×
Бизнес ЮГ Войната в Ивицата Газа София Парламентарни избори 2023 Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Днес се провеждат редовни сесии в Поморие, Сунгурларе, Айтос и Камено
  • Арести на Острова след смъртта на петима мигранти в Ламанша
  • Съдът пак върна делото срещу собственика на "ТАД Груп" Иван Тодоров за кибертероризъм на прокуратурата
  • Отново ще се обсъжда от Белград и Прищина забраната за използване на сръбския динар в Косово
  • Русия се възпротиви с вето на забраната за ядрени оръжия в космоса
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Летят колела, скейтове и тротинетки в пешеходните зони на Бургас, чакаме да убият дете?


Летят колела, скейтове и тротинетки в пешеходните зони на Бургас, чакаме да убият дете?
Водачите на превозните средства слаломират между хората с несъобразена скорост, без санкции, въпреки нарушението на ЗДвП
10 Юни 2020, Сряда, 19:00 ч.
Автор: Светлозария КИДЕРОВА

Ежедневно по бул. „Богориди“, ул. „Александровска“ и пл."Тройката" хората стават свидетели на десетки, ако не стотици, потенциални инциденти с фатален край

Трябва ли да бъде убито дете или сериозно да пострада възрастен от безразсъден велосипедист или майстор на спорта върху тротинетка, препускащи с бясна скорост по пълните с хора главни улици на Бургас, преди да се вземат мерки за забраната им. Този въпрос поставя редакцията на Флагман.БГ пред администрацията на общината, след като днес наш репортер стана свидетел на "летящ" върху скъпа тротинетка младеж с около 40 км/ч и сблъсъка му с млада жена. Обстановката в центъра на града, по пешеходните зони, каквито са ул. „Александровска“, бул. „Алеко Богориди“, пл."Тройката" е толкова опасна, че е чудо сериозен инцидент между вървящи хора и различните превозни средства – велосипеди, скейтборди, електрически тротинетки.

На всички входове и подстъпи към двете улици са поставени знаци Г15 – „Задължителен път само за пешеходци“. Това значи, че според ЗДвП в тези участъци нямат право да се движат никакви превозни средства – не само автомобили, каквито видяхме да препускат по главните улици на града преди месец, но и всички немоторни средства за транспорт! Тази на практика забрана със закон обаче въобще не се спазва. 

Знаци Г15 за "задължителен път само за пешеходци" има на всички подстъпи към пешеходните зони в центъра на града, но не се спазват

 Ситуацията може да се опише коректно с едно изречение – „Инцидент, чакащ да се случи“. Не само заради това, че водачи на електрически тротинетки фучат с над 20-25 км/ч по пешеходните зони, но и заради непредвидимостта на движещите се свободно по улиците деца, които реално са най-застрашени при евентуален инцидент.

Водачите на електрическите тротинетки фучат бясно по пешеходните зони на Бургас. Понякога карат с над 25-30 км/ч.

Всъщност този проблем не е от днес или от вчера, а дискусията за това как той да бъде решен е отпреди повече от 15-20 години. В различни периоди от модерната история на Бургас са били внасяни най-различни предложения за ограничаването на достъпа на превозни средства до центъра на града, но до днес той продължава да е на практика споделена между пешеходци и велосипедисти зона. Броят на тези превозни средства лятно време рязко се покачва, както и гъстотата на пешеходците.

Гледки като тази са ежедневие в центъра на Бургас

Съвсем друг е въпросът обаче, че през последните години по ул. „Александровска“ са монтирани десетки велостоянки, където хората да заключват колелата си, а една от концепциите на администрацията на Бургас е да развиват града под мотото „Вело Бургас“.

Такива установки за заключване на велосипед обаче има монтирани по цялото протежение на ул. "Александровска" и като цяло в ЦГЧ,
това противоречие трябва да се изчисти

 




В категории: Бургас


109
Коментара
Любовен хороскоп за май
Любовен хороскоп за май 25/04/2024, Четвъртък 21:00 0
Колко често правят sex Гущерови?
Колко често правят sex Гущерови? 25/04/2024, Четвъртък 20:16 3
109
Коментара по темата
109.
Големите граждани
27.07.2022 10:20:34
0
0
Доста преди да имам дете ми е писнало от велосипедисти, значи на улицата може, на тротоара може, на пешеходните може, що да джендария, въздуха опазвали. Аз с колата не се качвам на тротоара да карам нали или не вървя пеша по улицата. Марш в Амстердам или не знам къде си, където ви звучи "градско" и модерно. Помислете малко какво значи пешеходна зона, слизайте от колелата по пешеходната пътека и се решете най-накрая къде се кара колело и хич не ме интересува кой колко е свестен и къде си държи ръката на спирачката като кара на места, където би трябвало да има само пешеходци. Деца над 7 години максимум нямат работа с колело по пешеходната зона и изненада, граждани и вие сте били деца.
108.
Големите граждани
27.07.2022 10:05:05
0
0
Не знам с какво самочувствие обиждате на селяни. В Париж имало тротинетки, ами в Париж има и пед*ра*и, станете и вие тогава или вече сте.
107.
Азис
15.10.2021 08:11:17
0
0
От заглавието се разбира, че авторът е бил в цикъл...
106.
Отговорност на Общината
20.05.2021 10:47:43
0
0
Досега няма случай дете да е блъснало колоездач, но все повече зачестяват случаите на движещи се с несъобразена скорост велосипедисти блъснали (а дали не е нарочно) деца и старци. Общината следва да въведе ред, а Общинска полиция изобщо нехае по въпроса.
105.
Станислав Тенев
03.11.2020 16:42:12
1
0
Аз съм командос вееееееееее колко пъти да ви повтарям КОМАНДОССССССС
104.
коко
30.08.2020 05:55:21
0
1
Бе няма да разчертават велоалеи бе! Ще построят отделно платно само за колоездачи и тротинеткаджии! Както са направили шосетата за автомобилите! Взели пари от ЕС за построяване на велоалеи. Вместо да строят - разчертали за една съвсем малка част от сумата, а остатъка - в джоба!
103.
Европеец
14.06.2020 13:01:44
3
2
Отидете във всеки един град ма Европа да видите какво става пълно е с колела и Ел тротинетки в центъра на Амстердам и Париж и то в много по големи мащаби от тук! Буквално на всяка крачка!
102.
Гецата
13.06.2020 18:35:08
2
3
Няма да пускам баба ми в парка до като не ги забранят тези тротинеткаджии.
101.
Е е е
13.06.2020 01:05:23
8
1
Чакаме да убият дете?няма толково прости журналисти.С тротинетка някое дете да убие разбирате ли друго.Все едно децата карат танкове и изтребители
100.
Асд
12.06.2020 21:47:49
5
3
Отвратителни ,жалки нищожества .Не велосипедистите .Всички сте гнусни
99.
Къде?
12.06.2020 15:59:11
6
5
Градът е празен като българската хазна!! Къде видяхте тези тротинетки, скейтбордове и велосипеди?
98.
до 97
12.06.2020 14:58:41
4
6
Не сме. Ама сме чували и чели много пъти " автомобил блъсна велосипедист". Така че, както писаха по-долу, толерантност му е майката, а не злоба и омраза.
97.
всичко е обърнато с главата надолу
12.06.2020 14:35:39
3
4
да сте чули съобщение "Трудно подвижен старец блъсна и нарани велосипедист,спокойно каращ с 15 км/ч в пешеходна зона"?
96.
до 95
12.06.2020 13:04:22
4
6
Нищо бабите са светци за сайта те лошо не могат да сторят само младите могат. Двойният им стандарт е очевиден из целият сайт.
95.
Чичо Колъо
12.06.2020 12:56:38
6
9
А нагли пешеходци вървящи по велоалеи ...
94.
Да разясним
12.06.2020 11:11:40
6
1
Снимаката с Г15 се отнася за уличката на която е. Друга индикация че се отнася за централната няма. И е чиста спекула.
Електрическите тротинетки фучат с ДО 25км повече от това не могат най-популярната също не може повече защото това е максималното със закон допустима скорост. За онези ретрофитнати велосипеди, модерни сред пенсионери не знам тъй като не е фабрично. Там се втурете ако ви е интересно.Или ако някой има опит с тях, да коментира. А за моднати тротинетки няма смисълда коментирам нито са масова практика нито издържат като батерия.
А флагман да спят спокойни, вие сте умни родители които не си оставят децата да пасат тревата в центъра. Нито хората около децата ви си търсят да убият някого с едни 25 км. Не че могат, и да искат.
93.
Аз подкрепям Генерал Борисов
12.06.2020 10:40:16
5
1
Горд съм че съм гласувал за президентът Плевнелиев.
92.
Аз подкрепям Генерал Борисов
12.06.2020 10:38:51
4
5
Г-н Николов е най-успешният кмет в историята на Бургас. Да се прекръсти летището на негово име, заслужава го!
91.
Аз подкрепям Генерал Борисов
12.06.2020 10:36:30
7
2
Подкрепа за Правителството на генерал Борисов и ПП ГЕРБ!
90.
Аз подкрепям Генерал Борисов
12.06.2020 10:36:23
6
2
Подкрепа за Правителството на генерал Борисов и ПП ГЕРБ!
89.
марина
12.06.2020 09:20:21
11
11
Кмета изтри обозначенията от Крайбрежната улица, но там продължават да яздят колела. Да сложи табели, че е забранено. Хората искат да гледат морето, да се наслаждават се разходката си, а не да се пазят от колоездачите!!!
88.
Noname
12.06.2020 02:41:17
9
7
А, кога ще кажете на пешеходците да се разкарат и са спрат да се придвижват като бабипки по велоалеите Заели цялата алея.
87.
Бургазлията
11.06.2020 19:14:37
13
11
Изтриха велоалеите от морската защото са опасни! Който има скапано колело да си кара по алеите.Аз имам много хубава бата и мисля скоро да я изпробвам по някой гнусен, алкохолизиран куроездач в морската или по някоя шматка с ел.тротинетка!Нека ви блъскат колите по патеките тъпи колоездачи!!!
86.
dummy's
11.06.2020 19:12:15
1
4
bg mantaliteta -ganio pak se skara s komshiqta,tolerannos nuleva...
85.
гого
11.06.2020 16:19:29
1
17
Има нещо ,което се казва толерантност. И едната и другата група трябва да се съобразяват. Незнам дали някой е забелязал ,но в морската градина на плажната алея велоалеята е заличена.Аз не карам колело, но винаги когато видя някой срещу мен да кара му правя път.Града е за всички и затова трябва да се пазим взаимно, докато управниците не намерят начин
84.
Драма опера и балет
11.06.2020 15:52:49
12
14
Искам да знам колко убити от колоездач има в историята на Бургас?
Точно така - нула!
Мрънкалниците да си ходят на село при каруците.
83.
Морската Градина
11.06.2020 14:55:42
22
13
Морската Градина на Бургас :

Омръзна ми да гледам само майки с деца, това да не е родилен дом, все едно съм в болницата, като напаст са, хайде стойте си по кварталите градински стига сте нахлува ли всички тук!!!!!
82.
До Българските Майки с Деца
11.06.2020 14:52:23
10
16
За всички Български майки с деца!

Защо си мислите че като имате дете и светът е ваш????
И други майки също имат деца нито сте единствени нито уникални просто една от многото нищо особенно.
Да сте се погледнал отстрани?
Българска майка с дете повечето от тях са супер не ориентирани, забляни, отвеяни, говорят като каруцари, карат се на децата, бият ги, пълна пародия на майка. И ходи тя си развява ответната глава в морската и си мисли че е царица на Бургас.
Да ама не!
Просто една от всички нищо повече!
И като ходи тя така заблеяна по морската детето и ходи скача като малък маймун наляво надясно без да е напътства но от майката!
Днешните майки масово не знаят как се възпитава дете.
Надул и там някой селяк корема и сега опа бебе и какво правим...
Никакво възпитание!
Децата скачат и викат като маймуни и ако някой дете скочи и сече пътя на някой колоездач на колоездач на та пътека в Морската и колоездач няма време да реагира и му мине от горе кой е виновен тогава????!
Аз ще ви кажа отивате шибвате на ответната майка един здрав шамар че да и се завърти главата катомпумпал да запомни и да видим другият път дали ще си гледа майнунпето по внимателно?! Или че иска още един шамар да отнесе докато и дойде акъла в главата.
90 % от днешните български млади майки на бебета са пълна пародия, като замаян клоуни на манежа са от страни а те си мислят че са гвоздеят на циркова та програма!
81.
Велосипедист
11.06.2020 13:50:26
1
25
Велосипедистите са тези които трябва да вземат под внимание пешеходците независимо дали карат по велоалея или не.
За мен ако някой велосипедист блъсне пешеходец в 99% от случаите той е виновен!
С риск да прозвучи грубо, карайки възприемам хората като "мухи без глави"
и очаквам най-абсурдното движение от тяхна страна!
80.
Велосипедист
11.06.2020 13:33:29
5
17
Малко по-спокойно псевдо юристите!
И на мен не ми е приятно като карам по велоалеите и по тях се движат хора, но никого не съм блъснал, а ги заобикалям внимателно. Разбирам хората които се разхождат и не мога да ги съдя за това че някой се е разсеял и е влязъл във велоалеята.
И както всяко стадо си има мърша, и сред велосипедистите има( предимно малки шиленца) кото не само карат бързо а и без ръце, спускайки се понадолнището от пантеона към флората например, преминавайки покрай хората.
Ами няма как да защитя тези "колеги".
Това са безрасъдни същества!
Пешеходците да не бъдат такива егоисти, все едно някой да поиска да се забранят автомобилите, защото стават катастрофи.
А след като знакът Г15 дава повод за толкова крайна позиция на някои егоисти, че главната е само за пешеходци, общината да ги замени с такива забраняващи навлизането на мпс-та.
79.
Закривай
11.06.2020 12:54:25
6
10
Закривайте го тоя град, няма смисъл ! Слагайте му огради и мрежи и да става резерват за юристи, журналисти, моралисти ,пешеходци и диви .... Да се развиват свободно и на воля. Нормалните хора така или иначе избяха а тези които остаха са на крачка да избягат. Просто затваряйте да не се разпространява пандемията на идиокрацията!
78.
Бургас
11.06.2020 12:48:17
5
26
В цял свят се толерира и поощрява ползването на велосипед, само тука някакви странджански бекове са против и се правят на юристи. Цитират ми закони, отворковци. Ходи ми ги цитирай пред парламента. Или застани посредата на "Ботева" и спирай всяка кола да и мериш емисиите и обяснявай какво пише в закона. Ограниченото ти мислене не може да разбере, че, ако повече хора карат колела ще е по-добре за теб и децата ти, ами се хваща, че било пешеходна зона. Ами къде да се кара, охльо? Ти ще стимулираш ли детето си да кара колело по оживените пътища? Това, че някой не си е свършил работата да създаде велоалеи на подходящите места, значи ли, че трябва да се бутаме между колите и да си го търсим? Иначе всички реват колко е мръсен въздуха и как трябва да се намали ползването на транспорта. Като си толкова курназ, събираш семейството, качваш ги всички на колела, тръгвате по някой оживена улица между колите и започваш да им обясняваш какво пише в закона.
77.
До 75
11.06.2020 12:39:18
2
8
Чл. 15.
(5) Когато няма специално предназначена за тях пътна лента или алея, водачите на мотопеди, велосипеди и други немоторни превозни средства може да използват за движение разположения отдясно по посоката на движението им пътен банкет, ако той е годен за това и ако това не пречи на другите участници в движението.

Странджански каскет, не отговори, ти би ли пуснал внучето или детето си "да се движи отдясно по посоката на движението им пътен банкет" по "Републиканска" или "Христо Ботев" при джигитите....
Да те видя какво знаеш за моралния закон или си комунист? Ако е така, разбирам защо за теб човешкия живот е нищо. С комунист не се спори...
76.
292
11.06.2020 12:04:13
1
12
То хубаво знак Г15, ама да попитам. Той какви правоотношения поставя в парка, където има алеи, а не пътища, а знакът отпеделя задължения по Закона за движение по пътищата. Дори и да има юридическа стойност, къде по алеите в морската градина, например, има поставени знаци след всяко кръстовище, което автоматично отменя действието на поставен преди него знак? Тук кучето е заровено на друго място. Усвоиха се едни яки пари за "Вело Бургас". Извършиха се една камара глупости по разчертаване на пътища, алеи и тротоари и до там. Нулев контрол. Нулева заинтересованост от страна на общинска полиция. Сякаш нарочно са оставени конфликтни точки, като тази пред "трета поликлиника", където велоалеята свършва и толкова. Да се карат и джавкат велосипедисти и пешеходци, да се обвиняват един другиго във виновност, пък общината с нейната недомислена транспортна схема, тя ни лук яла, ни лук мирисала.
75.
един до 75
11.06.2020 12:00:14
9
4
С писанията си показваш, че освен че не можеш да осмисляш текст, който отделно е и закон, най-вероятно по манталитет си точно като описаните от теб "странджански селяни". Законът е за това да се спазва. Голяма точка. Това че екземпляри като теб не могат да го прочетат, осмислят и възприемат е друг въпрос. Отделно, че заради екземпляри, като теб сме и на това дередже.
Още един текст от закона, за тези които все пак могат да осмислят:
6. "Тротоар" е изградена, оградена или очертана с пътна маркировка надлъжна част от пътя, ограничаваща платното за движение и предназначена само за движение на пешеходци.
Аз също карам колело, но го карам извън пешеходните зони.
И още нещо - пак в закона - глобата за управление в такива места е 150 лв (фиксирана).
74.
Do 72
11.06.2020 11:53:15
2
9
А ве тъп каскет, прочети улициата за какво е... да се върви по нея.
Всички използват улиците за преминаване от точка А до точка Б, това, че някое свободнорастящо елетронче сече перпиндикулярно без да се огледа е проблем на възпитаващия, не на обществто, това, че някой селянин откЪди пода като тебе, смята, че е на къра на село и никой не трябва да му пречи си е проблем тъпия селянин откЪди пода. От 1900 година до сега всички пешеходци и велосипедисти се разбираха в градани без прозшествия, дойдоха стрнаджанските селяни и се появи пеоблем!
73.
до 72
11.06.2020 11:48:35
1
10
Така е, пише го в закона, прав си. Ама не ми казвай, че едно 12 годишно дето кара по-внимателно от един 40-50 годишен човек? Ако се спазваха законите, нямаше да се страхувам да карам по улиците, а вероятността да те удари кола там е много голяма. Така че предпочитам да остана жив и да внимавам и да пазя хората около мен. За съжаление, културата на движение ни е много изостанала в сравнение с други европейски държави, кадето този проблем е решен и се стимулира употребата на велосипеди.
72.
Ееееее
11.06.2020 11:41:59
4
13
Искате града ни да е чист и да не мирише на отрова, искате да се ползват по-малко коли и транспорт, сърдите се на колоездачите / често има и основание за това/, а не се сърдите, че няма условия, които да позволяват да се ползват колелата!? Аз не ползвам автомобил за да ходя на работа. Мога да ходя и с него, но съм преценил, че така е по-добре. Хем пазя чисто, хем не се чудя къде да паркирам. Обяснете ми например, от гарата до кс." Братя Миладинови" от къде да мина, така, че да няма опасност да ме блъсне кола!? А по центъра си карам съвсем културно и пазя хората.
71.
Един
11.06.2020 11:40:48
8
6
До всички неразбрали и разбрали велосипедисти. Никой не иска да ви се забранява нещо. То ви е ЗАБРАНЕНО много отдавна. Справка - ЗАКОН за движение по пътищата:
Чл. 15.
(5) Когато няма специално предназначена за тях пътна лента или алея, водачите на мотопеди, велосипеди и други немоторни превозни средства може да използват за движение разположения отдясно по посоката на движението им пътен банкет, ако той е годен за това и ако това не пречи на другите участници в движението.

Чл. 81. На водача на двуколесно пътно превозно средство е забранено:

5. да управлява превозно средство по площите, предназначени само за пешеходци; тази забрана не се отнася за велосипедисти на възраст до 12 години.

Просто нямате работа на пешеходните зони (там е разрешено само за деца до 12 години, които е хубаво да бъдат инструктирани от родителите си как се кара колело когато има и пешеходци).
Имайте предвид, че всичките ви празни приказки тук няма да ви помогнат ако направите нарушение в пешеходна зона. Ако не дай си боже причините някаква телесна повреда на пешеходец на тези места, ще го отнесете много яко, да не говорим за смърт. Отделно, ако както карате засилени по тези алеи и някой случайно ви бутне и си строшите нещо, пак вие ще сте виновни, защото според ЗАКОНА нямате работа там. Просто вземете прочетете горецитираните текстове, осмислете ги и бъдете разумни.
Със здраве.
70.
Логика
11.06.2020 11:37:30
7
5
Камери с лицево распознаване и глоби с прогресивна скала. След няколко дена финансови кантузии и ще ходят само пеша там. 20 години делема...
69.
До 69
11.06.2020 11:31:32
1
6
Ако велоалеите са САМО за велосипедисти, ЗАЩО себеподобните ВИ вървят по тях, А?!?
68.
пешеходец
11.06.2020 11:10:51
4
6
Вървя си аз по крайбрежната алея. Наперена дама кара велосипеда си и ме блъска по ръката, при което естествено спря. На въпроса ми защо не кара по велоалеята отговорът й беше, че не знаела къде има такава. Дори не се извини, а продължи невъзмутимо. Велоалеите са само за велосипедисти, пешеходните зони са само за пешеходци. Считам, че общинска полиция трябва да си влезе в ролята и да контролира всичко това.
67.
..
11.06.2020 10:55:26
5
8
Ако пешеходците ги е страх толкова от колела, нямаше да вървят по велоалеите... НО неее, те са смели!!! Или просто безмозъчни, че някои и нагли, когато им направиш забележка, че вървят там!!
66.
Колоездач
11.06.2020 10:39:04
2
12
Карам си аз колелото по велоалеята, пред мен майка с количка, баба с кученце.... Подминавам ги, казвам им най-любезно, че са на велоалея.... А те ме гледат тъпо. Всеки ден, по няколко пъти, докато си направя разходката....
65.
?!?
11.06.2020 10:29:06
3
17
Аха.... А майките и бабите, които бутат колички по велоалеите не са проблем?!?! Аз съм колоездач, пешеходец и шофьор. Никога не съм си позволявал да вървя на велоалея. А когато се налага да премина с колело в участък без велоалея, никога не съм "префучавал".... В Морската градина има достатъчно място и за пешеходци и за колоездачи. Но някак все пешеходците вървят по тези алеи.... Пример: От Пантеона към Флората... Достатъчно широка част за пешеходци, НО те пак вървят във велоалеята. Това не е от вчера или днес. За мен действителността е, че има доста по-културни и съобразяващи се колоездачи, отколкото пелеходци!!
64.
Патриот
11.06.2020 09:39:14
5
10
Има закон за движение по пътищата. Крайно време е да се спазват законите и да има контрол, а не да се шири анархия на всякъде и във всичко. Какво трябва да се случи за да се вземат мерки?
63.
Бургас
11.06.2020 09:32:24
6
17
Проблем са част от колоездачите и по-малките деца, които карат като луди. Какъв е проблема, че човек се движи с колелото по центъра, кара бавно и внимателно? От къде другаде да се мине? По улиците няма велоалеи, а и много добре знаете каква е културата на шофиране. Тротоарите са в отвратително състояние, особено във Възраждане. Колите за инкасо, които минават по алеята са много по-опасни. Просто трябва внимание и толерантност и от двете страни.
62.
бург до 62
11.06.2020 09:31:26
8
12
Ще научиш твойто дете, че има ред и закони които трябва да се спазват. С колелото ще мине по "Александровска" бутайки го, а не карайки го. Защо в западните държави има ред и дисциплина които много ни харесват там, а не искаме да ги приложим у нас.
61.
До 59
11.06.2020 09:15:32
4
10
Постави се на мястото на сегашните майки с големи деца каращи колелета.
Ти ще пуснеш ли твойто дете с колело или тротонетка по пътното платно по "Републиканска" или "Ботева" заедно с леки коли и камиони за да стигне до морска гара?
60.
Do 59
11.06.2020 09:09:40
9
14
Малката като стане по-голяма и почне да кара колело, ще отменяме ли ЗАБРАНАТА?
Ей на такива кухи лейки като тебе не трябва да им се обръща внимание, защото 100% твойто е от свободно растящите, дето им позволяват всичко, вместо да го хванеш за ръчичка детето и да му покажеш и научиш какво трябва и не трябва в тоя живот, че е хубаво да се научи да се пази от колелета и возила, ама мама е заета да дава акъл в медии.
59.
Гергана
11.06.2020 09:03:36
13
16
Аз съм с дете на 3г. и живея до Стоматологията. Засилват се отгоре с колела и скейтбордове, особено вечер и просто е ужасно. Към 7 вечер ме е страх да се прибирам нагоре с малката, карат като бясни, една крачка встрани и са те бутнали. Просто е кошмар, трябва да се вземат мерки срещу това.
58.
Помним като слон
11.06.2020 08:46:52
6
9
Флагман, с тези си действия, ако ви вземе под внмиание геобаджийското управление, със сигурност всички изпотрепани деца каращи колелета по бул. "Христо Ботев" заради забрана за каране по главната, ще лежи на вас и на кмета, ама го запомнетем Аз помня и ще го подшушна на опечаление родители... когато трябва. Убийци!
Много насериозно се взехте, като партийни глашатай на ГРОБ!
57.
Морския
11.06.2020 08:40:41
6
20
Значи за кучета може, а за колело, не?!?
Разкарайте и псетата, че ми писна да настъпвам лайната им! Айде забрана и за кучета по Александровска и Богориди! Хапят, лаят и серат!
Дайте една статистика да видим колко блъснати от велосипед хора има и колко нахапани от кучета!
56.
Скутер фрийк
11.06.2020 08:23:13
2
12
Важно е да има велоалеи за целия град. Нали искаме по-малко трафик и замърсяване. Карам скутер, но не толерирам движението му по пешеходните улици, особено от непълнолетни, които нямат идея и усет за движение и съобразяване. Друг е въпроса, например, за отсечката от края на капание, през жп прелеза и конната база. Там би трябвало да се направи велоалея, освен че е хубаво да се направи и ремонт на настилката, която да се свърже с велоалеята до околовръстното. За това се наричат интегрирани, за да може от цвнтъра да става придвижване до Зорница, Изгрев или до който и да е комплекс.
55.
ей дд2
11.06.2020 07:48:42
1
2
А майки наблюдаваш ли?
54.
до 38" Ами"
11.06.2020 07:39:45
7
9
,,дивите селяни", освен че оставят навсякъде мизерията(от всякакъв род) си след себе си, притежават изкривеното чувство за собственост на всичко около него.
Това се дължи на факта, че цял живот докато е бил на село, всичко около него (в двора) наистина е било негово.
Идвайки в града смята че мястото под прозореца на блока си, е неговото място за паркиране и на никой друг, крачейки по улиците мисли че те са само за него, и виждайки някой с "колело" той го нарича
,,див селянин" само защото прави асоциация със селото си, където е виждал такова, тъй като той другаде не е ходил!
53.
дд2
11.06.2020 07:37:56
6
18
Аз отскоро започнах да карам колело: купих го, за да ходя на работа през топлите месеци с него, а не с кола. Карам само и единствено по разчартаните вело алеи. Но за тях защо никой нищо не казва? Особено в Морската градина имам чувството, че хората са малоумни. Разхождат се в редица по 5, хванали се под ръка като за хоро, деца бутат колички... И това при положение, че велоалеята там вече е една! Имат цяла Морска градина, но не: трябва да се разхождат по велоалеята! Истината е, че няма контрол. За един месец само да изкарат полицията да пише актове, както се мобилизираха да гледат за малоумните маски и да глобяват за тях, ще видите как ще се научат всички къде да карат и къде да вървят. Защото и двете страни (колоездачи/пешеходци) не спазват никакви правила! И за преминаването на зебра, без да се бута колело, трябва да започнат да глобяват НЕЗАБАВНО! И най-лошото е, че наблюдавам бащи, които карат с малките си деца и не ги учат да преминават бутайки колелото си....
52.
Още по-лошо
11.06.2020 07:16:06
10
8
Велосипеди, тротинетки и скейтове летят и по улиците, без да се съобразяват със знаци, светофари и маркировка.
51.
алоо 50ия
11.06.2020 02:09:22
7
17
Правата на пешеходеца не са да върви все едно държи половината черноморие и да си пусне сюрията да върви като изтървана! С тея шамари големи мъже и батки станахте всичките странджански нерези .Аре храни си ландрата у вас и недей мъжей толкова,че много като теб си събираха зъбите и купуваха телевизори вече!
50.
До всички летящи
11.06.2020 01:37:39
20
11
Следващият път когато летите няма да ме видите кога ще ви изплющя един здрав шамар защото сте много нахални и ще ви прятя в космоса! Пешоходецът винаги е номер 1 и има най много права!
49.
Някой си там
11.06.2020 01:20:52
3
6
Аре моля да ви *** и мнението дет никой не ви го иска аз бих забранил вас и фалшивата ви страница
48.
оффф...
11.06.2020 00:32:54
13
21
Изключително БАБЕШКА статия.

"Не ми харесват тези, хайде да ги изкараме опасни и да ги забраним"

Велосипеди, тротинетки и скейтове по Александровска и Богориди наблюдавам от 25 години. За колко пострадали деца сте чули от тогава?

Типичния битов фашизъм на простолюдието. Да забраним всичко, което не ни харесва. Държавен терор над различно мислещите.
47.
До 45
11.06.2020 00:18:38
3
6
На кожената рамка ще скачаш, да видиш дали ти държи уплътнението!
46.
Бургас
11.06.2020 00:18:14
9
15
Велобургас, всички трябва да сме с колела!
Аз съм един от слаломиращите, да го д... хате!
45.
Десет
11.06.2020 00:05:17
2
8
От коментарите са написани от флегмите, личи си........!
44.
гражданин
11.06.2020 00:03:18
9
13
Съвсем сериозно обмислям да скачам на пътя на засилени дебилни колоездачи трениращи за обиколката на Франция на място пълно със семейства и кучета на каишки....ей така да видя дали им държат спирачките !
43.
3,14
11.06.2020 00:01:57
15
22
Аман от хора с ограничено мислене в този град. Колелата им пречат. Предният месец някаква от Славейков искала да се намали драстичо децибелите на музика в града. Миналото лято пък една друга искала забрана за монокините на плажа, защото з*дника й станал на сланина и никой не искал да го гледа. После ама защо младите напускат Бургас и защо няма инвеститори в Бургас? Кой нормален ще дойде в този град с такива ограничено мислищи хора? Като искате спокойствие отивайте в странджанските села. Там има по 5-6 човека. Нито колела, нито музика, нито жени по монокини ще има!
42.
Чоко
10.06.2020 23:44:57
7
19
Аз предлагам до 2030 да забраним да се излиза на улиците по Бургас и плажа.
И само с маски докато отшуми вируса.
И без избори , само Борисов ще сложим и без телевизия, само сметки да идват.
41.
До 38
10.06.2020 23:29:27
0
10
Имах предвид, че и на алеята не могат да карат, защото е пълна с маси, кой позволи това не знам. Не съм имал предвид, че карат пияни, говоря предимно за деца между 10-16 години, които си изпробват способностите на центъра, опитват се да прескочат фонтана, даже още една идея към господин кмета, сложете една ограда на този малоумен фонтан, че сумати малки деца се пребиха там, а по големите си мислят, че това е препятствие.
40.
Очевидец
10.06.2020 23:25:29
11
32
Във всички държави правилото е едно. В пешеходна зона се движат само пешеходци. Край! Това е. Не се тълкува. Изпълнява се. Имаш колело- в пешеходната зона слизаш от него и го буташ. Преминаване на зебра- слизаш от колелото и го буташ. Детско колело- цлагаш знаменце на мачта, която да се вижда над покрива на автомобилите.
39.
Колоездачката
10.06.2020 23:19:50
9
19
Вярно е, че има много безрасъдни хора, които карат бясно из улиците и морската градина,но не може да говорите подобни глупости за убийство на дете! Явно нямате какво да пишете и си правите свободно съчинение!
38.
Ами
10.06.2020 23:13:12
14
24
,,дивите селяни" са тези с колелата, не пешеходците. Правилата са за да се спазват не обратното. Селяндура е свикнал да хвърля фаса на двора и други боклуци..да си спира където му падне пред къщата и никой сметка да не му държи за нищо..толкова за дивите селяни. В ,,другите държави" отдавна са въведени зони, където да не се разминават пешеходци и велосипедисти.
37.
Хммм
10.06.2020 23:08:08
14
32
Нищо не прочетох за хилядите неандерталци, които се разхождат по велолеите, при наличието на 2 метра тротоар до тях????
36.
Пийняк
10.06.2020 22:50:12
2
1
До Поморие, и сигурно пият и карат тротита пияни, нали? И работата става "Той дади от тука... "
https://www.vbox7.com/play:0e6c5508
35.
възмутен
10.06.2020 22:04:43
23
33
Само забрани и ограничения в главите на прости екземпляри.
Главните улици са достатъчно широки за да се отдели зона за алтернативно еко предвижване!
Цял цвят насърчава използването на такъв вид предвижване, само тук шепа диви селяни с призиви за забрана.
Ако ще се забранява нещо в центъра, това трябва да са автомобилите (споко и аз съм шофьор)
34.
Xxx
10.06.2020 22:04:16
28
27
Оф ай моля ви са стига глупости!!! Хората проста са излезли да спортуват и да се забавляват! Вярно има някои който много бързо карат,но внимават. Няма как да забранят карането на тротинетки колела и други! Тъй че айде моля ви са дръще са малко на положение!
33.
.
10.06.2020 21:32:01
33
40
Г-н Кмете,забранете велосипеди,тротинетки и разни производни,да карат като невидели в центъра на Бургас. Наистина ще стане беля...
32.
созополски селянин
10.06.2020 21:31:23
8
12
Ама този на първата снимка е по-див селяк и от мене даже.В тая жега на колелото, ама с анцунга- символ за Бургас.
Класика в жанра отвсякъде.
31.
Малоумникът до 27
10.06.2020 21:14:26
10
34
Изтървал съм една думичка докато се опитвам да налея малко мозък,но без успех.
Тук хората не могат да се променят защото си мислят,че са най-умните и великите.

Явно на александровска можеш да пуснеш детето си и да си спокоен,супер пич нищо,че александровска е широка 5 метра и от всяка една страна има улици в който наркоманите в този град (сигурно 70% от населението) хвърчат с по 120 км в час,да не говорим,че трябва да си луд да пуснеш детето си и да обикаля там в тея навалици а ти да си седиш на кафето или да си блееш телефона на някоя пейка,но това си е твой проблем

Също така,аз не се пускам по тази улица с 50 километра в час и винаги когато карам колело ръката ми е на спирачката,тъй като знам колко добре си учите децата и не само децата ми и вие сте такива,забляни и неадекватни
30.
M365 pro
10.06.2020 21:10:58
7
9
До 24. Маняк, няколко грешки имаш.

-Бургас се пише с главна буква
-шляят
-свободни електроНи
-детски
-померан

И няколко и други препинателни знаци, пълен член и т. н.

Но иначе си прав!

Със здраве!
29.
Мангалф
10.06.2020 21:09:36
12
11
До 8: Г-н Гражданин, Вие като сте толкова наясно с "движението на тротинетките" в Лондон, Париж и Мюнхен, марш от България веднага.
28.
до 28,27
10.06.2020 21:06:17
8
20
28- "у село" се връщай ти!
27- Децата следва си пускаш на детската площадка или "у селото" на 28
27.
Puff
10.06.2020 21:00:57
28
26
Аре бе...всичките станахте много еко...тротинетки,колелета...Бутате се между хората,че чак се напрягате ,че не ви правят път...Миналата година на един такъв отворен му падна ченето случайно, щото се направи на голям велосипедист...Зоните за пешеходци са зони за пешеходци.С тия колелета -от Фиеста до солниците ....или у село.Там не никой не му пука .Карайте си колкото искате.
26.
До 24 и други подобни екземпляри
10.06.2020 20:59:20
23
31
НеУважаеми 24 - избрал си страхотен ник поздравления - пасва ти иделно. ("децка"между другото се пише детска)
Поздравления за Флагман за статията - най-накрая нещо смислено. Абсолютно показва положението в България - правила много, контрол никакъв. Цялата александровска е пешеходна зона - велосипеди и други превозни средства нямат работа там. Това са места в които би следвало да си пусна детето и да съм до някъде спокоен - а не да го стискам за ръката и да се оглеждам постоянно за изтрещяли малоумници движещи се с максимална скорост. Правилата са за това - за да се спазват - ама къде чувство за отговорност в Бай Ганьо - на него никой нищо не може да му каже и никакви правила не важат. За съжаление статията няма да помогне - липсата на контрол е тотална в цялата ни държава.
25.
M365 pro
10.06.2020 20:56:55
1
11
До Тротинеткаджия, маняк, за всичко си прав, с изключение на скоростта на тротинетките. Масовите тротита заводско вдигат 25-27 км/ч, но хакерчета си ги "чипосват" и вдигат със 7-8 км/ч отгоре, което ще рече 32-35 км/ч. А има и наистина мощни модели, и по-скъпи, разбира се, които вдигат и над 60 км/ч.
24.
Малоумникът
10.06.2020 20:51:23
6
34
Също така,този град дето е 5 квадратни километра има повече коли отколкото хора,случайно някога да сте се замисляли дали лапето ви няма да го хване рака (защото вие никога не мислите за вашето здраве,а го приемате за даденост),но един детски организъм е в пъти по-слаб,а половината ви таралясници ако не повечето са бракувани преди години и хвърлят димни завеси

Да сте са замисляли като карате тея бракми,какво диша детето и дали това няма да му се отрази

Ако бяхме един адекватен народ,щяхме да се натискаме да се предвижваме по този начин а не сульо и пульо да ми карат бараки на по 25 години дето не се знае дали ще тръгнат,дали ще спрат и колко отрова хвърлят
23.
Малоумникът
10.06.2020 20:43:53
10
29
Първо искам да поздравя 19,евалата мен,но няма как да убедиш хора които най-далеч са стигали от село до бургас и обратно

2ро до оная дето искала крайно решение на проблема

Крайно решение би могло да е или да си теглиш въжето и вече да не се налага да мислиш нищо или да избягаш в гората,други крайни решения в този живот няма

Така след това,вземете си научете децата да не са малоумни и да не се шлаят като свободни електроди или ходете за ръка с тях,в градинките и децките площадки,могат да си правят каквото искат без някой да ги гази с колело или с тротинетка,цяло лято от няколко години насам карам бус в Слънчев бряг и германчетата,северняшките деца и англичанчетата винаги се оглеждат за коли и дори ме изчакват с буса,нищо,че аз не съм от хората които хвърчат с 150 в градско,карам спокойно,но въпреки това изчакват,не като тука,то вие нямате култура нито като пешеходци,нито като шофьори,можете единствено като неадекватното ви дете го блъсне колело да тръгнете да се биете (защото голяма,част от вас са примати)

4то оня ден карам колело в морската,на абсолютно цялата алея някаква малоумна патка с 2 смешни пумерана (щото е левелно) единия отишъл на ляво да пика другия на дясно,няма място на абсолютно цялата алея,но тя няма как да знае,защото адекватността не е силната страна на този народ (камо ли на жените),не че казвам,че всички жени са такива (но голяма част са)

Няма да тръгна да изброявам други защото повечето и без това не сте чели толкова откакто сте били 2-3ти клас (ако изобщо сте чели някога)
22.
Z
10.06.2020 20:41:21
7
28
Достатъчно дилъри на свобода има, че да св притесняваме, че "дете ще умре от колоездач". По-скоро си мисля, ч тази статия е запланувана. Сигурно нещо е решено да се прави по въпроса, а вив сега ще го изкарате мега проблема, който кмета ще реши. Да вземат да вкарат малко хора в ареста, а не да се занимаваме с деца, които карат колела и скейтборди
21.
Антената
10.06.2020 20:38:50
1
20
Тротинетките нямат нищо общо с колелата във Франция ги забраниха преди две години
20.
Vvv
10.06.2020 20:38:31
13
38
Ежедневно няколко олигофрена с велосипеди правят слалом между пешеходците с много висока скорост и при невнимание на родител би последвал фатален инцидент. Обществен ред и полицията да се размърдат малко и да санкционират !
19.
*********
10.06.2020 20:34:48
7
18
Коментарът беше изтрит от модераторите, тъй като съдържаше обидни квалификации към Флагман.бг или членове на редакционния екип.
18.
аз
10.06.2020 20:33:01
11
54
Вие ако отидете в Амстердам, трябва да си сложите въжето. Снимали сте хорицата с алтернативен транспорт скрити зад храстите, а мълчите за Нефтохим, боклуците, скъпия и неефикасен общински транспорт. Тъкмо хората се научиха да слязат от колите си, и вместо да ги аплодирате, типично по български видяхте проблем. Що не пледирате да слезем от колите, там най-много жертви има. Луда работ, все едно не искате да излезете от 20 - ти век. Живеете поне с 30 години назад. Бъдещето е в алтернативния ел, транспорт, велосипедите с ел и механично задвижване и те така. Бургас е град с големината на една плюнка. От Изгрев до МР са 11 км., толкова е средно дълга улица в Лондон. Какво искате >
17.
до Петя
10.06.2020 20:32:47
6
9
Ами пази се наистина да не ти се качват повече, че с този вакуум в главата ти, нищо добро няма да се пръкне.
16.
"нарушител"
10.06.2020 20:28:41
12
39
Всички изброени превозни средства са екологични и при разумно използване са абсолютно безопасни!
Онзи ден, един искаше да махат моста защото много се давели. Днес другият-забрана за влосипеди .....утре някой ако като бяга удари дете? Какво и за пешеходци ли забраняваме???
15.
k
10.06.2020 20:27:59
19
19
ей флегми,пак преувеличавате...направо пък ще убият някой тия превозни средства хахаха
14.
Баба
10.06.2020 20:16:56
21
29
Защо пишете само за центъра.
А в Морската градина не е ли същото ?
По най-пълните с хора и деца места са Разчертани отново велоалеите, а
там е още по-опасно за всички .
13.
Петя
10.06.2020 20:16:17
23
39
Велоалеи не по тротоара.Да се изградят отстрани на пътя ,както можеше за бързи лавтобуси, а не където е за пешеходци.По тротоара нямя място за вървене,а какво остава за детска количка или майка с две деца. Пешеходна зона си е за пешеходци, а не да ми се качва отгоре някой ,докато вървя и да дебна детето кой изневиделица ще му връхлети.Крайно време е да се вземат постоянни мерки и да се създаде култура на движение.
12.
Трол
10.06.2020 19:56:41
2
10
Много в "тон" с клипчето споделено от кмета днес. В него пешеходците отсъстват.
11.
kross
10.06.2020 19:54:00
6
12
Иска БМВ, иска ауди, иска мерцедес за мнооу палки
за да прай яки свалки
10.
Сулйо
10.06.2020 19:51:59
8
58
Толеранс трябва. Всеки да уважава и пази другият. Не закони и забрани .
9.
.
10.06.2020 19:43:30
24
43
Затова се казва пешеходна зона, защото е за пешеходци. Който не е пеша - глоба. Същото важи и за велоалеите - там пешеходци нямат работа, като и на пътя без пешеходна пътека. Толкова е лесно какво се се заежили толкова.
8.
Цола Драгойчева
10.06.2020 19:39:43
21
45
Има хора на които всичко и всеки им пречи!
7.
намгалФ
10.06.2020 19:37:31
47
60
Абе Селяндури. Идете в София, там тротинетките са хиляди из парковете, идете в Париж, идете в Лондон, Мюнхен. Пълни странджански Селяндури. Марш от градът веднага!
6.
...
10.06.2020 19:27:04
13
48
Общината да вземе да направи вело алей и няма да има ядове.Има много малко и само на определени места. Да не говорим че тротоарите са дроб сърма.Тези средства са създадени за предвижване!!!Нека съсздадът условия за каране тогава да се налагат ограничения. А за биткаджията по доло дано да не се случва такова нещо на детето ти и да ти кажа аз незнаеш на кой ще попаднеш и кой на кой ще завре!!!
5.
Bidon
10.06.2020 19:23:24
7
38
Това хубу, ама що не пишете за Вефтохима и въздуха, с който ни тровят. Колко дни стана страшно повишаване на нормите.
4.
Bravo
10.06.2020 19:16:54
12
26
Opraviha lekite koli kadeto blaskat peshehodci sega pochvat trotinetkite ...
3.
Ф
10.06.2020 19:14:11
25
62
А пешеходците, които винаги вървят по велоалеите, тях как ще ги пазим? А тези, които пресичат където им падне, независимо от стотиците пешеходни пътеки и многото подлези и пасарелки? Няма нужда от мрънкане, а прости трябва всеки да спазва правилата и да прояви малко здрав разум да пази себе си от останалите, както и тях от себе си.
2.
Bingo
10.06.2020 19:06:30
23
35
Някой хора нямат угодия.
1.
TNT
10.06.2020 19:04:18
50
48
Аре стига ревахте е като не ви харесва пътя и на село !!!!
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Защо Иван Христов запали строителна техника за 130 хил. лева на бургаски предприемач Защо Иван Христов запали строителна техника за 130 хил. лева на бургаски предприемач Не е успял да подели общ имот с фирма „Беркс 2004“ ЕООД на Атанас Ангелов Туристическият бранш обеща на министъра, че ще вдигне заплатите с 20 % Туристическият бранш обеща на министъра, че ще вдигне заплатите с 20 % Това е добър знак към пазара на труда в България, защото туризмът се бори за работници, каза Евтим Милошев Времето остава мрачно и дъждовно в следващата една седмица Времето остава мрачно и дъждовно в следващата една седмица Прогноза за времето Брутално: 20-годишна опита да удуши майка си Брутално: 20-годишна опита да удуши майка си Обвиняемата се заканила с убийство на майка си с думите „ще те утрепам“ и я стиснала за врата Отложиха с година либерализацията на цената на тока Отложиха с година либерализацията на цената на тока Предложението на БСП либерализацията да се отложи с 3 години, внесено от Корнелия Нинова, не се прие Откриха фекални бактерии в минералната вода "Перие" Откриха фекални бактерии в минералната вода "Перие" Два милиона бутилки са унищожени заради наличие на ешерихия коли и псевдомонас аеругиноза   Пуснаха под гаранция двама от ОПГ-то на Динко Пуснаха под гаранция двама от ОПГ-то на Динко Прокуратурата чака изписването от болница на Господин Вълев, за да му иска мярка за неотклонение   Жестока трагедия в семейството на Чирков Жестока трагедия в семейството на Чирков Магичната сцена на „Солинария“ в Созопол ще събере даровити музиканти през юли Магичната сцена на „Солинария“ в Созопол ще събере даровити музиканти през юли Предстои четвъртото издание на фестивала  Стойко и Григор от ОПГ-то на Динко искат свобода, но СРС ги заковават Стойко и Григор от ОПГ-то на Динко искат свобода, но СРС ги заковават Двамата бяха конвоирани до Апелативния съд в Бургас, където ще се гледа мярката им за неотклонение
Венеция от днес въведе такса "вход", избухна голям протест Венеция от днес въведе такса "вход", избухна голям протест От днес се заплаща такса в размер на 5 евро за посещение в града между 08:30 и 16:00 ч Сблъсъци между полиция и протестиращи във Венеция заради туристическата такса за достъп Сблъсъци между полиция и протестиращи във Венеция заради туристическата такса за достъп Част от демонстрантите се опитаха да пробият полицейския кордон в района на площад Пиацале Рома и да влязат в историческата част на Венеция Прах от Сахара затвори училища в Турция и предизвика гъста мъгла, иде ли към нас Прах от Сахара затвори училища в Турция и предизвика гъста мъгла, иде ли към нас Оранжево-кафяви капки се виждат по стъклата на автомобилите в Анкара. В града духа силен топъл вятър Защо не обвинят този пудел, има пачки, пита Николай Денков Защо не обвинят този пудел, има пачки, пита Николай Денков Аз говорих с Живко Коцев и часовникът му е подарък. Трябвало е да го декларира, но не струва 50 хил. лева. Това е проблем, но не доказва, че той прикрива корупция, смята бившият премиер Гореща блондинка преспа с 500 мъже и посочи основната им грешка в леглото Гореща блондинка преспа с 500 мъже и посочи основната им грешка в леглото Не съм сигурна кой ги е учил как да правят секс, но не е била жена, признава Ани Откъснаха се перките на емблематичното парижко кабаре „Мулен Руж” (ВИДЕО) Откъснаха се перките на емблематичното парижко кабаре „Мулен Руж” (ВИДЕО) Това е една от най-посещаваните забележителности в града Помните ли тъщата на младия меринджей, днес Георги Игнатов се върна при нея Помните ли тъщата на младия меринджей, днес Георги Игнатов се върна при нея Оказва се, че с днешна дата меринджейката е повече от добронамерена към устатия Жоро Игнатов. Именно пред него тя ще разкаже, че е преживяла много тежки моменти в живота си Почина една от най-красивите жени в света Почина една от най-красивите жени в света Финалистката от конкурса Мис Свят 2005 загуби битката с рака  Ужас! Диария натръшка 300 души на фестивал Ужас! Диария натръшка 300 души на фестивал Всички те са посетили една и съща фестивална шатра и след това са се оплакали от повръщане, гадене и диария, а градските власти определиха инцидента като сериозен взрив Защо феновете на "Денсинг старс" избухнаха Защо феновете на "Денсинг старс" избухнаха Регламентът е провал, най-слабите двойки са начело, смятат зрителите
Инж. Стефан Петров, лидер на ОЗБГ Инж. Стефан Петров, лидер на ОЗБГ Съвършенството си има име и то е ИАРА Виц на деня Виц на деня Между блондинки:
- Мога да повярвам, че щъркела носи бебетата, но паяк да вдигне кола... не!
Виц на деня Виц на деня Ако сте мъж и съседката ви често идва да иска сол, значи в скоро време ще поиска и морков...
Народна мъдрост
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Бог не може да следи за всеки, затова е създал съседите!


Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори