Спомени от соца: С кораб по канала Пловдив – Бургас, историята на един неосъществен проект


Спомени от соца: С кораб по канала Пловдив – Бургас, историята на един неосъществен проект
От изхода на Пловдивското пристанище – до моста при входа в Бургаския залив каналът е дълъг 300 километра
04 Февруари 2017, Събота

Социалистическа България планира да прокопае канала Бургас – Чирпан – Пловдив и така да свърже Черно море с Марица



При цялата си днешна бедност нашата земя е пълна със зарити съкровища. Но не от антични или прабългарски времена, а от продължилата само девет петилетки епоха на планова икономика. Голяма част от външния дълг – тази, която не беше открадната или изядена – беше погребана в мегаломански проекти, чиито руини и днес стърчат тук-там из родината, съобщава socbg.com.

София щеше да стане пристанище на река Искър чрез плавателен канал от Панчарево до Павлово. Хиляди работници копаеха, чакаха с часове автобуси и имитираха ентусиазъм. Каналът край София беше изкопан, но след това се разбра, че за него няма вода. Безсмисленият ров беше изоставен по ирония на съдбата точно тогава, когато се започна строежът на „Кремиковци“. Друг мегаломански проект, за който сме ви разказали е плавателният канал Варна – Русе, който за зло или добро остава само на хартия.

Но най-перфидният замисъл на режима беше да издърпаме килимчето изпод съседна Турция, членка на вражеския военен блок НАТО. От времето на Петър Велики проливите към Средиземно море – Босфорът и Дарданелите, са били цел на руската имперска политика, която Сталин превърна в съветска. Социалистическа България щеше да реши проблема, като прокопае канала Бургас – Чирпан – Пловдив и така да свърже Черно море с Марица

През 1972 година се планираше по този канал да минават 150 хиляди тона товари. А после, разбира се, презокеанските кораби щяха да предпочетат този по-кратък път от Одеса до Солун през Карнобат и Истанбул щеше да остане на сухо. Това, разбира се, бяха комични планове, но никой не смееше да го изрече на глас.

В следващите редове ви представяме един репортаж, за това как би изглеждал този плавателелен канал през 1970 г., ако се беше изградил дотогава.


Синият тролейбус лети плавно и без шум по асфалтирания крайбрежен булевард. Отдясно красиви, жилищни блокове са потънали в зеленина, а отляво лъщи като сребърно огледало широко разлялото се езеро. По него браздят спортни глисери, лекокрили яхти, разперили платна като пеперуди, и гребни лодки с подранили спортисти. На укрепения и богато залесен насрещен бряг се издигат дворците, на международния мострен панаир. По средата на езерото е „Острова“ —любимо място за отдих на пловдивчани. Вляво са пристанищните постройки и складове. Високо над покривите им като човки на гигантски птици се спускат и отново се вдигат стрелите на кейовите електрически кранове, които товарят и разтоварват кораби и шлепове.

Тролейбусът спира пред кокетна пристанищни сграда. Минаваме през украсената с табла и картини, от наши известни художници чакалня и излизаме на кея… Ето и самото пристанище с кейовите стени, складовете, съоръженията. Басейнът му има водна площ, широка около 200 метра — и най-големият кораб може свободно и безопасно да маневрира. (При завъртването си един кораб прави кръг с диаметър три пъти по-голям от дължината му.)

Два маяка ограждат входа на пристанището. Зад тях се простира езерото, което стига до бреговете на изложбения град.

Белият като лебед пътнически кораб „Тракия“, с който ще пътуваме по канала до Бургас, ни чака. В осем часа, след последния сигнал на сирената, въжетата ое отвързват от кея. На командния мостик се чуват отсечените заповеди на капитана. Телеграфът звъни и предава нарежданията до машинното отделение. Тялото на кораба затреперва. Винтът хвърля високо няколко водоскока и започва да плете сребърен път по тихата водна повърхност. Завързаните до кея рибарски и спортни лодки танцуват под тласъците на образуваните от минаването на кораба вълни. Нашето пътуване по канала започна! Прекосяваме езерото, в което е се е разляла Марица от преграждането й с бента, и навлизаме в самия канал. Той се губи и блести в далечината като стоманена, лента. А от двете му страни като безмълвни стражи издигат чела стройни тополи.

***

Напоително-плавателният канал е построен, за да служи главно като основен резервоар за набиране, пренасяне и разпределяне на идващите от Родопите, Рила и Стара планина води, които се използуват за напояване на Тракийската равнина от Пловдив до Бургас. Размерите му дават възможност по него да плават кораби със среден тонаж. С построяване на някои допълнителни съоръжения и необходимия брой шлюзове – той е превърнат в плавателен. От изхода на Пловдивското пристанище – до моста при входа в Бургаския залив каналът е дълъг 300 километра. Средната широчина на водата е 30 метра при най-малка дълбочина 3 метра. Размерите и формата на коритото са определени така, че по него могат да пътуват кораби с максимални размери: дължина — 60 метра, ширина — 6.50 метра и газене (потъване)’ — 2 метра. Когато един кораб се двйжи по тесен канал, съпротивлението на водата е много по-голямо, отколкото в езеро или море. За да бъде това съпротивление в границите на допустимото, напречното сечение на потопената част на кораба трябва да се отнася към напречното сечение на водата в канала от 1:5 до 1:6. Колкото е по- голяма скоростта, толкова по-голяма вълна се надига след кораба и залива и руши бреговете. За всеки канал в зависимост от корабите, които плават по него, се определя една „критична скорост“, която те не трябва да надвишават. В нашия канал тази критична скорост е 9 километра в час.

По дължината си каналът се състои от прави и криви участъци. Кривите части представляват дъги с радиуси 6 пъти по-големи от дължината на плаващите по него кораби. Така корабите спокойно и безопасно завиват.

Коритото на канала следва една хоризонтални линия. Той не може да има плавни завои и същевременно да бъде навсякъде еднакво вкопан в земята. Коритото му на места е вкопано от 10 до 30 метра, а другаде то минава върху изкуствено създаден насип. Над дълбоките и тесни долове, както и над железопътните линии и шосета коритото минава по „мост-канали“. Един „мост-канал“ представлява обикновен стоманен или бетонен мост, който вместо перила има стени. Другаде пък каналът се провира в къс тунел под някоя река или път. А на едно място, за да избегне голям завой, водата и корабите минават през тунел, дълъг 6 километра.

Каналът се врязва през различни видове почви, някои от които задържат водата, а други я пропускат повече или по-малко. За да се намалят огромните загуби на вода, участъците, където коритото е вкопано в пясък, чакъл или напукани скали, са уплътнени, като дъното е постлано с трамбована глина, дебела средно 80 сантиметра. За да не се размива и поврежда тази глина от движението на корабите, върху нея е насипана защитна покривка от чакъл, пясък и пръст, дебела метър. В скалистите места, които са силно напукани, стените на канала са облицовани с бетон.

Въпреки всички тези мерки за една година се загубва вследствие поливане, изпарение и пропуски при различните съоръжения към 200 милиона кубически метра вода!

Малките поройни дерета (няколкостотин на брой) са прекарани или под канала с „дюкери“, или над него с улеи. Дюкерът представлява една го¬ляма крива тръба, по която водата на рекичката слиза, от едната страна, минава под дъното и излиза от другата страна на канала.

Но ние казахме, че като тръгваме от Пловдив, ще пристигнем в Бургас. И всеки правилно ще си зададе въпроса, дали този канал не представлява една бързотечна река, чиито води трябва да слязат със 160 метра на 300 километра път, тъй като Пловдив е на височина 160 метра над морското равнище, а каналът завършва при морето. Каналът не е никаква течаща река, а се състои от няколко хоризонтални части, свързани помежду си със стъпала — „шлюзове“. За да напоява колкото е възможно повече площ, каналът е прокаран на границата между полите на планината и равнината. От Пловдив до километър 45 той върви хоризонтално и на височина 157 метра над морското равнище. След това посредством два шлюза и една помпена станция нивото му се повдига на 200 метра над морското равнище и така продължава с хоризонтално дъно 100 километра, до пресичането на река Тунджа. Оттам вече започва слизането. При тази пресечка реката е преградена с един бент, за да се образува езеро с постоянно ниво, по-ниско с два метра от горния канал. Оттук нататък, на едно протежение още 100 километра, нивото на водата остава 198 метра над морето до влизането в голямото Поляновградско езеро, където с шлюз се слиза на 180 метра. С друг шлюз се излиза от езерото и след 30 километра, при язовира „Българево“, започват няколко групи шлюзове, с които се слиза от 170 метра до морското равнище в Бургаското езеро.

По нашия канал има всичко 24 шлюза, които дават 43 метра качване откъм страната на Пловдив и 200 метра слизане от страната на Бургас.

Водата в канала въпреки хоризонталното дъно не е в покой. През зимата тя тече към Поляновградското езеро, където се складира. През лятото се връща обратно на запад, за да напоява плодородните полета на Тракия.


Надлъжен и напречен разрез на канала

Мнозина задаваха години наред въпроса: „Откъде ще се вземе водата?“ Вие вече сигурно се питате откъде идват десетките кубически метра вода в секундата, които текат по канала и се разливат по жадните за влага полета? — Те идват от Баташкия водносилов път, от язовирите на Топол¬ница. Стряма, Тунджа и други укротени и регулирани реки слизащи от Средна гора и Стара планина.

За нуждите на напояването по южния бряг на канала, на подходящи места, има изградени саваци, през които става пускането на вода в напоителните канали. От своя страна тези канали се разклоняват на все по-малки и по-малки канал чета и вади, докато водата достигне до корените на растенията.
Бреговете на канала извън населените места са богато озеленени и засадени с декоративни и плодни дървета. По единия бряг върви широко асфалтирано шосе, по другия — по-тесен — служебен път за нуждите на поддържането на канала.

По протежението на канала има три големи, модерно обзаведени пристанища — Пловдив, Стара Загора и Сливен, и 50 средни и малки — за обслужване на селата, през и покрай които минава самият канал.

За построяването на напоително-плавателния канал са извършени 40 милиона кубически метра изкопи и са излети 500 хиляди куб. метра бетон.

***

Нашият параход „Тракия“ продължава да се носи плавно между двата зелени бряга, като завива ту вляво, ту вдясно. Зад кърмата вълните образуват разперено ветрило, чиито краища се бият в укрепените с каменна облицовка брегове. Задминаваме влекач с четири шлепа, натоварени с цимент от Димитровград за Бургас. Каква икономия се постига с този воден път, личи от факта, че четирите шлепа с товар 2,000 тона се влачат от малък влекач с 200 конски сили!

В салона става вече горещо. Всички излизат на палубата, където под прохладната сянка на разпънатото платно са наредени лежащите столове. Лекият ветрец, образуван от движението на кораба, гали лицата и създава прохлада. Всеки от пътниците търси удобно място, за да се разположи и да се наслаждава на красивите гледки, които една след друга се сменят пред погледа. С нас пътуват към 300 души пътници.
Спираме за няколко минути на пристанището до село Скутаре. На кея има голямо оживление. Товарят се два шлепа. Много хора чакат редовния пътнически кораб от Стара Загора, който ще ги откара в Пловдив. След 10 минути престой корабът отново се отделя от кея и завйва на североизток … Пристанище Трилистник също е изпълнено с чакащи пътници. Току-що е пристигнал пътническият кораб „Септември“, поддържащ редовен рейс Стара Загора—Пловдив и обратно. По палубата му цари веселие. Младежи и девойки танцуват под звуците на радиоуредбата.

Престоят тук е още по-кратък, защото нашият кораб е „експрес“, който се спира само на големите пристанища, а спирането му на тези две малки пристанища е по изключение.

С голям завой каналът се насочва на изток и постепенно започва да потъва в земята. Бреговете стават все по-високи и достигат до 10 метра. Като че се движим по улица, оградена с непрекъснати високи здания. На предени израства някакъв чудноват бетонен мост, под който минава каналът. Това е улеят на река Стряма. Тук се кръстосват реката и каналът. Каналът минава под реката, а нейните води са събрани и текат по този мост. След минаването под улея бреговете отново започват да се снижават, докато полето пак изплува пред погледа ни.

Не спираме в пристанищата на селата Манолско Конаре, Шишманци, Опълченец и Оризово. Само когато се изравнява с тях, корабът намалява хода на машината, за да не се повредят лодките и корабите, вързани на кейовете, от движението на вълните. Отляво хълмовете започват да се възвишават и сливат с полите на Средна гора. „Тракия“ намалява скоростта си и внимателно плава по мост-канала на река Омуровска. След няколко минути пред нас се изправят стените и вратите на първия шлюз.

С приближаването ни 15 метра високата врата бавно се вдига нагоре като завеса на театър и открива входа на първия двоен шлюз. Тук разликата между горния и долен канал е 43 метра и се преодолява чрез два двойни шлюза. Първият повдига корабите на 22 метра, а вторият — на 21 метра. Между двата шлюза има канал от три километра за разминаване на корабите.

Внимателно и с умение капитанът вкарва кораба между високите стени на първия басейн. Задната врата се затваря. Около кораба започват да се образуват кръгове от навлизащата през долните канали вода. Стените започват бавно да слизат във водата. Това ни изглежда така, защото с пълненето на басейна корабът се вдига нагоре. След 15 минути водата в двата басейна се изравнява, 1 вратата между тях се отваря и ние преминаваме във втория. А след още 15 минути влизаме в междинния канал. Ние сме се покачили на 22 метра! След пропътуване на този канал, по който срещаме няколко кораби и шлепове, чакащи ред за слизането към Пловдив, влизаме във втория двоен шлюз. Тук се повтаря същото действие и корабът ни се качва с още 21 метра. Тези шлюзове са изградени от бетон, а вратите им — от стомана и тежат всяка по 60,000 килограма! Отварянето и затварянето на вратите, пълненето и изпразването на басейните и свързаните с тези действия сигнали и заповеди се извършват от едно централно място.

Ние сме вече в главния канал, на височина 200 метра над морското равнище. Тук в широко изкуствено езеро пристигат водите от Баташкия водносилов път, от язовирите на Тополница, от Стряма и други укротени реки. Те се движат по напоителния канал през Пазарджишкото поле и се вливат в това езеро, откъдето каналът продължава като напоително-плавателен.

Часът е 16. Продължаваме пътуването.

Околността тук е но-красива и разнообразна. Нашият кораб се носи между лозя с натежали гроздове и грижливо подредени овощни градини. Надясно, в низината, се вият и блестят на слънцето релсите на железопътната линия София —Пловдив — Бургас, а вляво става все по- стръмно и по-стръмно… Спираме за 5 минути на Чирпанското пристанище и пак гледката започва да се мени непрекъснато. Завой вляво, и пред нас се изправят величествено две вертикални стени, между които се провира каналът. Това е големият просен при Чирпан. Тук каналът е трябвало да мине през хълма, който се спуска срещу града. Най-голямата височина на просичането е 30 метра, при дължина 2 километра.
След няколко часа пътуване в хълмистата местност при село Ездач навлизаме в Старозагорското поле…

Един час след като сме задминали село Християново, вляво пред нас се изправя красивата бяла постройка на ВЕЦ „Стара Загора“.


Камерите и шлюзовете на мегапроекта

Водите, които движат мощните турбини на тази водно-електрическгг централа, идват чак от язовир „Георги Димитров“. Покорни на човешката воля, те лъкатушат по изкуствените канали, провират се през тунелите, докато най-после стремглаво летят по стоманените тръби към Старозагорското поле. След като предадат своята енергия на турбините, усмирени и тихи, навлизат в напоително-плавателния канал.

Стара Загора има две пристанища. Едното е товарно и се намира в западните покрайнини на града, а другото е пътническо и е в центъра, до главния площад.

„Тракия“ застава на пътническия кей. Оживлението покрай канала и по залетия в светлина площад е голямо. Никой не би познал задушния прашен град Стара Загора от преди десет го-дини! Какви невероятни промени донесе този канал за градовете и селата, през които минава, може да разбере само очевидецът.

Точно в 22 часа, сред възгласите и маханията на изпращачите, корабът ни се отделя от кея и пътуването продължава…

Лятната нощ е вече настъпила. За безопасното водене на кораба всички светлини отвън са затъмнени. На командния мостик също е пълна тъмнина, само прожекторът размахва сноп от светлина и постоянно удря с него ту единия, ту другия бряг… Къщите остават зад нас. Минаваме мост-канала над река Бедечка и пак навлизаме в Старозагорското поле. Окъпани в електрическа светлина, се редят по бреговете голе­ми и малки села. Всяко от тях си има пристанище. За всяко селище кана­лът е път за съобщение, извор на благодатна влага за полета, място за игра и спортуване на младежите. Ре­дят се: Зора, Хрущене… Корген… Попово.

Часът е 5. На изток руменее зора­та. Пред нас и вляво се издигат стръмните склонове на Средна гора. Каналът като че ли потъва и изчез­ва в недрата на изпречилата се на пътя му височина.

Макар и да е още рано, всички са излезли на палубата. Предстои да се види нещо наистина интересно. Това е тунелът. Тук каналът пресича про­стрелия се на пътя му склон с ту­нел. Това обаче не е обикновен тунел, а тунел-гигант, през който минават параходи!

Този корабоплавателен тунел, най- скъпото и най-трудно за изпълнение съоръжение от целия канал, е дъ­лъг 6 километра, широк 12 метра и висок 10 метра. От двете страни, към стените на тунела, над водната повърхнина по цялата му дължина има построени площадки, широки по 1.50 метра. По тях се движат хората, занимаващи се с поддържането на тунела. Тези площадки същевременно и направляват корабите по средата на водата, като не им позволяват да се удрят в стените. Отгоре на тунелния свод е прокаран релсов път, по който се движат специални електролокомотивчета.

Тъй като в тунела напречното се­чение на водата се стеснява почти на­половина, то течението значително се увеличава. При такива условия никой кораб не би могъл да се движи и управлява със собствената си машина. Затова корабите се прекарват през тунела, като се теглят от едно локо­мотивче, а по-големите — от две. Преминаването трае средно 1 час. Всеки кораб се провежда отделно, като при това се изисква особено вни­мание. Ако потъне някой плавателен съд вътре в тунела, ще прекъсне ця­лото движение, а изваждането му ще бъде много трудно.

Ето и нашият кораб „Тракия“ е за­станал пред входа. Въжетата от локомотивчетата се подават и закрепват здраво за носа и кърмата. Сигналите показват, че пътят през тунела е сво­боден. Няколко минути минават и не­босводът с угасващите звезди се за­меня с бетоновите стени на тунелната облицовка. От двете ни страни бле­стят и се отразяват във водата като безкрайни златни нишки електриче­ските лампи. Водата клокочи и се бие в стените, измествана и тикана на­пред от тялото на кораба. Всеки шум, всеки удар и звук отеква многократно в звучно ехо… Страх и възторг се смесват при мисълта, че плаваме под земята с кораб. Също като в романи­те на Жул Верн!

Току-що изгрялото слънце блясва в очите ни при излизането на другия край. Недалеч зад завоя се синеят во­дите на някакво езеро. Локомотивчетата пускат кораба ни на свобода. Ка­питанът ги поздравява с три къси из­свирвания на сирената и дава пълен ход на машината… Зад нас остава да се чернее отворената уста на тунела.

Половин час път, след което през един малък шлюз корабът слиза с два метра и плава на воля в широкото езеро, образувано от преграждането на река Тунджа. Предназначението на това езеро е да създаде възможност за кръстосването на канала и реката на едно ниво. Тук е 150-тият киломе­тър. Средата на канала Пловдив— Бургас!

Каналът завива на изток покрай полите на Стара планина. Корабът минава, без да спира, като намалява само хода на машината покрай при­станищата на селата Гаврилово, Чинтулово и Речица. След един голям завой вляво пред нас израства в ця­лата си красота индустриалният град Сливен. И неговото пристанище е го­лямо и обзаведено както Пловдив­ското.

След половин час престой нашият кораб е отново на път. Звънецът звъ­ни за обед. След вкусния обед от ри­ба, наловена в канала, всички почи­ваме.

17 часа. Пак сме на палубата. Ще влизаме в „Поляновградското море“!… Вдига се пред носа на кораба стома­нената завеса на долния басейн и след няколко минути ние се носим по набраздената от вълните шир на „мо­рето“. Корабът се люшка от игриви­те вълни, които, гонени от силния се­вероизточен вятър, плющят по левия борт и заливат предната палуба. Ня­кои от спътниците ни плащат данък на Нептун. Хвана ги морската бо­лест.

При големи бури вълните достигат значителни размери, опасни за мал­ките кораби.

Това „море“, едно от най-големите изкуствени езера в Европа, обхващащо към 200,000 хектара площ, се об­разува след преграждането на корито­то на Азмака. Така се получи най-ев­тиният и най-голям наш извор. „По­ляновградското море“ служи като аку­мулатор. През зимата и пролетта в него се събират излишните води от Рила, Родопите и Стара планина, които текат по плавателния канал на изток. През лятото и есента тези съ­брани води се връщат обратно, пак по същия канал и по други канали, оти­ващи на югозапад, юг и изток, за да напояват полетата между Сливен и Бургас, където сушата най-често вър­лува. Понякога част от тях отиват до­ри до Старозагорското поле.

След един час пътуване корабът влиза в тихото пристанище на Поляновград. То е истинско морско при­станище с вълнолом. Пътническият кей се намира срещу широката, бога­то осветена алея, водеща към центъ­ра на града. Източно от пътническия кей се намира рибарският басейн. Трябва да се знае, че едно от богат­ствата на „Поляновградското море“ това е риболовът, за използуването на който е създаден специален риболо­вен флот от няколко десетки моторни и платноходни кораби.

Пак сме на шът…. С настъпване на нощта наближаваме другия бряг на „морето“. Два маяка —червен и зелен — показват входа за басейна пред шлюзовете. С два шлюза влизаме в канала за Айтос—Бургас.

От „Поляновградското море“ до Ваякьойското езеро при Бургас раз­ликата във (височините от 180 метра се преодолява посредством 17 шлю­за, групирани по два и по три заед­но. Между всяка група има по ня­колко километра канал, който служи както за разминаване на корабите, та­ка и за резервоар за пълнене на по-долните шлюзове. Излишната вода се пуска по отделни канали и докато слезе в езерото, движи няколко мощ­ни електростанции.

Цялата нощ нашият кораб се дви­жи от шлюз в шлюз, за да слезе 180-те метра. На много места тряб­ва да се чака минаването на движе­щите се към Пловдив кораби и шле­пове. Зората ни посреща с лъха на прохладния морски вятър. Корабът спокойно се носи вече по тихите во­ди на Ваякьойското езеро,. Вляво и напред пушат комините на заводите, а по-нататък стърчат мачтите на го­лемите морски кораби.

Наближаваме моста, свързващ гра­да Бургас с предградието Кумлука. Движението от двете му страни спи­ра. Единият край започва да се пов­дига нагоре и след минута-две це­лият мост застава сякаш мирно, ка­то ни дава път към морето. Корабът навлиза в тесния проход. Отляво се издига високият 30 метра скелет на моста, а отдясно, зад бариерата, при­ветливо ни махат бургаските граж­дани

Подвижният мост се спуска бавно зад кърмата на „Тракия“, отново на мястото си.

Ние пристигнахме в Черно море!

Из „Наука и техника за младежта“, 1956 г.

В категории: Ретро Флагман


6
Коментара по темата

Добавете коментар

Вашето име:
Моля, въведете Вашето име
Коментар:
Моля, въведете Вашият коментар
Защитен код:
Моля, въведете защитния код
 
6.
Напрет
04.02.2017 13:28:06
4
2
Некакви празни мисли на едни празни хора а реолюцията им беше напред напред кръъгом и пак напреед
5.
Амон-Ра
04.02.2017 12:02:14
10
3
При 8 млн. роби тогава, защо да не мислят за грандиозни проекти. Те, комунистите нали имаха една максима "Човекът е по-силен от природата". Това означава, че ако се наложи ще накарат водата да тече нагоре .
4.
Винетка
04.02.2017 10:38:36
15
5
Те не можеха да осигурят дамски превръзки и тоал. хартия камо ли нещо такова.Ако бяхме Дубай ,нямаше да има горива по бензиностанциите.И пясъка в пустинята щеше да е дефицитен.ВИЖТЕ ВЕНЕЦУЕЛА...
3.
Имали са "топки" тогава!
04.02.2017 10:24:34
10
11
Имало е идеи,проекти,мислели са за страната!
Ако бяхме Дубай, сега щяхме да честваме 60-години от построяването на ГЕНИАЛНОТО за България съоръжение!
2.
Emo
04.02.2017 10:09:40
12
3
Добре щеше да се осъществи този проект, но мечтите са безплатни!
1.
545
04.02.2017 09:05:55
17
9
Три пъти фалираха България.Глупостта им бе безкрайна.Лъжите също.Тодор Живков сам каза:социализма е недоносче...


Новините
Вашият сигнал до ФЛАГМАН
Животът
Политика
Крими
Темида
Бизнес
Разследване
Просвета
Здраве
Лична драма
Лайфстайл
Астро
Пътна обстановка
Ретро Флагман
Спорт
Пътна обстановка
След алармата на Флагман.бг! Виваком се извини на бургазлията Тодор Нейчев за капана с договорите, обеща да му върне парите
След алармата на Флагман.бг! Виваком се извини на бургазлията Тодор Нейчев за капана с договорите, обеща да му върне парите Тодор изпада в трудна ситуация, защото не може да се откаже от „Виваком”, тъй като има опасения, че след като се усетят, че са го загубили като клиент могат да пуснат договорите в действие

Всичко в категорията
На вниманието на ГДБОП! Родна красавица се радикализира, зове за смърт на всички българи Възрастна бургазлийка е в неизвестност! Виждали ли сте я? Сигнал до Флагман.бг! Вижте на какво изглежда градинката до Хепи в ж.к."Лазур" Внимание, шофьори! Отворена шахта в Слънчев бряг създава предпоставка за катастрофи (СНИМКИ) Станка Полицайката пак вмириса баровското село Маринка, превърна къщата си в сметище (СНИМКИ) Загадка на деня: Това Бургас ли е или село в северозападна България? (СНИМКИ) „Възмутен татко” в сигнал до Флагман.бг: Два часа обикалям във „Възраждане”, няма къде да паркирам Войната за паркоместа в ж.к."Славейков" загрубя, в блок 37-и скочиха на съсед Гневен бургазлия! Полицаи запушиха ул."Шейново" до СУ "Иван Вазов" На вниманието на ДАИ Бургас! Копърки и нелегални бусове дебнат за туристи в Слънчев бряг Ужас! Мъртви плъхове изплуваха в морето край Морската гара в Бургас (СНИМКИ 18+)
Джакузи засмука дете в луксозен комплекс, момченцето е в болница! (СНИМКА 18+)
Джакузи засмука дете в луксозен комплекс, момченцето е в болница! (СНИМКА 18+) Когато успява да измъкне детето си, майката видяла, че върху една от помпите няма решетка


Всичко в категорията
Волен Сидеров се жени за Деница Гаджева днес, вижте първите гости на сватбата им
Волен Сидеров се жени за Деница Гаджева днес, вижте първите гости на сватбата им Влюбената двойка ще изрекат след минути заветното "Да" пред Бога и очите на сина им - малкия Волен

Всичко в категорията
Преди референдума! Испания поставя цялата полиция на Каталуния под контрола на Мадрид Президентът поиска създаването на регистър на българите в чужбина Ето защо ГЕРБ ще печели безкрай, а НФСБ и такива като нея - никога Бургазлията Живко Табаков е номиниран за председател на „Движение България на гражданите“ Радев към нашенци в Ню Йорк: България ще е успяла, когато кажете на вашите деца да се върнат Депутатът от БСП Николай Тишев с приемна за граждани в Бургас Здравният зам.-министър: Не училището и заведенията, родителите са виновни за пушенето на наргиле! Тереза Мей с извънредна новина за Брекзит от Флоренция! От последните минути! Съдът освободи 6 от задържаните официални лица в Каталуния Става страшно! Тръмп към Ким Чен Ун: Явно обичаш хората ти да бъдат убивани! Чакат те невиждани изпитания! Бургаският депутат Димитър Бойчев: Китай е добър пример за внедряване на съвременните технологии
Общински съветници се скараха заради наркоплантация
Общински съветници се скараха заради наркоплантация Заради нивата от 7 дка са разпитвани представители на три политически сили


Всичко в категорията
Ад на пътя! Бус се преобърна край морето, 8 пътници са в болница (СНИМКА) Ще ви побият тръпки! Ето кои са най-богатите наркобарони в историята БГкамион с мигранти е спипан на турско-гръцката граница Първи подробности за бруталното убийство край Пловдив - застреляният в главата син бил... Брутално убийство! Бивш вонен застреля сина си в сърцето и главата Нов ужас в Лондон! Банда пръска с киселина минувачи пред търговски център, има ранени (ВИДЕО) Жестоко убийство! Манекенката Яна бе открита мъртва до бебето си Стрелба заради сина на убития преди 14 години кримигерой Гипса Шок! Як дървар изнасилвал с часове лекарка, оказала му спешна помощ (СНИМКИ) Ужасяващо! Майка закла двете си деца и каза: Черната сянка ми каза, че в тях се е вселил дявола и трябва да ги убия Бабата на Гринго ексклузивно пред Флагман.бг: 10 униформени нахлуха в дома ми, арестуваха и Софи Маринова
Ще оставят ли зад решетките циганина, пребил учител в Садово Арестуван след спецакция оборотен дилър от Бургас отърва затвора, вижте защо Кръвожадните Диана и Станислав остават зад решетките, продължава издирването на съучастника им в отвличането и гаврите с бургазлия Циганинът Атанас поиска свобода с абсурден мотив - имал много деца, прокурор го попиля, а съдът го остави зад решетките (ВИДЕО) Първо във Флагман.бг! Сблъсък на две дами за Окръжната прокуратура в Бургас Само във Флагман.бг! Росица Темелкова поема Окръжния съд в Бургас Протакат делото за мелето заради рокерите на Путин, биячите могат да отнесат сериозни присъди Наркотрафикант влиза за дълго в затвора, опита да прекара 3 кг дрога през България Какво стана, нали БСП щеше да се променя? ВСС пенсионира бургаския съдия Георги Кошничаров Пребилият възрастна жена на спирка Живко се оказа вменяем, нападението било напълно съзнателно
Родни богаташи: Месарски и зърнени босове търсят и купуват имоти за над 1 милион евро в топ центъра
Родни богаташи: Месарски и зърнени босове търсят и купуват имоти за над 1 милион евро в топ центъра Пазарът на луксозни имоти в България е изключително активен от началото на 2017 година


Всичко в категорията
Само във Флагман.бг! Страховит бос лъсна в схема на Цар Плъх за контрабанда в Бургаския затвор
Само във Флагман.бг! Страховит бос лъсна в схема на Цар Плъх за контрабанда в Бургаския затвор Надзирателят Валентин Велев получи сериозна присъда, тъй като опитал да вкара забранените вещи зад решетките


Всичко в категорията
Глад за учители в Айтоско: Кандидатите с отлични дипломи, но без елементарни познания Цял клас си смени училището заради учителка по математика Стряскащи факти за подмяната на нацията ни! Всеки четвърти първолак не знае български Бургас с три номинации в конкурса "Новатори в образованието" Министър Вълчев: Деца от малцинствата са като имигранти, не знаят български 10 % скок в приема тази година в Университет „Проф. д-р Асен Златаров” , новите специалности привличат все по-голям интерес Голямата дилема за Френската гимназия: Да запази ли 80-годишния бял камък на фасадата си? Дават стипендии за успех вече и в 8-и клас: 50 лева Разрешиха огромен проблем на бургаския ж.к.”Меден рудник”, новата забавачница поема 120 деца (ВИДЕО) Държавата върна 3000 деца в класните стаи (ВИДЕО) Песен на Азис в училище взриви обществеността, как се оправда директорът (ВИДЕО)
Топвирусолог разкри какви заболявания ще ни атакуват през есента
Топвирусолог разкри какви заболявания ще ни атакуват през есента Промяната на температурата води до промяна на поведението на хората и на инфекциите, каза проф. Тодор Кантарджиев


Всичко в категорията
Родителите изпадат в паника! Нов вирус, който удря в корема, тръшка децата, всяко второ стига до болница Дойде есента, идват и вирусите! Удря ни грипът "Мичиган"! Добрата новина! В УМБАЛ "Дева Мария" успешно оперираха Синдрома на Лешникотрошачката Ирина Репуц роди петото си дете в университетска болница „Дева Мария“ Вижте емоцията на най-достойната медицинска сестра в Бургас – носителката на приза „Света София” за 2017 година УМБАЛ Бургас поднови сертификата си за качество по системата ISO 9001:2008 Ленено щастие за косата или иначе казано как да спрем косопада сами В УМБАЛ Бургас преглеждат безплатно деца за гръбначни изкривявания и спортни травми Медицинска сестра с над 35-годишен стаж спечели наградата „Света София” (СНИМКИ) Д-р Светла Цолова: Яйцата с фипронил водят до нарушение в равновесието (ВИДЕО) Успешното лечение на исхемични мозъчни инсулти е революционното постижение в неврологията за последните години
Жестока трагедия! Майка остави бебето за малко, откри го мъртво в креватчето
Жестока трагедия! Майка остави бебето за малко, откри го мъртво в креватчето ​Предстоящата аутопсия ще покаже каква е причината за трагичната му смърт


Всичко в категорията
Музикалният свят загуби още една легенда (ВИДЕО) Бащата на 5-годишния Иван скочи срещу майката: Иска родителските права, тя биела периодично детето (СНИМКИ/ВИДЕО) Потресващ разказ на една майка: Бившият ми отвлече детето, редовно го бие и ме заплашва, помогнете! (ВИДЕО) Трагедията е пълна! Загиналият след силна възбуда от проститутка е известен бизнесмен, бусът му бил тъпкан с пачки! Ревнив полицай превърна живота на бившата си приятелка в истински ад! Красавицата търпя дълго, но накрая реши да му даде урок (СНИМКИ) Медицинска сестра живее след операция с пинсета в корема (ВИДЕО) Кошмарен инцидент в молa съсипа първия учебен ден на руса принцеса - детето се появи посинено пред приятелите си! (СНИМКИ) Изхвърлят на улицата измамена жена, осъдена за обида на кмет (ВИДЕО) Бедстващата Станка се нуждае от лечение, диабетът не позволява на раните й да зарастнат Семейство с две деца живее без ток в дом с падащ таван (ВИДЕО) Кървава трагедия! Известен български учен бе убит по нелеп начин
Сидеров и Гаджева пристигнаха на сватбата си в ретро автомобил (СНИМКИ)
Сидеров и Гаджева пристигнаха на сватбата си в ретро автомобил (СНИМКИ) Кумове на сватбата са бизнесменът Димитър Савов и съпругата му Дарина


Всичко в категорията
Астролог: Днес е празник и на секса, изпробвате нови сексуални техники!
Астролог: Днес е празник и на секса, изпробвате нови сексуални техники! Старайте да избягвате конфликтите, защото ако започнат сега, ще продължат през целия месец
Всичко в категорията
Депутат тръгна за сватбата на Волен Сидеров и катастрофира
Депутат тръгна за сватбата на Волен Сидеров и катастрофира По първоначална информация народният избраник няма вина за катастрофата

Всичко в категорията
Спомени от соца: Как изглеждаха ресторантите по времето на Тато
Спомени от соца: Как изглеждаха ресторантите по времето на Тато Цялата власт в заведението се държеше от сервитьора с папийонката, а той се държеше като началник с клиентите


Всичко в категорията
Дадоха властта в Нафтата на Коце Джамбазов - последният шанс за спасение
Дадоха властта в Нафтата на Коце Джамбазов - последният шанс за спасение Очаква се, заради предстоящото обединение, главният спонсор на „Локомотив“ - американската компания „Съдърланд“, да пренасочи средствата, които отделя за подпомагане на футбола, към „Нефтохимик“

Всичко в категорията
Часове преди мача на Стоичков: Пожар до стадион "Берое" Футболист прави секс с любимата на свой съотборник, докато той е в същото легло (СНИМКИ) Само във Флагман.бг! Най-добрият фитнес треньор в Бургас атакува „Мечката” и републиканското (СНИМКИ/ВИДЕО) Нафтата отпадна от Царско село за Купата Царството на Боби и този над него приключва! Любо и Наско искат трона в БФС! Димитър Бербатов се дипломира и каза: Един ден може да стана министър на спорта Холандец спечели шахматния турнир "Кесаровски-Станчев" в Слънчев бряг Кралят оцеля! Фил Хийт взе 7-ма титла и изравни рекорда на Арнолд Шварценегер Роналдо заведе половинката си на мач на "Спортинг" Лисабон (СНИМКА) Волейболните националки (до 23 години) ще играят на полуфиналите на Световното първенство Бургаски тим представя България на Евро-Африканското първенство по подводен риболов
http://www.AVTOCHASTIonline24.Bg
Общините
Бургас Бургас
Меден Рудник Меден Рудник
Айтос Айтос
Карнобат Карнобат
Несебър Несебър
Поморие Поморие
Созопол Созопол
Царево Царево
Приморско Приморско
Средец Средец
Малко Търново Малко Търново
Камено Камено
Сунгурларе Сунгурларе
Руен Руен
Средец
Сигнал до Флагман.БГ: Опасна шахта е на път да пропадне, вземете мерки преди да е станало късно! Край на полемиката как да наричаме Моста: Холандски туристически сайт го наименува „Mosta” "Звук и цвят" заляха "Магазия 1" на Морската гара в Бургас, 16 художници вдъхновиха ценителите на изкуството Ето ги учениците герои от Търговската гимназия, изгасили горяща кола (ВИДЕО) Бургазлията Живко Табаков е номиниран за председател на „Движение България на гражданите“ Вижте как Бургас отбеляза 109 години от Независимостта на България (СНИМКИ) Димитър Николов: Денят на Независимостта е повод да се гордеем, че сме наследници на достойни и смели българи Вижте как Бургас ще отбележи Денят на Независимостта Търсят още 2 млн. лв., за да върнат блясъка на най-стария бургаски храм Зам.-кметът на Бургас Чанка Коралска: Започваме сериозен ремонт на парк „Изгрев” Грозно! Силната буря потроши кола в центъра на Бургас, сеирджии се подиграват на собственика в мрежата (СНИМКИ)
Пожар бушува в ромската махала на бургаския жк. "Меден рудник" (СНИМКИ) Разрешиха огромен проблем на бургаския ж.к.”Меден рудник”, новата забавачница поема 120 деца (ВИДЕО) Откриват супермодерна детска градина в бургаския жк. "Меден рудник" (СНИМКИ) Бургаският жк „Меден рудник” празнува с фолклорна музика, детски игри и народни борби Защо кметът на Бургас Димитър Николов откри учебната година в СУ "Петко Росен" в жк. "Меден рудник" (СНИМКИ) 19-годишен задигна телефон от паркиран Сеат в жк „Меден рудник”, сгащиха го след 6 месеца "Булфарма” иска да купи Медицинския център в бургаския ж.к. „Меден рудник” от Общината Пожар изправи на крак огнеборците в ж.к."Меден рудник" Фейсбук изригна! Пазете децата си от този мъж в ж.к."Меден рудник", краде и заплашва Бургазлии пропищяха от цигански терор в жк "Меден рудник" (СНИМКИ) Паника в „Меден рудник”! Гражданска защита и полиция обсадиха блок, изкараха труп в чувал
Ето как Айтос се превърна във финансов отличник
Ето как Айтос се превърна във финансов отличник Общината няма задължения или просрочени дългове, градът и селата се обновяват със европейски средства, дотация от държавния бюджет, както и местни приходи


Всичко в категорията
Бабата на Гринго ексклузивно пред Флагман.бг: 10 униформени нахлуха в дома ми, арестуваха и Софи Маринова Само във Флагман.бг! Среднощен екшън в Айтос: Закопчаха гаджето на Софи Маринова - Гринго при зрелищна акция Съдът прати цинганката Албена, нападнала полицаи, под домашен арест. Тя проговори пред Флагман.бг (ВИДЕО) Циганинът Атанас поиска свобода с абсурден мотив - имал много деца, прокурор го попиля, а съдът го остави зад решетките (ВИДЕО) Първо във Флагман.БГ! Вижте двамата съпрузи, които млатиха с греда полицай в Айтос (СНИМКИ) Г-жа Генчева, ако сте българка и ви стиска, още не е късно да умиете лицето на айтоското обвинение! Жандармерия и полиция блокираха центъра на Айтос заради протеста в подкрепа на бития от цигани Илиян (СНИМКИ) Кметът на Айтос Васил Едрев: Няма да позволя създаване на етническо напрежение Протест и в Айтос – срещу роми, пребили бургазлия Прокуратурата в Айтос ни взе за глупаци! Накълцаният в с. Мъглен Илиян бил виновен, а озверелите му биячи - жертви! ОЗБГ на бунт пред Районната прокуратура в Айтос заради бития от свирепи цигани бургазлия
518 са безработните през август в Карнобат
518 са безработните през август в Карнобат Равнището на безработицата през този месец е 4,92 %
Всичко в категорията
Проф. Джон Адамс: Черно море е било суша преди ледниковия период (ВИДЕО)
Проф. Джон Адамс: Черно море е било суша преди ледниковия период (ВИДЕО) През последния ледников период преди около 20 000 години големи количества вода са били затворени във вид на лед, обясни д-р Калин Димитров от Созопол
Всичко в категорията
Протестиращите нудисти: Плаж „Делфин“ трябва да е с еко статут (ВИДЕО)
Протестиращите нудисти: Плаж „Делфин“ трябва да е с еко статут (ВИДЕО) Призоваха Ангелкова да посочи кой е дал ивица на концесия, а тя отговори, че служебното правителство е започнало процедурата
Всичко в категорията
Емблемата на БСП в Царево Петко Арнаудов напусна Общинския съвет Петър Кънев изскочи с нестандартни мотиви за ремонт на път в Странджа - Нанков излезе с „глобално решение” Бизнесменът Сава Чоролеев пуснал сигнала срещу къмпингуващите соросоиди на Корал, усъмнил се, че крадат ток Добрата новина! Правят технически проект за ремонт на пътя Бургас-Царево Парламентарен контрол: Депутат изреди куп беззакония в Ахтопол Обсъждат узаконяване и специално обособяване на нудистките плажове Живко Иванов ще покаже новите си платна в Историческия музей на Царево Гол пилон стърчи в Резово, България няма пари за знаме Няма такава държава! Не може да глобят втори път тъста на Йордан Цонев за паркинга в Силистар Екобомба! Незаконна тръба излива 70 л фекални води на секунда в морето край Ахтопол, Лапчев получи акт (допълнена) Ще има ли пречиствателни станции в Ахтопол и Синеморец
Европейския ден без загинали на пътя в Приморско (СНИМКИ)
Европейския ден без загинали на пътя в Приморско (СНИМКИ) Служителите на реда се включиха в инициативата, като проведоха беседи на тема пътна безопасност с децата от първи клас
Всичко в категорията
Извънредно! Огромен пожар бушува край с. Ясна поляна, кметът и доброволци гасят стихията (ОБНОВЕНА) Започна новата учебна година в oбщина Приморско Приморско приема най-голямото офроуд състезание на Балканите (СНИМКИ) Славей Киряков триумфира на кайт сърф състезанието в Приморско Добрата новина: Художници даряват картините си, за да се изгради параклис на „Св.Николай” в Приморско Завърши третото издание на "Приморска Перла`2017", над 800 участници бяха аплодирани Кайт сърф надпревара вдига адреналина край Приморско В Приморско скочиха на бизнесмена Стефан Генчев, високите децибели на дискотеката му подлудиха всички Секат вековни дървета в Китен заради нова улица? (ВИДЕО) Кметът Димитър Германов даде старт на ултра крос триатлона "Лъвско сърце" в Приморско (СНИМКИ) Приморско ще е домакин на уникално състезание – 140 км пробег, за да разбереш дали имаш „Лъвско сърце”
И Средец си има наклонена кула, но това не е атракция (СНИМКИ)
И Средец си има наклонена кула, но това не е атракция (СНИМКИ) Възложили сме услугата на фирма, имам уверението, че до края на октомври ще я изпълнят, каза кметът Иван Жабов

Всичко в категорията
Кметът на Средец Иван Жабов: Опитваме се да променим града, но е много трудно да наваксаш пропуснатите десетилетия (ВИДЕО) Георги Христов пя пред пълен площад за празника на Средец (ВИДЕО) Стягат пътищата в Средецко за зимата, търсят фирма по подръжката Средец спечели европроект за 1,5 млн. лева, кметът Жабов получи поздрав от премиера (снимки) Кметът на Средец: Източването на язовира в Момина църква е планирано, няма опасност от режим на водата Искат главата на шефа на „Деултум“, музеят работи на загуба Опасна болест унищожава горите в Странджа, единственото решение – масова сеч Средец посреща градския си празник с богата програма Що за племе сме? Вандали съсипаха всичко ново в Средец (СНИМКИ) Край на режима и калта от чешмите! Приключи първият етап от водния цикъл на Дебелт (СНИМКИ) Само във Флагман.бг! Синът на един от най-богатите българи ще търси злато в селото на Янка Рупкина
Добра новина: Стартира дългоочакван ремонт на път в Странджа
Добра новина: Стартира дългоочакван ремонт на път в Странджа Варненското дружество „Инфрастрой груп” е започнало реконструкцията на 1,3 км между Евренозово и Близнак
Всичко в категорията
Петър Кънев изскочи с нестандартни мотиви за ремонт на път в Странджа - Нанков излезе с „глобално решение” Малко Търново заделя над 101 хил. лв. за снегопочистването Депутатът Николай Тишев с приемна за граждани в Малко Търново На Кръстовден представят фотоизложбата "Хората на Странджа" в бургаския Исторически музей Кошмар на ГКПП „Малко Търново”: Десетки коли са блокирани в огромна тапа (СНИМКА) Петър Кънев: Кметът на Малко Търново пое ангажимент – стартира до дни ремонта на отсечката „Близнак - Звездец“ Инж. Петър Кънев посети странджанското село Близнак заради проблема с пътя до там Рускиня пострада при катастрофа на пътя Бургас - Малко Търново МВР успя да запълни едва 40% от щатовете за граждански „ловци на мигранти“ 35 хил. недекларирани лева задържаха на МП Малко Търново Хиляди родолюбци отдадоха чест на загиналите в Илинденско-Преображенското въстание (ВИДЕО)
Зам.-кметът на Камено: Това е датата, която ни направи нация! (СНИМКИ)
Зам.-кметът на Камено: Това е датата, която ни направи нация! (СНИМКИ) Учениците от СУ „Христо Ботев” изнесоха рецитал по повод 109 години от Независимостта на България
Всичко в категорията
EVN дърпа шалтера на Камено Няма и следа от крадците, задигнали 85 000 лева от касата на каменските земеделци Невероятна находка на Русокастро край Камено! Сравнима е с колекциите в Лувъра Блокираха пътя за село Винарско заради каменната кариера (ВИДЕО) Откриха уникална златна монета при разкопки в Русокастро - с Иисус Христос и Св.Богородица Югоизточният регион остана предпоследен в класация за най-оборотни фирми – след него е само Северозападът Биляна Йотовска се включи в кампанията за набиране на средства за лечението на малкия Боби Жителите на Винарско и Вратица излизат на протест срещу каменна кариера, кметът на Камено Жельо Вардунски ги подкрепя (ВИДЕО) Съдов хирург преглежда безплатно жителите на Камено Селата Константиново и Черни връх на сухо по жегите заради липса на вода Танцов ансамбъл „Здравец”-Камено с блестящо представяне на международен фолклорен фестивал
След 3 години в Central Park Burgas ще се живее и работи вдъхновено Интервю Всички интервюта Строителният предприемач Янко КЕСАРОВСКИ ексклузивно пред Флагман: След 3 години в Central Park Burgas ще се живее и работи вдъхновено
Това е комплекс от стратегическо значение - за международен бизнес, IT и аутсорсинг компании, които ще наложат нова корпоративна култура


Глас отвътре Всички Лъчезар ЛИСИЦОВ, Лъчезар ЛИСИЦОВ Кой и как ще разпредели 1,5 млн. лева към медиите за популяризиране на европредседателството? Важно е да има точни и прозрачни критерии, за да не се стимулират безпринципно приближените на властта Вашият сигнал до Флагман Всички сигнали След алармата на Флагман.бг! Виваком се извини на бургазлията Тодор Нейчев за капана с договорите, обеща да му върне парите На вниманието на ГДБОП! Родна красавица се радикализира, зове за смърт на всички българи Възрастна бургазлийка е в неизвестност! Виждали ли сте я? Сигнал до Флагман.бг! Вижте на какво изглежда градинката до Хепи в ж.к."Лазур" Внимание, шофьори! Отворена шахта в Слънчев бряг създава предпоставка за катастрофи (СНИМКИ)
Вижте какво Ви очаква днес - здраве, работа, учение, пари, любовwww.karm-krag.com
Дневен хороскоп за 24.09.2017на Светлана Тилкова - Алена
Овен Телец Близнаци Рак Лъв Дева
Ненужни детайли, водещи до недоразумения на работното място, могат да ви отклонят от най-важната ви задача, а това не е във ваша полза. Бъдете търпеливи. Ще чуете обещания, изпълнени с лъжи. За вас днес не е добре да започнете нови задачи. Не правете покупки и не се занимавайте с документи свързани с финансови операции. На работното място се справяте добре с рутинните си задължения. Очаквайте приходи с които ще сте спокойни за следващите седмици. Разногласия заради прекаленото ви настояване да говорите с вашите колеги са причината да сте без настроение сутринта. Желанието ви да разчиствате сметки с неприятели създава напрежение на работното ви място. Печелите неприязненото отношение на колегите си. Денят е неблагоприятен за търговците. Стига да поискате ще постигнете целите си, ако не се ядосате, че всичко се осъществява по-бавно от очакванията ви. Не избързвайте и не критикувайте. Изслушвайте съветите на вашите колеги. Очаква ви напрежение в личните отношения. Търсете правилните решения за проблемите на вашето работно място. Бавите настъпването на очакваните положителни промени, заради лошото си настроение. Следобед се успокойте и ще жънете успехи.  Притеснени сте и без желание за работа. Неуспехите си сте в състояние да предизвикате сами. Не взимайте важни решения по финансови въпроси. Денят е благоприятен да уговорите делова среща. Ще се справите с всички изостанали задачи, ако решите да останете на работното си място. Не разчитайте на помощ. Работете с по-голямо натоварване. Търпеливо приемайте неприятности, защото са преодолими и незначителни, но ви изнервят. Обмислете деловите разговори, от които зависи реализирането на вашите планове. Подгответе документите, които искате да поднесете за подпис на ръководството. Изненадайте ги с новите си предложения. Всичко с което се захванете ви носи положителни резултати. Претоварени сте със задачи заради очакваните финансови успехи. Деловите контакти са затруднени, защото не искате да прекъсвате работата си. Успехът може да се отклони от пътя ви най-неочаквано по ваша вина. Не бягайте от поетите отговорности. Не планирайте важни делови срещи и не влизайте в спор с никого. Имате възможност да разширите кръга на своите делови познати, да се срещнете с нови хора и да подновите стари познанства. Въздържайте се от пътувания.  Неочаквана хубава новина ще промени плановете ви за деня. Ще възникнат конфликти с партньорите ви заради липса на желание за компромис. На работното място не прекалявайте с претенциите си, породени от незавършена работа и не се дразнете от критиката, която е насочена с право към вас. Харчете с мярка. Днес сте разсеяни и изобщо не ви се работи. Готови сте да изоставите професионалните си задължения. Стабилизирайте постигнатото и направете преоценка на действията си. Имате сили и сте изпълнени с желание за работа, но сте преуморени и сякаш сте готови да се откажете от възможността да спечелите добри пари. Не разчитайте на късмета си при разговори, свързани с професионалните ви цели. Денят ви обещава големи промени в живота. На работното място се справяте отлично. Внимавайте да не нагрубите колегите си и не налагайте мнението си. Общувате с напрежение и не преценявате думите си. Денят е благоприятен за творците и писателите.
Везни Скорпион Стрелец Козирог Водолей Риби
Автори Флагмани
Маркетинг Екип