Министърката с костенурката похарчила 9,2 млн.лева държавни пари за собствения си пиар

Вижте как най-големите телевизии са се облажили с рекламни пакети за нещо, което никой не вижда
Министърът на туризма в оставка Зарица Динкова, която стана популярна преди всичко със спасяването сухоземна костенурка край морето след водното бедствие в Царево, е похарчила 9.2 млн. лв. с ДДС през последните 9 месеца за реклама на страната в български и чужди електронни медии, като договорите са сключени на пряко договаряне.
Това става ясно от справка по Закона за достъп до обществена информация. Подходът и изборът на медии отново остава скрит, както при всички министри на туризма до момента.
Рекламата на България не се обсъжда предварително с бранша и на кои пазари има необходимост от нея. Освен това страната ни няма нови клипове и послания от 4 години насам, които да провокират в новата реалност. Последните бяха създадени по време на Ковид пандемията при бившия вицепремиер и министър на туризма Марияна Николова, пише сайтът travelnews.bg.
От българските медии най-много средства са предоставени на трите национални телевизии, показва справката. Бюджетът за Нова телевизия е 1.26 млн. лв. с ДДС. Толкова са предвидени още за БТВ и за БНТ. „Дарик радио“ получава 184 000 лв. с ДДС.
За „Про нюз България“ са отделени 41 000 лв. с ДДС за представяне във в. „24 часа“ на 10 малко известни обекта от България. Никой от бранша обаче не е открил и видял тези обекти, а за сметка на това имаше редица статии в защита на министър Зарица Динкова да остане на поста. Трите национални телевизии също никога не пуснаха информации за исканаха оставка на Динкова от бранша.
„От години и при този министър действа правилото: Който слушка – папка“, коментира проф. Георги Рачев, зам.-председател на Българската асоциация на туристическите агенции (БАТА) и собственик на туроператора „Географски свят“.
Според него изборът на български и чужди медии, както и рекламата на българския туризъм, не са коментирани с бранша предварително. Той допълни, че вече четвърта година страната ни няма нов клип и обновяване на бранда. Освен това на вътрешния пазар трябва да бъдат рекламирани малко известни места, които да привличат българите. В тях трябва да се събуди животът, а не масовите дестинации, които се пълнят така или иначе с туристи, подчерта проф. Рачев.

















Какво ревете?!
Какво ревете?!
----
Флагман как се пукат от яд, че не са се облажили и те хихихи
Ама като блажите от парите за PR на общината няма проблем, нали?
----
Флагман как се пукат от яд, че не са се облажили и те хихихи
Ама като блажите от парите за PR на общината няма проблем, нали?
—————————————————
Флегми вие четете ли това което сте написали и сложили като заглавие???
Къде в статията пише, че ТЯ ЛИЧНО Е ПРИБРАЛА ПАРИТЕ ЗА СЕБЕ СИ, ПО ТОЧНО ЛИЧЕН ПР?? Прави те ли разлика между личност- тя(единствено число) и “български и чужди медии”(множествено число- фирми/компании)??
Между другото, виждал съм гълъби, сладко, сладко да си пийват водичка от този гьол на ГКПП -Лесово , така че е ясно дали изобщо в тази вода имаше някакви химикали и препарати , а таксата до последно си беше 5 лв.
Наистина си беше "Златен гьол"!
Отговорност и виновни , разбира се, няма и няма и да има !
Между другото, виждал съм гълъби, сладко, сладко да си пийват водичка от този гьол на ГКПП -Лесово , така че е ясно дали изобщо в тази вода имаше някакви химикали и препарати , а таксата до последно си беше 5 лв.
Наистина си беше "Златен гьол"!
Отговорност и виновни , разбира се, няма и няма и да има !