplatkata my e 30 000 lv na tanker - gazovoz naprimer ... a na konteinera 18 000 - 19 -000 lv koeto ne e nikak malko kato se ima napredvid che prez povecheto vreme samo se epravi na nachalnik i komandori - poten voda ne pie ... no edin pat kato te okepazqt i go poemash celiq :)
Ако те не го спрат поради меко, кално дъно, то поне ще го забавят достатъчно и няма да направи големи поразии!
Това се учи още в първите капитански курсове!
Inache za vsichk0 navsqkade kapitana e na topa i parvi obira parsata .. dori kogato spi ako nqkoi se odriska pak kapitana go poema napompan ... ama i zatova zaplatkata my e 30 000 lv na tanker - gazovoz naprimer ... a na konteinera 18 000 - 19 -000 lv koeto ne e nikak malko kato se ima napredvid che prez povecheto vreme samo se epravi na nachalnik i komandori - poten voda ne pie ... no edin pat kato te okepazqt i go poemash celiq :)
A otnosno YEs sir ... polujenieto e tragichno na korabite sa masovo ... chapati i chop-chop .. demek indiici i filipince ... zgan sabrana ot kol i vaje ... nishto hubavo ne ni chaka... i posledno do bai ganio .. bratochka ukrainec kade stapi treva ne nikne ,, mnogo si prav .. tiq sa nai otvratitelnite nahalni i nagli kopelata sled tqh sa rashkite ... mislqt si che sveta im e dlajen i sa nai golemite kapaciteti ...
PS sorry za shlqkavicata ama nqmam kirilica na koraba i ne moga da instaliram zashtoto ima protekciq ot kompaniqta ...
A otnosno YEs sir ... polujenieto e tragichno na korabite sa masovo ... chapati i chop-chop .. demek indiici i filipince ... zgan sabrana ot kol i vaje ... nishto hubavo ne ni chaka... i posledno do bai ganio .. bratochka ukrainec kade stapi treva ne nikne ,, mnogo si prav .. tiq sa nai otvratitelnite nahalni i nagli kopelata sled tqh sa rashkite ... mislqt si che sveta im e dlajen i sa nai golemite kapaciteti ...
PS sorry za shlqkavicata ama nqmam kirilica na koraba i ne moga da instaliram zashtoto ima protekciq ot kompaniqta ...