Линейки минават по 200 км, за да заредят с гориво
Сега линейките от Пирдоп изминават по близо 200 километра, тези от Своге - около 130, Елин Пелин – около 60, с една единствена цел – зареждане с гориво.
18 Март 2016, Петък, 13:37 ч.
Шофьорите от Пирдоп, Етрополе и други населени места от софийска област са задължени да зареждат на една бензиноколонка в столицата
Линейка от Пирдоп изминава 200 км, за да заради с гориво от една конкретна колонка, разкри разследващият журналист Генка Шикерова в „Здравей, България“. Толкова е разстоянието за отиване и връщане, уточни тя.
„Това се случва с линейките от няколко филиала. Дразнещо много са бензиностанциите и аз нямам логично обяснение защо трябва само в столицата и то на конкретна колонка да могат да зареждат“, добавя Шикерова.
В края на миналата година правителството обедини "Центъра за спешна медицинска помощ" в София с този на областта за по-практично. Тогава министърът на здравеопазването Петър Москов призова хората да си представят катастрофа в Етрополе и след това, че линейката, която там е една, е на адрес някъде другаде или кара пациент към София. Сега си представете, че сте жертва на същата катастрофа, а по средата на пътя на линейката й свършва горивото. След обединението всички линейки на София и основната част от областта, те трябва да зареждат задължително на една бензиноколонка в столицата.
Решението беше, че линейките, като идват на курс до София, ще зареждат на бензиностанцията на круиз, която е спечелила, заяви бившият зам.-директор на ЦСМП София– област д-р Пламен Китанов.
Така, за да могат да работят, линейките от Пирдоп, Елин Пелин и Своге правят нарочни курсове за зареждане. Ако не изчислят километрите правилно, червената лампа за гориво може да ги свари в най-неподходящия момент и колите да спрат на средата на пътя.
Според неофициална информация, практиката на зареждане и превоз на туби с гориво в линейки е редовна до началото на март.
Сега линейките от Пирдоп изминават по близо 200 километра, тези от Своге - около 130, Елин Пелин – около 60, с една единствена цел – зареждане с гориво.
Директорът на Центъра за спешна медицинска помощ – София д-р Георги Гелев потвърди, че линейките от други градове зареждат с гориво в столицата, но уточни, че зареждали, когато карат болен за хоспитализация. Документи обаче доказват, че това не е вярно. От справките, описващи движението на курсовете на линейките, ясно е записано, че те пътуват до София без друга работа.
Обединяването на двата центъра обединява и бюджетите за ремонт. Това означава усвояване на около 1 700 000 лева.
Практиката в официалните сервизи обикновено е свързана с приемане на автомобила от приемчик и неговото официално издаване с приемо-предавателен протокол.
Критерият цена на час е водещ при избора за ремонта на линейките. Настоящият изпълнител печели с цена от 10,20 лева , при редовна тарифа от близо 50 лева.
От фактура до „Бърза помощ” става ясно, че обикновена смяна на гумите e калкулирана за 4 часа. В договора ясно е записано, че ремонтните дейности не трябва да надхвърлят регламентираните сервизни нормовремена. За демонтаж и монтаж на гуми е необходим малко повече от час.
В категории:
Животът
МИРГ Приморско-Царево получи европейско финансиране
Пловдивският „Капан“ се превръща в убежище за просещи - няма кой да реагира
Наталия Симеонова с нов проект „От сърце“ – платформа за любов, прошка и признание
България №1 в ЕС по пушачи сред деца - момичетата пушат повече от момчетата
Доналд Тръмп-младши се сгоди за модел с впечатляващо минало
ВКС потвърди 7-годишната присъда на Стойко Чепенлиев за смърт след побой и грабеж
3 витамина, които са важни за женското здраве
16/12/2025, Вторник 11:14
0
Като две капки вода започва през пролетта – новини, промени и всичко, което трябва да знаем
Тези грешки унищожават телефона ви
ЕЦБ обяви, когато България влиза в еврозоната и какъв ще е точният курс лев-евро
Арести на топ полицейски шефове разкриват тайна война в МВР
Поморийчета с престижни награди от Национален конкурс

А в фейсбук да постваш снимки от различни луксозни апартаменти и автомобили по света и да се правиш на тежко криминашен гангстер мафиот