Рестарт на нефтопровода Бургас-Александруполис
 
														С размразения проект се гарантират дългосрочните доставки за страната ни
България и Гърция рестартират нефтопровода Бургас-Александруполис. Този път обаче идеята е пътят на петрола да е наобратно - от гръцкото към българското пристанище, съобщава Нова телевизия.
Целта е така да получаваме нефт в дългосрочен план, който да не налага танкери да минават през проливите и пътят им да се оскъпява. Затова и държавният глава Румен Радев е на посещение в Гърция. В Атина той ще се срещне с гръцкия премиер Кириакос Мицотакис и президентa на Гърция Катерина Сакеларопулу.
Проектът беше замразен през 2011 година, а първоначално предвиждаше по него да се пренася руски нефт.
 
													 
													 
													 Не купувайте тези 5 японски коли втора ръка
																																							
																								
													 Не купувайте тези 5 японски коли втора ръка
												
											
																					
																								
																										 
													 Принц Андрю губи титлите си и дома си заради аферата "Епстийн"
													
												
												
													
													
													
														 
														 
														Принц Андрю губи титлите си и дома си заради аферата "Епстийн"
													
													
																													 
															 
															 
															 
															 
															 
															 “Златен век” за директорката на Държавен куклен театър - Бургас
													
												
												
													
													
													
														 
														 
														“Златен век” за директорката на Държавен куклен театър - Бургас
													
													
																													 
															 
															 
															 
															 
															 
															 
												 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
							 
							 
							 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										
Тях скоро няма да ги направят електрически!
Затова и спирането на дизеловите и бензиновите автомобили с цел опазване на природата е "пунта мара " , основният замърсител са други машини....
Освен това - Лукойл Нефтохим има годишна преработка 8 милиона тона. А останалите милиони количества къде ще отидат и къде ще бъдат съхранявани?
Рисковете са ясни - рискове от аварийни разливи и респ. замърсяване на почвата, на водните басейни - язовир Мандра (трасето минава по дъното му), от там и Черно море!
Навремето не подписах този Проект, но сега кой ще ги спре!
Господ да ни е на помощ!
- руският петрол сорт "Уралс" е с 40% по-евтин днес отколкото в средата на февруари 2022;
- цената на природния газ на европейската борса е с 30% по-ниска в сравнение с година по-рано;
А, и впрочем вече не продава газ Европа след повече от 50 години инвестиции за милиарди в борба за пазарна доминация първо от СССР, а после и от Русия.