В условията на пандемия: Ядем повече сладолед и занемаряваме външния си вид
Тъй като на хората по-рядко им се налага излизат по-рядко, очевидно не смятат за толкова необходимо да полагат същите грижи за себе си
Хората, които работят от вкъщи по време на пандемията ядат повече сладолед и оказва се... започват да пренебрегват грижите за външния си вид, отбелязват редица гиганти в сферата на потребителските стоки, пише BBC.
Според компаниите продажбите на сладкото изкушение са скочили с 26% за трите месеца до юни, докато в същото време търсенето на шампоан и дезодоранти е намаляло.
Отчита се и силен "ръст в домашната консумация на храни, сладолед и чай" по време на блокадата.
Тъй като на хората по-рядко им се налага да ходят на работа или да излизат вечер, очевидно не смятат за толкова необходимо да полагат същите грижи за външния си вид, както преди пандемията.
Експертите смятат, че вероятно заради повечето време, прекарано вкъщи, хората предпочитат по-рядко да мият косата си, отлагат бръсненето и дори не използват дезедоранти.
За сметка на това обаче продажбите на продукти за лична хигиена - дезинфектанти за ръце например, както и почистващи препарати за домакинството, са скочили през последните месеци.
Кристен Стюарт разказа за брака си: "Вече не съм сама срещу света!"
ЕК с първи решителен ход срещу скъпите жилища в Европа
Сланината - древна храна за лечение на всички болести
3 световни титли за България по киокушин
Радев продължава консултациите с партиите в четвъртък
Хакери удариха любимия сайт на възрастните
Кои ваучери за храна да изберем? Разликите между Наредба 7 и Наредба 11
КЗП удря по необоснованите цени и следи търговците под лупа
Коледна среща между поколенията в Царево
ГДБОП разкри международна схема за онлайн измами при продажба на автомобили
СГС върна делото срещу Иван Демерджиев на прокуратурата заради неясности в обвинението
Всеки десети, обменящ левовете в евро, в последния момент взима златно кюлче
