Поморие започва да се рекламира по два туристически проекта, таргетират Германия и Полша
Съгласно медийните планове по двата проекта, предстоят и публикации в различни комуникационни канали на Фрапорт, както и видео реклама на мониторите над check–in гишетата
В края на 2023 година Община Поморие бе одобрена по два проекта, финансирани от Министерството на туризма и насочени към реклама на туристически услуги на външни пазари – Германия и Полша. Проектните дейности вече са в ход, като целта е повишаване на туристическата заетост в месеците извън активния летен сезон, изграждане на онлайн потребителско доверие в туристическия бизнес посредством промотиране, широк достъп до информация, иновативни форми на поднасянето ѝ, прозрачност и гъвкавост по отношение на резервациите, създаване на усещане за специфичен дух, уникални традиции, културни и природни забележителности, които да предложат пълноценна почивка и интересни преживявания в Поморие.
В проекта, насочен към немския пазар, Община Поморие е партньор с туроператора holidays.ch, официален и ексклузивен представител на брандовете Lufthansa Holidays и Eurowings Holidays, и „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“. „Поморие – соленият път на щастието“ е името на продукта, който рекламира българското Черноморие, музейните обекти, свързани с морето и солта, с лечебните свойства на Поморийското солено езеро, красивата плажна ивица и омайните поморийски вина. По този проект вече са разработени дизайни за страниците в бордното списание на Eurowings, в страницата на Lufthansa Holidays и в сайта на туроператора. Подготвени са и публикации тип Newsletter – single slot teaser в посещаван немски уебсайт с достигане на 1м абонати.
В проекта „Непознатото Поморие“, промотиращ Поморие на полския пазар, Община Поморие успешно си партнира с туроператора Rainbow и „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД. Вече са поставени билбордове от двете страни на магистралите Варшава – Вроцлав; Лудж – Торун и Варшава – Бялисток. Билбордовете ще бъдат разположени там до август месец. Паралелно с това, по график се правят и спонсорирани публикации в сайта на Rainbow, в социалните мрежи на туроператора, в Google display network, както и в един от основните полски сайтове -търсачки. Целта е повишаване на популярността на региона и стимулиране на туристическите пътувания в месеците април, май, септември и октомври.
Съгласно медийните планове по двата проекта, предстоят и публикации в различни комуникационни канали на Фрапорт, както и видео реклама на мониторите над check–in гишетата.
Нова ера на зарядните устройства
Новите съседи се завръщат, Амадор е успешен бизнесмен
Наш 70-годишен околосветски пътешественик счупи мачта
Грипът настъпва, яжте кисело зеле и туршия
Гроздоберачката от двулевката си отиде в нищета
Румен Гайтански разпродава всичко в България и се изнася от страната
Мъж се задави с десерт и почина на коледната трапеза
Чирозът на стана по-скъп от калкана: Цени до 45 лв. за кг на рибната борса в Бургас
Експерт съветва как да се движим безопасно в снежна и заледена обстановка
Умерен ръст на жилищните цени в България през 2026 г.: Как еврозоната променя пазара
Регистрационните таблици в София - от „С“ до „ОХ“: Как стигнахме до края на азбуката
Заради еврозоната българите пазаруват повече. Страхуват се да не изгубят парите си
