Бизнес ЮГ Войната в Ивицата Газа София Парламентарни избори 2023 Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Защо трябва да изхвърлим микровълновата печка

След като прочетохте статията, ще продължите ли да ползвате този уред?
06 Май 2015, Сряда, 21:49 ч.

Целта на статията е не да ви плаши, а да ви предупреди, твърдят авторите й

Направете един опит. Полейте някое растение с преварена вода от микровълнова печка. След една седмица то ще умре…

Проблемът на микровълновите печки не е в радиацията, от която се страхуваме. А в това, че тя уврежда ДНК на храната до такава степен, че организмът не я разпознава. Такава храна организмът обвива в мастни клетки, за да се защити от нея, защото е мъртва…

Всеки от нас е отговорен за собственото си здраве и здравето на децата си. Невинаги храната, която приготвяме бързо, е полезна за организма. В българския език има една пословица: „Бързата кучка слепи ги ражда.“ Представям си майките, които стоплят млякото на децата си, на микровълнова печка и ми се изправят косите.

Една медицинска сестра от Канада затоплила кръв за преливане на пациент и го убила, защото умъртвила кръвта.

Производителите на микровълнови печки твърдят, че те са безопасни. Но резултати от изследвания на швейцарски, руски и немски изследователи показват, че те са смъртоносни за организма на човека.

Изводите от тези изследвания:

Непрекъснатата употреба на храна, приготвена в микровълнова печка, предизвиква необратими промени в мозъка поради „скъсяването“ на електрическите импулси в него (деполяризация, или демагнитизация на тъканите на мозъка);
Човешкият организъм не може да метаболизира (разтваря) непознатите продукти от храните, приготвени в микровълнова печка;
Изработването на мъжки и женски хормони се прекратява или се променя, когато постоянно се употребяват храни, приготвени в микровълнова печка;
Последиците от употребата на странични продукти от храната, обработена в микровълнова печка, са необратими;
Минералите, витамините и хранителните вещества в продуктите намаляват или се променят до такава степен, че организмът няма полза от тях или употребява променени белтъчини, които не могат да се разпаднат.
Минералите в зеленчуците се превръщат в канцерогенни свободни радикали, когато се приготвят в микровълнова печка;
Продуктите, обработени в микровълнова печка, предизвикват растеж на раковите клетки в стомаха и червата. С този факт е обяснява скоростта на разпространението на рак на дебелото в Щатите;
Честата употреба на обработена в микровълнова печка храна стимулира растежа на раковите клетки в кръвта;
Постоянната употреба на обработена в микровълнова печка храна предизвиква срив в имунната система чрез промяна на лимфните жлези и състава на кръвта;
Употребата на този вид храна води до загубата на памет, влошаване на концентрацията, емоционална нестабилност и снижаване на интелекта.
Микровълновата печка всъщност още се нарича СВЧ-печка, т.е. тя спада към смъртоносното микровълново оръжие. Магнетронът в нея е мощен излъчвател на електромагнитно поле; благодарение на него молекулите в продуктите започват да се движат и трият една в друга, храната се нагрява; от това триене на молекулите се разрушават почти всички витамини и антиоксиданти в продуктите. Приготвени в микровълнова печка, броколите губят 98% от важните противоракови вещества. Учените наричат готвенето в СВЧ-печката „атомна война в продукта“. Така микровълновата печка разрушава всичко, заради което употребяваме един или друг продукт; тя оставя само грубите целулозни влакна. Т.е. ние получаваме мъртва храна, която е загубила хранителната си ценност.

Редовната употреба на такава храна провокира болести на съдовете, сърцето, влошава се работата на главния мозък, забавя се обмяната на веществата.

Изобретателите на микровълновата печка са нацистите. Те я създали, за да я използват във войната срещу Русия, тъй като печката пестяла време за приготвянето на храната. След войната съюзниците открили медицинските изследвания, които немците провели с микровълнови печки. Документите били предадени на САЩ за „по-нататъшни научни изследвания“. Руснаците също получили много модели и провели внимателно и задълбочено проучване на тяхното биологично въздействие. В резултат от изследванията в Съветския съюз категорично забранили тези печки да се използват. Руски учени публикували международно предупреждение за вредните за здравето вещества, биологични и екологични, получавани при въздействието на микровълновите печки. Другите източноевропейски учени също открили вредното въздействие на СВЧ-излъчванията и създали сериозни екологични ограничения при тяхното използване.

СВЧ-излъчването е свръхвисокочестотно електромагнитно излъчване, което включва дециметровия, сантиметровия и милиметровия диапазон на радиовълните. Според някои учени от Франция, Русия, Украйна и Швейцария електромагнитните излъчвания имат торсионна (информационна) природа, т.е. не електромагнитните вълни са негативен фактор за влияние върху здравето на човека, а торсионните полета, които предават на човека цялата негативна информация, от която започват болестите.

От гледна точка на биологията най-вредно за човека е СВЧ-излъчването в сантиметровия диапазон, който дава електромагнитни вълни с най-голяма мощност.

Микровълновото излъчване води до разрушаване и деформация на молекулите на храната; създават се нови съединения, които не съществуват в природата; те се наричат радиолитични. Радиолитичните съединения създават молекулярна гнилоч, като следствие от радиацията.

Месото, приготвено в микровълнова печка съдържа Nitrosodienthanolamines, който е известен канцероген.

Някои аминокиселини в млякото и зърнените храни се превръщат в канцерогени.

Размразяването на замразени плодове в микровълнови печки превръща техните глюкозиди и галактозиди в частици, които съдържат канцерогенни компоненти.

Дори много краткото облъчване на пресни зеленчуци в микровълнова печка превръща алкалоидите им в канцерогени;

Кореноплоди, приготвени в микровълнова печка, формират канцерогенни свободни радикали;

Изчезва биологичната активност на витамин В, витамините С и Е, както и на много минерали;

В различна степен се разрушават алкалоидите, глюкозидите, галактозидите и нитрилозидите от растенията.

СВЧ-излъчването води до отслабване на клетките в нашия организъм.

Микровълновата печка създава радиоактивен разпад на молекулите с последващо образуване на нови неизвестни в природата сплави, както се случва при радиация.

СВЧ разболява

В резултат от употребата на приготвена в микровълнова печка храна първо се понижават пулсът и налягането, възниква нервност, следва повишаване на кръвното налягане, появяват се главоболие и световъртеж, болки в очите, безсъние, раздразнителност, болки в стомаха, липсата на концентрация, косопад, увеличават се случаите на апендицити, катаракта, репродуктивни проблеми, рак.

Електромагнитното поле на микровълновата печка влияе най-вече на кръвоносната и ендокринната система, на главния мозък, очите, имунната и половата система.

Целта на този материал е не да плаши, а да предупреди.

epochtimes-bg.com

В категории: Здраве

Коментара
коко секса
12.05.2022 17:07:47
доста тъпа статия, автора да си изхвърли телефона че и той облъчва
Burgazliq
07.05.2015 12:11:38
Със тази статия някой си е направил жестока гаргара със явленията в материята на молекулно ниво!Повечето от изброените ефекти се получават на атомно ниво, а микровълновата печка няма такава "сила".Магнитрона предизвиква ускорени трептения на молекулите и те повишават температурата си вследствие триенето помежду тях!Нещо като треперенето от студ, когато организма се стреми да повиши температурата си чрез триене!Не съм чувал треперещ от студ да си е унищожил ДНК-то или витамините, да не говорим за минералите!Колкото до канцерогените, то и всяка прашинка от улицата, попаднала в организма ви може да се окаже канцероген!
читател
07.05.2015 01:15:38
Е, и ,изчетох предупредителната статия и какво ...може би няма семейство без микр.печка вече ,защо нашата държава не е взела мерки още преди години изобщо да не се внасят и продават такива печки ,ами чака сега ще ми алармирате за това!Не го казвайте на нас това ,а на управляващите-да се вземат генерални мерки ,щом опасността е толкова голяма от тези печки!
Smith
06.05.2015 23:52:27
Статията почва с това как някой убива ДНК на водата и умъртвява с тази вода растение. Не знам какъв тъпунгер трябва да си, да се вържеш на такава статия в такава медия...
Ех
06.05.2015 23:11:33
Забравихте да пишете, че нацистите са горели евреите в микровълнови камери.
И че микровълновите печки са причината за глобалното затопляне.
Шапки от станиол имате ли?
БАТИНКА
06.05.2015 23:02:35
До номер 3 Иво какви са тези печки може ли някой да ми даде линк какво представляват?
Иво
06.05.2015 21:37:18
От години нямаме вкъщи микровълнова има си страхотни печки които топлят храната за 5 мин от микровели храната е мъртва избягвайте я
06.05.2015 20:52:49
Въздуха,който дишаме е отровен....
Водата,която пием - също......
Земята и тя.....
Радиацията от Чернобил отдавна всичко е унищожила!
Писна ми
06.05.2015 20:32:13
Еба си мамата.

Побиват ли ви тръпки от тази участничка в "Ергенът"? Учила е окултизъм в Судан Побиват ли ви тръпки от тази участничка в "Ергенът"? Учила е окултизъм в Судан Ангелските й карти имат изключително богата история и са й подарък от висш езотерик и тайновидец, разкрива нейна приятелка Тази е за лудница, категорични са феновете на "Хелс Китчън" Тази е за лудница, категорични са феновете на "Хелс Китчън" Това е любимото ни предаване, но с тия истерички няма да го гледам, обявиха фенове  Тази популярна българка се разведе, но е с милиони в банковата сметка и две имения Тази популярна българка се разведе, но е с милиони в банковата сметка и две имения Биг Майк като истински джентълмен сам предложил да й остави любимата й вила на Карибите, където двамата често се усамотяваха Изгониха считана за вещица от Ергенът Изгониха считана за вещица от Ергенът Тя заплаши, че ще разбие главата на друга участничка Тази целувка в "Денсинг старс" не бе по сценарий, ще забие ли фолкпевец най-желаната синоптичка Тази целувка в "Денсинг старс" не бе по сценарий, ще забие ли фолкпевец най-желаната синоптичка Освен отпадането на партньора на Емануела Иван се заформя още един скандал в танцувалното шоу Бомба на автогара "Запад", вдигнаха на крак бургаските полицаи, оказа се... Бомба на автогара "Запад", вдигнаха на крак бургаските полицаи, оказа се... Целта на обучението - повишаване на готовността и времето за реакция на полицейските служители при подобни сигнали бе постигната, каза комисар Емил Павлов Очертава се изненадващ избор за служебен премиер Очертава се изненадващ избор за служебен премиер Шорт листата се скъси до двамата зам.-председатели на Сметната палата, Горица Грънчарова-Козарева – фаворит Тази турбо звезда натири мъжа си, след като разбра, че й изневерява Тази турбо звезда натири мъжа си, след като разбра, че й изневерява Драгана Миркович сложи край на брака си след 24 години Паднаха доста маски, ПП-ДБ и ГЕРБ се сбиха за овладяването на паричните потоци Паднаха доста маски, ПП-ДБ и ГЕРБ се сбиха за овладяването на паричните потоци БСП ще вдигне резултата си на предстоящите парламентарни избори, ще ни подкрепят и разочаровани гласоподаватели на ПП-ДБ Идва горещ уикенд - чакат ни температури до 29 градуса Идва горещ уикенд - чакат ни температури до 29 градуса Още в днешния ден времето даде заявка за предстоящото затопляне
Атентат ли е довел до срутването на моста в Балтимор? Корабът на Сергей замесен и в друг инцидент Атентат ли е довел до срутването на моста в Балтимор? Корабът на Сергей замесен и в друг инцидент Капитанът на кораба, който събори съоръжението, съобщил за неизправности в управлението, за да си осигури „алиби“ Голяма победа на Гришо, срази номер 2 в света и за първи път е на полуфиналите в Маями Голяма победа на Гришо, срази номер 2 в света и за първи път е на полуфиналите в Маями Най-добрият български тенисист ще спори за място на финала с №5 в световната ранглиста Александър Зверев Задържаха още един терорист след трагедията в Москва, атентатът финансиран с криптовалута? Задържаха още един терорист след трагедията в Москва, атентатът финансиран с криптовалута? Следите водят към Киев, обявиха от руския Следствен комитет Жена се омъжи за трима мъже и избяга с парите им Жена се омъжи за трима мъже и избяга с парите им Предполага се, че сватовници и брачни агенции са участвали в престъпната дейност Най-възрастният кандидат на изборите в Турция е на 90 години, най-младият-на 18 Най-възрастният кандидат на изборите в Турция е на 90 години, най-младият-на 18 С разлика от 72 години помежду си 18-годишната Елиф Нур Батур и 90-годишният Али Калънджа ще се борят за постове в местната власт Голям скандал в Денсинг старс Голям скандал в Денсинг старс Партньорката на Емрах го напуска Водолази извадиха две тела от реката след срутването на моста в Балтимор Водолази извадиха две тела от реката след срутването на моста в Балтимор Труповете са на двама мъже, намерени в камион, паднал в Патапско Заплаха на Путин към Европа, летища може да станат военна цел на Русия Заплаха на Путин към Европа, летища може да станат военна цел на Русия Владимир Путин предупреди, че аеропортовете в трети страни, от които излитат F-16 и се използват срещу руски военнослужещи, ще бъдат атакувани Хю Грант обмислял политическа кариера Хю Грант обмислял политическа кариера Звездният актьор сподели, че обсъждал това с майката на съпругата си, която е бивш член на шведския парламент Украинска следа при събарянето на моста в Балтимор? Прекратиха издирването на оцелели Украинска следа при събарянето на моста в Балтимор? Прекратиха издирването на оцелели 52-годишният Серьожа бил капитан на кораба, който събори съоръжението
Бойко Борисов Бойко Борисов Един път казват "Бойко, помогни ни", после пък съм виновен за всичко Виц на деня Виц на деня - Защо културната жена мълчи по време на с*кс?
- Защото културната жена никога не разговаря с непознати мъже!
Виц на деня Виц на деня - Тате, тате защо редиш тези зелки в бидон?
- Виж сега, детето ми, идва зимата. Сняг, студ, киша - стоим си вкъщи. За да изкарам до пролетта, ми е нужно нещо по-кисело от физиономията на майка ти...
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Женените мъже са си най-добре! Имат си сигурна охрана, която ги наблюдава, следи и пази от зли жени.