Бургас е национален рекордьор! Купува още седем нови автобуса
Седем нови съчленени нископодови автобуси ще закупи общинският превозвач
Ключови думи:
автобуси, градски транспорт, тролейбуси, интегриран градски транспорт, бургас, флагман
18 Ноември 2015, Сряда, 13:00 ч.
Автор: Емел МАХМУДБургас е единственият град в България, който изцяло подмени градския си транспорт
Бургас става национален рекордьор по развитие. Градът става все по-модерен и придобива истински европейски вид, за който другите само могат да завидят. Доказателство за това е изцяло подменения градски транспорт, към който ще бъдат добавени още нови автобуси.„БургасБус“ е обявила обществена поръчка за купуване на седем нови съчленени нископодови превозни средства за градския транспорт на стойност 6 200 000 лева. Те ще бъдат финансирани от общинския превозвач и средства от „Регионалния фонд за градско развитие“.
Очаква се новите автобуси да тръгнат по бургаските улици от пролетта на следващата година, когато е крайният срок за изпълнение на поръчката. Фирмите, желаещи да доставят модерните превозни средства, могат да кандидатстват до 22-ри декември. Предложенията им ще бъдат отворени на следващия ден – 23 декември, от 10,00 ч.
Бургас е единственият град в България с изцяло обновен градски транспорт. По време на управлението си Димитър Николов смени цялото наследство на Йоан Костадинов и предшествениците си. В началото на мандата му през 2007 година градският транспорт беше в отчайващо състояние, но с последователна и целеносочена политика администрацията даде нов живот на масовото придвижване в града. От февруари 2014 година 67 нови автобуса са по градските линии. Така бургазлии първи в страната ползват 100 % чисто нови автобуси в обществения транспорт. Цялостното обновяване на масовото придвижване в Бургас приключи в края на миналата година, когато градът се сдоби с 22 нови тролейбуса.
Така изглеждаха старите тролейбуси преди да бъдат подменени с чисто нови
От една година модерни тролеи возят бургазлии
В категории:
Бургас
Започна трети етап от обновяването на пътя от Българово към АМ "Тракия"
Съдът отложи делото за оспорения резултат на изборите в столицата
Той ще наследи имотите на патриарх Неофит
Прилича на Наполеон, но е много по-вкусно, трябва ви само бутер тесто
Кого ядоса, за да я изгонят от Ергенът
Ще отстъпи ли Израел контрола над ивицата Газа след войната?
29/03/2024, Петък 14:00
0
Ученик бере душа в болница след катастрофа
29/03/2024, Петък 13:45
0
Съдът отложи делото за оспорения резултат на изборите в столицата
29/03/2024, Петък 13:40
0
Ангел Стойков удължи договора си с "Черноморец 1919"
29/03/2024, Петък 13:33
0
Бургаският окръжен съд проведе Ден на отворени врати със съдебна викторина с ученици
29/03/2024, Петък 13:20
0
“Топлофикация” спира топлоподаването
29/03/2024, Петък 13:00
0
16-годишен моторист се бори за живота си след тежка катастрофа край Пловдив
29/03/2024, Петък 12:40
0
Той ще наследи имотите на патриарх Неофит
29/03/2024, Петък 12:38
0
Карнобат също подкрепи Фонда за стимулиране на полети
29/03/2024, Петък 12:32
1
Радев за консултациите с възможните кандидати за служебен премиер: Опциите са изключително стеснени
29/03/2024, Петък 12:25
0
Психично болен мъж е задържан след побой и домашно насилие
29/03/2024, Петък 12:20
0
Илон Мъск се друса с дрогата на Матю Пери
29/03/2024, Петък 12:11
1
Аман от пудели като теб. Основателната критика не е хейтърство! Аз съм за инвестиране в приоритетни обекти а не в прахосничество. Не може и не трябва с печалбата на общинското дружество и с данъците на 200 000 да се плаща за транспорта и удобството на 3-4хил използващи нерентабилна линия!
Колко още села ще виснат на общинския бюджет с подобни разходи. За население колкото 3 панелни блока потъват средства колкото за цял квартал.