Две сирачета оставя загиналият пилот на Лесново
Георги Влайков е дългогодишен инструктор, забавлявал е търсачи на силни усещания с акробатичния самолет
Дълггодишният летателен инструктор и изкусен майстор на акробатичните самолети Георги Влайков е загиналият днес в ранните следобедни часове на летище "Лесново". Малко след излитането си в 13,30 часа пилотът на машината с немска регистрация "Extra 200", с която той от години организира подаръчни полети, се разбива. 35-годишният Влайков загива на място.

Мъжът оставя 2 деца сирачета, а гилдията на парапланеристи, летци на малки самолети и цялата колегия с регистрации на летище "Лесново" са в траур заради случилото се. Справка разкрива, че Влайков е придобил летателния апарат преди няколко години и оттогава го отдава за летателни преживявания, но понякога и той сам е предприемал въздушни демонстрации.
Самолет падна на летище Лесново, пилотът е загинал
Виражите, пикирането и "кобрата", макар и не с мощта на изтребител от ВВС, са били сред ключовите му фигури и изпълнения на машината. Самолетът, предал Влайков, е Extra EX-200 със сериен номер 023 и регистрация от 2000 г. от немската компания EXTRA Flugzeugproduktions.

 
													 
													 
													 
													 
													 Принц Андрю губи титлите си и дома си заради аферата "Епстийн"
													
												
												
													
													
													
														 
														 
														Принц Андрю губи титлите си и дома си заради аферата "Епстийн"
													
													
																													 
															 
															 
															 
															 
															 
															 “Златен век” за директорката на Държавен куклен театър - Бургас
													
												
												
													
													
													
														 
														 
														“Златен век” за директорката на Държавен куклен театър - Бургас
													
													
																													 
															 
															 
															 
															 
															 
															 
														 
												 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
							 
							 
							 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										
Как да влезе и излезе от него е едно от нещата който трябва да знае всеки пилот.
Грешна преценка за височина е по-скоро.
ПП. Преди 20тина години имаше подобна злополука с един Христо... Е, не било точно злополука де, а въпрос на интереси.