×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Борислав Сарафов сезира МВР за функционирането на BG-ALERT
  • Ново мощно земетресение удари Турция
  • Заради липса на изпитващи: Курсисти чакат над месец, автоинструктори излязоха на протест в Шумен
  • Принц Уилям и Кейт Мидълтън празнуват годишнина от сватбата си
  • Полицаи иззеха 2 килограма наркотици в София
  • Северна Корея тества оръжейни системи на нов разрушител
  • Тръмп: Русия иска да постигне споразумение в Украйна
  • 12 000 случая на варицела от началото на годината
  • Делото „Дебора“ продължава с разпит на свидетели
  • 74-годишен водач блъсна украинка в Слънчев бряг
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Седем начина, по които ТВ рекламите ни карат да харчим повече пари


Седем начина, по които ТВ рекламите ни карат да харчим повече пари
Дори най-малките зрители са подложени на агресивна реклама, без родителите им да знаят
07 Февруари 2016, Неделя, 21:15 ч.

Особено силно въздействат думи като "ограничени количества", или "Мадона пере с това, а вие?"

Всяка година с наближаването на финала по американски футбол в НФЛ, по-известен като Супербоул, нараства интересът към телевизионните реклами.

Обикновено мачът е най-гледаното телевизионно излъчване в САЩ и събира по над 110 милиона зрители.

Той също така е голям залог за рекламодателите, които плащат до 5 млн. долара за 30-секундна реклама и се надяват всяка една от тези секунди да е от значение.

Преди Супербоул или не, рекламодателите използва няколко класически тактики в телевизионните си реклами, за да накарат зрителите да харчат средства, пише Business Insider.

Ето ги и тях:

Те внимателно измислят рекламни послания, които просто не можете да изкарате от главата си.

Според проучване от 2015 г. на Journal of Business Research има три основни фактора, които определят дали хората харесват определено рекламно послание:

• Яснота на посланието
• Изобретателност
• Запознатост с марката

Според проучването също така по-честото излъчване на дадена реклама може да помогне на хората да запомнят рекламното послание, но това не означава, че те ще реагират по-положително на нея, само защото я виждат по-често.

Привличат ни с лесно запомняща се мелодия.

Според проучване на Виенския университет по икономика и бизнес тези кратки мелодийки са ефективни, защото създават спомени, които пък предизвикват емоционална реакция.

"Добрата мелодия привлича вниманието на клиента и го/я кара да се замисли отново за продукта; лошата мелодия може да направи една компания известна заради грешните причини или пък да разубеди хората да ползват дадена марка," се казва в проучването.

Те не ни позволяват да ги забравим.

Може да си мислите, че ви е писнало от една реклама, след като сте я изгледали 10 пъти, но рекламодателите мислят другояче – колкото повече сте изложени на техния продукт, толкова по-вероятно е да го запомните и евентуално да си го купите.

Проучаване от 2009 г. показва, че колкото повече дадена компания рекламира един продукт, толкова повече потребителите се запознават и обвързват с него. Така че, очаквайте да виждате онази реклама отново и отново.

Те използват знаменитости, които обожавате.

Холандско проучване от 2010 г. показва, че популярните лица въздействат на област от мозъка, което предполага, че разпознаването на дадената знаменитост се свърза с положителни мисли.

"Положителните емоции, които се свързват с дадената знаменитост, се прехвърлят и към продукта," според резултатите от проучването. "Следващият път, когато видите тези продукти в магазина или на разпродажба, те ви навяват положителни асоциации."

Поставят ви на мястото на професионалните спортисти.

Компанията за спортна екипировка Under Armour отчита 95% ръст в приходите, след като звезди, като баскетболиста от НБА Стивън Къри, балерината Мисти Коупланд и голфъра Джордан Спийт, участваха в техни реклами през 2015 г.

Използването на хора, които показват най-впечатляващите във физическо отношение неща пред света, може да ви вдъхнови да се опитате да направите същото. Рекламодателите се надяват, че това ще стане, като използвате техните продукти.

Използват обикновени хора, които са точно като вас.

В някои случаи "обикновените хора" могат да бъдат по-ефективни и от звездите.

Според AdWeek в ерата на риалити предаванията и интернет прозрачността знаменитостите губят част от своя бласък. На тяхно място идват истинските хора, които представляват типичния потребител.

Такъв пример е рекламната кампания на Dove "Истинска красота," която бе една от най-успешните на 2013 г.

Предлагат изгодни оферти само за ограничен период от време.

Някои ТВ реклами предлагат лимитирани продукти или пък продукти, които се предлагат само за „ограничен период от време“.

Според Wall Street Journal това е един от най-популярните начини компаниите да накарат потребителите да купуват. Когато има ограничение във времето или количеството, хората чувстват, че трябва да се активизират и да пазаруват./profit.bg

В категории: Бизнес


Коментари
0
Коментара по темата
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Пътна помощ от мелето на АМ "Тракия" отговаря: Сумата е висока за хора, които не разбират! Пътна помощ от мелето на АМ "Тракия" отговаря: Сумата е висока за хора, които не разбират! Внушенията, че сме злоупотребили с клиента, са клеветнически – работата беше извънредно сложна и документирана с фискален бон, твърди собственикът на „НК Асист“ С този лесен трик почиствате загорели съдове без търкане и препарати С този лесен трик почиствате загорели съдове без търкане и препарати Домашен метод, който спестява време, усилия и пари – само с 2 съставки от кухнята Издадоха тайната: Рецепта за крехко и вкусно агнешко, което се топи в устата Издадоха тайната: Рецепта за крехко и вкусно агнешко, което се топи в устата Гарантираме ви, че всички у дома ще останат очаровани и ще оберете овациите за шедьовъра си Бургас възстановява една от най-красивите си сгради с над 150-годишна история Бургас възстановява една от най-красивите си сгради с над 150-годишна история Сградата на Презенти се реставрира спешно след падане на части от фасадата Скандалната Мис България Елизабет Кравец яхна ултраскъпа кола Скандалната Мис България Елизабет Кравец яхна ултраскъпа кола Тя позира до новото си возило, а всички се чудят кой го е платил Константин Бачийски: Срещу лъжите отговарям с факти Константин Бачийски: Срещу лъжите отговарям с факти Клеветата не е позиция, фактите обаче са Депутатът от ПП-ДБ Йордан Иванов проговори за отношенията си с арестувания митнически шеф Депутатът от ПП-ДБ Йордан Иванов проговори за отношенията си с арестувания митнически шеф Не познавам човек на име Паскал. Не познавам и лице с фамилия Банкова, твърди депутатът от ПП-ДБ 125,7 млн.лв. е бюджетът на Община Несебър, ето как ще бъдат разпределени парите 125,7 млн.лв. е бюджетът на Община Несебър, ето как ще бъдат разпределени парите Плувен басейн, нови паркинги, модернизация на училищата в Несебър, Равда и Свети Влас, реконструкция и изграждане на улици с тротоари и още много проекти са залегнали в капиталова програма Хванаха жена, нафиркана до козирката зад волана - дрегерът й удари 3,25 промила алкохол в кръвта Хванаха жена, нафиркана до козирката зад волана - дрегерът й удари 3,25 промила алкохол в кръвта Заедно с нея в колата е бил и съпругът ѝ Кара с превишена скорост, а катаджиите не го глобяват Кара с превишена скорост, а катаджиите не го глобяват Актьорът Ненчо Илчев е над закона
Срина се при Гала Срина се при Гала Поводът за драмата му е внезапната смърт на оперния певец Борислав Спиров, който загина след нелепа катастрофа с камион Трагедия на военно летище, загина известен парашутист Трагедия на военно летище, загина известен парашутист Загиналият парашутист е бил член на 63-та парашутна бригада и е починал тази нощ във военната болница в Ниш от наранявания Тръмп задължи с указ шофьорите на камиони да владеят английски език Тръмп задължи с указ шофьорите на камиони да владеят английски език В края на втория си мандат Барак Обама подписа указ, който облекчи леко мярката. С него беше дадено право на полицаите по пътя да не отстраняват тези шофьори на тирове от работа, а просто да им напишат глоба Доналд Тръмп: Целият свят се смееше на САЩ Доналд Тръмп: Целият свят се смееше на САЩ Лидерът на републиканците изрази тежко мнение за Байдън Трима убити и много ранени при стрелба в Швеция, спряха и влаковете Трима убити и много ранени при стрелба в Швеция, спряха и влаковете Терористът е избягал със скутер Медведев отсече: Русия и САЩ са... Медведев отсече: Русия и САЩ са... Политикът счита, че няма да има крайно изостряне на отношенията между Москва и Вашингтон Драмата с тока не спря Григор Димитров Драмата с тока не спря Григор Димитров Българинът победи чисто великобританец Тръмп си призна: Управлявам САЩ и света Тръмп си призна: Управлявам САЩ и света Знаете ли, това, което правя, е изключително сериозно, заяви президентът на САЩ Енергиен експерт посочи как Испания можеше да избегне кризата с тока и намеси България Енергиен експерт посочи как Испания можеше да избегне кризата с тока и намеси България "Европа трябва да защитава физичната среда, но и мрежовата", каза пък специалистът по киберсигурност Ясен Такев Почина Ирина Мутафчиева Почина Ирина Мутафчиева Тя е автор на множество публикации в централния периодичен печат и в специализирани издания
Доналд Тръмп Доналд Тръмп Луди искат да ме отстранят! Щяха да превърнат САЩ в пропаднала дупка от третия свят Виц на деня Виц на деня - Какво е шведска маса по нашенски?
- Запой в гараж, върху щайги.
Виц на деня Виц на деня България е единствената държава, в която даже и неодушевените предмети си имат майка. Статус във фейсбук Статус във фейсбук Горещото кафе в пластмасова чашка отнема 2/3 от мъжката потентност. Първо изгаря пръстите, а после и езика...
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори