Автоинструктор за ада на "Тракия": Нe може да караш ТИР като лека кола
23 Април 2016, Събота, 12:02 ч.
Автор: БЛИЦПравилата са железни, имаш право да управляваш само 9 часа на денонощие, категоричен е Камен Драганов
В последно време шофьорите на товарни автомобили започнаха да ги управляват като леки коли и не преценяват, че зад тях стои товар от 50 тона и при определена скорост този товар може да стане неконтролируем. Това заяви пред Нова телевизия автоинструкторът Камен Драганов.Той коментира инцидента, при който тир се вряза в бензиностанция и предизвика пожар, който изпепели търговския обект. „Правилата са железни, на всеки четири часа и половина шофьорите на товарни камиони трябва да спират за почивка. Имаш право да управляваш само 9 часа на денонощие. Проблемът е, че не се знае какво правят шофьорите в останалата част от денонощието и дали успяват да си починат”, коментира още Камен Драганов.
Според шофьора на тир Николай Хайлезов няма как колега му, който се вряза в бензиностанция, да е заспал зад волана. „Ако има заспиване, той няма да влезе в бензиностанцията. Преди удара може да е станало нещо, може да му е станало нещо”, коментира Хайлезов.
Нови научни данни поставят под съмнение представата за вейповете като "по-безопасна алтернатива"
16/12/2025, Вторник 17:42
0
Русия обяви Deutsche Welle за „нежелана“ и фактически забрани дейността ѝ
Все повече сигнали за хлебарки в жилищните сгради: експерт предупреждава за ръст на заразяванията
78 млн. лв. дупка в социалния бюджет: защо хората с ТЕЛК растат лавинообразно
Коледа и Нова година са най-рисковият период за изневерите
Кметът на Царево Марин Киров поздрави за младите спортисти от ФК "Странджанец"
Промени в движението по АМ „Струма“ край Перник от 17 до 22 декември
Столичната община започва зимна кампания с храна и топли напитки за хора в нужда
Студентите в Сърбия се готвят за предсрочни избори след месеци на масови протести
4-те зодии, които ще имат много късмет на 16 декември 2025
Украйна обяви Филип Киркоров за издирване
Защо България остава на дъното по заплати в Европа, въпреки икономическия растеж

Както си карам 110 км/ч по магистрала тракия и колата започва да ускорява (бях на автопилот) и започна да ускорява а аз давам Минус (-) За намаляне обаче тя продължава. Спаси ме това че е с ръчни скорости и успях да изклча от скорост. Двигателя остана във високи обороти около 1 минута и след това спря.
През цялото време след мене беше черен бус - мерцедес вито.
Абсолютно изключена е грешка на водача, тъй като шофьорите по принцип са безпогрешни!