Пуснаха ремонтирания участък от магистрала „Тракия", край на километричните опашки
Възстановено е обаче само движението към Бургас, а през следващата седмица ще отворят и платната за София
Движението в ремонтирания участък на AM "Тракия" при Стара Загора бе пуснато тази сутрин в 8 часа.
Става въпрос за над 23 км от платното за Бургас между Чирпан и Стара Загора. Участъкът е с нова настилка, мантинели, маркировка и отводняване, съобщава бТВ.
Заради реконструкцията се използваше обходен маршрут, а по пътя за Южното Черноморие се образуваха километрични тапи.
По метода студено рециклиране е възстановена носимоспособността на пътното тяло. Строителните работи включват още машинно подравняване на банкетите, ремонтно-възстановителни дейности на 9 съоръжения в отсечката между пътните възли „Чирпан - Изток“ и „Стара Загора“, полагане на подосновен пласт, на геомрежа, на неплътен асфалтобетон и износващ пласт от сплитмастик.
През следващата седмица предстои да бъде възстановен трафикът и в платното за София.
Алтернативен маршрут е Подбалканският път. Целият ремонт на трасето започна през октомври миналата година и включва обновяването на общо над 50 километра от АМ "Тракия".
В ремонтирания участък е положен асфалт, има нова маркировка, сложени са мантинелите. Извършено е отводняване на пътното платно.
До възстановяването на движението към София, пътуващите от Бургас към столицата ще минават по сегашния обходен маршрут, каза пред Нова телевизия ръководителят на „Пътна полиция“ в ОДМВР - Стара Загора главен инспектор Бончо Славов.
„От началото на ремонта по обходния маршрут възникнаха 13 леки ПТП-та и 4 тежки, при които бяха ранени шестима души. Движението беше много интензивно, а пътят – тесен, но днес се надяваме да се успокоят нещата“, съобщи той.
„За пътуващите към София все още остава затворено пътното плътно на магистралата и те се движат по обходен маршрут през село Ракитница до пътен възел Чирпан. Те може да се движат и по подбалканският път през Карлово до Пловдив, или по магистрала „Марица“ до Димитровград и включване по аутобана „Тракия“, каза още Бончо Славов.
Леля и жиголо или просто влюбени?
Кога ще са ваканциите на учениците през 2026 г.
Meteo Balkans: Това е новият климат - нервен и непредсказуем
Бурята в Пловдивско събори дървета и помля коли – десетки сигнали, няма пострадали
Силвена Роу: Животът е като кухня – трябва да намериш правилния баланс
Полша харчи €2 млрд. за система срещу руските дронове по източната си граница
Системата ни произвежда 4 пъти повече от нужните учители
Да се намали ли двугодишното майчинство
Фокусникът, който шокира, разсмива и вдъхновява – кой е Арсен?
Кое е детето загубило живота си в атентата на гара Буново през 1985 г.
Тя бе най-личната мома в селото, но ето кой спечели сърцето й
AI очилата на Google ще помнят къде са ви ключовете

Славчо,също като тройната иска концесии за готови пътища да раздава,далавераджия смотан!
Ако не бе Бойко,щяхте още да се трепете по изровените пътища!
Неблагодарници!
Най-добре изчегъртайте 1200 км пътища,белки се успокоите!