Разкриват мобилни приемни по Черноморските курорти, инспектори помагат на измамени туристи
20 Юни 2016, Понеделник, 05:44 ч.
Целта ни е туристите да знаят как да реагират, ако към тях има некоректно послание или ако бъдат заблудени и ощетени, каза шефът на Комисията за зашита на потребителите
Комисията за зашита на потребителите разкрива мобилни приемни по черноморските ни курорти, за да може инспектори от ведомството да помагат на измамени туристи. Целта е да се обработват по-бързо жалбите им, каза в „Денят започва“ по БНТ председателят на Комисията за зашита на

„Приемните във Варна и в Бургас вече работят. През юли и август ще имаме офиси и в по-малките курортни селища. Имаме съдействие от местната администрация, която предоставя безвъзмездно помещения“, заяви Маргаритов.
„Целта е туристите да знаят как да реагират, ако към тях има некоректно

Според него, през последната година и половина нашата потребителска култура е нараснала, но трябва да се полагат още усилия, за да може да променим своя манталитет и да не се сещаме за неприятностите чак когато ни се случат, а да знаем как да ги предотвратим.
В категории:
Животът








Медведев отсече: Русия и САЩ са...
29/04/2025, Вторник 21:33
1

Световен шампион пристига в Бургас
29/04/2025, Вторник 21:24
0





Големи проблеми с водата в...
29/04/2025, Вторник 20:40
0

Разговор на високо ниво между България и САЩ
29/04/2025, Вторник 20:24
1

Млада жена нападна полицаи
29/04/2025, Вторник 20:00
0





Промяна в движението по "Тракия" утре
29/04/2025, Вторник 19:00
1

