Спомени от соца: С кораб по канала Пловдив – Бургас, историята на един неосъществен проект


Спомени от соца: С кораб по канала Пловдив – Бургас, историята на един неосъществен проект
От изхода на Пловдивското пристанище – до моста при входа в Бургаския залив каналът е дълъг 300 километра
04 Февруари 2017, Събота

Социалистическа България планира да прокопае канала Бургас – Чирпан – Пловдив и така да свърже Черно море с Марица



При цялата си днешна бедност нашата земя е пълна със зарити съкровища. Но не от антични или прабългарски времена, а от продължилата само девет петилетки епоха на планова икономика. Голяма част от външния дълг – тази, която не беше открадната или изядена – беше погребана в мегаломански проекти, чиито руини и днес стърчат тук-там из родината, съобщава socbg.com.

София щеше да стане пристанище на река Искър чрез плавателен канал от Панчарево до Павлово. Хиляди работници копаеха, чакаха с часове автобуси и имитираха ентусиазъм. Каналът край София беше изкопан, но след това се разбра, че за него няма вода. Безсмисленият ров беше изоставен по ирония на съдбата точно тогава, когато се започна строежът на „Кремиковци“. Друг мегаломански проект, за който сме ви разказали е плавателният канал Варна – Русе, който за зло или добро остава само на хартия.

Но най-перфидният замисъл на режима беше да издърпаме килимчето изпод съседна Турция, членка на вражеския военен блок НАТО. От времето на Петър Велики проливите към Средиземно море – Босфорът и Дарданелите, са били цел на руската имперска политика, която Сталин превърна в съветска. Социалистическа България щеше да реши проблема, като прокопае канала Бургас – Чирпан – Пловдив и така да свърже Черно море с Марица

През 1972 година се планираше по този канал да минават 150 хиляди тона товари. А после, разбира се, презокеанските кораби щяха да предпочетат този по-кратък път от Одеса до Солун през Карнобат и Истанбул щеше да остане на сухо. Това, разбира се, бяха комични планове, но никой не смееше да го изрече на глас.

В следващите редове ви представяме един репортаж, за това как би изглеждал този плавателелен канал през 1970 г., ако се беше изградил дотогава.


Синият тролейбус лети плавно и без шум по асфалтирания крайбрежен булевард. Отдясно красиви, жилищни блокове са потънали в зеленина, а отляво лъщи като сребърно огледало широко разлялото се езеро. По него браздят спортни глисери, лекокрили яхти, разперили платна като пеперуди, и гребни лодки с подранили спортисти. На укрепения и богато залесен насрещен бряг се издигат дворците, на международния мострен панаир. По средата на езерото е „Острова“ —любимо място за отдих на пловдивчани. Вляво са пристанищните постройки и складове. Високо над покривите им като човки на гигантски птици се спускат и отново се вдигат стрелите на кейовите електрически кранове, които товарят и разтоварват кораби и шлепове.

Тролейбусът спира пред кокетна пристанищни сграда. Минаваме през украсената с табла и картини, от наши известни художници чакалня и излизаме на кея… Ето и самото пристанище с кейовите стени, складовете, съоръженията. Басейнът му има водна площ, широка около 200 метра — и най-големият кораб може свободно и безопасно да маневрира. (При завъртването си един кораб прави кръг с диаметър три пъти по-голям от дължината му.)

Два маяка ограждат входа на пристанището. Зад тях се простира езерото, което стига до бреговете на изложбения град.

Белият като лебед пътнически кораб „Тракия“, с който ще пътуваме по канала до Бургас, ни чака. В осем часа, след последния сигнал на сирената, въжетата ое отвързват от кея. На командния мостик се чуват отсечените заповеди на капитана. Телеграфът звъни и предава нарежданията до машинното отделение. Тялото на кораба затреперва. Винтът хвърля високо няколко водоскока и започва да плете сребърен път по тихата водна повърхност. Завързаните до кея рибарски и спортни лодки танцуват под тласъците на образуваните от минаването на кораба вълни. Нашето пътуване по канала започна! Прекосяваме езерото, в което е се е разляла Марица от преграждането й с бента, и навлизаме в самия канал. Той се губи и блести в далечината като стоманена, лента. А от двете му страни като безмълвни стражи издигат чела стройни тополи.

***

Напоително-плавателният канал е построен, за да служи главно като основен резервоар за набиране, пренасяне и разпределяне на идващите от Родопите, Рила и Стара планина води, които се използуват за напояване на Тракийската равнина от Пловдив до Бургас. Размерите му дават възможност по него да плават кораби със среден тонаж. С построяване на някои допълнителни съоръжения и необходимия брой шлюзове – той е превърнат в плавателен. От изхода на Пловдивското пристанище – до моста при входа в Бургаския залив каналът е дълъг 300 километра. Средната широчина на водата е 30 метра при най-малка дълбочина 3 метра. Размерите и формата на коритото са определени така, че по него могат да пътуват кораби с максимални размери: дължина — 60 метра, ширина — 6.50 метра и газене (потъване)’ — 2 метра. Когато един кораб се двйжи по тесен канал, съпротивлението на водата е много по-голямо, отколкото в езеро или море. За да бъде това съпротивление в границите на допустимото, напречното сечение на потопената част на кораба трябва да се отнася към напречното сечение на водата в канала от 1:5 до 1:6. Колкото е по- голяма скоростта, толкова по-голяма вълна се надига след кораба и залива и руши бреговете. За всеки канал в зависимост от корабите, които плават по него, се определя една „критична скорост“, която те не трябва да надвишават. В нашия канал тази критична скорост е 9 километра в час.

По дължината си каналът се състои от прави и криви участъци. Кривите части представляват дъги с радиуси 6 пъти по-големи от дължината на плаващите по него кораби. Така корабите спокойно и безопасно завиват.

Коритото на канала следва една хоризонтални линия. Той не може да има плавни завои и същевременно да бъде навсякъде еднакво вкопан в земята. Коритото му на места е вкопано от 10 до 30 метра, а другаде то минава върху изкуствено създаден насип. Над дълбоките и тесни долове, както и над железопътните линии и шосета коритото минава по „мост-канали“. Един „мост-канал“ представлява обикновен стоманен или бетонен мост, който вместо перила има стени. Другаде пък каналът се провира в къс тунел под някоя река или път. А на едно място, за да избегне голям завой, водата и корабите минават през тунел, дълъг 6 километра.

Каналът се врязва през различни видове почви, някои от които задържат водата, а други я пропускат повече или по-малко. За да се намалят огромните загуби на вода, участъците, където коритото е вкопано в пясък, чакъл или напукани скали, са уплътнени, като дъното е постлано с трамбована глина, дебела средно 80 сантиметра. За да не се размива и поврежда тази глина от движението на корабите, върху нея е насипана защитна покривка от чакъл, пясък и пръст, дебела метър. В скалистите места, които са силно напукани, стените на канала са облицовани с бетон.

Въпреки всички тези мерки за една година се загубва вследствие поливане, изпарение и пропуски при различните съоръжения към 200 милиона кубически метра вода!

Малките поройни дерета (няколкостотин на брой) са прекарани или под канала с „дюкери“, или над него с улеи. Дюкерът представлява една го¬ляма крива тръба, по която водата на рекичката слиза, от едната страна, минава под дъното и излиза от другата страна на канала.

Но ние казахме, че като тръгваме от Пловдив, ще пристигнем в Бургас. И всеки правилно ще си зададе въпроса, дали този канал не представлява една бързотечна река, чиито води трябва да слязат със 160 метра на 300 километра път, тъй като Пловдив е на височина 160 метра над морското равнище, а каналът завършва при морето. Каналът не е никаква течаща река, а се състои от няколко хоризонтални части, свързани помежду си със стъпала — „шлюзове“. За да напоява колкото е възможно повече площ, каналът е прокаран на границата между полите на планината и равнината. От Пловдив до километър 45 той върви хоризонтално и на височина 157 метра над морското равнище. След това посредством два шлюза и една помпена станция нивото му се повдига на 200 метра над морското равнище и така продължава с хоризонтално дъно 100 километра, до пресичането на река Тунджа. Оттам вече започва слизането. При тази пресечка реката е преградена с един бент, за да се образува езеро с постоянно ниво, по-ниско с два метра от горния канал. Оттук нататък, на едно протежение още 100 километра, нивото на водата остава 198 метра над морето до влизането в голямото Поляновградско езеро, където с шлюз се слиза на 180 метра. С друг шлюз се излиза от езерото и след 30 километра, при язовира „Българево“, започват няколко групи шлюзове, с които се слиза от 170 метра до морското равнище в Бургаското езеро.

По нашия канал има всичко 24 шлюза, които дават 43 метра качване откъм страната на Пловдив и 200 метра слизане от страната на Бургас.

Водата в канала въпреки хоризонталното дъно не е в покой. През зимата тя тече към Поляновградското езеро, където се складира. През лятото се връща обратно на запад, за да напоява плодородните полета на Тракия.


Надлъжен и напречен разрез на канала

Мнозина задаваха години наред въпроса: „Откъде ще се вземе водата?“ Вие вече сигурно се питате откъде идват десетките кубически метра вода в секундата, които текат по канала и се разливат по жадните за влага полета? — Те идват от Баташкия водносилов път, от язовирите на Топол¬ница. Стряма, Тунджа и други укротени и регулирани реки слизащи от Средна гора и Стара планина.

За нуждите на напояването по южния бряг на канала, на подходящи места, има изградени саваци, през които става пускането на вода в напоителните канали. От своя страна тези канали се разклоняват на все по-малки и по-малки канал чета и вади, докато водата достигне до корените на растенията.
Бреговете на канала извън населените места са богато озеленени и засадени с декоративни и плодни дървета. По единия бряг върви широко асфалтирано шосе, по другия — по-тесен — служебен път за нуждите на поддържането на канала.

По протежението на канала има три големи, модерно обзаведени пристанища — Пловдив, Стара Загора и Сливен, и 50 средни и малки — за обслужване на селата, през и покрай които минава самият канал.

За построяването на напоително-плавателния канал са извършени 40 милиона кубически метра изкопи и са излети 500 хиляди куб. метра бетон.

***

Нашият параход „Тракия“ продължава да се носи плавно между двата зелени бряга, като завива ту вляво, ту вдясно. Зад кърмата вълните образуват разперено ветрило, чиито краища се бият в укрепените с каменна облицовка брегове. Задминаваме влекач с четири шлепа, натоварени с цимент от Димитровград за Бургас. Каква икономия се постига с този воден път, личи от факта, че четирите шлепа с товар 2,000 тона се влачат от малък влекач с 200 конски сили!

В салона става вече горещо. Всички излизат на палубата, където под прохладната сянка на разпънатото платно са наредени лежащите столове. Лекият ветрец, образуван от движението на кораба, гали лицата и създава прохлада. Всеки от пътниците търси удобно място, за да се разположи и да се наслаждава на красивите гледки, които една след друга се сменят пред погледа. С нас пътуват към 300 души пътници.
Спираме за няколко минути на пристанището до село Скутаре. На кея има голямо оживление. Товарят се два шлепа. Много хора чакат редовния пътнически кораб от Стара Загора, който ще ги откара в Пловдив. След 10 минути престой корабът отново се отделя от кея и завйва на североизток … Пристанище Трилистник също е изпълнено с чакащи пътници. Току-що е пристигнал пътническият кораб „Септември“, поддържащ редовен рейс Стара Загора—Пловдив и обратно. По палубата му цари веселие. Младежи и девойки танцуват под звуците на радиоуредбата.

Престоят тук е още по-кратък, защото нашият кораб е „експрес“, който се спира само на големите пристанища, а спирането му на тези две малки пристанища е по изключение.

С голям завой каналът се насочва на изток и постепенно започва да потъва в земята. Бреговете стават все по-високи и достигат до 10 метра. Като че се движим по улица, оградена с непрекъснати високи здания. На предени израства някакъв чудноват бетонен мост, под който минава каналът. Това е улеят на река Стряма. Тук се кръстосват реката и каналът. Каналът минава под реката, а нейните води са събрани и текат по този мост. След минаването под улея бреговете отново започват да се снижават, докато полето пак изплува пред погледа ни.

Не спираме в пристанищата на селата Манолско Конаре, Шишманци, Опълченец и Оризово. Само когато се изравнява с тях, корабът намалява хода на машината, за да не се повредят лодките и корабите, вързани на кейовете, от движението на вълните. Отляво хълмовете започват да се възвишават и сливат с полите на Средна гора. „Тракия“ намалява скоростта си и внимателно плава по мост-канала на река Омуровска. След няколко минути пред нас се изправят стените и вратите на първия шлюз.

С приближаването ни 15 метра високата врата бавно се вдига нагоре като завеса на театър и открива входа на първия двоен шлюз. Тук разликата между горния и долен канал е 43 метра и се преодолява чрез два двойни шлюза. Първият повдига корабите на 22 метра, а вторият — на 21 метра. Между двата шлюза има канал от три километра за разминаване на корабите.

Внимателно и с умение капитанът вкарва кораба между високите стени на първия басейн. Задната врата се затваря. Около кораба започват да се образуват кръгове от навлизащата през долните канали вода. Стените започват бавно да слизат във водата. Това ни изглежда така, защото с пълненето на басейна корабът се вдига нагоре. След 15 минути водата в двата басейна се изравнява, 1 вратата между тях се отваря и ние преминаваме във втория. А след още 15 минути влизаме в междинния канал. Ние сме се покачили на 22 метра! След пропътуване на този канал, по който срещаме няколко кораби и шлепове, чакащи ред за слизането към Пловдив, влизаме във втория двоен шлюз. Тук се повтаря същото действие и корабът ни се качва с още 21 метра. Тези шлюзове са изградени от бетон, а вратите им — от стомана и тежат всяка по 60,000 килограма! Отварянето и затварянето на вратите, пълненето и изпразването на басейните и свързаните с тези действия сигнали и заповеди се извършват от едно централно място.

Ние сме вече в главния канал, на височина 200 метра над морското равнище. Тук в широко изкуствено езеро пристигат водите от Баташкия водносилов път, от язовирите на Тополница, от Стряма и други укротени реки. Те се движат по напоителния канал през Пазарджишкото поле и се вливат в това езеро, откъдето каналът продължава като напоително-плавателен.

Часът е 16. Продължаваме пътуването.

Околността тук е но-красива и разнообразна. Нашият кораб се носи между лозя с натежали гроздове и грижливо подредени овощни градини. Надясно, в низината, се вият и блестят на слънцето релсите на железопътната линия София —Пловдив — Бургас, а вляво става все по- стръмно и по-стръмно… Спираме за 5 минути на Чирпанското пристанище и пак гледката започва да се мени непрекъснато. Завой вляво, и пред нас се изправят величествено две вертикални стени, между които се провира каналът. Това е големият просен при Чирпан. Тук каналът е трябвало да мине през хълма, който се спуска срещу града. Най-голямата височина на просичането е 30 метра, при дължина 2 километра.
След няколко часа пътуване в хълмистата местност при село Ездач навлизаме в Старозагорското поле…

Един час след като сме задминали село Християново, вляво пред нас се изправя красивата бяла постройка на ВЕЦ „Стара Загора“.


Камерите и шлюзовете на мегапроекта

Водите, които движат мощните турбини на тази водно-електрическгг централа, идват чак от язовир „Георги Димитров“. Покорни на човешката воля, те лъкатушат по изкуствените канали, провират се през тунелите, докато най-после стремглаво летят по стоманените тръби към Старозагорското поле. След като предадат своята енергия на турбините, усмирени и тихи, навлизат в напоително-плавателния канал.

Стара Загора има две пристанища. Едното е товарно и се намира в западните покрайнини на града, а другото е пътническо и е в центъра, до главния площад.

„Тракия“ застава на пътническия кей. Оживлението покрай канала и по залетия в светлина площад е голямо. Никой не би познал задушния прашен град Стара Загора от преди десет го-дини! Какви невероятни промени донесе този канал за градовете и селата, през които минава, може да разбере само очевидецът.

Точно в 22 часа, сред възгласите и маханията на изпращачите, корабът ни се отделя от кея и пътуването продължава…

Лятната нощ е вече настъпила. За безопасното водене на кораба всички светлини отвън са затъмнени. На командния мостик също е пълна тъмнина, само прожекторът размахва сноп от светлина и постоянно удря с него ту единия, ту другия бряг… Къщите остават зад нас. Минаваме мост-канала над река Бедечка и пак навлизаме в Старозагорското поле. Окъпани в електрическа светлина, се редят по бреговете голе­ми и малки села. Всяко от тях си има пристанище. За всяко селище кана­лът е път за съобщение, извор на благодатна влага за полета, място за игра и спортуване на младежите. Ре­дят се: Зора, Хрущене… Корген… Попово.

Часът е 5. На изток руменее зора­та. Пред нас и вляво се издигат стръмните склонове на Средна гора. Каналът като че ли потъва и изчез­ва в недрата на изпречилата се на пътя му височина.

Макар и да е още рано, всички са излезли на палубата. Предстои да се види нещо наистина интересно. Това е тунелът. Тук каналът пресича про­стрелия се на пътя му склон с ту­нел. Това обаче не е обикновен тунел, а тунел-гигант, през който минават параходи!

Този корабоплавателен тунел, най- скъпото и най-трудно за изпълнение съоръжение от целия канал, е дъ­лъг 6 километра, широк 12 метра и висок 10 метра. От двете страни, към стените на тунела, над водната повърхнина по цялата му дължина има построени площадки, широки по 1.50 метра. По тях се движат хората, занимаващи се с поддържането на тунела. Тези площадки същевременно и направляват корабите по средата на водата, като не им позволяват да се удрят в стените. Отгоре на тунелния свод е прокаран релсов път, по който се движат специални електролокомотивчета.

Тъй като в тунела напречното се­чение на водата се стеснява почти на­половина, то течението значително се увеличава. При такива условия никой кораб не би могъл да се движи и управлява със собствената си машина. Затова корабите се прекарват през тунела, като се теглят от едно локо­мотивче, а по-големите — от две. Преминаването трае средно 1 час. Всеки кораб се провежда отделно, като при това се изисква особено вни­мание. Ако потъне някой плавателен съд вътре в тунела, ще прекъсне ця­лото движение, а изваждането му ще бъде много трудно.

Ето и нашият кораб „Тракия“ е за­станал пред входа. Въжетата от локомотивчетата се подават и закрепват здраво за носа и кърмата. Сигналите показват, че пътят през тунела е сво­боден. Няколко минути минават и не­босводът с угасващите звезди се за­меня с бетоновите стени на тунелната облицовка. От двете ни страни бле­стят и се отразяват във водата като безкрайни златни нишки електриче­ските лампи. Водата клокочи и се бие в стените, измествана и тикана на­пред от тялото на кораба. Всеки шум, всеки удар и звук отеква многократно в звучно ехо… Страх и възторг се смесват при мисълта, че плаваме под земята с кораб. Също като в романи­те на Жул Верн!

Току-що изгрялото слънце блясва в очите ни при излизането на другия край. Недалеч зад завоя се синеят во­дите на някакво езеро. Локомотивчетата пускат кораба ни на свобода. Ка­питанът ги поздравява с три къси из­свирвания на сирената и дава пълен ход на машината… Зад нас остава да се чернее отворената уста на тунела.

Половин час път, след което през един малък шлюз корабът слиза с два метра и плава на воля в широкото езеро, образувано от преграждането на река Тунджа. Предназначението на това езеро е да създаде възможност за кръстосването на канала и реката на едно ниво. Тук е 150-тият киломе­тър. Средата на канала Пловдив— Бургас!

Каналът завива на изток покрай полите на Стара планина. Корабът минава, без да спира, като намалява само хода на машината покрай при­станищата на селата Гаврилово, Чинтулово и Речица. След един голям завой вляво пред нас израства в ця­лата си красота индустриалният град Сливен. И неговото пристанище е го­лямо и обзаведено както Пловдив­ското.

След половин час престой нашият кораб е отново на път. Звънецът звъ­ни за обед. След вкусния обед от ри­ба, наловена в канала, всички почи­ваме.

17 часа. Пак сме на палубата. Ще влизаме в „Поляновградското море“!… Вдига се пред носа на кораба стома­нената завеса на долния басейн и след няколко минути ние се носим по набраздената от вълните шир на „мо­рето“. Корабът се люшка от игриви­те вълни, които, гонени от силния се­вероизточен вятър, плющят по левия борт и заливат предната палуба. Ня­кои от спътниците ни плащат данък на Нептун. Хвана ги морската бо­лест.

При големи бури вълните достигат значителни размери, опасни за мал­ките кораби.

Това „море“, едно от най-големите изкуствени езера в Европа, обхващащо към 200,000 хектара площ, се об­разува след преграждането на корито­то на Азмака. Така се получи най-ев­тиният и най-голям наш извор. „По­ляновградското море“ служи като аку­мулатор. През зимата и пролетта в него се събират излишните води от Рила, Родопите и Стара планина, които текат по плавателния канал на изток. През лятото и есента тези съ­брани води се връщат обратно, пак по същия канал и по други канали, оти­ващи на югозапад, юг и изток, за да напояват полетата между Сливен и Бургас, където сушата най-често вър­лува. Понякога част от тях отиват до­ри до Старозагорското поле.

След един час пътуване корабът влиза в тихото пристанище на Поляновград. То е истинско морско при­станище с вълнолом. Пътническият кей се намира срещу широката, бога­то осветена алея, водеща към центъ­ра на града. Източно от пътническия кей се намира рибарският басейн. Трябва да се знае, че едно от богат­ствата на „Поляновградското море“ това е риболовът, за използуването на който е създаден специален риболо­вен флот от няколко десетки моторни и платноходни кораби.

Пак сме на шът…. С настъпване на нощта наближаваме другия бряг на „морето“. Два маяка —червен и зелен — показват входа за басейна пред шлюзовете. С два шлюза влизаме в канала за Айтос—Бургас.

От „Поляновградското море“ до Ваякьойското езеро при Бургас раз­ликата във (височините от 180 метра се преодолява посредством 17 шлю­за, групирани по два и по три заед­но. Между всяка група има по ня­колко километра канал, който служи както за разминаване на корабите, та­ка и за резервоар за пълнене на по-долните шлюзове. Излишната вода се пуска по отделни канали и докато слезе в езерото, движи няколко мощ­ни електростанции.

Цялата нощ нашият кораб се дви­жи от шлюз в шлюз, за да слезе 180-те метра. На много места тряб­ва да се чака минаването на движе­щите се към Пловдив кораби и шле­пове. Зората ни посреща с лъха на прохладния морски вятър. Корабът спокойно се носи вече по тихите во­ди на Ваякьойското езеро,. Вляво и напред пушат комините на заводите, а по-нататък стърчат мачтите на го­лемите морски кораби.

Наближаваме моста, свързващ гра­да Бургас с предградието Кумлука. Движението от двете му страни спи­ра. Единият край започва да се пов­дига нагоре и след минута-две це­лият мост застава сякаш мирно, ка­то ни дава път към морето. Корабът навлиза в тесния проход. Отляво се издига високият 30 метра скелет на моста, а отдясно, зад бариерата, при­ветливо ни махат бургаските граж­дани

Подвижният мост се спуска бавно зад кърмата на „Тракия“, отново на мястото си.

Ние пристигнахме в Черно море!

Из „Наука и техника за младежта“, 1956 г.

В категории: Ретро Флагман


6
Коментара по темата

Добавете коментар

Вашето име:
Моля, въведете Вашето име
Коментар:
Моля, въведете Вашият коментар
Защитен код:
Моля, въведете защитния код
 
6.
Напрет
04.02.2017 13:28:06
4
2
Некакви празни мисли на едни празни хора а реолюцията им беше напред напред кръъгом и пак напреед
5.
Амон-Ра
04.02.2017 12:02:14
10
3
При 8 млн. роби тогава, защо да не мислят за грандиозни проекти. Те, комунистите нали имаха една максима "Човекът е по-силен от природата". Това означава, че ако се наложи ще накарат водата да тече нагоре .
4.
Винетка
04.02.2017 10:38:36
15
5
Те не можеха да осигурят дамски превръзки и тоал. хартия камо ли нещо такова.Ако бяхме Дубай ,нямаше да има горива по бензиностанциите.И пясъка в пустинята щеше да е дефицитен.ВИЖТЕ ВЕНЕЦУЕЛА...
3.
Имали са "топки" тогава!
04.02.2017 10:24:34
10
11
Имало е идеи,проекти,мислели са за страната!
Ако бяхме Дубай, сега щяхме да честваме 60-години от построяването на ГЕНИАЛНОТО за България съоръжение!
2.
Emo
04.02.2017 10:09:40
12
3
Добре щеше да се осъществи този проект, но мечтите са безплатни!
1.
545
04.02.2017 09:05:55
17
9
Три пъти фалираха България.Глупостта им бе безкрайна.Лъжите също.Тодор Живков сам каза:социализма е недоносче...


Новините
Вашият сигнал до ФЛАГМАН
Животът
Политика
Крими
Темида
Бизнес
Разследване
Просвета
Здраве
Лична драма
Лайфстайл
Астро
Пътна обстановка
Ретро Флагман
Спорт
Бизнес
„Възмутен татко” в сигнал до Флагман.бг: Два часа обикалям във „Възраждане”, няма къде да паркирам
„Възмутен татко” в сигнал до Флагман.бг: Два часа обикалям във „Възраждане”, няма къде да паркирам Навлеци със счупени коли са окупирали всичките свободни места в комплекса, жалва се бургазлията

Всичко в категорията
Войната за паркоместа в ж.к."Славейков" загрубя, в блок 37-и скочиха на съсед Гневен бургазлия! Полицаи запушиха ул."Шейново" до СУ "Иван Вазов" На вниманието на ДАИ Бургас! Копърки и нелегални бусове дебнат за туристи в Слънчев бряг Ужас! Мъртви плъхове изплуваха в морето край Морската гара в Бургас (СНИМКИ 18+) Вижте на какво прилича градинка в ж.к."Лазур" Шоу с арестуваните за екшъна в „Бикини”! Рочата е проектант, Г. Недялков - пчелар, а Кр. Апостолов – корабен инженер (ОБНОВЕНА) Вандали съсипаха нова площадка в ж.к.”Възраждане”, заляха пейките с машинно масло (СНИМКИ) Морето пълно с деца, а спасителите на Северния плаж в Бургас спят и цъкат на телефоните си Поморийското село Каменар: Защо превърнаха този тротоар в паркинг? Вместо дом-мечта на българското Черноморие, руско семейство премина през 9-те кръга на Ада На вниманието на ИАРА! Цигани-бракониери влачат с мрежи рибата от "Вая"
Гърция намали пенсиите за 12-и път от началото на кризата За този "път" се иска винетка! В „ремонт” е вече 10-та година Динко и Перата могат да станат европейски модел за справяне с мигрантите и тероризма Авиациите на Русия и на Сирия започнали да използват освободената от ИД авиобаза Джирах източно от Алепо Преди 83 години германците взимат решение, което се оказва фатално за цял свят Президентът на тридневно посещение в региона, днес е на Петрова нива, утре в Ахелой, а в понеделник при бургаския кмет Богдан Милчев: Следващата мишена на терористите са влаковите композиции Тръмп изригна срещу радикалния ислямски тероризъм Министър Ангелкова лично съдейства да бъдат настанени туристи в Черноморец, заплашени да останат без подслон Валери Симеонов праща тройна проверка на хотелите на Елена Иванова в Слънчев бряг Махат делегираните бюджети на училищата
Историята на 11-годишната Мери Бел, която засенчва по жестокост и най-ужасяващите убийци Нов терор? Кървава баня и в Русия! Мъж кла наред хора в Сургут, имал и съучастници (СНИМКИ) Експлозивът на терористите от Испания е същият като от Париж и Брюксел – „майката на Сатаната” Двама украински войници дезертирали в Донбас, застрелвайки при бягството майор и редник Златният скункс Боби Ваклинов отнесе акт от полицията в Слънчев бряг заради шума Братоубиецът от Равда получи 10 години, ето я цялата истина за съдбовния 27 юни през 2016 г. Нови разкрития за зверското убийство в софия! Разстреляната Елена пуснала само преди ден сигнал срещу мъжа си за тормоз ВИДЕО показа как задържаха касапина от Турку Брутални СНИМКИ (18+) от заведението в „Лагера”, където подивял съпруг разстреля жена си Външно с последни данни за ситуацията в Барселона Нов кървав кошмар, този път в Германия!
Мароканец отвлече дъщеря си в Бургас и избяга от страната Самозабравил се селски бек нарича полицай „малка пикличка”, заплашва, че ще се обади на важен човек в Сливен и ще я уволни Георги Дългия от екшъна в "Бикини" иска на свобода, не можел да спи в ареста Кървене от ануса вкарало Ценко Чоков в болница Международен аферист и перач на пари бе оставен в ареста от бургаски магистрати Под 9-те акта на данъчните в полза на Симеонов прозира битка за властта в АдмС в Бургас Екшън: Кондуктор и рецидивист в жестока схватка, падат на кълбета от автобус, бандитът бяга бос, изгубена маратонка го издава Белезници за 18-годишен рецидивист, пребил жестоко дядо за пари и цигари Британският съд даде 14 г. затвор на български трафикант на хероин Съдът намали гаранцията на Живко Мартинов на 20 000 лв. заради имотното му състояние Пуснаха под гаранция за по 20 хил.лева бургазлиите със 150-те килограма марихуана
Пътници на България ер чакат повече от 15 часа на летище София
Пътници на България ер чакат повече от 15 часа на летище София Полет FB437A е трябвало да тръгне вчера в 18:00 часа. Самолетът излетял в 12.23 часа

Всичко в категорията
Валери Симеонов праща тройна проверка на хотелите на Елена Иванова в Слънчев бряг Подписаха договора за обхода на Ахелой, строителството на четирилентовия път до Слънчев бряг почва до дни Ивайло Московски: Концесията не е мръсна дума, летищата в Бургас и Варна се развиват (ВИДЕО) 6 дружества кандидатстват за изграждане на тол системата Вицепремиерът Валери Симеонов със смущаващи данни: Туризмът ни е нискобюджетен, по-евтин дори от този в Африка (ВИДЕО) След проверките през лятото: Ръст на оборотите по Черноморието със 100 млн. лв. Всички тайни около дизайна на iPhone 8 паднаха! (СНИМКА) Офертите за хапката "Тол-система" за 200 милиона лева ще бъдат отворени утре, но има атаки Какво да направим когато парите свършат, а почивката нe? Медът ни – Made in China, само етикетите BG Няма прошка! НАП запечата 70 обекта по Южното Черноморие заради касова бележка
„Борисов 2“ и „Борисов 3“ от година готвят закон за спиране на скандалните „бонуси" за облекло в КРС
„Борисов 2“ и „Борисов 3“ от година готвят закон за спиране на скандалните „бонуси" за облекло в КРС Въпросът е поставен отново пред началника на политическия кабинет на министър-председателя и работата по него ще продължи, твърдят от Министерския съвет
Всичко в категорията
Шеф на регулатор е получил над 61 хиляди лева „бонус“ - представително облекло за 9 години (факсимилета) Перата уж беден, а кара скъп Мерцедес. 72-годишната му майка е бизнесдама 6 явни признака, че на жената й липсва секс Боршош прави незаконни преустройства в НДК Първата дама блесна в бял тоалет на рождения ден на Царя (СНИМКА) И началникът на митническия пункт „Лесово” е получавал подкупи, твърди прокуратурата Методът „Монтесори” в Бургас - родителски амбиции в машина за пари? Прокуратура, НАП и Община Бургас дали знаят какво става в детска градина „Монтесори”? Възможно ли е? Бъдещият български консул във Франкфурт крие баба си Бургаският ж.к."Славейков" завря заради отсечени дървета до Поморина. Инвеститорът: Всичко ни е законно Възмутени контрольори: От сутринта се води кампания против новата система за градски транспорт!
Последна възможност за бъдещите студенти! Университет „Проф. д-р Асен Златаров“ обявява допълнителен прием
Последна възможност за бъдещите студенти! Университет „Проф. д-р Асен Златаров“ обявява допълнителен прием Останали свободни места има в специалностите за филолози, Индустриален мениджмънт, Химия на козметичните и повърхностно активните вещества, Организация и управление на хотел и ресторант и др.

Всичко в категорията
Нова магистратура подготвя специалисти по ИТ и аутсорсинг в Бургас Електронни дневници заменят хартиените в училище Вижте най-новата магистърска програма на бургаския университет "Проф. д-р Асен Златаров" Учителите ще вземат по 1700 лева, вдигат им пак заплатите догодина (ВИДЕО) Увеличиха учителските заплати, решението влиза в сила от 1-и септември Ето го бъдещето на Бургас, с което трябва да се гордеем! Константин Гаров и Атанас Динев се върнаха с медали от Рио де Жанейро Гордост за Бургас! Даниела Павлова спечели сребърен медал на световното първенство по ИТ в САЩ Бургазлийка със скандални разкрития за ЦДГ „Слънце” Една галерия на 20 или как с донкихотовски инат се подкрепя българското изкуство И за 4-годишните предучилищната подготовка става задължителна Последно: Лятната ваканция остава от 1 юли до 15 септември
Окулопластика, медицински филъри и ботокс допълват палитрата услуги в МЦ "Оксиком"
Окулопластика, медицински филъри и ботокс допълват палитрата услуги в МЦ "Оксиком" Новите процедури ще се извършват от висококвалифицирани специалисти, в стерилна оперативна среда и с доказали качеството и ефикасността си продукти

Всичко в категорията
Самотна майка намери подслон, помагат й да си построи жилище (ВИДЕО)
Самотна майка намери подслон, помагат й да си построи жилище (ВИДЕО) След като бяха изгонени от рушаща се сграда, БНТ помогна на Гергана Сърбинска и дъщерите й
Всичко в категорията
Настаниха в дом дядо Цоло, чиято къща изгоря (ВИДЕО) Недосегаеми ли са циганите и как бургазлия пет години търси правосъдие заради ромските набези Страшна трагедия! Съседка откри мъртъв пред блока 17-годишен ученик (СНИМКИ) Ужас! Млада майка си преряза вените заради депресия! (СНИМКИ) Нови разкрития! Бившият полицай Димитър Даскалов блъснат от кола и захвърлен в дерето Покъртителни разкрития около трагичната смърт на бившия полицай Димитър Даскалов, вижте къде е издъхнал Красива ученичка отиде до тоалетната и изчезна, откриха я, прегазена от... пет влака (СНИМКИ) Балконингът в Слънчев бряг с нова жертва! Млада жена е в кома след полет от 6-ия етаж 5-годишната Криси проходи, но са нужни още 58 000 лева, за да оздравее Трагедия на пътя! Известна мотористка загина при снимането на поредния си екстремен трик (СНИМКИ/ВИДЕО) Мария изоставила 4-месечното си бебе, защото е болна и заради работодателя си (ВИДЕО)
Страшно предсказание на Нострадамус: В понеделник от небето идва един велик цар на терора
Страшно предсказание на Нострадамус: В понеделник от небето идва един велик цар на терора ​Дори апокалипсисът да ни се размине и този път, това нямало да е окончателно спасение, смятат фаталисти


Всичко в категорията
Огнен ужас на Варна - Бургас! На мястото пристигнаха пожарни и линейка КАТ в действие: Свалиха регистрационния номер на автомобил заради нарушения Ауди размаза моторист на подземната улица, пострада 25-годишен бургазлия Ужасяваща катастрофа! Тузарско БМВ стана на хармоника (СНИМКИ) НИМХ: Над Черноморието ще е с променлива облачност, очакват се валежи НИМХ: В сряда ще има по малко от всичко - слънце, дъжд и... мълнии! От последните минути! Тройно меле на Е-79! По чудо няма пострадали Нова касапница на магистрала "Тракия"! Кола е изхвърчала от платното и се е преобърнала няколко пъти в насрещното Десетки автомобили заклещени в тапата на пътя Созопол - Бургас Дяволски 13-ти август! Семейство с две деца загина при челен удар между кола и автобус Черна неделя в България! Нова касапница с жертви, този път на пътя София-Варна! Има загинали
Спомени от соца: Когато от София със самолет можеше да се лети до 7 града в България
Спомени от соца: Когато от София със самолет можеше да се лети до 7 града в България На тричленно семейство пътуването със самолет за морето му струваше около 120 лв. за отиване и връщане, което е значителна на фона на доходите сума

Всичко в категорията
Вижте новия нападател на националите по футбол - Черната сила от Конго!
Вижте новия нападател на националите по футбол - Черната сила от Конго! Последният натуризиран футболист носил екипа на "трикольорите", е бразилецът Марселиньо от Лудогорец, който отбеляза гол в контролата с Португалия през март 2016 година
Всичко в категорията
http://www.AVTOCHASTIonline24.Bg
Общините
Бургас Бургас
Меден Рудник Меден Рудник
Айтос Айтос
Карнобат Карнобат
Несебър Несебър
Поморие Поморие
Созопол Созопол
Царево Царево
Приморско Приморско
Средец Средец
Малко Търново Малко Търново
Камено Камено
Сунгурларе Сунгурларе
Руен Руен
Средец
Какво правят тези мъже в лодката: Бракониерски улов на бяла мида ли? Работата по 10 скелета в Бургаско е спряна заради пропуски в обезопасяването Дрогирани спасители превзеха Южното Черноморие В Пристанище Бургас акостира научноизследователският кораб „Havila Subsea“ Премиерът Бойко Борисов на четири очи с кмета Димитър Николов в Бургас (СНИМКИ) Стартира спортно събитие номер 1 на Лято 2017, вижте как да се запишете (ВИДЕО) След алармата на Флагман.БГ! Костантин Луков лично се свърза с Гугъл, за да им обясни проблема с ул. „Крайезерна” Зов за помощ! Малката Криси от Бургас проходи, нужни са 58 хил. лв. за пълното й оздравяване (ВИДЕО) Лудият Милен отново побърка бургазлии, легна на главен булевард в града (СНИМКИ) Мароканец отвлече дъщеря си в Бургас и избяга от страната Бургазлия грабна среброто на Световното първенство по плуване в Будапеща
Закопчаха 27-годишния Иван, който обра десетки в бургаския ж.к. „Меден Рудник”
Закопчаха 27-годишния Иван, който обра десетки в бургаския ж.к. „Меден Рудник” Младежът бил стар познайник на полицията, имал криминално минало
Всичко в категорията
Районът около небостъргача в ж.к. „Меден рудник” се превърна в опасна детска площадка (СНИМКИ) КАТ за катастрофата на входа на "Меден рудник": Шофьорът е жив, преглеждат го в "Бургасмед" Жестока катастрофа на входа на жк "Меден рудник": Автомобил се вряза в стълб, шофьорът е ранен Най-модерният електробус в Европа тръгва към „Меден рудник”, вижте супервозилото (ВИДЕО/СНИМКИ) Кой крив, кой прав? Приземният етаж на бл. 513 в бургаския ж.к. „Меден рудник” – блокиран, собственик го загради с ограда (ВИДЕО) Как да станете легендарна батка? Купете си пещерата на Батман в „Меден рудник” (СНИМКИ) Зверско меле в жк "Меден рудник": Два голфа катастрофираха зрелищно След години чакане: Строят нов гробищен парк в бургаския ж.к. „Меден рудник” (КАРТА) Димитър Николов: Искам Бургас да е компилация между Барселона, Виена, Лион и Марсилия 1000 души от Бургаска област „превземат“ Бузлуджа, масрафът се плаща от БСП и местните депутати Първо във Флагман.бг! Жестока катастрофа край жк "Меден рудник": Мерцедес е размазан след удар с джип (СНИМКИ)
Наркодилърът Качето натопи полицейски шеф за наркотици, проверяват топчегне от Криминална
Наркодилърът Качето натопи полицейски шеф за наркотици, проверяват топчегне от Криминална Според запознати Качето бил закопчан преди 20-ина дни с кокаин, веднага след това той започнал да издава други наркодилъри, както и клиенти

Всичко в категорията
В Община Айтос запретнаха ръкави за парите от Министерски съвет: Търсят кой да асфалтира улиците в с. Пещерско Търговци превърнаха битака в Айтос в сметище, кметът го затвори Вижте пълния отчет за управлението на общинската собственост в Айтос Двата айтоски басейна под наем за 10 години Лауреат! Горски в Айтос си фалшифицирал дипломата за средно образование, не могат да го обвинят заради изтекла давност Ето какво са свършили общинските съветници на Айтос за първите 6 месеца на годината Официално: Групата на независимите в ОбС-Айтос се увеличи с още един съветник Изгоненият от ДПС Фикри Ахмед: Благодарение на ГЕРБ и Васил Едрев с. Пещерско ще светне 1000 души от Бургаска област „превземат“ Бузлуджа, масрафът се плаща от БСП и местните депутати Мъртва риба в язовир край Айтос вдигна на крак институциите, търсят източника на замърсяване Жалби ни бавят за "Славеева река", надявам се да започнем скоро, за да превърнем парка в райско кътче
Шахматистите на карнобатския клуб „Маркели” взеха участие в международен турнир
Шахматистите на карнобатския клуб „Маркели” взеха участие в международен турнир Божидар Иванов от "Маркели", заедно с няколко бургазлии си разделиха третото място, тъй като имаха еднакъв брой точки
Всичко в категорията
Кошмар на пътя! 21-годишен шофьор на микробус се вряза в дърво край Карнобат (СНИМКИ) Карнобат в топ 3 на най-горещите места за 7 август Рекорд: Спипаха двама бургазлии със 150 кг марихуана в Карнобатско, ето кои са! Теодор Тодоров от Карнобат - първият пациент в Източна Европа излекуван с уникална технология 1000 души от Бургаска област „превземат“ Бузлуджа, масрафът се плаща от БСП и местните депутати Кметът на Карнобат Георги Димитров даде старт на проекта-емблема на третия си мандат За пример! Солидарност в Церковски с хората от изгорелите къщи Трагедията е голяма! Пожарникар пострада при борбата срещу огнената стихия в Церковски Кметът на Карнобат Георги Димитров за пожара в Церковски: Три къщи са напълно изгорели (СНИМКИ) Извънредно! Огромен пожар поглъща богатото село Церковски в Карнобатска община Спипаха карнобатлия да се разхожда с ловен арсенал по улиците
Търсим открит диалог с държавата, за да се използват само позитивите от нашата дейност, а не да се търсят негативи
Търсим открит диалог с държавата, за да се използват само позитивите от нашата дейност, а не да се търсят негативи В хотелите около нашите дискотеки има много анулирани резервации заради проваления уикенд

Всичко в категорията
В Слънчев бряг с иронични надписи: "Аз съм мутра"(ВИДЕО) Мощни проверки в Слънчев бряг, "Оксижен" пак в нарушение, диджей Станчо се скри, за да не го арестуват Съюзът на собствениците в Слънчев бряг иска спешна среща с премиера Бойко Борисов Стотици в Слънчев бряг ще протестират днес срещу Валери Симеонов заради акция "Шум" Вижте още от фестивалните емоции в Несебър (СНИМКИ) Не аз, а Общинският съвет е допуснал продажбата на парцела в Обзор, петнят името ми неправомерно Погнаха здраво такситата в Слънчев бряг, ето какви нарушения откриха Коктейл „Молотов” изпепели автобус край Обзор Екшън на пъпа на Слънчака: Четирима бабаити нападнаха български рапъри и чернокожите им приятели Оксижен дължи 100 хил.лева на държавата, собствениците правят врътки, за да не плащат данъци Протестиращите в Обзор: Мафията вън! Трябва да запазим парка за нашите деца (ВИДЕО)
Управителката на „Хелиос бийч”: Бивш московски митничар буни духовете в комплекса, иска да всички приходи за себе си Държавният глава ще участва в националното честване на 1100 години от битката при Ахелой Ще бъде представена изложба с творби, вдъхновени от Ахелойската битка Ексклузивно! Смърт на живо след нощно къпане с много алкохол в Поморие (ВИДЕО 18+) Учени от цял свят идват в Поморие заради Ахелойската битка Полицията в Поморие на крак заради изгубено 4-годишно момиченце, родителите го оставили без надзор (СНИМКА) Кошмар! Журналист изплаши до смърт служители на аквапарк Арестуваха Васил от Бата, превърнал двора си в канабисова платнация Ахелой чества 1100 години от славната битка на Симеон I Сензационно! Край Каблешково разкриха могила от V хилядолетие пр. Хр. Пожарна се преобърна зрелищно в поморийското село Каменар, огнеборец е със счупена ръка (СНИМКИ)
Созопол без половин отбор срещу Локо Горна
Созопол без половин отбор срещу Локо Горна Созопол разполага с шепа от 14 читави футболисти, седмина са контузени, а трима – наказани


Всичко в категорията
Бутафорията на граф Тумпалов в Равадиново поскъпна двойно, въведоха и такса апарат - 50 лева! Тормозят туристи в Созопол, слагат скоби на колите им, дори и когато са платили за паркинг (ВИДЕО) Созопол се подготвя за големия християнски празник Света Богородица Десетки автомобили заклещени в тапата на пътя Созопол - Бургас БМВ прати Опел в канавката край Созопол (СНИМКИ) Историята на най-известната маса в България или как това се превърна в учебникарски PR Ресторантът с такса празен стол: Ще съдим наглите клиенти, които ни клеветят! Файтонджия от Черноморец: Голяма простотия е да забранят използването на коне в жегата (ВИДЕО) Ето какво нарушение откриха в созополския ресторант с такса "стол" Трагедия: 20-годишният Иво се удави след скок от високи скали край Созопол Ресторантьорът с такса "празен стол" покани на вечеря Бойко Борисов! Нямало да му взимат пари отгоре (ВИДЕО)
Нено Димов: Синеморец остава без пречиствателна станция заради „Натура 2000“ (ВИДЕО) Наемателят на плажа „Делфин” намери цаката на провисналите нудисти, сложи им камери за видеонаблюдение Къмпингари в „Корал“ преминаха в контраатака - били репресрани от държавата (ВИДЕО) Шалтето на плаж "Нестинарка" остава 5 лв., но не е задължително Шестима цигани в ареста заради ромската война в Царево Глобяват концесионера на плажа в Лозенец заради отказ летовник да използва един шезлонг и чадър? (ВИДЕО) Спасиха давещ се мъж на плаж „Корал“ Извънредно! Ромска война в курорта Царево, пращат жандармерия да усмирява циганите Спират тока и водата на къмпингарите, опънали палатки върху дюните на „Корал“ Крадат ли ток и вода къмпингуващите на „Корал”? Миденият плаж край Лозенец пустее, заради отказа да се строи заведение? (ВИДЕО)
Украинец топи ресторант в Китен за развалена храна, за да си отмъсти на работодателя? (ВИДЕО)
Украинец топи ресторант в Китен за развалена храна, за да си отмъсти на работодателя? (ВИДЕО) Нарушения няма, това е пример за разчистване на сметки, каза директорът на БАБХ-Бургас д-р Георги Митев
Всичко в категорията
Хотелиери от Приморско молят Валери Симеонов за помощ, шумът гони туристи (ВИДЕО) Христо Узунов: Заведения работят на черно, нямат дори данъчна регистрация (ВИДЕО) Полицаи нахлуха в апартамента на двама братя в Китен, превърнали го в склад за наркотици и фалшиви пари (СНИМКИ) Фекалии се изливат от шахта в река Караагач, РИОСВ-Бургас на спешна проверка за измряла риба Гръмнал водопровод остави хиляди туристи в Приморско без вода Когато излезеш от село, но селото не излиза от теб! Вижте как шофьор от Монтана покри колата си с черги Крадци задигнаха 8 бона от хотел в Приморско Приморско събра най-силните мъже на България (СНИМКИ) Приморско и Китен - силен сезон, но с по-бедни туристи Приморско е лидер в културно-историческия туризъм, кметът Димитър Германов грабна голямата награда на Морските оскари 1000 души от Бургаска област „превземат“ Бузлуджа, масрафът се плаща от БСП и местните депутати
Николина Ангелкова с отлична идея за развитието на туризма в Странджа, кметът на Средец я подкрепи
Николина Ангелкова с отлична идея за развитието на туризма в Странджа, кметът на Средец я подкрепи Винено-кулинарни маршрути ще покажат богатството и разнообразието на региона, смята министърът на туризма

Всичко в категорията
Петрова нива чества 114 години от Илинденско-Преображенското въстание, вижте програмата на националния събор Президентът Румен Радев идва за тракийския събор на Петрова Нива Кметът на Малко Търново Илиян Янчев показа как трябва да се действа срещу ромите-хрантутници, прати им багери Цветанов: Велизар Енчев можем да го присъединим към журналистическия нюх за разследвания на Елена Йончева И в опозиция ще работим по ангажиментите ни за Бургас - така се разбрахме с колегите от БСП Конкурсът за шеф на парк „Странджа” приключи с категоричен победител Малко Търново ще е домакин на втория национален фоклорен фестивал в Малко Търново Само 198 кандидати за 332 места в конкурсите за граждански „ловци на мигранти” в Бургаско Кое е мястото, близо до Бургас, където се сбъдват всички желания Над 6 хил.души посетиха фестивала "Зелениката", огромни опашки по екопътеките в Странджа Четирима са кандидатите за шеф на парк „Странджа” – битката може да е епична
Селата Константиново и Черни връх на сухо по жегите заради липса на вода Танцов ансамбъл „Здравец”-Камено с блестящо представяне на международен фолклорен фестивал Крепостта в Русокастро става топ дестинация за историческия туризъм Ценна икона от слонова кост откриха в Русокастро (ВИДЕО) Тодор Байчев иска от министър ремонт на път, за да спре обезлюдяването в Карнобат и Средец Златна монета е открита при разкопките на крепостта Русокастро (СНИМКИ) Мъж от Хасково подхвърли 20 лв. на полицаи, помолил да му се размине Помогнете! Отстраниха тумора на 7-годишния Боби, но са нужни още 47 хил. евро за лъчетерапия Бъдещи първокласници от Камено с невероятен концерт, подготвени за училище по проект „Ранно детско развитие” Кметът Жельо Вардунски разреши дългогодишен проблем, Камено има Спешна помощ и линейки "Лятно кино с БНТ1" идва в гр. Камено на 19 юли с филма „Каръци”
Откриха труп на 54-годишен мъж в язовир "Камчия"
Откриха труп на 54-годишен мъж в язовир "Камчия" Безспорно доказано е, че се е удавил и смъртта му не е насилствена

Всичко в категорията
Заводът на богат арменец в Руенско фалира, продават го заради дългове
Заводът на богат арменец в Руенско фалира, продават го заради дългове Степан Мкртчян първо произвеждаше колбаси, а след това и безалкохолно

Всичко в категорията
Търсим открит диалог с държавата, за да се използват само позитивите от нашата дейност, а не да се търсят негативи Интервю Всички интервюта Иван Дончев, управляващ съдружник на “Какао бийч”: Търсим открит диалог с държавата, за да се използват само позитивите от нашата дейност, а не да се търсят негативи
В хотелите около нашите дискотеки има много анулирани резервации заради проваления уикенд

Глас отвътре Всички Веселин ВАСИЛЕВ, Веселин ВАСИЛЕВ Наскоро 200 000 в Барселона демонстрираха за повече бежанци, днес те им благодариха Не случайно начело на тази колективна лудост стоеше кметът на града - крайната левичарка Ада Колау Вашият сигнал до Флагман Всички сигнали „Възмутен татко” в сигнал до Флагман.бг: Два часа обикалям във „Възраждане”, няма къде да паркирам Войната за паркоместа в ж.к."Славейков" загрубя, в блок 37-и скочиха на съсед Гневен бургазлия! Полицаи запушиха ул."Шейново" до СУ "Иван Вазов" На вниманието на ДАИ Бургас! Копърки и нелегални бусове дебнат за туристи в Слънчев бряг Ужас! Мъртви плъхове изплуваха в морето край Морската гара в Бургас (СНИМКИ 18+)
Вижте какво Ви очаква днес - здраве, работа, учение, пари, любовwww.karm-krag.com
Дневен хороскоп за 19.08.2017на Светлана Тилкова - Алена
Овен Телец Близнаци Рак Лъв Дева
Преценявайте добре новите си делови запознанства, за да си спестите проблемите. Работата ви спори, ако не се разсейвате със странични занимания. Не се доверявайте на непознати хора, които може да ви навредят. Замислено начинание ви вълнува, но не сте в състояние да се справите сами. Още от сутринта се заемете с досадната, но важна задача да въведете ред в документацията си. Подгответе се за деловите си задължения и евентуалните внезапни проверки от ръководството. Ако имате свой бизнес, не е изключено да ви посетят данъчни инспектори. На работното място сте разсеяни и заплашени от грешки и пропуски. Вашата интуицията и умението ви да научавате тайните на хората ще ви бъдат от полза. На работното място създайте хармонични отношения с колегите си. Те са от значение за вашите бъдещи успехи. Стабилизирайте постигнатото и не влагайте емоция в думите си. Не се изкушавайте да започнете нови задачи, които не сте обмислили, за да не се провалите заради вашата прибързаност. Днес е във ваша полза да овладеете емоцията и да бъдете постоянни. Не предизвиквайте разправии в семейството, последвани от взаимни обвинения. Не започвайте нови занимания. Завършете задачите си, за да получите мечтаните похвали. Избягвайте деловите запознанства. Предпазвайте се от импулсивни решения да помогнете с пари на някого, за да избегнете финансови проблеми. Овладейте вашата чувствителност и стабилността на работното място ще ви донесе успехи. Възможно е да привлечете негативно настроени хора, които ви вредят с песимизма си. Ако премълчавате и уважавате чуждото мнение, ще избегнете проблемите. Покажете, че сте готови да продължите по-нататък и да  доведете докрай започнатите служебни задачи и големи проекти. Наблегнете на социалните си контакти, но внимавайте със запознанствата и не се доверявайте на непознати хора, само защото сте решили да блеснете със знанията си. По-добре най-напред ги опознайте. Доверете се на интуицията си. Наясно сте със своята сила и съзнавате, че замислените начинания изискват от вас саможертва и умение да рискувате в рамките на разумното. Време е да си отговорете на въпроса дали причината за непрекъснатите проблеми с околните не се крие във вас. Не подхождайте емоционално към ставащото на вашето работно място. Ако не успеете да поставите чувствата си под контрол ще съсипете деня си. Справяте се отлично със служебните си задачи, но сте склонни да избухнете и да развалите отношенията с колегите си без причина. Обхванати сте от странно нетърпение и нежелание да изчакате до вечерта с разговорите у дома за изясняване на отношенията. Наложете си спокойствие. Справяте се добре със задачите си.  Не се разсейвайте с мисли за личните проблеми, които можете да разрешите в края на деня. Не проваляйте добрите възможности за изява и не пропускайте да дадете най-доброто от себе си. Денят не е добър за здравето ви заради бликащата емоция, която ви тласка към депресивни състояния. Като добавим и емоциите от предишния ден ставате неуправляеми. Конфликтите са много. Добре е да премълчавате. Обмислете новите си идеи и се отдайте на творчество. Начинанията отложете за друг ден, въпреки намерението да ги стартирате. Служебните си задачи ще завършите в срок. Въпреки умората от предишния ден сте във форма и ще работите с удоволствие. Напрежението няма да е малко, но ще сте удовлетворени от постигнатото. Бъдете сдържани и предвидливи. Очаква ви финансов успех. Избягвайте доверяване на непознати хора. Посещение от чужбина ще ви изненада приятно. Хората, с които се срещате са интелигентни. Поднасят ви интригуваща информация и нови знания.  Не проявявайте доверчивост към ваш колега, който държи на присъства, откажете му, за да си спестите поредните разочарования, особено ако още не сте се отърсили от предишните. Трудности и неприятности, които сте предизвикали сами са причина емоцията ви отново да победи разума и да се превърне в нападателно поведение и агресия. Постарайте се думите и постъпките ви да не изпреварват мисълта. На работното място ви липсва желание за активна работа, но сте длъжни да докажете, че сте перфектни, въпреки трудностите.
Везни Скорпион Стрелец Козирог Водолей Риби
Автори Флагмани
Маркетинг Екип