Две трети от българите пазаруват само на промоция
Само 33,1% споделят, че цената има същото значение за тях, както и преди
Kризата с Ковид-19 е довела 67% от потребителите до решението да обръщат все по-голямо внимание на изгодните цени, като почти толкова са и хората, които заявяват, че често купуват стоки на промоция.
Това са само част от промените в потребителското поведение на българите според данните от национално представително пазарно проучване „Потребителите и кризата“, проведено от „Прогрес консулт“ по поръчка на голяма верига супермаркети през февруари 2021 г.
Само 33,1% споделят, че цената има същото значение за тях, както и преди. Тук е и една от най-сериозните разлики между жените и мъжете: при жените делът на онези, които са започнали силно да се влияят от цените, е двойно по-голям от съответния дял при мъжете.
Перфектният тиквеник за Бъдни вечер
Антъни Джошуа прати на пода влогъра Джейк Пол
Повечето притежатели на iPhone дори не подозират за тези функции
Експерт по киберсигурност: Камерите в 138-о училище 100% са злонамерени, има ясен умисъл
4 зодии ще получат всичко, за което мечатят през 2026 г.
Всяка година на Бъдни вечер правя мачкан боб с подправки по тази рецепта
Гъвкаво работно време за родители: Какво ще се промени в бизнеса и в живота на хората с деца
Антония Петрова обяви най-радостната вест
Всички, тръгнали на път, трябва да прочетат това - актуална пътна обстановка за 20.12
Постна шоколадова торта – пухкав, сочен блат, целият пропит с много крем!
Рим въвежда платен достъп за туристи до фонтана "Треви"
В тази страна не се плаща кеш
