Как немската верига „Лидл” подлуди майките от цяла България
Промоцията Stikeez излезе извън контрола на здравия разум, родители разменят в нета животинчета. „Искаш овца за слон?! Имаме 2 овци!”, пише гневна майка на друга, опитала се да я набута
22 Октомври 2014, Сряда, 09:35 ч.
Автор: Женя ГАЙТАНДЖИЕВАПромоцията Stikeez излезе извън контрола на здравия разум, родители разменят в нета животинчета. „Искаш овца за слон?! Имаме 2 овци!”, пише гневна майка на друга
Немската верига за евтини бързооборотни стоки „Лидл” засенчи за няколко седмици всичките си конкуренти на българския пазар. Сложи в малкия си джоб „Метро”, „Билла”, „Кауфланд”, „Карфур” ... като накара хиляди родители да се подчинят на промоцията й и да пазаруват само от щандовете на нейните супермаркети. Гениално! Аз, която 10 години съм учила „Маркетинг” и трудно се поддавам на пазарни трикове, ги признах с тази им инициатива. За непросветените – „Лидл” предложи от 15 септември – 12 октомври колекция атрактивни гумени фигурки Stikeez /децата им казват стикита/, като още в първия ден от представянето си пожъна огромен успех.Серията от детски играчки се състоеше от 24 атрактивни фигурки в четири серии - океан, чудовища, джунгла и ферма. Те се даваха безплатно по едно срещу всеки 15 лв. от стойността на покупката в магазините „Лидл”. Истерията сред децата обхвана и майките. Хиляди малчугани от градините и по-малките класове от училищата бясно събираха стикита, все още продължават да разменят. Колкото повече стиката имаш, толкова по-известен си. В известните български социални форуми има специални теми „Размяна на стикита”, за родители е. Майки от цялата страна си правят срещи, за да разменят стикита. Разменят ги виртуално. Днес даже попаднах на възмутен пост от столична родителка, която се ядосва на друга за предложението й „Искаш овца за слон?! Имаме 2 овци!”. Лудостта е пълна.
„Билла” преди месеци също направи промоция със образователни стикери за водния свят, имаше и други кампании, които се посрещаха с радост от децата. Хипермаркет „Пикадили” на свой ред предложи албум с домашни любимци. „Карфур” от своя страна пък раздаваше срещу сумата от касовите бележки стикери с Барби за момичетата и Спайдърмен за момченцата. Нямаше обаче истерия, вманиачаване и лудост. Промоцията на Лидл се оказа шестица от тотото. Повлече нагоре и оборотът на магазини „Хиполенд”, които се усетиха кое е хитът на пазара днес и извадиха пакетчета с 3 стикита за 3 лева. И там малките гумени животинчета свършиха. Стотици хиляди бройки били продадени за два-три дни, коментира продавачка от магазина в Бургас. В сайта „Продавалник” някои майки вече правят бизнес. Продават едно стики срещу два лева. Има и опция за наддаване.
Аз като майка на първокласничка също се принудих да угодя на детето си. По принцип не съм клиент на Лидл, но насила запасих домакинството си със зехтин за година напред. Даже не знам как се случи, но всичко е в името на детето ми.
Поздравления за отдел „Маркетинг” на Лидл, както се казва „избиха рибата”.
В категории:
Бизнес
“Златен век” за директорката на Държавен куклен театър - Бургас
Граждани блокираха тунел "Люлин" в София
30/10/2025, Четвъртък 20:00
0
Военни надгробни плочи са осквернени с руски пропагандни символи в Берлин
30/10/2025, Четвъртък 19:30
1
Издирват 15-годишно момиче
30/10/2025, Четвъртък 19:00
0
Полицейска операция взе над 120 жертви
30/10/2025, Четвъртък 18:30
0
Германец с нелепа кражба във Варненско
30/10/2025, Четвъртък 18:20
3
Кристиано Роналдо-джуниър прави дебют за Португалия
30/10/2025, Четвъртък 18:00
0
Управляващите си стиснаха ръцете: Минималната работна заплата ще бъде 620 евро
30/10/2025, Четвъртък 17:45
2
Полша прихвана руски разузнавателен самолет над Балтийско море
30/10/2025, Четвъртък 17:30
0
Във Франция: Сексът без изрично съгласие е изнасилване
30/10/2025, Четвъртък 17:15
1
Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
30/10/2025, Четвъртък 17:00
0
Зам.-ректорът на БДУ проф. Севдалина Турманова участва в конференция на Дипломатическия институт в Бургас
