×
Бизнес ЮГ Войната в Ивицата Газа София Парламентарни избори 2023 Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Седем начина, по които ТВ рекламите ни карат да харчим повече пари


Седем начина, по които ТВ рекламите ни карат да харчим повече пари
Дори най-малките зрители са подложени на агресивна реклама, без родителите им да знаят
07 Февруари 2016, Неделя, 21:15 ч.

Особено силно въздействат думи като "ограничени количества", или "Мадона пере с това, а вие?"

Всяка година с наближаването на финала по американски футбол в НФЛ, по-известен като Супербоул, нараства интересът към телевизионните реклами.

Обикновено мачът е най-гледаното телевизионно излъчване в САЩ и събира по над 110 милиона зрители.

Той също така е голям залог за рекламодателите, които плащат до 5 млн. долара за 30-секундна реклама и се надяват всяка една от тези секунди да е от значение.

Преди Супербоул или не, рекламодателите използва няколко класически тактики в телевизионните си реклами, за да накарат зрителите да харчат средства, пише Business Insider.

Ето ги и тях:

Те внимателно измислят рекламни послания, които просто не можете да изкарате от главата си.

Според проучване от 2015 г. на Journal of Business Research има три основни фактора, които определят дали хората харесват определено рекламно послание:

• Яснота на посланието
• Изобретателност
• Запознатост с марката

Според проучването също така по-честото излъчване на дадена реклама може да помогне на хората да запомнят рекламното послание, но това не означава, че те ще реагират по-положително на нея, само защото я виждат по-често.

Привличат ни с лесно запомняща се мелодия.

Според проучване на Виенския университет по икономика и бизнес тези кратки мелодийки са ефективни, защото създават спомени, които пък предизвикват емоционална реакция.

"Добрата мелодия привлича вниманието на клиента и го/я кара да се замисли отново за продукта; лошата мелодия може да направи една компания известна заради грешните причини или пък да разубеди хората да ползват дадена марка," се казва в проучването.

Те не ни позволяват да ги забравим.

Може да си мислите, че ви е писнало от една реклама, след като сте я изгледали 10 пъти, но рекламодателите мислят другояче – колкото повече сте изложени на техния продукт, толкова по-вероятно е да го запомните и евентуално да си го купите.

Проучаване от 2009 г. показва, че колкото повече дадена компания рекламира един продукт, толкова повече потребителите се запознават и обвързват с него. Така че, очаквайте да виждате онази реклама отново и отново.

Те използват знаменитости, които обожавате.

Холандско проучване от 2010 г. показва, че популярните лица въздействат на област от мозъка, което предполага, че разпознаването на дадената знаменитост се свърза с положителни мисли.

"Положителните емоции, които се свързват с дадената знаменитост, се прехвърлят и към продукта," според резултатите от проучването. "Следващият път, когато видите тези продукти в магазина или на разпродажба, те ви навяват положителни асоциации."

Поставят ви на мястото на професионалните спортисти.

Компанията за спортна екипировка Under Armour отчита 95% ръст в приходите, след като звезди, като баскетболиста от НБА Стивън Къри, балерината Мисти Коупланд и голфъра Джордан Спийт, участваха в техни реклами през 2015 г.

Използването на хора, които показват най-впечатляващите във физическо отношение неща пред света, може да ви вдъхнови да се опитате да направите същото. Рекламодателите се надяват, че това ще стане, като използвате техните продукти.

Използват обикновени хора, които са точно като вас.

В някои случаи "обикновените хора" могат да бъдат по-ефективни и от звездите.

Според AdWeek в ерата на риалити предаванията и интернет прозрачността знаменитостите губят част от своя бласък. На тяхно място идват истинските хора, които представляват типичния потребител.

Такъв пример е рекламната кампания на Dove "Истинска красота," която бе една от най-успешните на 2013 г.

Предлагат изгодни оферти само за ограничен период от време.

Някои ТВ реклами предлагат лимитирани продукти или пък продукти, които се предлагат само за „ограничен период от време“.

Според Wall Street Journal това е един от най-популярните начини компаниите да накарат потребителите да купуват. Когато има ограничение във времето или количеството, хората чувстват, че трябва да се активизират и да пазаруват./profit.bg

В категории: Бизнес


Коментари
От какво е болен този певец
От какво е болен този певец 28/04/2024, Неделя 20:00 1
0
Коментара по темата
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Кирил Петков пред пълна зала в Бургас: Видяха, че не могат да ни купят и започнаха да заливат с помия Кирил Петков пред пълна зала в Бургас: Видяха, че не могат да ни купят и започнаха да заливат с помия „Ако имахме една забежка с публичен ресурс – щяхме да сме в затвора, чакат ни отдавна, нямаше да ни го простят“, категоричен е съпредседателят на „Продължаваме промяната“ Новите изисквания за спасителите може да блокират летния сезон Новите изисквания за спасителите може да блокират летния сезон Най-сериозната промяна в Наредбата е свързана с двойно увеличаване на броя на медицинските специалисти, които трябва да се осигурят на всяка една такава водна площ Бойко Борисов не е в положение да поставя условия, каза Асен Василев в Бургас Бойко Борисов не е в положение да поставя условия, каза Асен Василев в Бургас Ако се освободи от зависимостите бихме седнали да преговаряме с него, обяви съпредседателят на Промяната Пролет ли? През май ни очакват температури до 35 градуса Пролет ли? През май ни очакват температури до 35 градуса За съжаление обаче най-студено се очаква да е именно по празниците От какво е болен този певец От какво е болен този певец Мистериозно заболяване мъчи Галин Първият ми съпруг ме подари на втория, призна тази певица Първият ми съпруг ме подари на втория, призна тази певица Двамата баджанаци и до днес били близки приятели  Това е най-големият стратег в "Един за друг" Това е най-големият стратег в "Един за друг" Сияна играе умно  Каква е цената на агнешкото от ферма до магазина Каква е цената на агнешкото от ферма до магазина Kъм мoмeнтa пpи пoĸyпĸи oт фepмитe цeнитe "нa eдpo" ca 8-9 лв/ĸг живo тeглo, a "нa дpeбнo" (1-2 aгнeтa) ca 10-12 лв/ĸг живo тeглo Нещо невероятно се случва с планетите Нещо невероятно се случва с планетите В личен план съвпадът на двете планети ще се отрази най-много на родените в трета декада Телци, Раци, Деви, Козирози и Риби Комунистически диктатор твърдял, че видял извънземни в България Комунистически диктатор твърдял, че видял извънземни в България Бившият Първи притежавал строго секретни записи и снимки на НЛО
Тя танцува с рокля с 3 000 камъка в Денсинг старс Тя танцува с рокля с 3 000 камъка в Денсинг старс Ефектните сценични тоалети са проектирани специално за всеки състезател, създадени са за конкретната хореография и осигуряват пълна свобода на движението, каза стилистката на предаването Августина Маркова-Тути Стена рухна върху АМ "Струма" и затрудни прибирането към София Стена рухна върху АМ "Струма" и затрудни прибирането към София Движението се отклонява през Владая и се е образувала колона от автомобили "Денсинг старс" заприлича на Море от любов, тези двамата май ще станат двойка "Денсинг старс" заприлича на Море от любов, тези двамата май ще станат двойка Това обаче очевидно няма да се случи точно сега Това не е дядката от квартала, а легендарният Агент 007 Това не е дядката от квартала, а легендарният Агент 007 Пиърс Броснан вече е на 70 години  Три от кифлите на "Ергенът" цъфнаха в "Денсинг старс" и едва не провалиха всичко Три от кифлите на "Ергенът" цъфнаха в "Денсинг старс" и едва не провалиха всичко Клетите гости на предаването, което се излъчва на живо всеки вторник, съжалиха многократно, че са се паднали именно до тях Байдън уж на шега: Аз съм възрастен мъж и се кандидатирам срещу 6-годишен Байдън уж на шега: Аз съм възрастен мъж и се кандидатирам срещу 6-годишен Протест посрещна президента на САЩ преди вечерята с кореспондентите   Злато и сребро за България от Европейското по бокс за жени Злато и сребро за България от Европейското по бокс за жени  Светлана Каменова стана шампион, а Златислава Чуканова - вицешампион Втори шанс: Известна порно актриса прескочи трапа, засега Втори шанс: Известна порно актриса прескочи трапа, засега Лекарите не са обнадеждени за състоянието й, нямат надежда за подобрение Откриха над 200 кг кокаин в щайги с банани в супермаркети в Германия Откриха над 200 кг кокаин в щайги с банани в супермаркети в Германия По цени на улицата стойността на разкритата пратка е повече от 10-15 милиона евро Съобщиха извънредна новина за Чарлз Трети Съобщиха извънредна новина за Чарлз Трети Публичната програма ще започне във вторник с посещение на център за лечение на болни от рак, където Чарлз и Камила ще се разговарят с пациенти и медици
Делян Пеевски Делян Пеевски Кирил Петков е пудел, който драска на вратата на Борисов Виц на деня Виц на деня - Сащо, ти защо не ме взимаш никъде със себе си?
- Вземам те!
- Къде... Нито на кафе, нито на кино, нито на гости?
- Мими, аз винаги те нося в сърцето си!
Виц на деня Виц на деня - Здравей красавице, имаш ли си гадже?
- Ние с теб сме женени от две година бе!
- Опаа, обърках чата.
Статус във фейсбук Статус във фейсбук За да върви семейния живот, трябва не да се редят мебелите по фен-шуй, а да се спи по Камасутра!
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори