Мария Игнатова се изживява като инфлуенсър
Откакто се раздели окончателно с Рачков, Мария изпадна в емоционална и финансова дупка, разказват нейни близки
Тв водещата Мария Игнатова се опитва да се наложи като инфлуенсър, за да излезе от финансовата криза, в която се намира вече близо година. Именно това е причината блондинката да си направи профил в социалните мрежи, макар да се бе зарекла, че никога няма да има такъв, пише „Галерия“.
Откакто се раздели окончателно с Рачков, Мария изпадна в емоционална и финансова дупка, разказват нейни близки. Те не вярват комикът да й е отрязал пътя към телевизията, но е факт, че никой не търси Игнатова за ангажименти.
Посъветвана от приятелката си Алекс Раева, Мария решила да си направи профил в Инстаграм и Фейсбук, където да събере голям брой фенове. Това щяло да й гарантира рекламодатели и добри финансови постъпления като инфлуенсър. Уви, компаниите не проявявали интерес към Игнатова като рекламно лице, а и феновете й в мрежата били оскъдни.
Украински войници превърнаха BMW 7-Series в мобилна ракетна установка
Лионел Меси получи часовник за 1,1 милиона долара
Грешката, която качва разхода на гориво през зимата с до 2 литра на 100 км
Четвърти цвят на светофара: бъдещето на трафика с автономни коли
ЕК отстъпва от забраната на ДВГ, но с нови условия, които може да убият автомобилната индустрия
Празниците насаме: как да превърнем самотата в грижа за себе си
2026: Годината, в която Близнаци, Везни и Водолей спират да отлагат съдбата си
Предсрочните избори (не)избежни – 22 март или 5 април са най-вероятните дати
2025: Рекордна година за златото - поскъпване, търсене и интерес от българските инвеститори
Мария Цънцарова не е освободена от работа
РИОСВ потвърди: Производството на „Кроношпан“ е в екологичните норми
Игнажден чука на вратата: Вярвания, ритуали и как да посрещнем късмета
