Германия забрани реклама на презервативи за многократни оргазми
30 Октомври 2015, Петък, 20:44 ч.
Причина била глупостта на клиентките, които ги купуват
Германските власти забраниха реклама на презервативи, обещаваща многократни оргазми.Германската компания „Айнхорн” е получила забрана да използва рекламата за пакет от 7 презерватива гарантиращи многократен оргазъм. След сигнал на конкурентна фирма, съдът забрани рекламата й, заради това, че може да „обърка” хората и да ги подтикне към небезопасен секс.
В отговор „Айнхорн” обясни, че мотото за множествени оргазми е очевидна шега, но съдията реши, че купувачите на тези продукти не могат да разберат чувство за хумор. Следователно, те възприемат рекламата като препоръка за повторното използване на еднократен презерватив.
В рекламата производителите на презервативи, подходящи и за вегани, обещават 21 оргазма при използването на пакет със 7 кондома. Това означава, че всеки презерватив гарантира три оргазма. Съдът реши, че младите няма да схванат идеята и ще използват един и същ презерватив няколко пъти. Според съдията тази реклама на опаковката не отговаря на медицинските стандарти. /БГНЕС
В категории:
Животът
ПСЖ триумфира с Интерконтиненталната купа след драма с дузпи срещу Фламенго
САЩ продават оръжие на Тайван за $10 млрд. – ракети, софтуер и военна техника
Финансов пробив: Гърция връща дълг от спасителната програма с години по-рано
3-годишно дете почина от глад
Производителят на кашата с арсен отрича риск: БАБХ тълкува погрешно регламента
Кой е Боян Радев
Има загинали при дронови атаки на Украйна в Ростов и Батайск
ЦСКА с ново бразилско крило - Лео Перейра идва с амбиции и скорост
Традицията "Коледуване" оживя на площада в Царево
Британските власти натискат Абрамович: Преведи парите или ще те съдим
Гъста мъгла, лед и ограничения за тирове по магистралите - внимателно на пътя!
18 декември: Имен ден празнуват Модест и Севастиян - време за духовна сила и равносметка
