53 млрд. минути на месец във Facebook. И то само в САЩ
Американците прекарват времето си онлайн предимно в сайтове като Facebook, Google+ и Twitter, показва проучване отвъд Океана, цитирано от "Daily Mail".
Социалните мрежи са убедителни лидери и оставят далеч зад себе доскорошните непоклатими водачи по интерес от страна на потребителите като Google и eBay.
Сухата статистика показва, че през месец май хората в САЩ са били над 50 милиарда минути само в най-голямата социална мрежа Facebook.
Далеч назад на второ място се нарежда Yahoo със 17,2 милиарда, а едва на трета позиция е търсачката Google с 12,5 милиарда минути.
Жителите на САЩ прекарват общо 22,5% от времето си онлайн в сърфиране в социални мрежи и само 7,6 на сто в електронната си поща.
Най-активни в социалните мрежи са жените на възраст между 18 и 34 години, показват резултатите от изследването.
Покачване има и в активността по отношение на онлайн игрите, на които потребителите отделят близо 10% от престоя си в интернет.
Грешката, която качва разхода на гориво през зимата с до 2 литра на 100 км
Четвърти цвят на светофара: бъдещето на трафика с автономни коли
ЕК отстъпва от забраната на ДВГ, но с нови условия, които може да убият автомобилната индустрия
Празниците насаме: как да превърнем самотата в грижа за себе си
2026: Годината, в която Близнаци, Везни и Водолей спират да отлагат съдбата си
Предсрочните избори (не)избежни – 22 март или 5 април са най-вероятните дати
2025: Рекордна година за златото - поскъпване, търсене и интерес от българските инвеститори
Мария Цънцарова не е освободена от работа
РИОСВ потвърди: Производството на „Кроношпан“ е в екологичните норми
Игнажден чука на вратата: Вярвания, ритуали и как да посрещнем късмета
Тези шишарки са принцесите на Коледа! Впечатляват и с визия, и с вкус!
Явор Дачков: Мария Цънцарова е партиен журналист на ПП-ДБ
