×
Бизнес ЮГ Войната в Ивицата Газа София Парламентарни избори 2023 Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Днес се провеждат редовни сесии в Поморие, Сунгурларе, Айтос и Камено
  • Арести на Острова след смъртта на петима мигранти в Ламанша
  • Съдът пак върна делото срещу собственика на "ТАД Груп" Иван Тодоров за кибертероризъм на прокуратурата
  • Отново ще се обсъжда от Белград и Прищина забраната за използване на сръбския динар в Косово
  • Русия се възпротиви с вето на забраната за ядрени оръжия в космоса
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Господарят на ефира във Варна изригна: Баща съм на двама невръстни наркомани


Господарят на ефира във Варна изригна: Баща съм на двама невръстни наркомани
Борис Касиков разпердушини родителите и модела на дистанционното обучение, който влиза в сила от днес до 25 ноември
12 Ноември 2020, Четвъртък, 12:19 ч.
Автор: Флагман.БГ

Не на дистанционното образование, защото то произвежда тъпаци и телефонни наркомани, отсече Борис Касиков

Бившият господар на ефира от Варна Борис Касиков разпердушини родителите и модела на дистанционното обучение, който влиза в сила от днес до 25 ноември важи за учениците от 6 до 12 клас в Бургас, но и във Варна.

„Баща съм на двама невръстни наркомани“, изригна Касиков на страницата си във Фейсбук и провокира стотици реакции на родители, ученици и учители.

Ето и цялото обръщение на Борис Касиков, което разтърси мрежата:

„Наркоманията не се отнася само и единствено към тези, които употребяват наркотици. Днешните деца са наркомани поради тяхната остра зависимост към мобилните устройства и смартфоните. Това е съвременната наркомания. 

Аз имам двама наркомани вкъщи – големият е на 12 г. и е малко по-добре, тъй като извършва и друга дейност, освен да лежи и да гледа в телефона.  С малкия ми син, който е едва на 9 г., имам грандиозен проблем. Той не се интересува от нищо друго, освен от играта “Brawl Stars”. Не съм я играл тази игра, хабер нямам за какво става въпрос, но ще ви кажа какво ми се случи. Идва жена ми и ми казва, че малкият не ще да учи и трябваше да му обещая, че ще му платя пасове за играта, за да започне да учи. Аз онемях. Попитах я – знаеш ли колко пъти съм обяснил на малкия си син, че не трябва да се дават пари на игрите, защото това е измама, не е правилно. Тя ми отговаря – какво да направя, когато всички родители в класа на малкия ни син вече са платили пасове на техните деца.

Затова правя това видео – надявам се поне на едно родителско тяло да му набия акъл в главата. „Хора, на какво възпитаваме децата си – че като им платим пас, ще станат по-красиви и силни. Така ли възпитаме децата си да постигат нещо с труд и упоритост. Вие, които плащате пасове, сте същите, които искате да направите така, че дистанционното обучение да се въведе отново, да продължи до края на ноември. Защото в края на ноември ще свърши Ковида, нали? Или ще стане: Айде до Нова година!

Безкрайно съм възмутен. Има атака срещу моето семейство – били сме едни от петимата родители, които си пратили децата на училище. Как не ни е срам? И какво като им напишете домашните и извадите шестици, щото майките им са писали домашните. Какво ще стане с тези деца, а? Докога ще ги кърмите? Не е ли смисълът на образованието първо детето да се социализира, второ – да ходи на училище, трето – да спортува, четвърто – да играе и пето – да комуникира. Или просто – дай да ги наврем вкъщи децата, защото има кой да ги гледа. Ами, някои нямат, а и да имат – не е правилно. Децата трябва да ходят на училище, не трябва да им се пишат домашните и ми писна да конкурирам детето ми, което си пише само домашните с някакъв папунчо, на когото майка му ги е написала. Това е безобразие. Това не е възпитание и тези деца, които отглеждаме – съвременните наркомани, не знам защо ги отглеждаме.

Не на дистанционното образование, защото то произвежда тъпаци и телефонни наркомани.“


В категории: Варна


Любовен хороскоп за май
Любовен хороскоп за май 25/04/2024, Четвъртък 21:00 0
Колко често правят sex Гущерови?
Колко често правят sex Гущерови? 25/04/2024, Четвъртък 20:16 3
65
Коментара по темата
65.
Gold pass
01.12.2020 22:06:18
1
2
Kaji na deteto 4e shte mu kupish vsi4kite passove ako zapo4ne da cuka football i da u4i. Naprao sled edin mecec she go vidish da igrae za manchester united i shte moje da si kopuva passove sam
64.
Христова
15.11.2020 13:24:17
1
2
В това откровение само струи обвинения към всички други, но не и към себе си. Защо детето му играе на игри? Къде е той и жена ми защо не излизат заедно, защо не го запишат на спорт или нещо друго. Защо не правят неща заедно? Лесно е да се обвиняват другите а е трудно да се замисли от къд идва проблема.
63.
Бой и сръбска музика
14.11.2020 21:53:43
1
2
за мойте нароманчита :D
62.
Нина
14.11.2020 20:06:17
6
7
Извинете, но вината да голяма степен си е ваша. Колко ли пъти сте излизали с децата си на спорт или други дейности. Детето преди пандемията телефон не е ползвал? За този мъж явно е по-добре учители и лекари да измират, но децата му да не са вкъщи и да му досабщждат
61.
глупав си
14.11.2020 19:13:13
5
4
Всеки друг ще ти е виновен. Я игра на телефона, я чуждите родители. Никога грешката не е в теб нали, мухльо? Спрете да обвинявате майките, бабите, интернета, игрите, папата, тиквата, дистанционното обучение. Грешката е във вас. Тъпи сте и децата ви са тъпи, защото така сте ги научили.
60.
българин
13.11.2020 20:06:43
4
10
браво Касиков
ти си един от малкото които смеят открито да поставят реалните проблеми на днешното време
59.
Реалист
13.11.2020 17:33:13
4
9
Заглавието не е правилно формулирано!

Правилната формулировка и определение е Зависимост а не Наркомания това са различни неща.

Но наистина в общи линии човекът е прав. Днес целият свят най вече лапетата под 15 години страдат от зависимост към смартфон, лаптоп, игра или нещо подобно. Това като цяло е пагубно за обществото. Може би трябва да се забрани със закон на деца под 15 годишна възраст да боравят със смартфон. Това е моето предложение забрана със закон. Не може така да стават зависими децата.... Не може!
58.
Templar до ЧенгизХан
13.11.2020 11:58:48
0
2
Това ми е един от любимите цитати, но в този случай е крайно не на място.
57.
...
13.11.2020 02:02:53
0
7
"Учител и ученик

Грюнфелд започнал да учи цигулка още съвсем малък. Веднъж учителят му бил недоволен от изпълнението и нервно смъмрил малкия цигулар:
- Когато бях на твоята възраст, свирих тази пиеса много по-добре от теб.
- Това значи, че сте имали по-добър учител от мен- отговорил малкия Грюнфелд."

"Крайно време

На стари години Лахид започнал да изучава геометрия.
- Време ли ти е сега да учиш?-попитал го някой.
- Ако сега не е време, то кога друг път?- запитал от своя страна Лахид."
56.
Жокера
13.11.2020 01:59:18
16
4
Ти пък лольо прадлив кой беше и като си завършил нормално като гледам файда няма скука който има мозък ще стане човек това е 21век ай стига сте мрънкали като баби кат ти гледам пияната физиономия представям си кви деца ще копираш Търсят всички слава Ама не ставате скука
55.
до Чингиз хан
12.11.2020 22:31:09
1
8
Не знам слаби или силни ли са били и дали са днешните или вчерашни времена, но тази страна истински хубави времена не е виждала от малко преди началото на османското робство, до ден днешен. Поне ако гледаш изцяло трезво на нещата. А пък ти си милей за каквото си искаш.
54.
до Чингиз Хан
12.11.2020 22:06:00
1
5
Ама такива добри времена, ти казвам, са били по времето на "старите" и силни и след тях. айде сега начетен многознайко ми обясни кои години в скорощната ни история описват тези примери. Иначе относно заучени цитати и клишета си голям капацитет сигурно, но за да задействаш малко своя и на останалите главния процесор се иска повече усилие от това.
53.
Чингиз Хан
12.11.2020 21:12:32
2
12
до 44, чети и не питай повече

"Тежките времена раждат силни хора. Силните хора раждат лесни времена. Лесните времена раждат слаби хора. Слабите хора раждат трудни времена."
52.
Родител до 51 и останалите от сорта
12.11.2020 20:12:26
3
9
Мноооого си тъп ! На децата им е Ок с дистанционното , преписват и вадят добри оценки! Явно и на някои родители, защото по време на пандемия децата им ще показват резултати ! Чувствайте се горди , че отрочетата ви ще станат стругари , миячки и компаньони ! За друго няма да ги бива!
51.
ха ха
12.11.2020 18:44:26
9
12
А помисли ли си че просто децата ти са тъпи и вадят слаби оценки защото не им се учи. Ама не моите деца са най, а другите родители им вадят оценките. На кривата ракета, космоса виновен нали знаеш?
50.
споко
12.11.2020 18:42:43
14
7
Този баща го е ударила депресията. Да отива на психолог. То с всичките тези истерии и внушаване на страх от този ковид19, ще побъркат хората. Това действа на психиката. Спокойно и това ще отмине.
49.
До 45
12.11.2020 18:30:47
2
1
Само внимавайте да не ги налагате на чуждите деца, че и на това сте свикнали!
48.
до 47
12.11.2020 18:11:54
5
7
Остави го ти тоя. На такъв тип хора знание не им трябва, а акъл от "стари мъдреци".
47.
алооо
12.11.2020 18:05:20
5
5
До 43 Народната мъдрост
Това с "чомберите" и изопщо насилието и унижението при възпитание на деца е отживелица и недопустимо. Това че можем да говорим ни отличава от животните. Има цивилизовани методи за възпитание. Бащата да си купи нужната литература от книжарницата и да се научи как се възпитават деца.
„Децата имат право на възпитание без насилие. Телесните наказания, нанасянето на психически травми и други действия, уронващи човешкото достойнство, са забранени."
В кой век живеете.
46.
хмммм
12.11.2020 17:55:02
13
15
този като не може да си възпитава децата и да се справя с тях, да отива на психолог или на курс за родители. Децата му били виновни. Всичко е двупосочно, а той е големият, зрелият, отговорният. Тук в неговия пасквил виждам само една озлобеност и безпомощност на един голям мъж.
45.
Хе хе
12.11.2020 17:46:58
1
13
Аз пък да ви кажа. Когато бях млад имах възможността да работя с хора доста по-възрастни от мен. Един колега веднъж ми каза: - И тебе всеки ден в продължение на един месец да те хранят в 12 на обяд и после да те е.ът в 1 на обяд после сам ще си го търсиш. Минаха години и работата ми е такава,че сменям доста местоположението си за период от няколко месеца нямате си представа ,колко малко му е нужно на човек за да привикне. Понякога се чудя как сме успяли 500 години под турско. Така ,че относно децата това , което наложите достатъчно дълго остава за постоянно.
44.
до Народна мъдрост.
12.11.2020 17:07:39
4
12
Кои поколения точно са "старите хора" и не са ли те родителите, или родителита на родителите, на днешните слаби родители?

Да помислим къде точно започва "грешката" и да проследим как се превръща в днешните явления като този случай. Щото явно и с "чомбери" не се получава много добре.
43.
Народна мъдрост
12.11.2020 16:57:53
6
25
Гледаш го голям мъж пък не смее да набие няколко чомбера на сина си. Взимай му телефона и му не го бави. кажи му, че наградата му за това че ще си научи уроците ще е да играя по 30 минути на ден, ако не иска следват други наказания... могат да са безброй. Старите хора са казали: Бий малко дупе, за да не биеш голямо гъзище
42.
какво е НЕ
12.11.2020 16:48:47
2
8
Това че децата му стоят само и играят игри или стоят само със смартфона в ръце, означава бягство от действителността и от реалния живот. Децата не харесват реалния живот, виртуалния ги превлича повече. Какво прави той като родител, за да покаже на децата си, че реалния живот, семейството, образованието са по-важни от игрите, които са за часове за разпускане и забавление за определено време, но след като се свършат важните неща.
41.
Много добре написано от ХФ.
12.11.2020 16:46:18
2
12
Но твърде често в ума на средностатистическият родител в България, уважението м-у родител и дете е еднопосочна улица. Не разбират че дедето им е винаги на първо място живо човешко създание с лични емоции и разсъждения, и на второ тяхно дете.
Нямаме право да нагрубяваме децата си или да сме безразлични към тях и после да сме изненадани като те започнат да се отнасят с нас така. Неуважението, води до неуважение. Снизхождението води до снизхождение. Няма никакво значение какъв ти е човекът, дали ти е дете или на каква възраст е.
40.
пътят
12.11.2020 16:41:27
2
11
Хората извън Бг работят и от вкъщи в месеците на пандемията - хоум офис. Смартфоните и компютрите могат да вършат много полезна работа в дни на криза. Вече отделен въпрос е кой как и за какво ги използва. И този баща, вместо да "набива акъл в главата" на другите родители, както самия той се изразява с просташкия термин, да вземе да набие в своята това, че възпитанието на неговото дете е лично негова и на жена му отговорност, да отделя време да говори със синовете си, да възлага отговорности на синовете си вкъщи, да спортува с тях в парка в неделя, а не да ги оставя без контрол и после да ги обвинява.
39.
Ник.Киряз
12.11.2020 16:38:32
0
0
Посочи реални действия
38.
ХФ
12.11.2020 16:27:31
0
23
На времето, когато още нямаше много лични компютри и децата ходеха в интернет зали да играят игри в нета и моя син ми беше казал, че всички негови приятели, които бяха непълнолетни, ще ходят на нощна игра след 22 часа, защото от нетзалата ще им пуснат намаление за нощна игра. Останах в ступор и казах НЕ! И това е, казах, че не ме интересуват другите деца, че аз нося отговорност само за моите и докато не е пълнолетен, това няма как да се случи. В последствие разбрах, че и другите деца по същия начин се опитали да манипулират родителите си с това:"На другите им разрешават". Така че не обвинявайте децата си. Те се пробват до къде сте сложили границата, а от вас като родители зависи къде ще я сложите и трябва да сте последователни в това. С обиди и крясъци не става. Сядате и им обяснявате нещата твърдо, но с уважение. Когато обиждате децата си, очаквайте същото неуважение в отговор. И тогава се завъртате в един порочен кръг на обиди и конфликти. Това е, децата се нуждаят от ясни граници какво е позволено и какво не.
37.
Телефонен поет
12.11.2020 16:22:20
8
11
Абсолютен мъжкар!! И прав до болка
36.
Телефонен поет
12.11.2020 16:22:07
9
9
Абсолютен мъжкар!! И прав до болка
35.
За съжаление
12.11.2020 16:12:31
1
20
според моите наблюдения, мнозинство от българските родители много обичат да говорят за лична отговорност, до момента в който е нужно те самите да поемат такава.

Казвам българските защото върху други нямам наблюдения.
34.
фффф
12.11.2020 16:10:59
2
15
Аз искам да попитам този неудовлетворен от живота си баща, той самият от какво е зависим. Защото освен зависимост към смартфоните, има зависимост към храна, зависимост към цигари, зависимост към алкохол, към хазарт, към захар и т.н.т. Той самият от кои зависими е.
33.
истината
12.11.2020 15:59:29
3
16
Това да си зависим към мобилните устройства и смартфоните, не е наркомания, а зависимост, пристрастеност към смартфоните. Наркоманите са пристрастени към наркотици. Всичко си има точната дума. Не може да пляснеш една дума върху децата си като петно, защото си бесен на това, че не се отделят от смартфона си. Значи имаш слаб авторитет над тях, а за това си си виновен само ти.
32.
Никола
12.11.2020 15:49:20
0
16
Горките, ще се разстроят ако не им платят микро-транзакциите в някоя сигурно много малоумна мобилна игра.
И аз като бях тинейджър се разстройвах като гледах в YouTube компютри за по 2,5 бона от моя за 500 цялото оборудване. Сега съм малко над 20, заработих си парите и си купих.
Дай им това като пример, кажи им че това е живота реално и да се приключва ноя въпрос.
31.
12 годишния
12.11.2020 15:34:52
7
11
Абе тате, двуличник такъв! Нали на нас все ни викаш да не гледаме другите, пък сега ква стана, другите са ти виновни на тебе... Тате, купувай пас-а, недей се обяснява, 'та е*а в шкембето просто.
30.
me
12.11.2020 15:28:43
3
10
13, путка ще викаш на подопечните ти. бОли ме фара какво му е името, фак е, че си е изтървал детето, а ми го дават с патос, че е велик някакъв.
29.
Ааа,не
12.11.2020 15:07:40
0
24
Децата са повече зависими от телефоните,купени им от същите тези родители,които отхвърлят дистанционното обучение. Компютърните игри също създават зависимост. Щом родителите позволяват това,да не роптаят сега срещу онлайн обучението. Крайно време е децата им да разберат,че компютърът може да се използва и за учене. Родителите трябва да контролират колко часа след обучението децата им още висят по устройствата,за да си чатят или са блеят в инстаграм и подобни клюкарници.
28.
До 18KGW5472
12.11.2020 15:02:17
3
1
Флагман,
Моля пуснете моя коментар!
27.
До 18KGW5472
12.11.2020 15:02:13
2
1
Флагман,
Моля пуснете моя коментар!
26.
Несъгласен
12.11.2020 14:53:56
6
7
А на училище им продават истинските наркотици. Благодарение на училищата употребата на наркотоци започва във все по-ранна възраст, а ако си мислите че в училище не са на телефоните, много бъркате. В час под чина, в междучасието на пода в коридора, защото там има контакт, да заредят да не им паднат батериите
25.
Несъгласен
12.11.2020 14:53:51
4
9
А на училище им продават истинските наркотици. Благодарение на училищата употребата на наркотоци започва във все по-ранна възраст, а ако си мислите че в училище не са на телефоните, много бъркате. В час под чина, в междучасието на пода в коридора, защото там има контакт, да заредят да не им паднат батериите
24.
Реалист
12.11.2020 14:45:43
0
18
За мен в случая родителското тяло е виновно за проблемите си, не дистанционното образование.
Аз също имам деца, вече на 18г, чувал съм че и когато посещават училище съучениците им плащат за игри. Така че дистанционното обучение няма вина. Който е решил да плаща на игри в интернет ще плаща без значение децата му в дадения ден ходили ли са до училище или не са. Лично никога не съм платил, бил съм молен два пъти, седнах и обясних, след това никога не съм бил молен да преведа пари на игра в интернет.
23.
Дрон
12.11.2020 14:25:18
13
24
Ей това е тепигьозлък. Дистанционното обучение му е виновно на тоя, че си е изтървал децата.
22.
Хахахахахахахахаха тов
12.11.2020 14:05:07
13
14
Това прасе първо да спре цигарите и да яде по малко тогава да обеснява какво е наркоман
21.
Война до Бай Ставри
12.11.2020 14:04:02
0
14
Трябва да напиша име, фамилия и егн, за да ми е конструктивен критицизма ли? Дори и да си напиша името, това по никакъв начин няма да промени нито тежеста на написаното, нито ще помогне, за да бъда разбран по-ясно. Това е интернет. Овцата, която има нужда да знае името на лъва, за да го следва, вече е отживелица. И между другото, махни това "вие сте като него" и напиши "ние сме като него", защото иначе целия ти коментар се обезмисля. Така като те гледам и в твоя коментар няма адрес, телефон и т.н. Пишете, колкото да пишете, да еба и простите ви овце! Изкарайте си главите от гъза и започвайте да мислите.
20.
Язон
12.11.2020 13:39:09
4
25
Жалко за днешната младеж, която няма никакъв шанс в развиващия тук опорочен капитализъм .
19.
До Г-н Касиков
12.11.2020 13:35:52
9
20
Г-н Касиков. Изгледах видеото и според алгоритмите на диференциалната диагностика Ви съветвам ако имате възможност не пращайте децата си на училище. Евентуална зараза с ковид може да Ви се отрази неблагоприятно.
18.
KGW5472
12.11.2020 13:22:36
7
25
Много моля всички които искат да изригват, да отидат в специалното помещение в домовете си пригодено за целта. Там могат да си изригват колкото си искат. Тука е място за конструктивни дискусии и мнения. Ако някой си мисли че децата се пристрастяват по електронните игри чрез онлайн обучението то тоя човек си е за експертиза. Това е проблем преди 13 март 2020 година и за съжаление ще го има дори да няма и един час прекарани в училище или извън него за обучение чрез компютър. А сега просто е време на ПАНДЕМИЯ, когато средство за опазване живота и на такива изригващи е само една - дистанция, дистанция и пак дистанция. Там където това е възможно, а в образованието е 100% възможно.
17.
pr
12.11.2020 13:15:12
16
28
Ходи ти dа преподаваш бе, прасе. Като те гледам хванеш ли го, няма да ти се размине. Дай да пренасяме учителите в жертва, щото ти не можеш да говориш с децата си. Тия учители не са ли хора. Колко заразени има вече? Колко починаха?
16.
1234567
12.11.2020 13:15:04
18
30
Поредния абдикирал родител, който не може да контролира децата си. Дали е наркотик, смартфон или цигари какво значение има ???
Когато детето е лишено от внимание, грижа, напътствие и т.н. то намира своя път.
Няма нужда един забравен псевдо журналист или какъвто се води да ми споделя своя личен провал, като родител.
15.
Браво
12.11.2020 13:10:43
14
34
Браво! Перфектно казано. Ама няма спасение, на днешните глобалисти това им трябва, тъпаци, които мислят с всичко друго, но не и с главата си.
14.
Сив кардинал
12.11.2020 13:09:00
4
19
Борисов е виновен, че децата му играят игри:) Касиков видимо не ползва интернет, обръщението не го прави на видео в FB:))))
13.
Бай ставри
12.11.2020 13:08:54
26
35
Човекът е излязъл с името и казва какво мисли, а вие анонимници с имена - me, IT, интернет войн - вие кои сте? Защо не си написахте имената, а набързо оплюхте мнението му? Защото сте същите "путки", както се изразява един вас...
12.
Захир
12.11.2020 13:05:29
22
43
За съжаление, си е така и Касиков е прав
11.
Boo
12.11.2020 13:04:56
31
26
Тъпанар. Кой ти е виновен, че не можеш да си възпитаваш децата. Айде излез малко от интернет и ти и влез в ролята си на родител!
10.
Значи
12.11.2020 13:04:39
7
27
са станали такива наркомани от предстоящи мерки срещу пандемията?!? Този добре ли е? Аз пък мисля точно обратното. Има голяма вероятност децата да схванат сега че тези устройства може и работа да се върши с тях. Иначе е редно да се има предвид че болни или уплашени и още по малко мъртви учители не създават гении.
9.
Бащата е прав, но
12.11.2020 13:03:56
1
24
Дали въпросният народ, не е прост преди да навлязат тези технологии. Беше ли прост същият народ през 1989 година и разбра ли какво се случва и кой ръководи "театъра"?
Като се вижда до къде е стигнал този народ през "прехода", дали е прост?
Ако е най-беден и най-болен в Европа този народ, дали причината за опростяването и чалгазацията на всичко родно, не е във всеки отделен "добитък от стадото", защото все някой друг да е виновен, не се вързва!
А най-големите и силни държави, нямат ли преди "въпросният народ", всичките тези технологии, та не ги ли създадаха точно Запада, Китай?
Защо там се учи, работи, създава, изобретява, а тук....?
Не е виновен телефона, само. В цял свят хората са зарибени и зависими от тези технологии, но някои държави просперират, а други не.
8.
IT
12.11.2020 13:03:36
3
13
до 5

В интернет можеш да научиш всичко от физическо възпитание до ядрена физика...

Избора е твой и също така прави разлика между знание и образование...
7.
Запознат
12.11.2020 13:02:17
15
7
Няма ли да е добре, ако тази учебна година бъде обявена за нулева, но въпреки това се продължи учебния процес онлайн? Сладващата година се започне отначало и присъствено, като по този начин ще се запази качеството на обучението на ученици и студенти. Да, ще се пропусне една година, но и преди е било така, когато имаше казарма и УПК.
6.
...
12.11.2020 12:56:46
3
9
Възможно е и това да е вид ученически контрапротест на дистанционното обучение.
Преди години когато моя беше ученик в началния етап на образованието се наложи седмица лечение в домашни условия.
Всяка сутрин в тая седмица ставаше, измиваше се и сядаше на бюрото да си попълва учебните тетрадки по програмата за деня. Отказваше и да закусва докато не си попълни тетрадките. Тогава нямаше такива онлайн приложения и имаше стимул да си спазва режима на лечение, за да оздравее и да отиде отново в класа.
Сега в тая дистанционна учебна среда- с телефончето в учебен час- от леглото в тоалета присъстват в учебните онлайн часове.
5.
мдяаоктжмэд
12.11.2020 12:46:09
15
26
Както е казано от един "аналогов" човек: "Прост народ, лесно се управлява". С това дистанционното "обучение" се създава прост народ, за съжаление на нас " индивидите от аналоговата ера".
4.
Интернет войн
12.11.2020 12:41:04
14
37
Да, освен, че децата ти са невръстни наркомани, ти пък си от тези интернет войни, които просто искат да си натъртят мнението, независимо дали някой го иска или не. Факта, че не можеш да откажеш на сина си, защото "еди си кой имал, еди си какво", говори колко слабохарактерен facebook-плужек си. Вместо да ни губиш времето с малоумни откровения, да беше се стегнал и да беше обяснил на детето, че ТОЗИ ПЪТ НЕ Е НЕ. Путки, създават путки. Нищо ново под слънцето.
3.
Колю Фичето
12.11.2020 12:40:52
1
29
Когато отглеждате децата си като ненужни предмети - така ще е. И по-зле ще става са Вас: ще се превърнете в същите ненужни предмети, в каквито сте превърнали децата си. Давайте още по инерция, малко ви е..
2.
IT
12.11.2020 12:39:50
10
39
г-н Касиков вие сте аналогов "играч" в дигитална ера.

Да си бяхте възпитали децата как се използва дадена технология когато му е било времето.

Те и в затвора използват четка за зъби за нож, но нормалните хора я използват да си мият зъбите...
1.
me
12.11.2020 12:32:23
11
53
И е прав, и не е прав. Детето му виси непрекъснато в телефона и не учи. Ами кой е родителя? Вземаш телефона и всичко приключва! Моя в 3ти клас как учеше без проблем на дистанционното, пишеше си всички домашни, и чак след това играеше (ако има време)? Заради родители, които са си изтървали децата, всички останали трявба да треперим кога ще лепнем короната, дали бабитъе и дядовците няма да я лепнат като се радват на внуците си, учителите се разболяват и т.н. И само защото ей такива като този са си изтървали децата вкъщи и искат на всяка цена да ги пращат на училище, че там да ги карат да учат, и после на занималня, където пак да ги карат да учат, та като се върбат да виснат на телефона, ние, с нормалните деца трябва да ходим на училище, ако ще всеки първи тест да е положителен, и куцо и сакато вече да е болно? Е, аман! Аз съм сигурен, че господина е категорично против и грипните ваканции, ако ще всички да са болни, че да не виси детето вкъщи.
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Защо Иван Христов запали строителна техника за 130 хил. лева на бургаски предприемач Защо Иван Христов запали строителна техника за 130 хил. лева на бургаски предприемач Не е успял да подели общ имот с фирма „Беркс 2004“ ЕООД на Атанас Ангелов Туристическият бранш обеща на министъра, че ще вдигне заплатите с 20 % Туристическият бранш обеща на министъра, че ще вдигне заплатите с 20 % Това е добър знак към пазара на труда в България, защото туризмът се бори за работници, каза Евтим Милошев Времето остава мрачно и дъждовно в следващата една седмица Времето остава мрачно и дъждовно в следващата една седмица Прогноза за времето Брутално: 20-годишна опита да удуши майка си Брутално: 20-годишна опита да удуши майка си Обвиняемата се заканила с убийство на майка си с думите „ще те утрепам“ и я стиснала за врата Отложиха с година либерализацията на цената на тока Отложиха с година либерализацията на цената на тока Предложението на БСП либерализацията да се отложи с 3 години, внесено от Корнелия Нинова, не се прие Откриха фекални бактерии в минералната вода "Перие" Откриха фекални бактерии в минералната вода "Перие" Два милиона бутилки са унищожени заради наличие на ешерихия коли и псевдомонас аеругиноза   Пуснаха под гаранция двама от ОПГ-то на Динко Пуснаха под гаранция двама от ОПГ-то на Динко Прокуратурата чака изписването от болница на Господин Вълев, за да му иска мярка за неотклонение   Жестока трагедия в семейството на Чирков Жестока трагедия в семейството на Чирков Магичната сцена на „Солинария“ в Созопол ще събере даровити музиканти през юли Магичната сцена на „Солинария“ в Созопол ще събере даровити музиканти през юли Предстои четвъртото издание на фестивала  Стойко и Григор от ОПГ-то на Динко искат свобода, но СРС ги заковават Стойко и Григор от ОПГ-то на Динко искат свобода, но СРС ги заковават Двамата бяха конвоирани до Апелативния съд в Бургас, където ще се гледа мярката им за неотклонение
Венеция от днес въведе такса "вход", избухна голям протест Венеция от днес въведе такса "вход", избухна голям протест От днес се заплаща такса в размер на 5 евро за посещение в града между 08:30 и 16:00 ч Сблъсъци между полиция и протестиращи във Венеция заради туристическата такса за достъп Сблъсъци между полиция и протестиращи във Венеция заради туристическата такса за достъп Част от демонстрантите се опитаха да пробият полицейския кордон в района на площад Пиацале Рома и да влязат в историческата част на Венеция Прах от Сахара затвори училища в Турция и предизвика гъста мъгла, иде ли към нас Прах от Сахара затвори училища в Турция и предизвика гъста мъгла, иде ли към нас Оранжево-кафяви капки се виждат по стъклата на автомобилите в Анкара. В града духа силен топъл вятър Защо не обвинят този пудел, има пачки, пита Николай Денков Защо не обвинят този пудел, има пачки, пита Николай Денков Аз говорих с Живко Коцев и часовникът му е подарък. Трябвало е да го декларира, но не струва 50 хил. лева. Това е проблем, но не доказва, че той прикрива корупция, смята бившият премиер Гореща блондинка преспа с 500 мъже и посочи основната им грешка в леглото Гореща блондинка преспа с 500 мъже и посочи основната им грешка в леглото Не съм сигурна кой ги е учил как да правят секс, но не е била жена, признава Ани Откъснаха се перките на емблематичното парижко кабаре „Мулен Руж” (ВИДЕО) Откъснаха се перките на емблематичното парижко кабаре „Мулен Руж” (ВИДЕО) Това е една от най-посещаваните забележителности в града Помните ли тъщата на младия меринджей, днес Георги Игнатов се върна при нея Помните ли тъщата на младия меринджей, днес Георги Игнатов се върна при нея Оказва се, че с днешна дата меринджейката е повече от добронамерена към устатия Жоро Игнатов. Именно пред него тя ще разкаже, че е преживяла много тежки моменти в живота си Почина една от най-красивите жени в света Почина една от най-красивите жени в света Финалистката от конкурса Мис Свят 2005 загуби битката с рака  Ужас! Диария натръшка 300 души на фестивал Ужас! Диария натръшка 300 души на фестивал Всички те са посетили една и съща фестивална шатра и след това са се оплакали от повръщане, гадене и диария, а градските власти определиха инцидента като сериозен взрив Защо феновете на "Денсинг старс" избухнаха Защо феновете на "Денсинг старс" избухнаха Регламентът е провал, най-слабите двойки са начело, смятат зрителите
Инж. Стефан Петров, лидер на ОЗБГ Инж. Стефан Петров, лидер на ОЗБГ Съвършенството си има име и то е ИАРА Виц на деня Виц на деня Между блондинки:
- Мога да повярвам, че щъркела носи бебетата, но паяк да вдигне кола... не!
Виц на деня Виц на деня Ако сте мъж и съседката ви често идва да иска сол, значи в скоро време ще поиска и морков...
Народна мъдрост
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Бог не може да следи за всеки, затова е създал съседите!


Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори