

- Ами, представи си, че първо говоря аз, а после - майка ти...

- Госпожо, честно не знам! Легнах си рано.

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]
Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]
Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!
Класацията DigitalK 101 определи А1 като лидер на пазара на телекомуникационни услуги, системна интеграция на хардуер и услуги, и продажби на хардуер за 2024 г.
Отличието е седмо поред в тази категория и дванадесето за А1 в конкурса „Любимите марки“.
Над 75 000 потребители участваха в конкурса и генерираха впечатляващите близо 3 милиона гласа тази година.
Оттам съобщиха, че работят усилено по отстраняването на проблема
Компанията ще продължи да инвестира в технологични иновации и подобряване на обслужването, за да гарантира най-доброто клиентско изживяване
Санкциите "бълха ги ухапала" са наложени за 7 случая на нелоялни практики за половин година
От потребителските организации настояват за по-прозрачни и справедливи условия, както и за засилване на контрола върху телекомите
Във всички страни от Европейския съюз, зона 1 частните клиенти могат да използват своите минути, SMS и MB
След като бъде завършен през 2025 г., проектът ще осигури непрекъсваеми 5G услуги в продължение на 450 км от София до Велестино
Заради лошо обслужване
Санкциите са през последните три години