×
Бизнес ЮГ Войната в Ивицата Газа София Парламентарни избори 2023 Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Лазаровден е - обичаи и традиции
  • Правителството смени шестима областни управители
  • Седем доживотни присъди и 1794 години затвор за терористката от Истанбул
  • Май идва с ниски температури
  • Закрити са всички стари общински депа за отпадъци у нас, ЕК прекрати наказателната процедура
  • В Пловдивско задържаха участници в измамна схема в размер на 173 хил. лв.
  • Тестват първата в света персонализирана иРНК инжекция срещу меланом
  • Земеделците трябва да сезират за засегнатите от градушките площи в 10-дневен срок
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Бургас ли е градът с най-кошмарните шофьори


Бургас ли е градът с най-кошмарните шофьори
Това е един от нарушителите, заснет от бургазлия
06 Март 2024, Сряда, 22:00 ч.
Автор: Флагман, снимка: Флагман

Серия от нарушения са заснети за часове от камерата в автомобила на бургазлия

Хората, които са зад волана ежедневно в Бургас може би имат чувство, че в града са събрани най-кошмарните шофьори, които редовно отнемат предимство, рядко спазват забранителните знаци, изобщо не знаят или не желаят да се пристроят правилно на кръговите и ако може да минат на червено – го правят без да се колебаят.

Бургазлията Асен Ставрев монтира на колата си трафик камера и само за часове се натъкна на три подобни случая.

В първия предимството му е отнето – без мигач от водач на син джип Фолксваген, във втория клип пред него на натоварено кръстовище му изскача сребрист Ситроен, а в третия случай – първо автобус му сече пътя на кръговото до хотел „Мираж“, а след това лек автомобил се опитва от най-лявата лента да му вземе предимството и да продължи по бул.“Никола Петков“.

Вижте повече в нашето видео. Може да ни изпращате подобни клипове до рубриката „Вашият сигнал до Флагман.бг“

 




Жесток удар по Лена
Жесток удар по Лена 27/04/2024, Събота 10:00 0
Флагман.БГ Лазаровден е! Лазаровден е! 27/04/2024, Събота 08:59 0
98
Коментара по темата
98.
ИИ
09.03.2024 17:35:47
0
4
Елементарна работа .В кръговото не се дава газ, спазват се лентите и схемата на кръстовището. Хубаво е да не сменяш лентите, а да си избрал накъде искаш да идеш отнапред. На едно обикновено кръстовище при при смяна на посоката , ляво или дясно, се пуска мигач. Защо на кръгово Кръстовище болшинството го спестява? Пресичош ленти, известяваш човека до теб, че сменяш дайрекшъна. В Бг чат джи ди пи ще го пише същото. Обаче,
бал съм маама му, нъл тъй!
97.
Бай....до88
08.03.2024 16:57:47
0
3
И двамата не сте прави ! Просто сте били в грешните ленти отначало .
96.
Чукча писател
08.03.2024 15:03:12
2
2
Бургазлии за разкошни шофьори. (точка)
95.
предлага се
08.03.2024 14:29:14
1
0
Ново правило предлага Европейската комисия - водачите да бъдат задължени да отварят шофьорската врата на колата само с дясна ръка.
Причината е, че по този начин водачът се обръща назад и може да види ако покрай него преминава движещ се с тротинетка или велосипедист човек, а така и да го предпази от инцидент на пътя.
94.
хи хи Корморани
08.03.2024 08:55:31
0
6
Като чета коментарите виждам , че поне 50 са писани от един и същи човек , който въобще не е на ясно с правилника за движение или нещо се защитава. БургаШки разбирач , защо веднъж не спомена за Опасната и НЕправилна маневра на рейса ?! Явно и ти си същия , като шофьор .
93.
ейййй
08.03.2024 08:22:11
0
7
не кой е с предимство - колко видяха автобуса от къде минава ? това е проблема , а някой гледа да то замаже и затова изписа толкова глупости.
92.
До 89
08.03.2024 07:22:57
6
4
По която си искаш, ако се водиш на тоя от поста със стрелките, ако искаш спри в колелото и се вайкай, че си пропуснал стрелката и виж какво ще стане.
То затова е колело!
Движещия се вътре в колелото е с предимство и действат правилата за дясно стоящия (в Англия е ляво стоящия, защото са обратни... хихихи). В смисъл движещия се в най-дясната лента на кръга е с предимство,след това средниата и т.н. Е ако ти дадат мигач, че искат да влязат или излязат от твоята лента в кръговото пусни ги. Но се иска колегиалност, а ти се правиш, че не си ги видял.
91.
До 90
08.03.2024 07:11:10
0
3
Никакъв казус не е отделната лента си има знак, че е без предимство , неправилно поставен в средата на отсечката вместо на изхода и никой не го забелязва и си мислят, че са дясно стоящи, а трябва да изчакат излизащите от двете ленти от колелото.
Два пъти ми свирят излизащите от локалната лента, а не са видели знака.
90.
Още един казус
07.03.2024 23:11:20
0
0
Още един казус - кой изход ти се води първи, тъй като това кръгово има специални отделени от кръговото ленти от всяка страна, ако ще завиваш надясно? Но без проблем можеш да завиеш надясно на първия за теб изход ако пропуснеш да ползваш тези ленти!
89.
казус
07.03.2024 22:54:17
0
4
Следният казус - идвам по ул. Одрин от посоката на снимащия, но решавам да се върна обратно, посока Д.Езерово. По коя лента да въртя или нямам право да се върна на кръговото?
88.
До Лондончанина
07.03.2024 22:37:22
1
6
Поздравления, г-н от Лондон.
Точно в такава ситуация изпаднах една сутрин. Карам в дясна лента на кръстовището на Трапезица и ще излизам за М.рудник, но в този момент една проститутка със сиво ауди за малко да ме блъсне, защото решила от вътрешната лента без да се огледа за дясностоящия да излиза в посока Долно Езерово. Набихме спирачки и двете коли. И като се освестихме жалката нещастна проститутка започна да свири, да крещи и че и тръгна да ме гони. Карам си аз....и се чудя и се мая. Как да обясниш на простака, че е прост и срам няма, че не знае правилника. Все едно съм на бойното поле. Вече като шофирам се оглеждам за убийци, защото се убедих, че повечето не познават знаците и правилника, но в същото време упорстват и заплашват останалите, мислейки, че са прави!
Така ми се иска тази нещастница да се познае в коментара ми! Да я питам, тъпа овцо, когато за малко щеше да се нацепиш в мен, размърда ли ти се кухата главица да вземеш да понаучиш правилника за движение!? И си набий в празната тиква, че НЕ МОЖЕШ ДА КАРАШ ПРАВИЛНО В КРЪГОВО, И СЛЕДВАЩИЯТ ПЪТ СЕ СМИРИ И СЕ ЗАСРАМИ! ХЕМ НЕ ПОЗНАВАШ ПРАВИЛНИКА, ХЕМ ПСУВАШ ХОРАТА! ТИ НОРМАЛНА ЛИ СИ МА?
87.
ХХХ
07.03.2024 20:49:47
1
8
Да ви обясня!

В Бургас сме едно голямо село, където всички се познаваме. Знаем винаги кой къде отива и за това не е необходимо да даваме мигачи и да спазваме разни украсителни знаци. Гледайте кой е отсреща, а не по светофари, знаци и маркировки. Ае със здрве!
86.
Капитана
07.03.2024 20:07:33
7
9
Уважаеми господин КАТ, от линка който сте пуснали се вижда само, че хората направили тази маркировка също са със специални умствени потребности!
85.
КАТ
07.03.2024 19:57:37
0
5
И линк си отделих от свободното време да дам Капитане и пак не става. Хората дето рисуват стрелките явно и те не разбират от кръгови КРЪСТОВИЩА. Айде както ще да е, кой как може да кара, важното е да не се изтрепем.
84.
Капитана
07.03.2024 19:45:43
8
7
Уважаеми господин КАТ, виждам че и вие сте доста кухо парче, навярно като малък са ви били през главата.Кръговото кръстовище няма нищо общо с другите, именно защото е кръгово, което идва от кръг, демек въртиш се вътре и си избираш на къде да ходиш.Ако се налага ще ви нарисуваме и картинки да се ориентирате по лесно, уважаеми господин КАТ, вижда се че сте човек със специални умсвени потребности!
83.
КАТ
07.03.2024 19:36:38
1
9
https://maps.app.goo.gl/bzNxkgivfndxx1wV8
Горното е линк за справка от точното място от където мина снимащия от статията. Виждам, че още има неразбрали остри граждани, че на кръстовище не можеш от лентата за направо да завиваш наляво. Кръстовището нека бъде кръгово, квадратно, триизмерно, розово, кафяво, градско, селско, джендърско каквото ще да е.
Едно е сигурно - винаги карайте предвиждайки, че никой няма да спазва никакви правила защото никой не ги знае, и ще се приберете живи и здрави.
82.
До 77
07.03.2024 18:45:50
9
3
А ве тъпан какво действие на стрелки та гони ве. Безмозъчни мекотели, В кръгото. То затова е кръгово.
81.
До пишман лондончанина
07.03.2024 18:41:58
5
2
От кое село си, тук сме толкова богати, че строим под път и над път светофарни уредби... безконтролни кражби. А в Англия са толкова бедни, че с няколко бордюра, малко боя и знаци са нацвъкали из целия албион кръгови. Не може така. Тук са пребоядисани червени в синьо и са свикнали на светофари да спират, червено да им е отпред.
Колко пари отнесоха с тея светофарни уредби.
80.
Лондончанин
07.03.2024 18:23:27
1
10
Уважаеми господа бургазлии, аз живея в Лондон и на ден минавам поне през 50 кръгови, може и повече да са, тук кръговите са на всяко кръстовище.Уважаеми господа бургазлии, ако ви пусна през едно кръгово близо до Лондон, състоящо се от 5(пет) по-малки кръгови, вие ще се изтрепете бе, уважаеми годпода бургазлии.Вие с едно най-обикновенно и просто кръгово с две платна не можете да се оправите, засрамете се уважаеми господа бургазлии.За който му е интересно да напише в Гугъл biggest roundabout in the uk.
79.
Лондончанин
07.03.2024 18:01:32
0
12
Уважаеми господа бургазлии, по коментарите ви виждам ,че хал хабер си нямате от шофиране в кръгово кръстовище.Кой ви каза тази простотия,че щом видиш ли си бил в най-дясна лента, задължително излизаш на първия изход?Няма такъв момент, уважаеми господа бургазлии.Кой накъде ще кара в кръговото го определя маркировката, ако е маркирано напред и надясно, значи си караш накъдето прецениш със съответния мигач.Ако платното е маркирано като само на дясно вече означава, че трябва да излезеш от кръговото.Масово непознаване на правилата в кръгово кръстовище, уважаеми господа бургазлии!
78.
!
07.03.2024 16:12:45
1
22
Не е само Бургас. Хората в България масово са озлобени, неосъзнати и арогантни. Проблемът е, че масата толкова се опростачи, че не разбира къде им е мястото и съответно няма никакво уважение към останалите. Дори и да си добре възпитан когато ви навикат и наритат няколко пъти ... и вие започвате да се държите като животните. А те, животните, не познават друго отношение. Просто са животни. Да, в Буграс са много. Това се дължи на ниския интелект на масата. Всеки си мисли, че не е част от простаците, но си знае какво е поведението му на улицата. И да, това ви поведение ви определя! Ама живеем в страната на "всеки си преценя".
77.
ПРОСТИ ТЪПЪНАРИ
07.03.2024 16:06:12
8
5
Действието на стрелките е до преминаване на ПЪРВИЯ изход. Не знаете, нито закона , нито правилника. НО ЩОМ ВИ ХАРЕСВА ДА КАРАТЕ ,КАТО ИДИОТИ - НЕКА ДА ВИ СНИМА ЧОВЕКА.
76.
до полицията !!!
07.03.2024 14:38:51
0
13
Драги господа полицаи, кога най накрая ще почните да си вършите работата както трябва и да глобявате и конфискувате колите на наглите шофьори, особено тези които пререждат опашката от автомобили на трапезица в 17 часа и се шмугват най отпред, защото те са над нещата, те са тарикати и няма как да чакат по половин час в задръстването на трапезица посока от меден рудник - центъра като останалите балъци? моля да се вземат някакви мерки и такива нагледци да се глобяват
75.
Gost
07.03.2024 13:58:50
0
15
В цялата област ЗДвП не важи . Знаците, маркировката и светофарите са за украса, всеки си кара по собствени правила . Мигачи не се използват, свирят с клаксоните като в Индия .
74.
Stefan Valchev
07.03.2024 13:52:34
4
5
Nai-golyamata sgan ot nevazpitani,prosti i nahalni vodaci / idioti / e v golyamoto sboriste na dureta -Sofia.
73.
Аз
07.03.2024 13:00:23
5
6
...мисля, че основата на това е:
Либерално възпитание ?

Съвременното възпитание , лишено от ... възпитание . Мъдростта на древността говори , че в обществата , които оцеляват, уважавана е старостта , със зрелостта и опита й . Съвременното псевдовъзпитание на децата в западния свят е силно залитнало в крайност - свръхлибералност , с липса на поставяне на каквито и да било граници .
Другата крайност от миналото е прекалената авторитарност . Както винаги златната среда е оптималната - авторитетността . Каква е разликата между авторитетността , авторитарността и либералността ? Либералността всепозволява . Авторитарността поставя прекомерно тесни и строги граници . И двете осакатяват . Автократичността ( друго название на авторитарността ) кастрира личния талант , изява , свобода , залага пряко травми и комплекси компенсирани маладаптивно , невротично и психопатно . Свръхлибералното възпитание , препоръчвано понастоящем от системата, включително от колеги психолози , което наблюдаваме в последния половин век , не е по - добро . При него липсва поставянето на здрави граници , дисциплина , норми социални , но и нормите на любовта и мъдростта . Защото любовта и емпатията далеч не са само меко позволяване , но понякога се проявяват през дисциплината , реда и здравите ограничения , поставяни от добър авторитет !

До какво води свръх - либералното възпитание ?

- Неуважение към добрия авторитет , към старостта и възрастните , към родителя и учителя .

- Дълбока вътрешна неувереност , прикривана от стимулирания чрез либералността нездрав нарцисизъм и инфантилност .

- Липса на здрави ценности и нужни граници , убеждение за всепозволеност.

- Слаби воля , дисциплина , фокусирано само ограничение в името на добра цел .

- Склонност към зависимости .

- Лесно невротизиране и характеропатийни компенсации при сблъсъка между нарцисизма и реалността .

- Неспособност за истинско , дълбоко доверие в себе си и другите .

- Разпад на семейната структура .

- Самотни майки и липса на мъжки образ , което на свой ред води до предпоставки за инфлация на гей склонностите ( , защото една от причините е именно липсата на здав мъжки модел за интернализиране ) , но и допълнителна липса на здрави граници като цяло .

- Сексуален разврат и деградация .

- Бум в проституцията - актуална физическа и виртуална .

Здравето е едно , докато болните модели са много !

* * * Естествена психология , Орлин Баев * * *
72.
70 II серия оставете само знака път в ремонт
07.03.2024 12:38:05
1
3
Чл. 7. (1) - Изключете светофара;
2) - Оправете знаците;
3) и маркировката;
4) Слагайте временната сигнализация на стойката на съществуващи знак и на неговото място / два болта /
5) черешката на тортата - всичко е за ремонт
71.
Кауфланд, Лидл Изгрев
07.03.2024 12:32:23
0
18
Излизам от Лидл(Изгрев) с ляв завой и път с предимство. Срещу мен се засичам с една умница, която излиза от Кауфланд и със знак СТОП, но тя понеже както написах е УМНА и знаците не ги гледа започна да ми свири и нарежда. След нея същата овца, видя от предната идиотка и тя започна да ме освирква с клаксона, че и ръкомахат и псуват. Аз се почувствах СУПЕР ТЪПО. Гледам си знака и си викам "Абе по дяволите, как да гледам знаците, като никой не ги гледа?! " Въпрос на оцеляване е сред толкова много неграмотници . Аз съм с предимство, но кучката свири зад волана. Другият вариант беше хубаво да се блъснем и после да се пени пред полицията.
Оставих ги да минат и ги изчаках, на светофара така ми се искаше да сляза и да и счупя простата глава, че и нагла и проста. Понякога, а то често се случва, глупакът може да те остави без думи и да те затапи. Как да шофираш сред такива незнаещи правилника за движение и непознаващи знаците :(
70.
ЗДП - можеше да се състои само от
07.03.2024 12:32:18
0
1
Чл. 7. (1) Когато има несъответствие между сигналите на регулировчика и светлинните сигнали или пътните знаци относно предимството, участниците в движението са длъжни да се съобразяват със сигналите на регулировчика.
(2) Когато има несъответствие между светлинните сигнали и пътните знаци относно предимството, участниците в движението са длъжни да се съобразяват със светлинните сигнали.
(3) Когато има несъответствие между пътните знаци и маркировката на пътя, участниците в движението са длъжни да се съобразяват с пътните знаци.
(4) Когато има несъответствие между пътен знак, поставен на преносима стойка върху платното за движение, и останалите пътни знаци, участниците в движението са длъжни да се съобразяват с пътния знак, поставен на преносимата стойка.
(5) (Нова - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) При строителство и ремонт, когато има временна пътна маркировка, положена с цел организация на движението за определен период от време, участниците в движението трябва да се съобразяват с временната пътна маркировка.

Майко мила . . . . .
69.
Разбивач
07.03.2024 11:46:25
0
13
Да като цяло проблема на шофьорите в бургас е липсата на маркировка (боята отдавна я няма , а общината нехае за това с години) и обърканата маркировка където все още я има.
Карам и в други държави , но такова нещо като българската пътна маркировка не съм виждал.
Даже вечер в страните извън България за на запад говоря , маркировката се вижда ясно като бял ден.
В България просто я няма
68.
ситроена
07.03.2024 11:39:37
1
15
За ситроена не казвам, че е правилно, но точно там от предното кръстовище ако си в лявата лента, тръгваш и вече няма как да се престроиш, защото след малко виждаш, че лентата пред теб е само за наляво. Ако си от друг град и не знаеш наизуст маркировката в Бургас е така, подобно е и с бус лентите които изкачат изневиделица
67.
автобуса
07.03.2024 11:33:38
0
9
автобуса влиза в кръговото неправилно, от странична на кръговото лента за надясно, отделена с плочки.
66.
Бургазлията
07.03.2024 11:31:30
1
9
До :65
Е той се качва на троатора и преминава от лента която е за надясно влизайки с рогата напред в кръгово...
65.
за автобуса
07.03.2024 11:24:41
11
1
не съм съгласен , той вече беше в кръстовището, освен това е с големи габарити и се изнася бавно. Иначе за първите два случая - напълно заблудени хора!
64.
Да
07.03.2024 11:20:29
1
4
На записа се вижда, че има маркировка вътре в кръговото на тази лента - стрелка за направо
63.
КАТ
07.03.2024 11:12:11
0
9
На Трапезица всичко си е обозначено ясно. Гражданина острия от коментар 59 явно е кьорав
62.
правилата за движение
07.03.2024 11:07:53
0
6
Ако има само 2 ленти за движение и повече от 2 изхода, но няма обозначение за посоката на движение на съответните ленти, то тогава най-добре е да следвате правилото:
1. Използвайте дясната лента, за да продължите на дясно или направо – т.е. искате да излезете от 1-вия или 2-рия изход.
3. Използвайте лявата лента, за продължите наляво или направо (т.е. искате да излезете от 2-рия, 3-тия или следващ изход на кръговото кръстовище.
Избягвайте да сменяте лентата за движнетие докато не излезете от кръговото кръстовище.
ВАЖНО: Пътните знаци и маркировката на пътните ленти ВЪТРЕ в кръговото кръстовище (ако има такива) определят ПОСОКАТА на движение, а НЕ предимството!
61.
правилата за движение
07.03.2024 11:04:53
0
9
правилата за движение, ако вече сме вътре в кръговото кръстовище, което има 2 и повече ленти за движение:
Ако сте пропуснали изхода си, и не сте успели да се престроите навреме (ако сте навлезли в неправилната лента) по-добре направете още един кръг в кръстовището докато се уверите, че ще може безопасно да се престроите в съседната лента или за да напуснете кръстовището безопасно.
60.
do 59
07.03.2024 10:47:53
15
7
А бе олигофрен ,направо не знам как може да си прост и невеж и в същото време да си вярваш.Ти ли ги мислиш правилата ,я ми прати линк да ти прочета правило ,дето в двулентово кръгово не мога да въртя до 2ри изход във външната ,тъп селяк
59.
КАТ
07.03.2024 10:36:52
6
18
Кръговото кръстовище не е линапарк, не можеш да се въртиш като пумпал, нито да си правиш каквото си искаш. Ако си в лентата за направо при влизане в кръговото не можеш да завиваш наляво. Също като в кръстосано кръстовище ако от дясна лента завия наляво този от ляво ще му сека пътя. Но не сме дорасли за кръгови, тъй ще е, все нащрек и знаейки че правила няма!
58.
Знаци преди маркировка!
07.03.2024 10:36:39
4
9
При първата ситуация с T Cross-a е хубаво снимащият да види знака на 9 секунда и да разбере, че той е в нарушение и трябва да продължи на ляво, към "Демокрация", обаче кой да чете закони и да гледа знаци!
57.
До 46
07.03.2024 10:35:01
11
7
Как ще е в нарушение ? Когато влизаш в кръгово за 1ви и 2ри изход можеш да въртиш от външната лента ,когато кръговото е с две ленти ,както е на Трапезица .Ако искаш да излезеш на 3тия изход вече въртиш само във вътрешна.И ти караш кола , да пази господ ,че и с претенции ,слаб Шофер
56.
Мда
07.03.2024 10:21:58
0
8
Най-скапаните са в Пазарджик, следвани от Пловдив, Хасково, Смолян. Бургас не им отстъпва, но това е че няма толерантност, но тея мангусти от Пазарджик са опасни
55.
Милицията
07.03.2024 10:19:44
1
3
Ало, милицията . .

Аз такава маневра дори не си представям, че някой ще направи.

Този е за затвора.

Айде да го откриете.

И без клошари и 15 годишни бежанци.
54.
ПРАВИЛНИК ЗА ПРИЛАГАНЕ
07.03.2024 10:18:47
8
8
Къде пише, че в кръгово не мога да въртя, до който изход искам. В зависимост от маркировката, може да се престрояваш, като спазваш правилата за това (сигнализация и предимство). На Трапезица в тези участъци е прекъсната линия! Друг е въпроса, че ги направиха с малки диаметри и сега народа се яде, а някой си потриват ръчички!
53.
Христо
07.03.2024 10:17:07
1
11
Не Бургас е градът с най кошмарните заселници от последните 20 години..
52.
Бургазлия
07.03.2024 09:51:08
0
5
Ами Ст.Загора?
51.
Бургазлията
07.03.2024 09:48:08
1
10
Нищо впечатляващо и страшно не видях.
Нормални случки от пътя.
Само автобуса е със рискована маневра , заслужаваща голямо наказание за шифьора.
50.
Sozoplis
07.03.2024 09:40:39
6
22
В Бургас живее най-тъпата част на човечеството. Самият град е една голяма дупка. Местният диалект е кошмарен. Град , който е известен с тъпаците Златка Черната и Рачков. Срам. Голям срам. Забелязал съм,че в кръговото само софиянци се движат с мигачи. Ние не ги употребяваме. В библиотеките е празно. По улиците е пълно с наркомани и криминален контингент. Умиращ град.
49.
ЕС
07.03.2024 09:40:31
4
5
В Бургас шофоьорите са много зле, но и в други бележити градове се стараят много, особено по-малките. Там правилник няма.
48.
До 46
07.03.2024 09:37:05
12
8
Къде пише, че не трябва да кара повъншния кръг "направо", ако е дал мигач, може да ходи където си иска и наляво, ако иска може цял ден да се върти като пумпал в кръговото, външен, вътрешен кръг, да върти.
По кофтито е, когато си в лява лента и излизаш от там, а не гледаш и сечеш пътя на движещия се по кръга във външната лента. Тогава стават белите.
47.
КАТ
07.03.2024 09:31:19
6
20
Снимащия е в нарушение на Трапезица, от дясна лента завива наляво. Като е такъв борец за правда, да си предаде клипа заедно със самопризнанието си в КАТ и да си плати глобата!
46.
до 44
07.03.2024 08:53:48
8
18
Автобусът е в нарушение, спор няма, и то голямо нарушение.
Но снимащият също е в нарушение - неговата лента е само за направо, а зави наляво.
45.
паткан
07.03.2024 08:49:33
6
8
Грух,
Как е събрал пари да си купи камера ?!
Вероятно е взел заем в този толкова прекрасен град ..
Ей сега пишман бизнесмените ще махнат бонусите - нещо на което много шарани кълват.
44.
До 42
07.03.2024 08:43:39
0
10
41 е прав, автобуса излиза от затворената лента надясно и иска да се включи направо и прескача през бордюра, в нарушение е. Професионалист.
43.
до 41
07.03.2024 08:41:25
7
5
Да знаеш, обърках се и ти сложих палец нагоре, а трябваше отзад.
42.
до 41
07.03.2024 08:22:56
1
14
Хайде виж пак.
https://www.google.com/maps/@42.5051185,27.4623198,3a,43.3y,212.85h,79.54t/data=!3m6!1e1!3m4!1sZSLdBuOxIbHgJUo1r51rsQ!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu
41.
до 39
07.03.2024 08:15:00
28
7
ти наред ли си ? може наляво , може и направо . Кой ти е подарил книжката ? Признай. Шматко виж къде кара автобуса , малоумник.
40.
плъхчета
07.03.2024 08:11:17
2
17
защо , като отидете в Гърция , Германия , Сърбия и .......... не карате така , като тези и не се правите на мъже !? страааах , а БГ сте силни.
39.
Бойкот на алчния сайт О.Л.Х.
07.03.2024 08:10:11
9
24
При третата ситуация самият снимащ също е в НАРУШЕНИЕ.
Лентата в която се намираше, е САМО за направо, а той зави наляво.
Лявата лента е за направо и наляво...
38.
Автобуса
07.03.2024 08:08:02
3
16
Автобуса е нагляр . Не , че и другите не са .
37.
Маринов
07.03.2024 07:34:21
3
10
Във Варна е по зле
36.
Мда
07.03.2024 07:32:30
3
20
Много ме кефи да съм в най-външната лента на колелото до Метро на изхода от Бургас и да тръгна заедно с някой в средната лента, ако карам малко по-бавно и ме засича на изхода до ОМВ-то.
Ама се научих, карам малко по-напред от тоя в средната лента за да ме вижда и на изхода почва да ми свири и аз му свиря, че блей байрите и не си спазва лентата. Къде да отида. Гледайте и си имайте малките забавления със селянията не знаеща правилника.
А на бакшиш в нарушение винаги надувам клаксона силно, защото те винаги първи ти напомнят, ако си спрял за малко около стоянката да слезе човек.
35.
144000
07.03.2024 07:31:44
3
5
навсякъде карам по един и същ начин
34.
До 2
07.03.2024 07:29:56
9
22
А ве, ей, лайньо, на това ли се опираш? “Колегиалност” спрямо теб всеки ден, постоянно! А ти за Закон за движение по пътищата чувал ли си!?! Там нищо не пише за колегиалност! За разлика от това пише много други неща, хубаво е да ги прочетеш!
33.
до 13
07.03.2024 07:28:55
2
13
Виж откъде минава автобуса . През бордюра . Там е само на дясно . Направи се на хитър.
32.
*********
07.03.2024 06:55:23
7
3
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
31.
До 13-ти
07.03.2024 06:33:52
1
16
Ти видя ли добре как и откъде автобуса влезе в кръговото?
30.
Славейков
07.03.2024 06:31:58
1
13
Ямболийте са
29.
Иван
07.03.2024 05:56:24
3
8
Не бих казал, че са лоши шофьорите в Бургас. Има доста по-трудни населени места. През Бургас преминавам два-три пъти в годината, т.е. карам из града за около час при минаване в града и то е около центъра. Разбира се, внимавам, напрежение има.
28.
ДА БЕ.....??
07.03.2024 05:09:02
1
25
Майните ги бият...
По-големи простаци на пътя ,от тях няма
27.
Жанета
07.03.2024 04:48:33
1
19
Селяни Сър...
26.
Пешо колибрито
07.03.2024 03:58:15
0
29
За сметка на това една пробита панелка струва колкото две къщи на морето в Испания хахаха
Ай чал
Тоя с автобуса е класик
25.
А
07.03.2024 01:02:41
1
7
Само празни работи
24.
Шогун
07.03.2024 00:23:09
3
18
Ако си буден , Бургас е кошмар. Ако си заспал, Бургас е ден да мине , друг да дойде ...ако си заседнал. в "детството" си.
23.
Бай....до 21
06.03.2024 23:49:17
3
12
иБан, ти от дяка село си?! Да те еба в малоумника !
22.
Бай....до 29
06.03.2024 23:44:17
5
11
Аз на "Трапезица" нямам проблем. Давам мгача за посоката, изчаквам колите които са с предимство, влизам в кръговото , престроявам се за излизане, като следя за тези коли зад мен какво ще предприемат .
21.
иВАН
06.03.2024 23:41:08
19
33
Бургазлии са тъпи селяни с мания за величие
20.
er
06.03.2024 23:27:03
12
30
Кво си снимал Трапезица, там има ли дори и минута без напрежение, ама не са шофьорите виновни!? Прати си клипчето и в сутрешните блокове, щом искаш да си известен. Там се броят комплексарите.
19.
Дааа
06.03.2024 23:25:58
4
34
Газ...спирачки, газ...спирачки, без никаква мисъл да погледне къде в огледалото са останалите в движението.
Да е първи на светофара,
Те спирачките, ако не ги пазиш поне малко един път изневеряват. Ама с тея високи скорости и незачитане на предимство... длъжен си да го пазиш малоумника докато кара и чати на телефона. Почти всички са така. До сега колкото пъти погледна към шофьорите забил пръста на екрана и гледа, вместо движението. Луда работа.
Гледам софиянци ги възпитават от време на време при излизане от София на 5-8 км. винаги дебне кука с бинокъл и гледа за телефони и изгарят, ама тук куките са по кафетата или ескортират нарко дилъри.
18.
*********
06.03.2024 23:20:02
2
1
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
17.
София
06.03.2024 23:14:12
8
18
Не сте видяли как е в София
16.
Sgh
06.03.2024 23:12:27
13
44
... Нали знаеш къде да си завреш камерата?... Ти си един провокатор, който си го търси. В този град движението стана крайно конфликтно нали знаеш заради кой - заради алчната Община с безумните си проекти!!
15.
местят пътя
06.03.2024 23:08:22
4
22
Хасан Ставрев да научи правилата при престрояване вместо да освирква човека с предимство.
14.
Виж Пловдив
06.03.2024 23:04:21
9
24
Няма по-смотани шофьори - гарантирано от многократни опити, говорят по телефона, спят на светофари, мигачите са само декорация, пешеходната пътека е магистрала. По статистика това е града с най-много нарушители на глава от населението
13.
Я
06.03.2024 22:57:01
6
50
Айде дребнавщини.Специално за автобуса-човека тръгна още преди снимащия да е навлязъл в кръговото,колко бързо мислите,че може да се изнесе автобус.
Според мен заядливия фотограф повече пречи на движението и изнервя хората наоколо.
12.
Аз
06.03.2024 22:54:12
5
30
Ситуацията със Ситроена е леко спорна но се преживява. Не си само ти с твоето предимство на пътя единствено. Отиди покарай два три месеца в Истанбул и пак ела. Пази се .
11.
777
06.03.2024 22:52:44
6
22
Не , тука в Бургас всеки се мисли за голям ,а само едни селяни който не дават нито предимство, нито са колегиални на пътя !! Има много примери за това!!!
10.
Трол
06.03.2024 22:41:32
8
45
Видял си ти лоши шифьори. Тея плюнки веднага подхващат. Всеки ден минавам между 50 и 70 км, хората си карат нормално. Вчера имаше повреден автобус преди Трапезица - няма проблем, няма свирки. В задръстванията се пускат хората от пресечките. Тези, които създават рискове са едни скъпи коли със специални номера, както и някои служебни, особено на доставчиците на авточасти.
Преди да почнете да плюете идете да покарате в Перник
9.
Светофари
06.03.2024 22:40:07
9
40
Да не говорим коооолко бавно се изнасят на тези светофари.Супер изнервящо е да се шофира в Бургас.
8.
Иван
06.03.2024 22:31:43
5
28
В третия случай с автобуса, излизаш на 3-ти изход пък си най вдясно :)
7.
лина
06.03.2024 22:28:27
7
29
А ТЕЗИ, КОИТО СПИРАТ С ФИРМЕНИ КОЛИ НА ИНВАЛИДНИ МЕСТА... И НЕ САМО ТЕ, А НИЕ СЕ ЧУДИМ КЪДЕ ДА СПРЕМ
6.
Ганьо
06.03.2024 22:28:09
7
36
Най добрата клоака за живеене
5.
шофери
06.03.2024 22:27:04
9
30
Генерално, в Пловдив са най- смотаните!
4.
Жълтопаветен Еврогеец
06.03.2024 22:20:48
16
28
Почти няма добри шофьори в тази клоака наречена Бургас! И нямам предвид тези които спазват правилника или обратното. Книжка кола не кара , дали злоупотребяваш със закона не те прави добър шофьор. Не бъркайте двете неща и не слагайте хората под един знаменател.
3.
!!!!!!!!!!!!
06.03.2024 22:17:49
12
78
Да вярно е. В този град се напълни със странджански, ямболски и какви ли не селяни, свикнали да карат по селата без правила. Там с конете и трошките си са правили кушии, състезания на воля по празните сгурени пътеки и си мислят че и тук е така. Продали кравите си, купили си по едно старо БМВ и хвърчат дивите селяни
2.
Аве ей
06.03.2024 22:15:17
83
42
Говедо долно снимащо и комплексирано, за колегиалност на пътя чувал ли си ... ганьо скапан.
1.
Бургас
06.03.2024 22:02:47
11
42
Тука всеки може да слезе да те изсипи маняк
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Смени в Надзорния съвет на НОИ Смени в Надзорния съвет на НОИ От състава на Надзорния съвет са освободени: Иванка Николова Шалапатова, Весела Начева Начева, Добринка Димитрова Вичева Жесток удар по Лена Жесток удар по Лена Днешните й думи не ми остават друг избор, освен да заведа срещу нея едно дело за клевета, заяви управителят на НЗОК Тревожна статистика: Над 500 са регистрираните болни от коклюш у нас, 90% са деца Тревожна статистика: Над 500 са регистрираните болни от коклюш у нас, 90% са деца Правят имунизационни кабинети във всеки областен център за безплатната ваксинация на бременни жени Кога ще започне изграждането на тунел под връх Шипка Кога ще започне изграждането на тунел под връх Шипка Все още има незавършени процедури по проектирането на съоръжението Лазаровден е! Лазаровден е! 3 страхотни имена черпят на светлия празник Пленум на БСП ще реди листите за парламентарните и евроизборите Пленум на БСП ще реди листите за парламентарните и евроизборите Излъчени са около 100 номинации за представители в ЕП Правят основна подмяна на футболния терен на градския стадион в Царево  Правят основна подмяна на футболния терен на градския стадион в Царево  Не е препоръчително през следващата седмица теренът да се използва Ударна ревизия на Закона за хазарта Ударна ревизия на Закона за хазарта На първо четене парламентът прие пълна забрана за рекламата на хазартни игри в радио, телевизия, печатни и електронни издания, както и на обществени места и фасади на сгради Трескава подготовка за откриването на "Флора 2024" Трескава подготовка за откриването на "Флора 2024" Не пропускайте да направите цветна обиколка на Лазаровден в Морската градина, официалното начало е от 11 в събота 4 знака, че имате нужда от спешна промяна в живота си 4 знака, че имате нужда от спешна промяна в живота си Понякога всичко, от което се нуждаем, за да се почувстваме пълноценни, е промяна на средата
Трус разлюля Гърция - на 30 км от България Трус разлюля Гърция - на 30 км от България Епицентърът е до Петрич Макрон предупреди, че Европа не е безсмъртна Макрон предупреди, че Европа не е безсмъртна Европейският континент не инвестира достатъчно в иновации, не успява да защити промишлеността си и да засили военните и отбранителните си способности, каза френският президент Кой каза, че ергенът Алек е беден? Часовникът му струва 7 бона Кой каза, че ергенът Алек е беден? Часовникът му струва 7 бона Скъпата швейцарска марка „Baume et Mercier” блести на ръката му Паника в Бъкингам! Преразглеждат протокола за смъртта на Краля Паника в Бъкингам! Преразглеждат протокола за смъртта на Краля Кралят предизвика голямо безпокойство сред членовете на семейството и приятелите си, тъй като продължава да се бори с неразкрит вид онкологично заболяване Служебното правителство назначи шест нови областни управители Служебното правителство назначи шест нови областни управители Повечето от тях са свързани с ГЕРБ Кевин Костнър гледа децата, докато жена му я спукват от секс Кевин Костнър гледа децата, докато жена му я спукват от секс Бившата му изобщо не ги поглежда, а Танцуващият с вълци плаща на хлапе по 160 000 щ.д. В този ресторант подаряват бутилка вино, ако не докосвате телефона си В този ресторант подаряват бутилка вино, ако не докосвате телефона си Заведението се намира във Верона Забравете за банани, ябълки и други подобни на Евро 2024 Забравете за банани, ябълки и други подобни на Евро 2024 Няма да може да вкарвате плодове по време на първенството Ето защо Алек гледаше Мария с такова презрение Ето защо Алек гледаше Мария с такова презрение Алек Младенов изправи на нокти Мария Чекмарьова Хотели по морето може да не отворят през лятото, никой не иска да им работи за малко пари Хотели по морето може да не отворят през лятото, никой не иска да им работи за малко пари Приетите от вчера от парламента промени в Закона за чужденците в България няма да спасят сезона
Делян Пеевски Делян Пеевски Кирил Петков е пудел, който драска на вратата на Борисов Виц на деня Виц на деня - Сащо, ти защо не ме взимаш никъде със себе си?
- Вземам те!
- Къде... Нито на кафе, нито на кино, нито на гости?
- Мими, аз винаги те нося в сърцето си!
Виц на деня Виц на деня - Здравей красавице, имаш ли си гадже?
- Ние с теб сме женени от две година бе!
- Опаа, обърках чата.
Статус във фейсбук Статус във фейсбук За да върви семейния живот, трябва не да се редят мебелите по фен-шуй, а да се спи по Камасутра!
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори