×
Култура Здраве Политика Общини Общество Лайфстайл Войната в Украйна Спорт Разследване Бизнес ЮГ

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • АПИ: 377 машини обработват републиканските пътища в районите със снеговалеж
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Хората затварят континенти, а вие мрънкате, че бул. „Демокрация“ е блокиран за няколко часа


Хората затварят континенти, а вие мрънкате, че бул. „Демокрация“ е блокиран за няколко часа
Това е кадър от Босфорския мост на истанбулския маратон – точно седмица преди голямото бегаческо събитие в Бургас, сами си направете изводите
10 Ноември 2025, Понеделник, 20:00 ч.
Автор: Емел МАХМУД

Имате цели 364 дни, в които няколко улици в Бургас няма да бъдат затворени за това голямо и значимо спортно събитие, радвайте се! 

Вчера в Бургас за първи път се случи нещо голямо, нещо уникално, което, надявам се, да продължи и занапред. Колкото и местните да не го осъзнават, маратонът привлече много гости и си има своите позитиви. 

За жалост обаче (за огромна жалост), спортният празник беше помрачен от един огромен излят хейт. Хората мрънкаха, че в почивния неделен ден няколко улици в Бургас са били затворени и че няма как да стигнат от точка А до точка Б в града – в града, който е една педя в сравнение със световните мегаполиси, в които такъв тип състезания са традиция. Един ден в годината. Само няколко часа. А се изписаха и се изрякоха толкова грозни думи – за състезанието, за бегачите, за администрацията, за организаторите. Изобщо за всичко. И ако в другите градове има агитка, хората се радват, излизат по улиците, за да аплодират тичащите по затворените за тях улици, то тук, в Бургас, зяпачите бяха намръщени, сърдити и недоумяваха защо точно в този ден и защо точно по тези улици се провежда състезанието. И как, видиш ли в неделния ден, доставчиците ще стигнат до обектите си...

Ами, кога, драги зяпачо? Кога, ако не в мъртвия месец ноември, когато за няколко дни градът беше раздвижен, кога, ако не в почивния неделен ден? В понеделник, когато си на работа ли? През август, когато градът е пълен ли? Кога предлагаш ти? И ако трасето не ти харесва и се оплакваш, че не може да стигнеш от района на х-л Космос до центъра (пеш ще ти отнеме не повече от половин час), с колата, къде да се организира? В Морската градина ли? А сметна ли, драги зяпачо, колко обиколки трябва да въртиш в Морската градина, за да направиш 42 км. А прецени ли дали тогава от World Athletics щяха да сертифицират трасето? Дали тогава всички тези елитни бегачи от света и България щяха да дойдат в Бургас? До вчера Бургас бе единственият голям град в България, в който не се провеждаше маратон. Щяхме да си останем посредствени с посредствените състезания, за които само ние си знаем. Ама и за тях мрънкаме. 

Вижте тези снимки. Те са направени точно преди една седмица - на 2 ноември, на маратона в Истанбул. В надпреварата в турския мегаполис, който е само на 330 км от Бургас, участваха над 41 хиляди бегачи от цял свят (не като тук около 2000 - далеч сме от мисълта да се сравняваме с Истанбул). Трасето преминава по основните булеварди на Истанбул. Те бяха затворени, не за един ден, а за цял уикенд. Два дни нито една кола не можеше да минава по тези отсечки. Но това не е всичко. Участниците стартират от началото на моста "15 юли", известен като Босфорския мост, който свързва азиатската и европейската част на града. Да, в Истанбул затварят огромен мост, който свързва два континента, за това незначително за вас събитие. Минувачи излизат по улиците с плакати, радват се, пеят, аплодират, мотивират бегачите. Примери от цял свят има много - Ню Йорк, Чикаго, Сидни, Берлин, Лондон и т.нат., и т.нат. Отдавна тези градове не разчитат на големите спортни събития, за да привлекат туристи, защото маратоните вече са се наложили. Хората сами искат да се запишат и да участват. В Бургас тепърва предстои да превърнем това събитие в традиция. През "мъртвия" ноември всеки един турист е добре дошъл. Участниците идват със семействата си, с приятелите си, а сами се сещайте това колко е полезно за града и икономиката. Заведенията и хотелите бяха пълни през уикенда. Но ние мрънкахме. Оплаквахме се, че за няколко часа са затворили града, защото в неделния ден ни мързи да слезем от колата и да се раздвижим малко. 

И вместо да оценим усилията на администрацията и на организаторите, че искат да поставят Бургас в световната карта на маратоните, ние мрънкаме, че бул. „Демокрация“ е затворена за няколко часа. Спокойно. Маратонът мина, имате 364 дни, в които градът няма да бъде блокиран. Радвайте се.

А вие бяхте ли сред мрънкачите, че са затворили бул. "Демокрация" в Бургас за няколко часа?

Маратонът в Лондон
Бегачите по Towe Bridge в Лондон
Маратонът в Ню Йорк
Сидни

 


В категории: Спорт


Емел МАХМУД Автор
Емел МАХМУД
102
Коментара
Флагман.БГ Шоколадът може да повиши мозъчната активност Шоколадът може да повиши мозъчната активност 25/12/2025, Четвъртък 21:45 0
Флагман.БГ Тежък удар за Мартин от „Игри на волята“ Тежък удар за Мартин от „Игри на волята“ 25/12/2025, Четвъртък 21:30 1
Флагман.БГ Няколко съвета, за да не се напиете на Коледа Няколко съвета, за да не се напиете на Коледа 25/12/2025, Четвъртък 20:30 0
Флагман.БГ Откриха уникално златно 2300-годишно съкровище Откриха уникално златно 2300-годишно съкровище 25/12/2025, Четвъртък 20:00 0
Флагман.БГ Учени развенчаха брадат мит за съня Учени развенчаха брадат мит за съня 25/12/2025, Четвъртък 19:45 0
102
Коментара по темата
102.
Един от пангара
11.11.2025 23:52:02
1
2
Абе, като ви чета глупостите, май на топло живота е по-добре. Некви се сетили веднъж в годината да тичат, Гулеми муралисти станали... Чак на бой налитат, други пък им се свързват на акъля. Оставете ги бе, ден слава имат в мижавия им се животец. Язе съм добре, блъскам щанги те, докат Манолов не ги пребере, апвам си, мирна главата. Който иска да заповяда да тренирам...
101.
До 92 и 91
11.11.2025 23:44:46
1
3
Ми догодина Маратона в Курника, оставете буржоазията на мира, и без това там е само отбраната класа, ще тичат по баира...

А другия пишман Бургазлия, с родословно дърво от 2 съчки, кой ти дава моралното право да се изказваш. Или си някой от тик-ток, ютуб плъховете, къде си промотират смешните канали. Защото аз друг човек освен някой участник не видях да защитава. И не говори за събития, защото на времето спирита, кога събираше хора от цяла България и го отразяваха в националните телевизии не задръстваше града. Говорите за събития, а сигурно за вас Моцарт са просто бонбони, а Вивалди песен на онази такова щерка... Какво знаете вие за култура, ценности и събития, след като града беше жив, имаше 3 действащи кино салона, опера + филхармония, литературни вечери в синагогата. Къде видяхте да плюя събития, или просто ви харесва да мелете, като кречетало едно и също. Организацията беше зле - факт! Точка! До година бягайте към Маринка! Ама през победа, и там са хора!
100.
Ауууу
11.11.2025 15:52:17
6
12
Прочетете моля, избрах само един коментар - 49 мисля:
"Какво ви попречи маратона в почивен ден бе боклуци нещастни? Да отидете на тъпите молове да ви се начекнат женските кифли, да посетите "най - вървежните" мизерни кръчми, дето да покжете кви мъже сте ли бре ямболски педа....ли? Аман от комплексирани, чалгосани олигофрени...."

Ужжжаст! И това от радетели за спорта, културата, сплотяващи инициативи, здравословния начин на живот, чистия въздух, птичките, пчеличките и пр. ...
А мрънкачите сме били ние. Това е словесна повърня, ще ме извините, по адрес на опонентите и инакомислещите. И само това да беше ...
99.
*********
11.11.2025 15:50:24
4
7
Коментарът беше изтрит от модераторите, тъй като съдържаше обидни квалификации към Флагман.бг или членове на редакционния екип.
98.
Реалист
11.11.2025 14:19:29
3
8
до Автора./// Нещо сте в грешка.От няколко години насам ,"Демокрация" не е булевард.След едни....абе "модерни" проекти по Европейски образец.В момента не знам , какво точно е.Н И БУЛЕВАРД СЪС СИГУРНОСТ НЕ Е !!!
97.
До 16
11.11.2025 14:01:55
2
2
Да разбираме ли,че сте от конкурентна медия и не успяхте с репортажа,защото точехте зелиту в Драчево?Такива черни краски,бомбастични слова и неуважаемия ПИК не би сътворил.п.с.То и флегмите не харесвам,но тук са оценили ;)
96.
fff
11.11.2025 13:31:03
12
4
Който е очаквал по-различно от намръщено, псуващо, отвратително поведение от бургаските "граждани" очевидно е неадекватник живеещ в розов балон с жълтопаветни наклонности. Положението е хвани единия удари другия. Шшалоу това е Бургас бе - тук хората са перманентно намръщени, облечени в черни дрехи и плюскащи мазна цаца и евтина бира.
95.
Тракийски
11.11.2025 12:52:08
13
8
Нещо не разбирам смисълът от тази статия. Винаги е имало и ще има мрънкачи по повод всякакви мероприятия, освен фестивал на скарата.
Не знам защо трябва да се обръща специално внимание на факта, че някой е изпаднал в нервна криза защото за няколко часа му е трудно придвижването с кола ?
Мисля също така, че е повече от ясно, че всеки нормален човек подкрепя подобни инициативи и намира начин да преодолее временните затруднения в тази връзка.
П.П. В допълнение само искам да обърна внимание на тези, които имат съмнение в националността на авторката, че българският й е доста по-добър от този на повечето коментиращи. Къде трябва да ходи е поредното тъпо изказване. Мисля, че си е на мястото не зависимо Емел ли се казва, Ирина или.... Памела, както е популярно на последък.
94.
Ганчо
11.11.2025 12:46:29
10
4
Морската градина е голяма - да бяха направили едно трасе там и да обикалят. Ама - не , правят се на интересни , из града да бъде. Полицаите вместо да ползват почивен ден - всички бяха спешени , почерни им се и на тях деня
93.
така така
11.11.2025 12:26:59
4
20
Къде сравнявате Истанбул с Бургас??? Това е милионен град с пътища а ние имам два булеварда!!!
92.
do 90
11.11.2025 11:39:42
19
9
Целия град не са две улици в центъра бе селтак.
В изгрев, зорница, славейков, меден рудник и т.н. нямаше нищо блокирано.
Банда несретници от възраждане не сте ЦЕЛИЯ ГРАД, нито сте 200 000, а сте си банда хленчещи несретници.
91.
до 84
11.11.2025 11:38:08
10
9
Нямате село, но явно и нямате акъл. Освен другите ви болести като социопатия.

Като не ви харесват негативите на града, стойте си на село.
Какво се мъчите в този разкопан сив затворен за бегачи и концерти град !!??!
И 100 км да минавате пак сте си диванен експер.
Заради такива като вас града е умрял и всяко супер яко младо цветно събитие се посреща с обичайния хейт.

Марш на село при овцете.
90.
самозабравил се дебил
11.11.2025 11:37:05
8
18
Само дебил и абсолютен простак може да говори по този начин. Не беше блокирана само "Демокрация", а целият град. Вместо де се извинят самозабравилите се дебили отново се гаврят с хората.
89.
До 87
11.11.2025 11:27:15
5
6
Не братле, ти си бил на дивана с шише ракия и си грухтял, като страндженски нерез. Не прочете ли тълпата какво е написала. panem et circenses...
88.
До 87
11.11.2025 11:22:38
3
8
Нека позная.
В слънчака или си пиколо или таксиджия
87.
Махмуд и бягащите олигофрени от Бейрут
11.11.2025 11:18:22
12
22
Госпожице, госпожа или там каквото и да е Махмалуд, защо не се е.ете и не си отидете от другата страна на Босфора. Никой в Бургас не беше попитан, дали искаме да ни се създава дискомфорт, лятото на няколко пъти се затваря градът заради бегачи, въртипедалковци и зяпачи, като Вас. Ако Вие си бяхте на диванчето вкъщи, което е същото, като на работното Ви място и не Ви беше проблем, аз да Ви уведомя, че работя в Сл. Бряг и се оказа, че всичкото автобуси бе отцепено през булеврди и улици до които първо беше трудно да стигна пеша заради тия кретени тичащи и второ са ми и нез това далеч. Благодаря Ви за това, че ми се създадоха куп проблеми на работа, заради либерални олигофрени, като Вас.
86.
*********
11.11.2025 11:17:08
0
6
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
85.
Шерминатора
11.11.2025 11:14:01
11
7
На Ганчо всичко му пречи. Криви, селски, пречупени от простотията, ракията и комунистите, все още са мнозинство.
Най най простите необразовани селяни са странджалиите, тия дето обитават Бургас и околните села.
Добре, че още преди 10 години се махнах от тая държава. Коне с капаци, търсещи само собсвения си гъз, ограничени в мисленето овце.
84.
До 83
11.11.2025 10:46:55
3
3
Диванен експерт вика... Всеки ден минавам средно 10 км. Автомобил използвам 1-2 пъти в месеца и то да отида на разходка извън града. Диванен експерт вика. Социопатоята ми я създадоха ей такива нещо-либерали и бюрокрацията в глобален мащаб. Работя с хора всеки ден, всеки втори бавно развиващ, селски тарикат. Хайде по живо по здраво, не ме мислете мен, както казах, аз се оправих, мислете за възрастните хора и майките с болни деца, ама и те са диванно зависими, моло приоритезиращи. След още някоя година и Славейков ще остане без зеленина и ще си имате и други спортни събития. Живейте и се радвайте. Пък за къщата на село.. Въпрос на време е, и това ще се случи.
83.
до 80
11.11.2025 10:36:10
7
6
Лятото бягаха 10 км, което не е маратон, а сега 42...схващате ли или да пиша по бавно за поредния диванен експер?!?!?

Като толкова искате да сте на село продавате къщата и взимате хубава къща на село, а не апартамент до общината.
Пък и да си лекувате социопатията.
Аз ли да ви уча ?!?!

Явно освен социопат сте и селяндур, но не по месторожените или местоживеене, а по душа и манталитет.
82.
някой
11.11.2025 10:32:17
5
15
Че Бургас да не е Истанбул. Който иска гмеж да си ходи в Истанбул да се бута и тъпче там. Искаме си свободата и простора / даже от едно време , когато в града имаше въздух/ , а не сегашното презастрояване поради алчността на строители , общинари и брокери на имоти
81.
*********
11.11.2025 10:23:01
4
14
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
80.
До 78
11.11.2025 10:21:42
7
14
Нямам село! За жалост. Имам 100+ годишна къща в града, имам апартамент до общината, къде е била другата ни наследствена къща... Та така, щеше да е хубаво и аз да съм като вас селско дете, че да има, къде да бягам от пишман граждани... Пък и аз не вися по моловете. Не знам, къде не видя, че цял ден съм ходил в горите. Социопат съм, мразя места с концентрация на хора, още повече пикли с невръсните им момченца, къде се имат за фактор. Мола е абстракция на деградацията, но това е друга тема. Лятото като бягаха, защо не се усети? И мои познати бягаха тогава. На предишни събития, защо не се е усещало? Не е проблема да заобиколя, да стоя в трафик, проблем е пълната изолираност на даден участък. И то да е затворено и от страна, къде не се бяга. Така че, хайде по спокойно със село и с града, защото точно селяндурите убихте града!
79.
до 78
11.11.2025 10:09:57
14
7
Скандално е как някакви индивиди винаги приоритизират ходенето до мола пред туризъм, култура и бизнес. В съседна тема ще врещят, че летището им е затворено заради НАЛОЖАЩ ремонт, но тук не искат за 2 часа през цялата година да не им блокирали ценния проход до жилищата. Жалка картинка! бургазлии са чиста проба егоисти без мисъл за града си. За това и е умрял град!
78.
do 76
11.11.2025 09:59:58
12
7
Стой си на село. Там няма разкопани улици, застроени градинки, сини зони, алчна община, украинци и алкаши по пейките.

Въпроса е принципен. Като си избрал да живееш в града и да черпиш от всички негови позитиви, ще черпиш от негативите.
Никой не е длъжен да ти дава безпрепятствено денонощно трасе до така важния МОЛ.
77.
Томи Чинчири
11.11.2025 09:47:58
20
11
Поздравления за организаторите , отлично състезание и отлична организация .
През есента и пролетта всеки месец трябва да има по едно подобно събитие - маратон , колоездене , триатлон , спортно ходене .
76.
Вълшебното казанче
11.11.2025 09:45:55
7
16
Няма смисъл, овцете си блеят и си живеят в тяхната илюзия. И аз писах за глупостта на общината. И по същество казах, че спорта е хубаво нещо. Цяла неделя бях по горите, природа, красота, чист въздух. Наложи се с майка да отидем да пазарим детска количка, добрахме се до мола и от там... Накъдето да поема затворено. А тя име важна уговорка в 3. Продължи пеша. Полицая пред народен юмрук ми каза да мина след малко, защото последния участник минал преди 15 мин. Един час нищо. Въпроса е принципен, има хора, които са с трудно подвижни роднини, с малки деца, такива, които работят 24 часови смени извън града, прибиращи се от чужбина с количества багаж. А те овцете се хванали да блеят за брички и пчелички... Града викат бил пълен, ей шшт ало, живея супер център до общината, какво му е пълното, само алкаши по пейките и украинци. А и пенсионерите, къде се борят с китайската партия. Но както казах, малцина са тези, които ще разберат. Половината град разкопан, тротоарите за нищо не стават, общината алчнее, всеки метър зона или друга хранилка. Градинки се застроява със сгради... Други се рушат. Това са съществените проблеми, за които флагман никога няма да пише.
75.
хах
11.11.2025 09:13:03
12
10
Не мога да си представя колко тъп трябва да е човек за да напише нещо от типа
"Той моста над босфора да не е само един. Нали си има обходни маршути и лодки."

Хахаха
То, ако можеше без него турция нямаше да го строй и то още преди 50 години.
Нито щеше да прави подводен пробив за милиарди между двата континента.
Турците не са глупави.

Ясно, че бай Ганя си е тъпичък, но чак толкова.

Пътни артерии, са се затваряли и ЩЕ се затварят. Който не му харесва да бега на село в обора между овцете. Там никой нищо не затваря.
74.
Zoro
11.11.2025 08:24:13
20
18
Не трябва да се затварят пътни артерии по никакъв повод, освен бедствие и авария!!! Маратони, ралита, походи..трябва да се забранят!! Да тичат в полята по черните пьтища..
73.
Хахах
11.11.2025 08:23:50
8
19
Само да спеменем,, че има надводни и подводни мостове и воден транспорт които си пое трафика и нямаше такива моменти като в Бургас.
Тук нямаше организация, дори и със затворени булеварди трябваше да има организация за предвижване на трафика.
Пред хотел Аква патрулен автомобил и лека кола се блъснаха челно защото нямаше от къде да се влезе а господата полицай не искаха да обиколят половин Зорница, която между другото е също разкопана и затворена.
Въобще няма място за сравнение и нямаше място за маратон, когато нямаме условия!
72.
градски
11.11.2025 08:17:07
9
19
Да,но те имат 3 моста над Босфора.Като затворят единия не е проблем.Ние имаме 3 скапани улици и като ги затворят града е блокиран!
71.
До флегманите
11.11.2025 07:50:14
6
4
Когато пускате информация в сайта предния ден в 22ч посред нощите, ще има хейт. Когато предупреждавате поне 2 дни по рано, няма да има хейт!!!!!
70.
Spas
11.11.2025 07:48:41
13
21
И цялата работа накрая беше 5 черни маймуни да вземат по 2000 лв като победители.
69.
@
11.11.2025 07:37:43
20
13
Имаше ли предварително информация? Имаше. Хората от подобни събития правят бизнес. В България, и по-точно в Бургас правите драми. Два часа не можел да стигне до вкъщи..... Ауууууу каква трагедия! През останалите 364 дни стигаш ли? Стигаш! Искате град с история, култура и туристи... ама сами бойкотирате събитията. бургазлии ударихте дъното на простотията! ДЪНО! Другият път не 6 месеца, и 60 месеца да ви затворят летището... никой по света няма да се трогне! Щот не е чувал за този изчезнал град от селски тип!
68.
Разбрах
11.11.2025 07:25:29
12
23
Всичката Мара втасала, че и маратон!
Улиците - гробници. Въздухът - отрова. Градът презастроен. След кръговото в Игрев се застроява кръговото на Трапезица. Нова детска площадка се появи върху зелените площи в морската под Цурка. С неизбежното кафене.Може би това са нормални неща, но не и когато не е усвоен и 1 м нова зелена площ, няма места за паркиране и трафикът е толкова голям, че никаква организация на движението не може да предотврати задръстванията.
Нищо общо с модерните градове пълни с паркове и зелени площи.
А тука само 1 ден в годината популистки се сещаме за здравословния начин на живот.
Кого лъжете?
67.
"един
11.11.2025 07:19:10
2
4
огромен излят хейт"
Преведете на български език, ако ни Ви затруднява!
66.
Той
11.11.2025 07:08:38
13
23
Емелче,ти докато си правеше кефа да препускаш из Бургас и да си правиш пиар,аз чудих как два часа да стигна до домът си ...около 14 часа трафика бе ужасен .навсякъде пълзиш и търсиш пролука..накрая колоната се озовахме на морска и нидер...и там стана страшно ...и защо за да може едни пишман спортисти да си правят кефа и цял град да им е заложник ....да в Истанбул правят маратони ,но не блокират цял град ...а и малко в повече ни идва след всичките летни изгъзици на морска гара
65.
до 63
11.11.2025 07:07:35
5
10
Поредния мега тъп коментар, от някой който се има за някакъв, а е никакъв.
Не пич, не е само този мост, но и връзките между два континента е са сто, а само няколко.
По демокрация през ноември в неделя минават няколко странджански селяндура и няколко рейса.
През Босфорския мостЕЖЕДНЕВНО минават няколко стотин коли ... И си плащат за да минат от там.
Турция няма проблем да го затвори за Маратон, защото ползите за обществото са повече от негативите за един ден.
Не ги мисли комшиите за тъпи чак колкото теб самия.
Между впрочем точно този мост е построен е през 70-те, когато такива като теб сте били на село между овцете. И може вече да сте се преместили в града, но ментално сте си все още между овцете.

По долу един с мозъчна дейност като твоята, писал, че имало алтернативни трасета ахха. Пробвай да насочиш няколко стотин хиляди коли през алтернативни трасета на десетки километра през трафика на Истнабул.

Ама бай ганьо затова си тъне в мизерия.
И още дълго ще тъне и напълно си го заслужава.
64.
Аз пък
11.11.2025 07:05:28
0
15
Искам да попитам защо милиционерите, които "подсигуряваха" събитието бяха толкоз много, на групички по трима четирима, нонстоп си чаткаха по телефоните, пушеха цигари, пиеха кафета, ядяха и т.н. Същевременно покрай тях по Александровска и Богориди, където беше трасето на маратона, летяха лица с колелета, които така или иначе би трябвало да са забранени там.
63.
.
11.11.2025 06:39:38
5
11
Айде стига глупости затватя ли континенти да не е само този мост плюс тпва июа и подводен тунел ти хептен за кви на взе само глупости
62.
Хаха
11.11.2025 04:08:51
13
15
Когато си избрал да живееш и работиш в града купувайки коптор за 2000 евро квадрата, това си има и някои минуси.
Града се затваря за протести, спортни и културни мероприятия, има задръствания, а няма къде да се спре дори и в синя зона. Има изгорели газове и асфалт и т
Н.. И като си избрал града това е положението.
Като не ти харесва стой си на село. Там няма такива неща.

Та тъпите мрънкачи, дето им пречил маратона и се мислят за 200 000 , (нищо, че в Славейков, изгрев, Зорница, месен рудник и т.н. не се е чуло да има задръстване) като не им харесва да си стоят на село.

Като са избрали града да свикват.
Маратона си беше супер и ще го има.
61.
И тъй стаа
11.11.2025 01:20:28
0
2
курсчън=куесчън
60.
Кат стаа курсчън за чууеците
11.11.2025 01:17:59
5
4
Имейлче,те чуеците и сех маратони праят,ама ти все се дърпаш и нищеш да ни пукаеш колко си путготвена и издръжлива.
59.
мунчо
11.11.2025 01:07:06
7
26
Отворко, никой не е против маратона - едно чудесно събитие! Става дума за организацията на движението -пълен хаос, сътворен от безхаберни малоумници!!!
58.
до 57
10.11.2025 23:58:11
2
7
"Говори се за „блокиран град“"

По този въпрос специално се обърни към флегмите! Имаше 2 статийки с тази дума в заглавието. Ние само ги цитираме, както се полага. Като Мао!
57.
гражданин
10.11.2025 23:49:56
10
19
Аз минах два пъти с автомобил през града в деня на маратона (между 9 и 12 часа) и имаше само леко забавяне на трафика.
Имаше официални съобщения в сайта на общината и публикации в местните медии.
Частично затворени бяха няколко улици за част от деня, а беше посочено и че може да се влиза и излиза през подземната улица.

Въпреки това най-шумните коментари идват основно от хора, които или не са се информирали, или просто не са потърсили обходен маршрут.
Явно 15 минути в трафика са новият национален катаклизъм.

Говори се за „блокиран град“, а реалността е различна:
- от 19 квартала, само 1–2 бяха частично засегнати;
- засегнатият район е с под 10 000 жители;
- реално затворените отсечки са около 3 км;
- движението беше възможно, просто с малко повече търпение.

Не всеки е длъжен да бяга — но в голям град е нормално да има събития: културни, спортни, обществени.
Те носят стойност, атмосфера и развитие.

Пожелавам догодина на маратона участниците да са повече.
А за тези, които не участват - дано намерят малко разбиране, че градът е за живеене, не само за придвижване от точка А до Б.
56.
до 54
10.11.2025 23:22:18
9
21
Защо ли? Ами те обясниха. За да се хвалят със "забележителности", като часовника например! Тя и Демокрация вече си е жива забележителност! Кой е виждал в нормална държава широк булевард превърнат в затворнически коридори?!
55.
Европата
10.11.2025 23:20:45
17
18
И защо трябва да се създава такова неудобство в центъра на областен град, като Морската, Солниците и т.н. са пустош?! Да видят Гунчо с впитото клинче в задни*а как показно хукнал да бяга по двете главни в Бургас. Ама знаеш ли колко ми брига и ме вълнува какъв маратонец си?! Заради една шепа хора, да страда целия град, че и околието! Много умно!
54.
Jip
10.11.2025 23:17:53
11
14
Никаква информираност за маратона!!! Като искате да бягате по улиците, защо не затворихте Крайезерна или Одрин и да си бягате там колкото си щете. От болницата като ме отбиха и ме пратиха в центъра. Карето ул. Митрополит Симеон, Райна Княгиня, д-р Нидер и да изляза обратно на К. Фотинов ми отне 40 минути. И това ако ви е организация. Спирайте ги тез маратони и откачени неща.
53.
до 43
10.11.2025 23:13:29
8
9
"Забраната не се отнасяше за автомобили със специален режим на движение."

Дори и да е така, как точно се очаква да минат през тази тълпа и през останалите задръстени улички?!
52.
До автора на материала
10.11.2025 23:12:10
15
20
Хората затварят континенти за маратоните, но странджанската простотия никой не може да затвори , дори и за ден!
Същите тези мрънкалници определят Бургас извън сезона като спрял , призрачен град и сега изведнъж ти обясняват как в неделната, леко дъждовна сутрин , трафика бил парализиран!!!
Кажи честно , не са ли идиоти?!
51.
Бургас има шанс
10.11.2025 22:43:56
12
15
До 49

Пич, някои хора имахме работа - обществена. Други имат един почивен ден с детето си.

Кифлите и педалите не са тук. Успокой се!

Ти можеш ли да обясниш логично защо това се проведе по маршрута на автобусите? Не можеш. А защо в среда на изгорели газове по главни улици? Пак не можеш.

Попсувай си. Това не го прави по-смислено и логично.
50.
До 40
10.11.2025 22:39:45
2
21
Да, така е! Досега тези места около общината бяха сини и плащахме по 1 лев на час. Сега синята зона стана 2 лв., а тези места изведнъж станаха жълти. Та въпросът е: законно ли е и морално служители на общината да паркират безплатно, докато гражданите вече плащаме двойно? Та какъв морал и съобразителност да търсим там където ги няма и във връзка с маратона. Долу един палячо писал- вас никой не ви брои....
49.
lorda
10.11.2025 22:34:40
20
25
Какво ви попречи маратона в почивен ден бе боклуци нещастни? Да отидете на тъпите молове да ви се начекнат женските кифли, да посетите "най - вървежните" мизерни кръчми, дето да покжете кви мъже сте ли бре ямболски педа....ли? Аман от комплексирани, чалгосани олигофрени....
48.
Мрънкам.
10.11.2025 22:28:37
3
22
че съсипаха бул.Демокрация!
Гарантирано от ГРОБ!
Работа, работа, работа!
47.
До 45
10.11.2025 22:27:50
4
7
Един съвет да ви дам: Разходете се до новия завод за барут и си купете 50 грама, с които да си гръмнете т@шаците!!!
46.
*********
10.11.2025 22:26:29
4
6
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
45.
До 4
10.11.2025 22:18:07
6
8
Чудесна идея.
Подкрепям!
44.
До 39
10.11.2025 22:16:55
13
26
Хей, умнико, на каква площ е разположен Истанбул? Трафика там е голям, но площта е колкото целия Бургаски окръг. А тук затварянето на 1/3 от улиците на град,който е 8 км в най дългата си част води до "усещатето",че проблема с това събитие е много,ама много по тежък за живущите, отколкото в мегаполисите. Какъв е извода? Такива събития, като маратона са безпроблемни само в много големите градове, разположени на голяма площ. А тук? Много подходяща е поговорката: "Видяла жабата,че подковават коня,та и тя си вдигнала крачето!" Нашите местни управници стават смешни като жабата в стремежа си да изглеглждат по значими отколкото им е дала природата!
43.
До 16
10.11.2025 22:13:58
5
11
Забраната не се отнасяше за автомобили със специален режим на движение.
42.
Бургас има шанс
10.11.2025 22:10:01
11
19
До 39

Да ти приличаме по нещо на Истанбул? Събитието някаква дълга реклама ли имаше? Затворените улици ги писаха/говориха по медиите няколко седмици ли? Нормалните хора не стават и лягат със сайта на Общината. Във вашия нямаше много информация.

И пак питам - защо по улици с трафик? Особено с автобусен трафик. Милиони изсипахме за велоалеи. Имаме паркови зони. Полезни за хората да спортуват.

Винаги най-лесно е да хейтиш критиките - хейтъри, селяни. Аз не хейтя, Бургазлийка съм. Но разумно няма обяснение защо това се проведе по автомобилни маршрути. Няма логика никаква. Празни квартални велоалеи. Празни паркове и морска градина.
41.
Работещ и в неделя!
10.11.2025 22:01:40
11
28
Аз бях един от тези които наричате "хейтъри"! УВАЖАЕМИ ФЛАГМАНИ! БУРГАС Е МАЛЪК ГРАД! Малък по население, но най вече ограничен като пространство! И когато трафика се пренасочва ЗА 6 /ШЕСТ/!!!! ЧАСА ПО ОБИКОЛНИ МАРШРУТИ, КОИТО И БЕЗ ТОВА СА НАТОВАРЕНИ, СТАВА АД! СЪЩИЯТ КАТО ТОЗИ ПРЕЗ ЛЕТНИТЕ МЕСЕЦИ, КОГАТО ПОТОКА ОТ ПЪТУВАЩИТЕ НА ЮГ СЕ ИЗСИПВА ПРЕЗ ТРАПЕЗИЦА! АЗ ЛИЧНО НЕ СЪМ ПРОТИВ ТОВА СЪБИТИЕ! НО СЪМ ПРОТИВ ТО ДА Е ПО НАЙ НАТОВАРЕНИТЕ УЛИЦИ НА ГРАДА, ЗАТВОРЕНИ ЗА 6 ЧАСА! ДА, ТАКИВА СЪБИТИЯ ИМА И В ИСТАНБУЛ! ДА СТЕ БИЛИ ТАМ ПО ВРЕМЕ НА ТАКОВА СЪБИТИЕ? АЗ СЪМ БИЛ! И МОГА ДА ВИ УВЕРЯ, ЧЕ ОРГАНИЗАЦИЯТА Е КАТО ВОЕННА ОПЕРАЦИЯ, ЗА ДА НЯМА ЗАТВОРЕНИ УЛИЦИ И МИНУТИ ПОВЕЧЕ! ЗА 2000 маратонци в 190.000 град затвориха 1/3 от централни улици! За пореден път!!! Следващият път го правете по алеи за разходки, вело алеи и т н!
40.
Въпрос
10.11.2025 21:53:26
3
39
Защо общинската администрация си присвои паркинг местата около общината? Кой ви даде това право? Вие сте избрани, за да служите на народа и да изпълнявате неговите повели, а не бургазлии да ви се подчиняват, ясно ли ви е? Без народа, който гласува за вас сте никои! Вдигнахте синята зона на 2 лв, но си направихте жълти местата, за да спирате без пари?! За гражданите на Бургас може, а на вас ви е скъпо?! Егати наглярите безподобни!
39.
До 27
10.11.2025 21:48:43
7
17
Затварянето на улици в град с 200 000, или затварянето на улици в 20-милионен град ще създаде по-голям проблем?
Ти имаш ли въобще идея какъв е истанбулският трафик?
Естествено, че неудобството там е в пъти по-голямо, защото участниците в движението са повече!
Съпоставяш несъпоставими неща. Колко бягащи на колко население. Не това е проблемът. Проблемът е колко народ се движи или не по затворените улици. Твоите сметки малко като оня, дето броял "сто кучета, 200 м*де", ама половината излезли женски.
38.
*********
10.11.2025 21:48:19
3
14
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
37.
*********
10.11.2025 21:35:54
2
14
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
36.
Не забравяйте
10.11.2025 21:28:44
10
9
Всяка копейка е мрънкалник.
Селяни!
35.
До 33
10.11.2025 21:26:44
7
10
Не съм изненадан. То от ментално повредени селяндури не се очаква кой знае каква мисловна дейност.
34.
До 32
10.11.2025 21:25:06
22
16
Ама моля ви се от къде на къде се изкавате от името на хората ...
Шепа, диванни хленчещи малоумника не сте хората.

Иначе свиквайте. Този маратон ще го има, а на хленчещите малоумноци, които се помислили за народа (което си е психично заболяване) ви остава да се нагодите.
33.
*********
10.11.2025 21:21:35
1
3
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
32.
Бургазлия
10.11.2025 21:14:58
32
25
Нас не ни интересува. Кой каквото иска да си затваря по света!! В Бургас хората не искат да се затварят улиците. Да си бягат в Турция колкото искат. Ако искат и по цяла седмица да си затварят там улиците и да си правят Маратони. Тук е Бургас и щом хората не искат такива маратони, а то е видно и явно, че има такова нещо и щом излизат такива неща днес! Толкова е лесно. Хората не искат да им се затварят улиците и някакви от Африка да тичат по тях и да получават парите на Бургаските граждани за данъци в награди и после да си ходят с тях за Африка!!! Ясно, точно и кратко!!!!!!!!!!
31.
ех
10.11.2025 21:14:31
7
10
Емелче ти взели медал или за здраве си побяга?....но иначе си права,мрънкачи да искаш в Бургас.
30.
ХАХА
10.11.2025 21:10:36
23
19
Селяните не могат да си отидат по родните места и мрънкат. Тъпаци.
29.
ТБС
10.11.2025 21:08:29
9
31
Баси глупостта, за да затвърдиш мнението на бургазлии, че не маратонът, а липсата на адекватна организация е основния проблем. Нито информационна кампания, нито адекватни знаци, само ленти без обяснение. Колко т.ябва да си тъп, за ни показваш събития, което са с перфектна организация и не пречат на цял град?
28.
Ivan4o
10.11.2025 21:08:09
15
30
Защо трябва да се сравняваме със всички останали.Заради тъпите идеи на Манол Тодоров.Няма ли в Бургас алеи в морска градина,че трябваше да затворим града.Да ми каже той,как помогна на болния ни съгражданин или просто си направи поредния о пиар.
27.
СМЕШНО И ГУПАВО Е
10.11.2025 21:05:40
8
27
Да сравнявате маратона в Бургас, маратони,провеждани в мегаполиси като Истанбул, Лондон, Ню Йорк.
Ако можете да смятате 40000 участници в град който е 11 000 000 жители прави в пъти по малко участници на глава от населението,отколкото в Бургас,където са 2000 участници на 200000 жители. Тоест наситеността на участниците в инфраструктурата на големите градове е в пъти по малка,от което следва,че тук усещането за конфликт между участници и граждани е в пъти по значително.
26.
Бат Танас
10.11.2025 20:52:04
3
17
Уф, и тия полегнаха в скута на Митрето...
25.
До 21
10.11.2025 20:52:01
18
23
Странджанските глигани не могат и 200 метра без семейните си ценности, 20 годишна кола на старо с превъртян километраж хаха
24.
Оптимист
10.11.2025 20:50:11
26
28
Наистина Бургас беше от малкото големи градове без маратон. Много добре че се организира такова събитие и дано остане занапред и събира все повече участници. Ще е супер за жителите на града, за туризма, за бизнеса да има такова събитие. Иначе за мрънкачите с колите, да се оправят.
23.
*********
10.11.2025 20:48:35
4
16
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
22.
От Истанбул
10.11.2025 20:46:13
7
44
Понеже бях там на маратона, да кажа.
1. Затварянето на улиците беше оповестено навсякъде, включително отразено и в маршрута на градския транспорт в Гугъл мапс. Знаете какво пише "променено обслужване" на автобус или трамвай Еди кой си.
2. Дни наред властите обясняваха какво предстои и предупреждаваха да се ползват алтернативни маршрути, метро, фериботи.
3. Улиците не бяха затворени за "цял уикенд", както пише авторката, а само в деня на маратона, като трамвай 1 беше пуснат още в 15 следобед въпреки че пишеше, че ще работи от 17.

Не подкрепям мрънкането, един ден се преживява, но можеше общината да направи необходимото да информира хората и да измисли алтернативни маршрути. Този БГ алерт за какво го имате - най-малкото можеше да се пусне едно съобщение към хората "тъй и тъй, ще има маратон и затворени улици, вижте повече информация в сайта на общината".
21.
Гошо
10.11.2025 20:45:11
15
23
За 10 минути съм от окръжна болница до Александровска пеш. Какво сте се разпищяли за тези автомобили.
20.
ХХ
10.11.2025 20:43:58
9
10
Пфууууу разсипаха я тази държава !
Потомствен русофил комънъс алкаш съм и тея маратони много ми пречат,не мое човек да удари лактите да си пие домашнярката и да си гледа руска телевизия,даже и бъкел да не знае руски .
Само путин ще оправи положението .
19.
*********
10.11.2025 20:43:27
7
6
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни или обидни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
18.
Чадъркьой
10.11.2025 20:41:39
6
33
Бургас да сравнявате с МЕГАполиса Истанбул смешни сте
Флегми чували сте поговрката
Нерде Ямбол
Нерде Стамбул
Все да сравнявате Долмабахчежарай с циганска колиба в Комлука
17.
о12в
10.11.2025 20:41:24
7
1
до 10 хах
добре си се описал. комплексиран наркоман
16.
Госпойце,
10.11.2025 20:40:36
24
39
никой не се интересува от твоите лични занимания и предпочитания, нито ни трябват навлеците ти, пардон, гостите! На теб ясно ли ти е, че в гето където при нормални обстоятелства линейка може да не дойде до 1/2 час, вчера ще са и трябвали ЧАСОВЕ! Може би хора вчера са си отишли заради вашите прищявки! Но дори и без този краен пример, много хора, за разлика от вас, работят! Работят и в неделя и не могат да стигнат до работните си места, защото и бездруго почти безполезният градски транспорт също беше блокиран! Ходи да търчиш където си искаш, стига да не пречиш на цял град! На нас твоите "събития" не носят нищо друго освен неприятности, та дори и риск за живота, както споменах по-горе.

И да, знам, че си губя времето и тези простотии ще продължават. Е, този път нямаше "трагедия", на която да се нахвърлите като лешояди, но някой път ЩЕ има, защото маратоните са опасна глупост и това е доказано от множество медицински източници, както и в реалния живот! Нищо чудно и ти да си следващата "трагедия". Не може да не си забелязала, че мръсотията малко по малко се връща във вашата жалка, неграмотна и продажна "редакцийка".
15.
Do 2
10.11.2025 20:39:42
21
24
Ако беше на старт финала на маратона вчера, щеше да видиш същото като на снимките от истанбул.

Обаче заради селяндури като теб вече дори и Истанбул можем да даваме за добър и недостижим пример.
Те затварят една от малкото връзки между континенти в 20 милионен истанбул и се радват .

Ние затваряме половин булевард в селския Бургас и странджанските селяни с роднини в Сливен, Ямбол или грудово квичите и хленчите като женички.
Толкова си може българската нация.
Не случайно водим купища с негативни класации по какво ли не
14.
Кой каза
10.11.2025 20:36:54
0
15
Нахранете мисирките....
13.
Лост
10.11.2025 20:36:29
14
34
Не са няколко улици,а са централни улици.Я виж участъка -улица "Сан Стефано",бул "Демокрация" бул "Стефан Стамболов " и по средата ул "Дунав " като са затворени откъде може да се мине?
12.
Братвурст
10.11.2025 20:35:29
7
20
Живеем в такива времена, всеки има право на мнение. Българина е на мнение, че всичко му пречи.
11.
Sss
10.11.2025 20:34:57
14
43
Не е проблема в маратона, а в това че се организират събития които и без това блокират пренаселения и претоварен град.
Лятото всеки уикенд града става притегателно място за всякакви утайки и биоотпадъци, плащат се баснословни пари на музиканти и певци, които през последните 20-30 год. нямат издадена песен, но същевременно газим в лайна.
10.
Хах
10.11.2025 20:34:22
18
31
Вижте го ограничения олигофрен по-долу. Щом не харесвам блокадата на града заради маратона, то значи съм лоена топка с висок холестерол и вместо вода пия ракия, иначе се имаш за интелигентен бегач
9.
Нико
10.11.2025 20:33:40
29
26
Няколко селяка не можаха да се завърнат към родния дом и си запълниха времето да пишат глупости в интернет. Изобщо не си заслужава да им се обръща внимание.
8.
*********
10.11.2025 20:31:44
2
5
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
7.
Бургазлия
10.11.2025 20:29:29
6
11
Подлога....
6.
Бургас
10.11.2025 20:28:53
20
23
Как да се радват като 90% от населението на Бургас е от "такъвото".Гегите не можаха да си отидат на село да преточат зелето.Пълен чобанлък е Бургас.Вместо "Добря дохте"/надпис на международен път/ в с.Звездец,псуваха.
5.
До 2
10.11.2025 20:25:50
33
25
Тъпоглавец. Отиди в Истанбул и потърси алтернативен маршрут на моста между два континента.....

Всички мрънкачи ли освен диванни експерти сте глупави като цървули или само 100 %?!?!
4.
fish
10.11.2025 20:24:49
38
46
Аз съм участик от предния маратон,и съм за такива мероприятия, дори всеки месец по едно такова да има.Мърнкането е национална черта,дайте им мазна баничка с айрян,и висок холестерол,бира,ракия няма да мрънкат.Всички са свикнали ако може"до тоалетната " да отидат с колата ,ще го направят,но да излязат да потичат,да карат колело или някакъв друг спорт ,малко са.Предлагам един път месечно да затварят Бургас за автомобили.ТОЧКА!!!
3.
Яко_беше
10.11.2025 20:23:38
39
43
Маратона си беше супер и дано да го има има моще много години.
Страхотно трасето, сертифицирано при това. Страхотен заряд, страхотно време, страхотни доброволци и организатори.

Мрънкачите също ще ги има, но никой не ги бръсне и за сливи.
Време беше да вземем и някакви хубави неща от Европа и света, а не само лоши !
Нека има млади,цветни и усмихнати хора из града. Деца, семейства приятели и т.н.

Който не разбира написаното нека си стои на дивана, да си лока ракията и ддаси хленчи.
Бургас вече е на световната карта на маратоните. Не на тази на дрогата, батките, бмв-тата, а на маратоните.
2.
Небегач
10.11.2025 20:22:49
30
48
Само, че тук виждам пълни с бегачи улици, а в Бургас затворени, празни. В тези градове има алтернативни маршрути, не липсващи такива.
Да организираш маратон не е като да правиш партийна сбирчица с един ментор.
1.
Vvv
10.11.2025 20:05:40
28
49
Нека им повече мероприятия в този заспал град. Да се почувства, че има живот.
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
2026 ще е годината на Червения огнен кон! Ще "изгори" всичко старо и ще пренареди живота ни 2026 ще е годината на Червения огнен кон! Ще "изгори" всичко старо и ще пренареди живота ни Новата 2026 година ще премине под егидата на Червения огнен кон - енергичен, страстен и своенравен Пълен абсурд: Тази малка ограда ли ще спре нарушителите да пресичат? Пълен абсурд: Тази малка ограда ли ще спре нарушителите да пресичат? Институциите да се вземат в ръце и да предприемат реални мерки, не половинчати, настояват жителите на кв. Сарафово Шоколадът може да повиши мозъчната активност Шоколадът може да повиши мозъчната активност Учени от Университета „Л'Акуила“ са открили, че какаото и шоколадът могат да подпомогнат по-доброто функциониране на когнитивните функции Тежък удар за Мартин от „Игри на волята“ Тежък удар за Мартин от „Игри на волята“ Раздялата става видима и за феновете му в социалните мрежи Важно за цените в евро и в лева: Ето как ще бъдат изписвани Важно за цените в евро и в лева: Ето как ще бъдат изписвани Ако има намаление, цените трябва да са три. Старата цена - в левове, новата - и в двете валути България сред лидерите в Европа по хайвер от белуга България сред лидерите в Европа по хайвер от белуга Как ферма край язовир „Кърджали“ изнася най-скъпия хайвер за Франция и света Най-важният урок на Аюрведа е да научим, че нашето здраве е в собствените ни ръце Най-важният урок на Аюрведа е да научим, че нашето здраве е в собствените ни ръце Най-важното е да бъдем в синхрон с природата, със сезона и с нашето вътрешно състояние Мозъкът страда, ако имате недостиг на определени витамини Мозъкът страда, ако имате недостиг на определени витамини За да остане ефективен, той се нуждае от постоянен приток на хранителни вещества Пазарджишкото село Гелеменово е наводнено от скъсана дига Пазарджишкото село Гелеменово е наводнено от скъсана дига Няколко къщи са под вода, съобщи общинският съветник от Пазарджик Атанас Шопов Няколко съвета, за да не се напиете на Коледа Няколко съвета, за да не се напиете на Коледа Всеки има поне един познат, който се хвали с това колко много може да изпие, защото има "тренинг" или по-голяма толерантност към алкохола
2026 ще е годината на Червения огнен кон! Ще "изгори" всичко старо и ще пренареди живота ни 2026 ще е годината на Червения огнен кон! Ще "изгори" всичко старо и ще пренареди живота ни Новата 2026 година ще премине под егидата на Червения огнен кон - енергичен, страстен и своенравен България сред лидерите в Европа по хайвер от белуга България сред лидерите в Европа по хайвер от белуга Как ферма край язовир „Кърджали“ изнася най-скъпия хайвер за Франция и света Откриха уникално златно 2300-годишно съкровище Откриха уникално златно 2300-годишно съкровище Предполага се, че намерените монети са жертвоприношение за боговете Пи Диди поиска незабавното си освобождаване от затвора Пи Диди поиска незабавното си освобождаване от затвора Адвокатите му депозираха заявлението в съда Джейсън Стейтъм се снима с децата, а това е рядко събитие Джейсън Стейтъм се снима с децата, а това е рядко събитие Снимката е направена по време на посещение на семейството на коледен базар във Великобритания Как Крайова се превърна в магнит за хиляди с коледното си градче – и какво липсва на Бургас Как Крайова се превърна в магнит за хиляди с коледното си градче – и какво липсва на Бургас Пространството в румънския град не е просто няколко сергии с греяно вино и кебапчета, а пълнокръвна туристическа атракция, за която хората пътуват стотици километри Илюзия за победа: Русия е завзела по-малко от 1% от територията на Украйна за 1 година Илюзия за победа: Русия е завзела по-малко от 1% от територията на Украйна за 1 година Почти 100 000 руски войници са загинали по време на войната "Maмo, мeчeтo мe шпиoниpa": Зaщo АІ пoдapъцитe зa Koлeдa ca бoмбa cъc зaĸъcнитeл "Maмo, мeчeтo мe шпиoниpa": Зaщo АІ пoдapъцитe зa Koлeдa ca бoмбa cъc зaĸъcнитeл Apгyмeнтът нa бизнeca e пpивиднo лoгичeн - АІ вeчe e в тeлeфoнитe, в paбoтaтa и в eжeднeвиeтo ни, зaщo дa нe e и пoд eлxaтa Основателят на „Телеграм“ Павел Дуров забременява безплатно всяка неомъжена жена до 38 години Основателят на „Телеграм“ Павел Дуров забременява безплатно всяка неомъжена жена до 38 години Потвърдените биологични деца ще имат право да наследят част от състоянието на предприемача, оценено на около 17 милиарда долара Зеленски пожела смъртта на Путин за Коледа Зеленски пожела смъртта на Путин за Коледа Искаме мир за Украйна и се борим за страната, каза президентът
Драгомир Стойнев, БСП Драгомир Стойнев, БСП Хаосът тепърва започва наново Виц на деня Виц на деня Реклама:
"Заповядайте в нашия нов спортен магазин! Всичко за спорта! Телевизори, дивани, бира, чипс!"
Виц на деня Виц на деня - Скъпи, какво да ти взема за Коледа?
- Ами ти, всичко ми взe! Какво още искаш?
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Любовта не е в целувките, а в търпението, разбирането, подкрепата и доверието.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори