"Алма Тур" не е дала и лев на ужилените, призна министър
Клиентите на туроператора още чакат парите си, до момента никой от пострадалите не е получил обезщетение
Нито един клиент на „Алма Тур“ не е успял до момента да получи обезщетението си за провалената ваканция. Това призна днес ресорният зам.-министър по туризма Иво Маринов Причината е, че все още се сверяват списъците от компанията и предявените претенции. Не е ясно кога този процес ще приключи.
Списъците в момента се сравняват с регистрите на застрахователното дружество, с което бе сключена застраховката за отговорност на туроператора. Ако предвидената сума (максимум 200 хил. лв.) не стигне, претенциите ще трябва да се предявяват по съдебен път към изпадналото в несъстоятелност дружество.
Скандалите около компанията избухнаха в началото на септември, когато над 500 туристи останаха блокирани на летището в Бургас заради неуредени финансови взаимоотношения между туроператора и националния авиопревозвач "България Ер". Следващата седмица последователно бяха отменяни всички полети, докато на 22 септември „Алма Тур“ прекрати всички пътувания.
Шофьор издъхна след мистериозен инцидент в Аксаково
Още седем страни със забрана за пътуване до САЩ
Какво ще значи да си дизайнер през 2026 г.-тенденции, AI и нови умения
Край на спекулата с краткосрочните наеми: идва нов жилищен модел
Разплащанията в брой изчезват в Швеция, но какви са неочакваните рискове
Най-големият хедж фонд в света мести позиции от Лондон в София
Белгия замразява заплатите на депутатите за четири години заради нарастващия бюджетен дефицит
Батерии с 1000 км пробег и 9 минути зареждане: новата роля на среброто в електромобилите
Деница Сачева: Удължителният бюджет ще бъде приет, заради БСП внесохме редовния
Асен Василев заплаши с нов протест, този път заради удължения бюджет
Разказ за доброто или как полицаи помогнаха на незрящо момче
Цените на петрола скачат след блокадата на Тръмп върху танкери от Венецуела
