Това служителки на Happy ли са? Толкова ли са бедни, че да ровят по контейнерите

Двете жени показаха проникване и изтегляне на пуловери – с опит и съгласувана тактика
Две жени, облечени с фирмени блузи на популярната верига ресторанти Happy бяха уловени да ровят в контейнери за рециклиране на дрехи. Кадрите се разпростриха в тик-ток и предизнвикаха бурни реакции.Записът показва как едната жена активно помага на другата да се промъкне през тесен процеп в контейнера, за да извади оттам дарени и предназначени за благотворителност дрехи. През това време нейната колежка бдително оглежда периметъра, очевидно в опит да предотврати евентуално разкриване на действията им.
За тяхно нещастие, обаче, случаен минувач застава на стратегическа позиция и заснема случващото се, а видеото впоследствие бързо набира популярност онлайн.
Този инцидент поражда множество въпроси не само около моралните принципи на замесените лица, но и относно корпоративната култура и контрол в големите търговски вериги. Какво правят служителите в свободното си време и доколко подобни прояви отразяват цялостната работна етика в дадена компания, питат хората, гледали този клип.
Вижте и част от коментарите:
Новата есенно-зимна колекция на Happy вече е тук – директно от контейнера! Уникални модели от 2010-та, леко изветрели, с аромат на спомени и прах. Това не е просто обличане – това е модно изживяване с кауза.
Гледаш клипа и се чудиш – това кастинг за нова версия на "Мисията невъзможна" ли е, или обучение по „корпоративна изобретателност“ от Happy? Едната влиза в контейнера, другата пази – teamwork на ниво "специален отряд за рециклаж".
Докато повечето служители чакат заплата, някои явно действат с инициативност и предприемачески дух. Happy не само обучава персонал, а развива таланти в нови бизнес ниши – като "бутни ме в контейнера, докато не видя пола Calvin Klein".
Ако търсиш начин да покажеш, че си ангажиран с устойчивото развитие, но нямаш търпение за промоции – гледай и се учи от момичетата на Happy. Това не е кражба, това е рециклиране с чувство за мода и добра охрана.
Някога се чудехме какво правят хората след работа. Е, вече знаем – някои сменят смяната с сафари в контейнер за благотворителност. Само липсваше музикален фон и надпис „Не опитвайте това у дома“.
Колко трябва да обичаш втора употреба, за да влезеш с главата напред в контейнер, докато си с работна униформа? А колко трябва да не ти пука, че целият интернет ще те гледа от понеделник сутрин?
Когато в корпоративната политика пише „Бъди креативен и решителен“, а ти го тълкуваш като „Промъкни се в контейнер и излез с жилетка“. Въпросът не е кой ги е заснел, а защо Netflix още не ги е подписал за нов сериал.
Всеки има хоби – някои плетат, други събират марки, трети ровят в благотворителни контейнери в работно време. Важното е да си отдаден и да носиш фирмена блуза, за да не остава съмнение къде работиш.
Някои фирми пращат екипа си на тиймбилдинг сред природата, други – в SPA център. А Happy, очевидно, залагат на екшън в градска среда: „Упражнение по координация в извънредни условия с елементи на алпинизъм“.
Повече вижте във видеото.



























Най-зле и най-гнусни са китайските заведения, но на повечето хора не им пука какво ядат, затова се разхождат с 40-килограмови шкембета.
Иначе Хепи са си супер, особено като хигиена и безопасна храна, за разлика от много ресторантчета със скрити кухни..
Какъв е проблема,в магазините за втора употреба да не би да са по читави!
Открийте магазини, където да ги предаваме и годните дрехи да се заплащат,най вече детските,защото децата растат,дрешките им стават малки,има дрехи, обувки които и не са носени,къде да ги даваме и оставяме!!!
Или трябва от втората употреба да ги купят?
Нападките към Хепи, един от малкото хубави ресторанти в града пък са съвсем излишни, перфектна кухня, хигиена и обслужване.
Всички циг@нки са изрусени и избелени, да си знаете. Сега така им е модерно.
Ама, лилавият хастар отдолу прозира.
https://youtu.be/LSEsnSL3KLs?si=CXksmF1JNJyWntbw
eto novata pesen za Vojda na plemeto
Рециклират всичко! Браво!