Две трети от българите пазаруват само на промоция
Само 33,1% споделят, че цената има същото значение за тях, както и преди
Kризата с Ковид-19 е довела 67% от потребителите до решението да обръщат все по-голямо внимание на изгодните цени, като почти толкова са и хората, които заявяват, че често купуват стоки на промоция.
Това са само част от промените в потребителското поведение на българите според данните от национално представително пазарно проучване „Потребителите и кризата“, проведено от „Прогрес консулт“ по поръчка на голяма верига супермаркети през февруари 2021 г.
Само 33,1% споделят, че цената има същото значение за тях, както и преди. Тук е и една от най-сериозните разлики между жените и мъжете: при жените делът на онези, които са започнали силно да се влияят от цените, е двойно по-голям от съответния дял при мъжете.
Ако ви е писано да бъдете с някого, с тези 8 трика може да го върнете
Лорд Минчев развали годежа си заради младеж от Благоевград
Албена, която пострада на ралито край Варна, е спасена
Здравко стана поредната жертва на пътя, загина при зверска катастрофа с мотора си
Новата седмица започва със застудяване и дъжд, но и малко слънце
