×
Бизнес ЮГ Войната в Ивицата Газа София Парламентарни избори 2023 Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Започна премахването на старите и опасни дървета до храма "Свети Александър Невски" в столицата
  • Израелски танкове обкръжиха източната част на Рафах
  • Официалният правописен речник на българския език вече е онлайн
  • Над 190 служители на 6 институции влязоха в данъчните складове на "Лукойл Нефтохим Бургас" АД и "Лукойл България" ЕООД, почна инвентаризация
  • Сърбия ще построи с китайски компании слънчева електроцентрала и петролопровод
  • Русия започна настъпление в Харковска област – това е нов фронт във войната
  • Повишението на пенсиите от 1 юли няма да е с 11 %, а с 10%, заради по-ниската инфлация
  • Днес започват Младежките музикални дни "СоЛиСиМи" - фестивал, насочен към класическата музика
  • ПП-ДБ ще дадат мощен старт на кампанията си, в 18 часа водачът за Бургас акад. Николай Денков се среща със симпатизанти в експоцентър Флора
  • Водачът на листата на БСП за 2 МИР Бургас инж. Петър Кънев днес ще открие кампанията на социалистите в региона в 18:00 часа на шатрата на Часовника
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Синдикат "Подкрепа": Записът от ОДЗ "Брезичка" е незаконен, това е рекет


Синдикат "Подкрепа": Записът от ОДЗ "Брезичка" е незаконен, това е рекет
Родителят нямал право да записва учителките без тяхното разрешение. Трябва да бъде съден, настояват от "Подкрепа"
07 Февруари 2018, Сряда, 13:18 ч.


Синдикатът призова да не се правят генерални изводи за професионализма на българския учител след инцидента в детската градина


Случаят в ОДЗ „Брезичка“ е инцидент и той не може и не бива да генерира генерални анализи за професионализма на българския учител, който има най-голяма нужда от родителското доверие и партниране, както и от подкрепата на МОН като институция. Това заяви Юлиян Петров, председател на СО „Подкрепа“, в писмо, разпространено до медиите.

„Нека припомним обаче, че примерите на физическата и психологическа агресия над българските учители и директори са над 5000 за година, факт, който отблъсква младите учители от решението им да заработят като педагози. Натискът и опитите за въздействие на някои родители или техните кооперативи към образователните дейци са път към неефективна и неуспешна образователна система, която би създала личности без граждански и човешки добродетели", гласи още съобщението,

Връщайки се на случая в детската градина от „Подкрепа“ виждали и друго незаконосъобразно действие, извършено от родител, като поставяне на камера без знанието и съгласието на наблюдаваното лице. Това бил факт, който показвал непознаване и незачитане на закона, но и подсъзнателно внушавал на децата, че законите и правилата в България са фарс и могат да се нарушават. В почти 90% от образователните институции имало видеонаблюдение, което далеч не решавало проблема с агресията между деца и ученици, агресията към учители и директори.

От Синдикат „Образование“ настояват твърдо за спазването на съществуващите правила, като припомнят на родителите и техните организации, че ролята на родителя в образователната система е подпомагаща и партнираща, а не управляваща и рекетираща. Защото „Успехът и щастието на детето могат да се случат само в резултат от ефективното партньорство“.

„Синдикат „Образование“ към КТ „Подкрепа“ е за нулева толерантност на всички форми на агресия, физическо и психическо насилие от всички участници в учебно-възпитателния процес. Адмирираме започналия национален дебат по тази наболяла тема, но едностранчивите призиви за ексклузивен контрол над педагогическите специалисти, на реваншизъм и „лов на вещици“ от някои родителски кооперативи, на скандални медийни репортажи, разтягани като дъвки до пълно изтощение на аудиторията, вреди и срива и без това ниския рейтинг на българския учител. Случаят в детската градина в Бургас не е представителна извадка, която да дава обективна и точна картина на българската образователна система, която наистина прелива от проблеми и предубедени, манипулирани по безобразен демагогски начин, обществени реакции.

Зам.-кметът по образование на община Бургас, г-жа Ананиева, и началникът на регионалното управление по образование, г-жа Илиева, реагираха съвсем адекватно и доказаха, че и сега съществуващите правила са логични и ефективни. Експонираното в медиите в продължение на дни напрежение във въпросната детска градина, е по-скоро прецедент, а не практика.

Българските учители обаче очакват МОН да се намеси смело, категорично и е справедливо да заяви ясно и високо, че Етичният кодекс за работещите с деца е факт от десетилетия, а нормите и протоколите към учителите и директорите са пределно строги, силни и действащи. Образователното министерство също трябва да информира българското общество, че няма български директор на образователна институция, който да не е разработил норми за поведение на персонала и да не следи за тяхното спазване. Според новия образователен закон, образователните институции са автономни, а вмешателството на външни, неоторизирани и незрели субекти е нарушение на закона“, се пише още в позицията на КТ „Подкрепа“.

В категории: Животът


75
Коментара
75
Коментара по темата
75.
ВЪПРОС към 69
10.02.2018 07:34:52
1
0
Кой ги назначава ?
74.
Анархията
10.02.2018 02:22:59
1
0
На Бойко без проблемното управиление узаконяване на престъпността и зануляване на наказуемоста.Напред Мила Родино.
73.
Торотея
09.02.2018 14:18:36
0
6
Българските учители, са свикнали да бъдат ,унижавани,обиждани ,от цялата общественост,родители ,директори .Нека да сложат камери ,да наблюдават родители и директори ,как протича деня на децата в детската градина.Нямаме нищо напротив,но това ще навреди на техните деца.Не се знае ,кой и какъв е този родител и да ли няма да се използват тези записи ,за друга цел.След като целия режим на работата на педагозите с децата ще бъде записвана , не сладва ли да се записва и работата на директорката ?Ние работим в едно заведение и по този naqin,педагозите чувстват ,че има дискриминация.Целия колектив се записва ,директоре не.Защо?Тези правила нали за всички трябва да въжат?
72.
Грешката
09.02.2018 00:37:45
1
2
На кой Айтоски ПОЛИЦАЙ ,тъщата се спука да краде чужди НАСЛЕДСТВЕНИ ИМОТИ при нотариус Бисер Демирев
71.
11
08.02.2018 23:51:29
7
4
Записа бил незаконен така ли? А де се бият и тероризират децата е законно! Мамицата Ви мръсна!
70.
Гост, до 69
08.02.2018 23:19:47
2
2
Аз познавам две такива. Имала съм , както и към днешна дата имам честа и удоволствието да работя и познавам личности като тези две жени .
Държа да заявя , че в Бургас има супер училище, със супер читаво ръководство . И старата и новата директорка държа да отбележа , че са БЕЗПАРТИЙНИ .
69.
Сияна
08.02.2018 19:12:04
0
10
В моята 20годишна практика като учителка , не познавам нито една директорка , да е назначена заслужено .Всички са назначени ,кой по партийна линия, Кой срещу заплащане .Институт за директори няма .
Не може и не трябва едни същи хора да бъдат директори. Трябва да е с мандат 5 години.Да не забравят,че те също детски учители.
68.
Do 65
08.02.2018 18:27:25
0
3
Съгласна съм.Аз давам по 4 лв.за театър единствено с мисълта да подпомогна театъра,иначе сумата ми се вижда крайно висока за малки деца и представление под 1 час.Да не говорим,че след театър често се натръшкваме болни....
67.
Алоооу
08.02.2018 17:15:36
3
6
В тая Подкрепа нещо много сте изперкали. Не било законно... Кого прикривате!
66.
Росица
08.02.2018 16:53:14
6
6
Как да не е законен,Вие няматели очи да видите как госпожите бият и обиждат децата?На вас май тава Ви оттърва да си говорите.Тези родители трябва,да осъдят госпожите и директорката.Няма значение кой,кога,къде я направят записа.Той е на лице.
65.
Учителка
08.02.2018 15:31:15
0
12
Да кръдливи са директорките .Да кажат по колко откраднаха от ремонтите?По 20 процента на всеки 1000 лева.По колко вземате от театрите ,който гледат децата.От снимките, който се правят за осми март и други празници. От отдаване помещения под наем , школи и т.н...Всичките тези средства влизат във вашите джобове.Всички работещи в детската градина , го знаят но не могат на никой за кожат.Защото я излязло нещо извън градината,той също напуща градината.Директорите наистина са феодали и така експлоатират учителите
64.
до 63.
08.02.2018 14:54:59
0
6
или друг вариант...в Бургас щели да строят модерни и хубави затвори. Или най-хубавите и модерни затвори в страната.
63.
Директор
08.02.2018 14:21:56
6
2
Като чета тук драгите колеги педагози и родители предлагам:
1. На всички директори да се предложат два варианта - първи - сами да си дръпнат куршума
втори - да се намерят килъри - учители за това деяние/ако има несъгласие/
2. Образователната система ще бъде във възход без Крадливите, Гадни, Тъпи директори на детски градини.
3.Всички колеги педагози да бъдат освободени от феодалното подтисничество на директора и да веят байряци в знак на освобождение
И четвърто - толкова учители съм срещала в 30 годишната си практика , които са тотално сбъркани в избора на професия /без намесата на директор/, че жална ни майка на образованието.
62.
*********
08.02.2018 11:25:16
1
2
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
61.
4569
08.02.2018 11:02:23
3
4
Тези деца са свикнали на агресия в групата.Това поведение не е от 10 дни,а е било практика.Когато възпитателката казва,че ще отвори широко прозореца и децата да дишат ДЪЛБОКО и утре да ги няма......тогава тя казва "разбрахте ли" и те миличките казват да.Една част от децата са изживели нещата и са в срес,но лошото е,че децата които са спокойни в групата са жертви на психическото насилие-те приемат нещата нормално,за тях това викане и удряне е нещо нормално,което е много лошо в случая,защото те сега формират разбиранията си за света,за поведение и т.н.
60.
Ралица
08.02.2018 10:50:59
2
10
Камери и в кабинетите на директорите. Тях също да ги наблюдавате мили родители, как те си уплътняват работното време.Да се вижда как Ви изнудват за дарения,спонстворсва?Да видите как се държат с подчинените си. Тогава , ще разберете защо учителките са в такова нервно състояние.
59.
ДО АПЕЛАТИВНА ПРОКУРАТУРА Б-с
08.02.2018 10:12:31
2
2
А ПРИКРИВАНЕТО НА "ИМОТНИТЕ ИЗМАМИ В АЙТОС" от СИЙКА ТЕНЕВА но при Нотариус БИСЕР ДЕМИРЕВ 324 от ПРОКУРОРИТЕ:
М.СТОЙЧЕВА
Е.ЧАЛЪМОВА
Е.ХРИСТОВ от АП-Бургас

ЗАКОННО ЛИ Е,....А ЗАКОННОЛИ Е ....ОТГОВОРЕТЕ ЗАКОННОЛИ Е ...КВО САМО МЪЛЧИТЕ!!!!!!!!!!!!!!!
58.
Х
08.02.2018 09:49:00
3
7
От записа чу ли се: "Да отворя прозореца и утре да ви няма"? Т.е. сега да се разболеете, че утре да сте болни в къщи.

Няма какво повече да се коментира, а да се сезира психиатрията!
57.
Анет Костова
08.02.2018 08:28:33
3
9
Законно, Не законно записите са факт и от там много добре се вижда как госпожата малтретира малките дечица.Аз искам да попитам къде е била г-жа директорката?Тя заявява , че е дългогодишен и опитен директор.Ако е така нямаше да ги има тези кадри.Това безхаберие от нейна страна е породило,внасяне на камера и записване издевателствата, над малките без защитни дечица.Мъдрата поговорка казва рибата се вмирисва от главата.
56.
към синдикалистите
08.02.2018 07:44:49
2
8
А законно ли е да се бият, скубят косите, блъскат и обиждат дечица?
Трябва тия госпожи насилнички да си получат заслуженото наказание. Никога да не бъдат допускани да работят с деца!!!
55.
neka badem po dobri
08.02.2018 06:15:14
3
3
neka v denqt na protest badem po dobri i se sable4em 4isto goli da se hvanem za race i skandirame mir svoboda ravenstvo pove4e pari za vsi4ki hora blaga luks ne na nasilieto v gradini u4ili6ta zavodi bolnici predpriatiq da nosim sas sebe si ovo6tni drav4etaa da mojem da posadim vsenarodnata liobov a ne omraza.da se borim sa6to za tova da ne se pla6ta nikakva taksa za detska gradina,kabelna televiziq,bezplaten tok i voda za vsi4ki da se kapem na volq,bezplatno zdraveopazvane i dr.
54.
Генади Събков
08.02.2018 04:46:48
0
5
Днес никой не знае колко е населението на България. На всички ни обаче е ясно, че броят на „журналистите“ се измерва в милиони. Всеки един от нас има възможност да напише дописка до вестник или списание, да публикува в социалните мрежи каквото намери за добре. Съвременните технологии направиха живота ни много по-динамичен, а информация ни залива от всякъде. Каква част от нея ще приемем за вярна, зависи от самите нас. Колкото повече чутото и написаното съвпада със собствените ни виждания и очаквания по даден въпрос, толкова повече ни се иска да е вярно.
В малките населени места, където „авторите“ са добре познати, сякаш е по-лесно да се отсее житото от плявата. Там пък публикуваната информация – (клевети и обиди) предизвиква напрежение и явни конфликти.
Колкото и спокоен да е човек, и да умее да се владее и контролира, чувствата и емоциите понякога си казват своето.
И аз като гражданин се вълнувам от всичко, което ни заобикаля, случва и облъчва, а и се стремя да гледам с разбиране и съчувствие на злобните и лъжливи "автори", „журналисти“ и „писатели“.
Явно това са хора, които се хранят от собствената си злоба и завист.
Обединява ги едно - лесно разпознаваеми са. Кой преминал през „нервно отделение“ (без видим резултат от лечението), кой маскирал търговските си напъни с измислени фондации и организации, кой хазартен специалист, кой неоценен обществен кадър, кой „знаещ и можещ“ безработен....
Ако писанията на всички тези лица им носят спокойствие, удовлетворение и спомагат за тяхното лечение, аз им прощавам.
Прости им и ти, Господи!
53.
Радослава
08.02.2018 02:28:34
1
12
Браво на който е написал коментар 46 и този който е отговорил на 49, 50
Учителите са едни отрудени ,объркани хора,неразбрани обиждани ,безгласни букви,9 дупка на кавала.Всичко е за директорите. Вижте какви кабинети имат,в какви столове седят.А когато някой учителка отсъства ,не влиза директорката мила на изпраща децата изпраща ги лелята. Камери в кабинетите на директорите,обединяване на 2 градини с един директор за ДА му си уплътни работното време,мандатната от 4 години без прово за втори.Как може на150 деца директор,който цял ден си клати краката и се чуди от къде какво да открадне? Смяна на всички директори .Нови не корумпирани .
52.
Димитрова
08.02.2018 01:36:36
0
9
Не знам да ли тези коментари ги чете, някой от управляващите и имали смисъл да се пишат или само кучетата си лаят кервана си върви.Хора нисък не е лесна работа на учителките, Не ги нападайте и оплюване.Виновни са директорите, те приемат по много деца .Те се затварят в кабинета кафенце излизат павкат цигари ,ходят на откриването на градини на ловеч със колеги,фейса чатят си , а утелката с37 откача.Който и да е на тяхно място ще изрека.Не може едни и същи муцуни да бъдат по 20,30 години да бъдат директори,те колят те бесят. Тотална смяна на всички директори.НЕ КОРУМПИРА С НОВИ ИДЕЙ ! МАНДАТНА ДЛЪЖНОСТ!ТОГАВА УЧИТЕЛИТЕ ЩЕ ИМАТ ЖЕЛАНИЕ ДА РАБОТЯТ.
51.
До 49 и 50
08.02.2018 01:25:41
0
10
Вие искате ама няма да стане понеже директорите ги пускат от общината. А да видим кмета дали ще ви приеме искането за мандатност на дирекоторите. Там трябва да са наши хора все пак нека се гаврят с учителите - директорите в които е власта трябва да са наши хора.

Не оправдавам учителката но въпросната диркеторка я е побърквала. Понеже учителката е работила в сватбена агенция или подобно директорката я е карала да украсява цялата градина за тържества и какво ли не още. И нали се сещате че ако откаже ще си има проблеми. Я си се опълчил на директора я има 101 начина да те увилни и да направи така че повече да не работиш в детско заведение. Сложете към това и 32 деца и картинката е още по весела. Затова жената е едно кълбо от нерви... А директорката си взима парите и се чувства робовладелец.

Всичко се определя от директора - колко бонус да взима учителя, колко деца да има в група - колко учителя да има в група колко лели да има (ама по лесно по 1 леля за 2 групи че да пестим пари) кога учителя да излиза в отпуск и колко дни и т.н. и т.н.

Така че не учителите са ви проблема - просто са подложени на нечовешки условия. Сега тука мъдрите майки дето ще се обадят със "да не е ставала учител като не и изнася има и други работи" да им кажа че изказването им е толкова нелепо колкото аз да им кажа "да не сте ставали майки като знаете какво е положенито в държавата"... така че на протеста се пробвайте да прокарате мандатност на дирктора + камера и за него а не той да гледа и само да дебне кой учител да привиква в кабинета и да го плаши със санкции да видите как изведнъж ще ви се обясни че няма как да стане :) Успех
50.
Христова
08.02.2018 01:09:44
0
11
Камери в кабинета на директорките, Да може да се вижда как те си уплътняват работното време. Как викат как обиждат персонала. По колко пари искат за приемане на деца в детската градина.Как те малтретират учители помощен персонал.Учителското съсловие е най-неоправдано директорите го мачкат и обиждат, родителите не доволни децата не възпита и за всичко са виновни учителките. Родители не мислете,че на учителките и лесно да работят със 37 деца.МНОГО е отговорна тяхната работа. Протестиращите да сменят директорите с нови не корумпирани. Да направят мандатна длъжност на директорите до 5 години.Да намалят броя на децата в групата, а не директорите да блъскат по 37 деца за по висока заплата на тях.Те винаги са привилегировани. В случая с Брезичка учителките ще бъдат уволнени а директорката ще се пенсионира. Защо?ДИСЦИПЛИНАРНО УВОЛНЕНИЕ! Тя има най-голяма вина и трябва да я понесе наравно с колегите си.
49.
Тодорова
08.02.2018 00:31:14
0
12
Напълно съм съгласна със 46 коментар.Директорите са робовладелци , учителките роби.На директорите се дадоха много права, а не се упражнява контрол. С тези делегира бюжети им се даде възможност да усвояват много средства за лична облага
.Крадът с ръце и крака без накозано.За всичко са виновни директорите.Тотална смяна с нови, не корумпирани и мандатна длъжност от 5 години. Учителското съсловие е най-неоправдано.Директорите го мачкат и обиждат, родителите не доволни децата не възпитани, резултатите налице.Учителите наказнаказани директорката помилвана в пенсия
.ДИСЦИПЛИНАРНО УВОЛНЕНИЕ !Тя има най-голяма вина да се стигне до това положение и трябва наравно с учителките да понесе своята отговорност.
48.
imam ideq
08.02.2018 00:02:59
2
4
skapi priateli az li4no kato edin bade6t roditel se otkazvam ot protesta molq da me posledvate i vie ne moga pove4e da se borq kauzata e zagubena neka protestirame za ne6to drugo naprimer; za6to morskata gradina ne se zastroqva da stane super moderen grad burgas??za6to ne se sabori pametnika alio6a i s kamanite da se zapalni ulicata pod nego??za6to ne se zatvori nefto zavoda mojem da vnasqme na sa6tite ceni petrolo produkti ot rumaniq bez da se trovim tuk ??
47.
iskam da dobavq
07.02.2018 23:57:05
1
6
4e koito otide na protesta, kogato se ugovarqte tam ne e vajno i bade razpoznat, kato roditel na dete ot gradinata nai dobre tova dete da ne pose6tava pove4e gradina tova ozna4ava 4e ne sa dovolni ot gradinata i po dobre da ne e pose6tava da se tarsqt drugi gradini v stranata......
46.
Seek&Destroy
07.02.2018 22:53:17
0
15
Като ви събират пари за нещо си директора "преговаря" за отстъпка. Примерно на вас ви казва 4 лв а за нея са 2 - останалите пари си ги слага в джоба. Учителките само се отчитат пред директора - и треперят дали директора им ще е в настроение днес или не. Понеже директора винаги може да изгони някой - неудобен. Я някой учител си отвори устата - я е изхвърчал и директора ще се обади на всичките си колеги да каже да не го взимат никъде. А вие си мислите че учителите са ви проблема. Няма оправдание за тези учителки от брезичка и отношението им но от учителите нищо не зависи. Като искате протести протестираите за смяна на директор. Мандатност- 4 години директори и повече не. А да видим кмета дали ще ви го приеме. Щото краденето в градините е голямо. Вземете мислете малко вместо само да мразите.

Делигираните бюджети са за директора. Колкото повече деца има толкова повече пари има за градината - тоест за нея. А тя дали ще даде бонуси на персонала си зависи от нея. Като не си запознат не говори. Ако си близък до директора (манзиш и се, клюкариш срещу другите, прикриваш я, носииш и подаръци и т.н.) взимаш бонуси. Не си мисли че взимат много учителите.Взимат директорите - и крадат откъдето могат. А за персонала няма нищо обикновенно. А когато от държавата са длъжни да дават пари на персонала си като някакъ бонус се оправдават че я нямат пари я са направили нарушение. Тия тъпотии дето си мислите че учителите взимали над 1000 или 1000лв са глупости. Проверете директорите ама те са по партиина линия. От директора зависи всичко в една градина - от учителя нищо - него само го товарят. Директора може да го уволни по каквито си иска параграфи измислени. Запознайте се малко преди да говорите за учителите - те са просто едни наемници което е тъжно понеже дирекотра нищо не прави а всичко пада върху тях. Не оправдавам ония двете ама е нормално да изпушат хората в тия ненормални условия на работа. И синдиката вместо да ги защити се мазни на кмета или директора.... ако искате промяна почнете с директорите. Рибата св вмирисва откъм главата..
45.
Do sendika
07.02.2018 22:18:17
2
3
4aka me vi na 10ti s netarpenie.molqvi elate
44.
Burgas
07.02.2018 22:14:55
3
2
Daite gi tiq sindikati da gi videm.molqvi
43.
Росица
07.02.2018 22:09:35
2
8
Аз искам да Ви попитам родитела няма право да записва утелката,а тя имали право да бие , обижда децата ?Вие ,толирате тази постъпка така ли да го разбираме ?Ако ,директорката беше обърнала повече внимание на родителите и си изпълняваше задълженията, нямаше да се стигне да се заснемат издевателствата над децата и да стават достояние на цялата общественост. Директорката има най-голяма вина.Ако Вие , сте родител и видите да бият вашето дете как ще постъпите?
42.
Hahah
07.02.2018 22:01:47
3
4
Ei sindikatche dai sloji si snimka da ta vidim koi hubavec si i pak gi govori tiq neshta ,shmatka izsipana
41.
Сиси
07.02.2018 21:40:29
7
7
Бащите на тези деца трябва да отидат да и счупят зъбите на тая откачена учителка и да се приключи случая
40.
Гост, до 38 .
07.02.2018 21:18:05
0
12
Както и да го погледнеш , жалка история .
Децата наистина са много малки , неразбиращи , то и на мен ми дожаля.
Системата е сбъркана , кадрите в Образованието, очевидно амортизирани, / дори и да не са в пенсионна възраст /, а голяма част от дечицата , копие на родителите си . Монетата има две страни, а истина явно някъде по средата .
Но пак казвам , това , което видях в случая е грозно, нелепо и стресиращо/ . И то не заради друго, а заради прекомерно малката възраст на децата .
39.
Prosecutors
07.02.2018 21:09:22
3
6
Ей мишки от подкрепа, мон и разните измислени държавни нищо не вършешти агенции и всички търтеи на общинска и държавна заплата. Незаконно е това което се върши в държавата и много добре го знаете.
38.
Бургазлия
07.02.2018 21:08:57
4
7
А законно ли е да бият децата?
37.
истината
07.02.2018 21:00:12
3
10
Какво значи незаконно?!Много моля да ми отговори тази нищоправеща организация,неясно защо защитаваща агресията на безотговорни и меко казано нямащи място в образованието и то на малки деца "учителки"!Много от училищата са опасани с камери и ние родителите приветстваме това.Много от магазините също имат камери ,с цел да се предотвратят кражби или да се снимат крадци!Нима това е незаконно,когато е в услуга на хората?!Нима трябва да се толерира агресията и некомпетентността на някои учители?!Нима трябва да се толерира агресията между децата ни?!Нима крадците трябва да крадат безнаказано от магазините и липсите да се плащат от работещите там по 12часа ?!НЕ,господа от тази измислена организация,неясно кого подкрепяща и защитаваща!
36.
Гост
07.02.2018 20:56:01
1
7
Тези "цветни историйки" са ми пред очите вече 20 години и то ежедневно .
А такива като теб ги знам наизуст , явно си родителско тяло на подобно "слънчице" . / съдейки по изказа ти /
35.
Мнение
07.02.2018 20:54:24
6
4
"Според новия образователен закон, образователните институции са автономни," -но и обществени. И щом са обществени, значи на публично място всеки има право да снима. Освен това записа не е манипулиран.
34.
До 31ва
07.02.2018 20:43:33
5
2
Тез постановки и цветни истории на майка ти ги разправяй! Това че си зачената в г.з не те прави гениална. Ако бях видял такъв запис за мойто дете,ставаш ”колежка по съдба” на Ани Заркова!
33.
*********
07.02.2018 20:43:16
0
2
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
32.
gsn43
07.02.2018 20:43:15
2
3
Господи , те и синдикалистите ни не стават за 4еп за зеле.ЮЛИЯНЕ ,има ли зна4ение дали записа е законен,не съжали ли 4 годишното дете за това блъскане от маса на маса.После на децата им липсвали първите 7 години.Това което виждаме на клипа е една от първите 7 години.
31.
Гост
07.02.2018 20:30:47
3
12
Спомням си за една мамина душичка, която преди години / в детската градина / биеше децата, момченцата ги риташе в слабините / и беше подлудило персонала . Всички бяха вдигнали ръце от него .
.Следейки развитието му , към днешна дата е в сводките на 2 РПУ . Кражби , наркотици , побоища , а е едва на 15 години .
Та е пълно с такива "мамини слънца', тероризиращи даскалята от най-ранна детска възраст , а милите им родители се късат от претенции и жалби .
/ ох, сега като се разписах се сетих и за маса други подобни ''слънчица'./ "
Все пак , държа да отбележа , че това , което видях на клипчето е гнусно , спор няма , обаче не разбрах защо си го отнесе и леличката/ пом.- възпитателката/била е свидетел , но тя е безгласна буква , а пък на всеки му е ясно защо си е мълчала женицата .
30.
До родителите
07.02.2018 20:18:58
3
8
Намерете правилните хора и раздайте справедливост! Нали виждате че пак ще ви изкарат луди,а децата ви оли...рени. Операция ”възмездие” и синдикати и институции да ”ду.ат тапетите” Ганьо разбира само от тояга и огън. Ако разбира от хубаво,държавата му няма да е кенеф. Един път поне не бъдете роби, ”свалете хумота”! Децата са най-милото! Вкарайте някоя от насилничките в централните новини!
29.
Yani
07.02.2018 20:02:45
3
9
Вместо да се погрижат за имиджа си като сами се отърват от такива учители, съвсем се вкарват във филм. И кой ще ви вземе насериозно, какйв авторитет искате след тези изказвания. Не ви е срам. Жалко за вас. И за нас също. Но най жалко е за децата ни.
28.
Негара с Олд Спайс
07.02.2018 19:12:11
6
9
Дори и да е незаконен това променя ли отношението на оная грозотия към децата ? М? СиндиКални шматароци
27.
T
07.02.2018 19:02:36
1
5
Stava duma za deca sendikatcheta.shte imate gtqx na onq svqt
26.
Гост
07.02.2018 18:37:35
5
16
А законно ли е ученици да правят клипове в час , клипове, които уронват не само достойнството на техните съученици, но и на техните учители ? Тях кой ги разследва , а ?
25.
*********
07.02.2018 18:28:26
1
1
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
24.
*********
07.02.2018 18:28:19
0
0
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
23.
Do sindikata
07.02.2018 18:12:49
2
7
Dano da vaspitavat vahsite deca taka
22.
*********
07.02.2018 18:11:35
0
2
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
21.
Позиция
07.02.2018 18:03:10
6
14
Тези синдикалисти са за затвора и те заедно със учителките и леличката. Но жалкото е , че и в други детски грасини е така. Направи кмете в яслата надОДЗ Иглика - в Славейков. Дегето ми беше там и същата работа. Писах жалба до директорката , нищо . Понеже леличката беше майка на СЛУЖИТЕЛКА отот Общината. А мед. Сестрите две прости същества , страх ги е да не ги изгонят. Понеже в детските градини отиват да работят най - смотаните и прости сестри. Радвам, че се махнахме от там
20.
Рая
07.02.2018 17:59:54
4
11
Директорката на опенатото детско заведение е виновна ,че не е упрожнявала редовно контрол,но и РУО-Бургас не са упрожнявали контрол.Погледнете протоколите за проверки на сайта на общината и ще се убедите и те колко си гледат работата.Наказание дисциплинарно уволнение на персонала.
19.
do 17
07.02.2018 17:59:44
7
2
nau4i se da pi6e6!!
18.
mi nali
07.02.2018 17:57:03
3
1
za teb go pisha az sam roditela da moje da se naemate pi6a plateno pravq si 6ou istinata e uvolnenie za u4itelkata ni6to pove4e ......
17.
До14родителя
07.02.2018 17:51:08
5
3
Ти къв родител си бе.засрами се госпот щте те накаже
16.
spas
07.02.2018 17:44:59
6
16
защо никой не коментира и думите ко госпожата за това как им казва на децата че ще им отвори прозореца в студеното време да дишат въздух и на следващия ден да ден са на градина щото ще се разболеят и после искате родителите да ходят на работа и работодателя да ги търпи като излизат в болнични. ами разход за отопление на градината! ами като ме изгонят от работа и съм на бюрото по труда и държавата трябва да ме 'рани заради тъпата възпитателка?
ами ако съм в болничен тоз работодател нали ще трябва да натовари другите от колектива да вършат и мойта работа. После те ще са недоволни от факта и може да почнат да ми правят мръсотии на работното място заради една проста кифла наре4ена възпитателка в детска градина. Ами нали като печеля пари от заплата после ги харча като ги харча държавата печели от ддс и т.н.
За тези неща никой не говори много сте повърхтностни. гледате сеир кой кого ударил и "АХ, въй, ЩО ТАКА" айде кмета да гледа пак записа и да премахне практиката с отворените прозорци зимно време.
15.
Г ого
07.02.2018 17:44:06
3
12
А когато подслушват гражданите,дали им искат разрешение?
14.
roditela
07.02.2018 17:43:27
10
8
az ne smqtam 4e iskam nqkoi da mi zapisva deteto po kakvito i da e pri4ini ima vsqkvi bolni mozaci i ne e qsno kakvo i za kakvo zapisvat.......
13.
хахо
07.02.2018 17:42:35
5
18
То и записите с акушерката,която преби новороденото не са законни,но я осъдиха,нали. А ако бяха били детето на синдикалиста,дали щеше да мисли пак по този начин.
12.
Ееееееее
07.02.2018 17:41:04
7
18
Вие нормални ли сте.незаконо било да се снима!а законо ли е да се бие?за затвора са тия (учители)
11.
чочко
07.02.2018 17:40:32
7
17
Не е важно дали са законни или не. Важното е,че насилието е истинско.
10.
Баща
07.02.2018 17:40:22
8
18
Ей,синдикалист,ако твоето дете блъскат и удрят по главата,тогава друга песен ще пееш ве ТЪПАК!!!
9.
spas
07.02.2018 17:38:22
4
14
"От Синдикат „Образование“ настояват твърдо за спазването на съществуващите правила, като припомнят на родителите и техните организации, че ролята на родителя в образователната система е подпомагаща и партнираща, а не управляваща и рекетираща. Защото „Успехът и щастието на детето могат да се случат само в резултат от ефективното партньорство." - За да подпомагам въпросните възпитателки в конкретния случай в "Брезичка" всички родители на деца записани във въпросната градина незабавно да започнат да малтретират и да унижават децата си за да могат учителите да продължат с възпитателния процес който налагат !!! хвала на тоз' синдикалист!
сега децата не могат да се защитават ама като станат големи и са в училище и като се отнасяте по подобен начин виждаме след това какво се случва с учителите бой и т.н. като възпитаваш магаре магаре получаваш!!!! аланкоуу. Бий магаре - по-магаре!
8.
vvbdb
07.02.2018 17:35:58
6
12
да незаконен е но доказва престъпление , което освобождава човека от санкция , по същата логика ако аз кажа че бият децата ще ме съдят за клевета дори и после да се окаже вярно това което съм казал
7.
saqdiqta
07.02.2018 17:34:48
7
10
Nqma dve mneniq pred men v sada nezakonni zapisi ne varvqt dori ne se dopuskat za gledane toi moje i v toaletnata da sloji pravilno li 6te e ???
6.
Щях да повърна
07.02.2018 17:34:01
6
14
Малко ви бият учителите
Взели сте се новия Хитлер или КДС. Един вид не подлежите на проверка и по дефиниция сте ангели небесни. Цялата цинична логорея не обяснява обаче каквото виждаме на видеозаписите.
5.
K.N.
07.02.2018 17:32:55
5
19
Да незаконен е. А законно ли е съдържанието му? Отношението на възпитателката? Или пак това е нормално? Май на някой му отърва да е така. Хайде съдете ме. Готов съм да поема наказателна отговорност за това. Големи справедливци сте зад клавиатурите нямам думи. Излезте и си кажете мнението публично да ви видим кой има смелост.
4.
Сада
07.02.2018 17:32:06
5
17
Ами нека да налагат вашите деца, тогава друга песен ще пеете
3.
sledovatelq
07.02.2018 17:30:47
9
8
ne sam spal pove4e ot sedmica da razsledvam za vsi4ki vas istinata koqto sega izleze :tozi koito zasnema kadrite ot detskata gradina e vlioben vav vaprosnata gospoja ot klipa celi da e diskreditira i pravi tova za6toto tq ne mu e obra6tala vnimanie tova se porajda ot bezpomo6nostta da mu bade obarnato vnimanie.....sledva prodaljenie kogato izqsnq o6te fakti
2.
Andreschko
07.02.2018 17:30:10
3
7
Абе вие сте много не законни
1.
sadiqta
07.02.2018 17:27:21
24
12
razbira se 4e e ne zakonen trqbva da osadqt tozi koito go e napravil tova bi bilo vazmezdie
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Рецепта за суши рулца с тофу и в оризова хартия Рецепта за суши рулца с тофу и в оризова хартия Сервират се със соев сос за потапяне и много добро настроение БСП откри кампанията си в Бургас под мотото „За достойна България в мирна Европа“ БСП откри кампанията си в Бургас под мотото „За достойна България в мирна Европа“ Партията призова избирателите да се доверят на опита Заради топлото време сафридът остана тук, не тръгна към Босфора, заради това мрежите са пълни Заради топлото време сафридът остана тук, не тръгна към Босфора, заради това мрежите са пълни Най-хищната риба в Черно море е леферът, той не спира да убива по-малките риби, с които се храни, дори когато се е наситил, реже ги с острите си зъби като с ножица, разказа Димитър Янчев Лимон срещу излишни килограми: Защо е полезно да го ядете през нощта Лимон срещу излишни килограми: Защо е полезно да го ядете през нощта Той насърчава дренажа на излишната течност от тялото, помага в борбата с подуването и дава усещане за лекота Тази актриса сватосала Алекс Богданска с новото ѝ гадже Тази актриса сватосала Алекс Богданска с новото ѝ гадже Сестрата на Мартин Иванов споделила на Ваня Щерева, че той си търси гадже Антибългарският патос на Силяновска ще се пренесе и върху политиката й към нас* Антибългарският патос на Силяновска ще се пренесе и върху политиката й към нас* София не разполага със значими ресурси за промяна на двустранните отношения Стартират областните състезания на младежките противопожарни отряди “Млад огнеборец” Стартират областните състезания на младежките противопожарни отряди “Млад огнеборец” Основен приоритет в дейността на Регионална дирекция “Пожарна безопасност и защита на населението” – Бургас е свързана с повишаване на противопожарната култура на подрастващите Внимание! Най-мощната магнитна буря удря Земята Внимание! Най-мощната магнитна буря удря Земята Заради силното слънчево изригване ще се появят и северни сияния "Artелие" ви канят на спектакъла "Един от нас", събират средства за деца с увреждания "Artелие" ви канят на спектакъла "Един от нас", събират средства за деца с увреждания Всички събрани средства ще са за Дневния център за деца и пълнолетни лица с увреждания, който се намира в Морската градина Катастрофата с въгледобива ни стигна до "Франс прес", докато българските медии мълчат Катастрофата с въгледобива ни стигна до "Франс прес", докато българските медии мълчат Министърът на труда и социалната политика обещава подкрепа за преквалификация на работниците
Какво можем да научим от едно пресъхващо море за живота след еко катастрофа Какво можем да научим от едно пресъхващо море за живота след еко катастрофа Преди 60 години Аралско море започна да пресъхва, оставяйки солена, безплодна земя след себе си Клиентите на ОББ ще изтръпнат от тази новина Клиентите на ОББ ще изтръпнат от тази новина Ще има куп проблеми с мобилните приложения и онлайн банкирането в следващите два дни  Автобус с пътници падна в река в Санкт Петербург, има жертви Автобус с пътници падна в река в Санкт Петербург, има жертви Според местната прокуратура, жертвите са четири Шок! Булка се оказа младоженец Шок! Булка се оказа младоженец 27-годишна китайка от провинция Хубей неочаквано преди да сключи брак научи, че всъщност е биологичен мъж Сериозен недостиг на работна ръка в туризма и в Гърция Сериозен недостиг на работна ръка в туризма и в Гърция Сезонът започна с около 80 000 свободни работни места Стана ясно кой печели "Хелс Китчън" Стана ясно кой печели "Хелс Китчън" Железни договори на участниците ги карат да пазят мълчание, но... Отнемат книжката за хвърлен фас Отнемат книжката за хвърлен фас Забранено е да спите с колата си Всички го пием, цената му скача драстично заради... Всички го пием, цената му скача драстично заради... Има глобален недостиг Почина легенда в бойните спортове Почина легенда в бойните спортове Роденият през 1963 г. боец е починал в дома си заобиколен от близки Северна Македония се отдалечава от ЕС? Присъединява ли се към Сърбия? Северна Македония се отдалечава от ЕС? Присъединява ли се към Сърбия? Европейските политици не разбират голямата опасност която се крие от смяната на посоката на Скопие, коментира проф. Христо Матанов
Любомир Стефанов, политолог: Любомир Стефанов, политолог: Бързо амортизираме политиците си, без да си даваме сметка, че нови просто няма откъде да дойдат Виц на деня Виц на деня - Да ти се похваля, наредих пъзела само за 2 дни!
- И какво от това!?
- Ми, на кутията пише - за 3-4 год.
Виц на деня Виц на деня Влиза шефът в офиса, води трима чужденци и казва на секретарката:
- Миме, направи кафета за тия тримата педе*аси!
- Глас от групичката:
- Двама са педе*астите, аз съм преводачът.
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Разликата между колата и жената е, че ако чукнат колата ще забележиш...

Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори