С буферни паркинги облекчават трафика в Бургас
21 Март 2016, Понеделник, 11:42 ч.
Автор: Автор: Тони БЕЛОВСтойността на обществената поръчка е 809 885 лева без ДДС
Изграждането на буферни паркинги е една от идеите на Община Бургас за облекчаване на трафика в града. Те ще се намират на ключови места и ще бъдат обвързани с градската транспортна схема. Това е част от трите предложения в обществената поръчка, стартирана от администрацията, в която се търсят изпълнители за предпроектните проучвания.
Останалите две идеи на общината са за строеж на автобусен терминал за междуселищен транспорт и надграждане и модернизация на системата от бързи автобусни линии. Стойността на поръчката е 809 885 лева без ДДС. Срокът за нейното изпълнение е 5 месеца.
Припомняме, че директорът на общинско предприятие „Транспорт” Андрей Рунчев разкри пред репортер на Флагман.Бг, че администрацията работи усилено да открие нови паркинги в Бургас. Тепърва обаче щяло да се търси финансиране. Той призна, че малкото паркоместа са един от основните проблеми в града ни, като особено това си личало в централната градска част, "Възраждане", "Братя Миладинови" и "Лазур". Сред другите идеи на общината са и изграждането на етажни паркинги, като възможното място за първи такъв е на улица "Гурко".
В категории:
Бургас






149 години от Априлското въстание
01/05/2025, Четвъртък 08:00
0

Нафтата с ново попълнение
30/04/2025, Сряда 22:00
0

Каза, че има опит с...
30/04/2025, Сряда 21:48
0



Прави любопитен ход?
30/04/2025, Сряда 21:00
0

Тръмп с интересно изказване за Путин
30/04/2025, Сряда 20:48
4

Земетресение близо до България
30/04/2025, Сряда 20:24
1

Огромна трагедия в Индия
30/04/2025, Сряда 20:00
1

Екшън в Перник
30/04/2025, Сряда 19:48
0

Путин с показателен ход
30/04/2025, Сряда 19:24
4

Счупен ли е българският F-16?
30/04/2025, Сряда 19:10
7

Зеленски с притеснителни думи за Русия
30/04/2025, Сряда 19:03
8
Какви буферни паркинги, какви 5 лева. Проблемите с трафика в гр.Бургас са поради 2 основни причини:
1. Тотално презастрояване и уплътняване на кварталите на които улиците са проектирани да обсужват определен брой население респективно трафик. Вместо да се изграждат нови квартали с прилежащата им инфраструктура.
2. Огромният транзитен трафик който през лятото минава през града.
Нито един от тези два проблема не може да бъде решен с "буферен паркинг". Въпросните паркинги имат смисъл в големите икономически и административни центрове(мегаполиси) в които има така наречената дневна миграция. В България единственият такъв град е София. Дори и там подобни паркинги са празни..... Подобни идеи показват само едно, хората в местното управление нямат никаква връзка с живият живот и ритъма на града които претендират да управляват. Примерите са очевидни....
Друг е въпроса, ако целта е да се "усвоят" едни "грешни пари"
Желая Ви здраве....