×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Седем начина, по които ТВ рекламите ни карат да харчим повече пари


Седем начина, по които ТВ рекламите ни карат да харчим повече пари
Дори най-малките зрители са подложени на агресивна реклама, без родителите им да знаят
07 Февруари 2016, Неделя, 21:15 ч.

Особено силно въздействат думи като "ограничени количества", или "Мадона пере с това, а вие?"

Всяка година с наближаването на финала по американски футбол в НФЛ, по-известен като Супербоул, нараства интересът към телевизионните реклами.

Обикновено мачът е най-гледаното телевизионно излъчване в САЩ и събира по над 110 милиона зрители.

Той също така е голям залог за рекламодателите, които плащат до 5 млн. долара за 30-секундна реклама и се надяват всяка една от тези секунди да е от значение.

Преди Супербоул или не, рекламодателите използва няколко класически тактики в телевизионните си реклами, за да накарат зрителите да харчат средства, пише Business Insider.

Ето ги и тях:

Те внимателно измислят рекламни послания, които просто не можете да изкарате от главата си.

Според проучване от 2015 г. на Journal of Business Research има три основни фактора, които определят дали хората харесват определено рекламно послание:

• Яснота на посланието
• Изобретателност
• Запознатост с марката

Според проучването също така по-честото излъчване на дадена реклама може да помогне на хората да запомнят рекламното послание, но това не означава, че те ще реагират по-положително на нея, само защото я виждат по-често.

Привличат ни с лесно запомняща се мелодия.

Според проучване на Виенския университет по икономика и бизнес тези кратки мелодийки са ефективни, защото създават спомени, които пък предизвикват емоционална реакция.

"Добрата мелодия привлича вниманието на клиента и го/я кара да се замисли отново за продукта; лошата мелодия може да направи една компания известна заради грешните причини или пък да разубеди хората да ползват дадена марка," се казва в проучването.

Те не ни позволяват да ги забравим.

Може да си мислите, че ви е писнало от една реклама, след като сте я изгледали 10 пъти, но рекламодателите мислят другояче – колкото повече сте изложени на техния продукт, толкова по-вероятно е да го запомните и евентуално да си го купите.

Проучаване от 2009 г. показва, че колкото повече дадена компания рекламира един продукт, толкова повече потребителите се запознават и обвързват с него. Така че, очаквайте да виждате онази реклама отново и отново.

Те използват знаменитости, които обожавате.

Холандско проучване от 2010 г. показва, че популярните лица въздействат на област от мозъка, което предполага, че разпознаването на дадената знаменитост се свърза с положителни мисли.

"Положителните емоции, които се свързват с дадената знаменитост, се прехвърлят и към продукта," според резултатите от проучването. "Следващият път, когато видите тези продукти в магазина или на разпродажба, те ви навяват положителни асоциации."

Поставят ви на мястото на професионалните спортисти.

Компанията за спортна екипировка Under Armour отчита 95% ръст в приходите, след като звезди, като баскетболиста от НБА Стивън Къри, балерината Мисти Коупланд и голфъра Джордан Спийт, участваха в техни реклами през 2015 г.

Използването на хора, които показват най-впечатляващите във физическо отношение неща пред света, може да ви вдъхнови да се опитате да направите същото. Рекламодателите се надяват, че това ще стане, като използвате техните продукти.

Използват обикновени хора, които са точно като вас.

В някои случаи "обикновените хора" могат да бъдат по-ефективни и от звездите.

Според AdWeek в ерата на риалити предаванията и интернет прозрачността знаменитостите губят част от своя бласък. На тяхно място идват истинските хора, които представляват типичния потребител.

Такъв пример е рекламната кампания на Dove "Истинска красота," която бе една от най-успешните на 2013 г.

Предлагат изгодни оферти само за ограничен период от време.

Някои ТВ реклами предлагат лимитирани продукти или пък продукти, които се предлагат само за „ограничен период от време“.

Според Wall Street Journal това е един от най-популярните начини компаниите да накарат потребителите да купуват. Когато има ограничение във времето или количеството, хората чувстват, че трябва да се активизират и да пазаруват./profit.bg

В категории: Бизнес


Коментари
0
Коментара по темата
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Вълк нападна 5-годишно момиче на плаж в Халкидики Вълк нападна 5-годишно момиче на плаж в Халкидики Властите издирват дивото животно с дронове, камери и капани Фики Стораро изпрати сина си в първи клас Фики Стораро изпрати сина си в първи клас Тунчер ще се обучава с частно училище Само във Флагман.бг: Проговори Атанас, който бе арестуван за големия пожар в Карнобатско Само във Флагман.бг: Проговори Атанас, който бе арестуван за големия пожар в Карнобатско Разследването води до 63-годишния Атанас, който отрича умишлени действия Изявени учени посветиха студенти в тайните на нумизматиката по време на престижен форум в Деултум Изявени учени посветиха студенти в тайните на нумизматиката по време на престижен форум в Деултум Гост на събитието беше народният представител инж. Петър Кънев Вицеевропейска титла за Бургас от Евпорейското първенство в Тимишоара Румъния Вицеевропейска титла за Бургас от Евпорейското първенство в Тимишоара Румъния Отлично представяне на бургаските каратисти В изложбата "ПОКРИВИ от местата, на които Не съм бил" ще ни отведе Георги Янев на 18 септември в Бургас В изложбата "ПОКРИВИ от местата, на които Не съм бил" ще ни отведе Георги Янев на 18 септември в Бургас Едно вълнуващо творческо пътуване на Георги ЯНЕВ от българската школа до модерения почерк на запада ще ни завладее в предстоящата изложба на -  "ПОКРИВИ от местата на които НЕ съм бил". VIII Порт Прим Арт Фест стартира в Бургас с изложба на седем изключителни творци VIII Порт Прим Арт Фест стартира в Бургас с изложба на седем изключителни творци Гергана Николова, Анабел Хамамджиева, Лилияна Александрова, Рафаил Георгиев – Рафо, Цветан Кръстев, Стефан Чурчулиев и Стефан Божков откриват фестивала в галерия „Петко Задгорски“ Докога деца ще рискуват живота си на бургаската ул. „Стара планина“ Докога деца ще рискуват живота си на бургаската ул. „Стара планина“ Опасният трафик застрашава учениците, а институциите мълчат, пишат до нас ядосани родители Вижте градината на прокурорския син от Бургас - ред краставици, ред зеле и много марихуана Вижте градината на прокурорския син от Бургас - ред краставици, ред зеле и много марихуана Майка му - апелативният прокурор Валентина Маджарова няма намерение да си подава оставката, подала е само молба за отпуск АМ "Европа" се оказа полумагистрала - обикновено шосе АМ "Европа" се оказа полумагистрала - обикновено шосе Лентите са стеснени с по 25 см, а на места скоростта е ограничена до 90 км в час
Тръмп завежда дело за клевета срещу New York Times за 15 млрд. долара Тръмп завежда дело за клевета срещу New York Times за 15 млрд. долара Президентът на САЩ обвини вестника в лъжи за него, семейството му и бизнеса му Пияни тийнейджъри уринираха в супа, глобиха ги Пияни тийнейджъри уринираха в супа, глобиха ги Скандалът разтърси най-голямата верига за хот пот – съдът в Шанхай обяви родителите на младежите за отговорни Израел започна сухопътна офанзива в Газа Израел започна сухопътна офанзива в Газа "Газа гори", каза израелският министър на отбраната Украинец отиде в Русия да снима филми за възрастни, последва го тежка съдба Украинец отиде в Русия да снима филми за възрастни, последва го тежка съдба За 5 години той не получи документи за пребиваване в РФ, сега е зад решетките Учителка съблазни ученик, ще лежи в затвора Учителка съблазни ученик, ще лежи в затвора Драма отвъд океана Конър Макгрегър се отказва от надпреварата за президент на Ирландия Конър Макгрегър се отказва от надпреварата за президент на Ирландия Макар да се отказа от политическата сцена, той обеща да продължи да работи за доброто на страната Как родителите изпращат първолаците в Япония Как родителите изпращат първолаците в Япония Ако и у нас децата поемаха към училище с подобно възпитание, нямаше да произвеждаме зрелостници като пораснали магарета Търговците в Одрин се хванаха за главите, такова чудо не са виждали скоро Търговците в Одрин се хванаха за главите, такова чудо не са виждали скоро Цените са доста приемливи и всеки може да намери продукти по джоба му Гражданската война, която Западът не иска да повярва, че идва Гражданската война, която Западът не иска да повярва, че идва Безконтролната имиграция, икономическата стагнация и загубата на доверие в политиците неминуемо радикализират народа 20-годишен работник пострада при инцидент в ТЕЦ Бобов дол 20-годишен работник пострада при инцидент в ТЕЦ Бобов дол Младият работник е настанен в столична болница с втора степен изгаряния на левия крак
Володимир ЗЕЛЕНСКИ Володимир ЗЕЛЕНСКИ Руската атака срещу Полша е подобна на събитията в Крим Виц на деня Виц на деня - Защо майсторите се заглеждат в силиконовите бюстове?
- Защото изчисляват, колко душ кабини щяха да уплътнят с толкова материал
Виц на деня Виц на деня - Тя все ми викаше "Никакъв с*кс до сватбата!"
- И какво стана?
- Какво ли... срамна сцена в ритуалната зала!
Статус във фейсбук Статус във фейсбук „Аз не съм на възраст, в която несъзнателно правя глупости. Аз съм на възраст, в която те се вършат осъзнато и с удоволствие!“ – Марк Твен
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори