×
Бизнес ЮГ Войната в Ивицата Газа София Парламентарни избори 2023 Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Минималната работна заплата в Гърция ще бъде над 800 евро
  • Днес ни очаква дъжд и по-ниски температури
  • Израел удари покрайнините на Дамаск
  • Куба обвини САЩ, че подклаждат протести в страната
  • На следващи избори ПП-ДБ няма да съществува, убедна е Мая Манолова
  • Разпитват свидетели по делото за побой срещу прокурорския син
  • Червения пират се изправя пред съда, гледат мярката му за неотклонение
  • Кирил Десподов стана футболист на годината
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Урбанист: Подземният паркинг до х-л България няма да намали проблемите с трафика, а ще ги създаде


Урбанист: Подземният паркинг до х-л България няма да намали проблемите с трафика, а ще ги създаде
Мария Съботинова е против изграждането на съоръжението
15 Януари 2021, Петък, 18:00 ч.
Автор: Емел МАХМУД

В другите европейски страни работят в обратната посока - вместо да създават нови паркоместа, те вдигат цената на съществуващите, казва Мария Съботинова

Изграждането на подземен паркинг под градинката до х-л България ще доведе до повече трафик в централната градска част на Бургас. Това мнение изрази Мария Съботинова пред Флагман.бг. 

Съботинова е урбанист, занимава се с градоустройство и градско планиране. Голяма част от практика й е минала в големи проекти, които са с хоризонт 20-30 години напред, свързани с транспортното планиране. Днес тя взе участие в общественото обсъждане за предложението да се изгради съоръжение в центъра на Бургас, който да е със 100 места. (ВИЖ НАШАТА ТЕМА В РАЗВИТИЕ) Урбанистът твърди, че общественото обсъждане по-скоро е било представяне на проекта, отколкото обсъждането му, много малко от страните са успели да се изкажат. 

„Моето мнение е, че една такава намеса в тази част на града е абсолютно излишна. Първо - защото не е направено проучване за необходимостта от допълнително паркоместа в ЦГЧ. Ако наблюдението, че няма достатъчно места в синята зона, е обосновката за направата на паркинг, то е недостатъчна и противоречи на съвременната урбанистична практика. За да се изгради един паркинг, трябва да се наблюдава потокът в района“, казва Съботинова.

Съвременните европейски градове от години работели точно в обратната посока – да намалят възможностите за спиране в центъра. Освен това го правели максимално скъпо, за да накарат хората да изберат друг начин на придвижване. 

„Твъри се, че в Бургас има такава политика. Аз обаче не виждам тя да се изпълнява. Ако искаме това да се случи, трябва да се спре създаването на възможности колите да паркират в централните райони. Правенето на паркоместа не намалява проблемите, а ги създава“, смята урбанистът. 

Според нея на платените паркинги на ул. „Гурко“ и под площад „Св. св. Кирил и Методий“ има достатъчно места, а по права линия те са не повече от 500 м разстояние от хотела. Според нея, в западните държави политиката по отношение на градоустройството включвала всички участници в движението - не само автомобилите, а градския транспорт и възможностите за пешеходно и велоспедно придвижване.

„На общественото обсъждане противниците на проекта бяхме представне като хора, които вървят срещу прогреса. Но този паркинг няма да спаси града от трафика, който не особено благоприятно е организиран. Аз съм „за“ грандиозни инженерни творения, но тук категорично не става въпрос за това. Ние се опитваме да планираме един град, така че да стане функционален за всички, а не само за една част, защото подобни проекти създават големи тапи. Особено в тесни улици се затруднява още повече движението. Аргументът, че този проект ще улесни живеещите там е безпочвен. По-скоро ще им създаде допълнителни проблеми“, каза още Съботинова. 

Тя даде пример с Европейската комисия, чиято политика още от миналия век е за забрана за изграждане на паркоместа в сгради, които се намират в център на даден град. 


В категории: Бургас


Вижте кой има имен ден
Вижте кой има имен ден 19/03/2024, Вторник 12:33 0
Фънки, иди на лекар
Фънки, иди на лекар 19/03/2024, Вторник 12:31 1
65
Коментара по темата
65.
местен
20.01.2021 10:58:28
0
2
Тези, които ми твърдят, че щяло да бъде плитко ... там имаме такива подпочвени води, че една такава конструкция ще им вдигне нивото в целия район и ще го отнесем ние, които живеем в района... Илиева винаги си е гонила интересите, не случайно отнасяше всички хубави проекти...
64.
градинки та градинки
18.01.2021 17:02:56
1
3
Защо ви са градинки, че и градинки с дървета, Само с въздух ли ще живеете, нали трябва някой да папне.
Няма да има вече градинки, те са скъпи и не носят пари, ето тук ще ви сложат едно храстче, после там още храстче в две кашпи откъм края на паркинга и две храстчета на един паркинг ви стигат.
Градинките с дървета са само за баровци в частни имоти с големи огради, край частни плажчета, не са за вас. Вие само ще платите сметката.
63.
950302
18.01.2021 10:26:40
0
7
Една градинка остана в центъра и дай и на нея да и ебем мамата! Да я обновят с европари и да не я барат!
62.
Толкова години драпаха
18.01.2021 08:59:09
0
8
Хотел България бавно, но сигурно се приближава към петатат си звезда. Проблемът тук не е, че е искат да строят подземен паркинг. Проблемът е, че от общината са преценили, че е възможно и са допуснали да се направи обществено допитване. Тоест те нямат проблем с това. Съвсем друг е въпросът какво правим, когато съборят хотела. Всички знаем какво е нивото на строителните фирми в България, всички видяхме как замалко да унищожат една църква, една филхармония и едно училище на пл. Кирик и Методий. И днес всички виждаме как този вече готов паркинг е ПРАЗЕН. п.с. ако онази карикатура - главният архитект на общината им прави проекта, можем да очакваме наистина едно голямо лай*о.
61.
ърбан
16.01.2021 23:05:37
20
6
Ко значи урбарист нещо свързано с пикоч ли е хааййай
60.
Фен на Флегман
16.01.2021 17:31:29
0
14
Влизам във флегман да чета коментари и да ми пада IQ-то. По този начин се чувствам приобщен към българския социум. Неандерталския ген не се размил по тия земи. Първобитния човек тука е еволюирал до апогея си - Шофьор Разбирач (Homo shkembeticus).
59.
00
16.01.2021 15:12:05
4
3
а някое крякат, че им вдигат синята зона - огодия нямате
58.
Мария
16.01.2021 14:46:22
1
17
Кмета и екипчето му да се върнат по родните си места!
57.
Ееее
16.01.2021 14:29:22
1
17
до 56
Тъпунг! Ер! В Европата на 2 млн. град няма проблем с паркирането щосе ползват всякакви транспортни инфраструктури. На глава от населението, автомобилистите са В ПЪТИ по-малко ок бургЪзлии, дето всичко ими е на 20 м. пеш!!! Ама как ще ходи той по улиците?! Да му се смеят прошляците! С колатааааа .....да ме видят, да ме попсуват, че спирам движението, щото все съм за малко!
56.
Що за глупост?
16.01.2021 13:09:02
16
8
Само в България се говорят такива крайности и простотии. В Европа не строили паркинги ами вдигали цената на настоящите? Айде да спре всеки втори да говори за Европа като пример както му е кеф, първо Европа проблеми с паркирането няма както в България и причината не е геноцид над автомобилите както казва това момиче със странна професия "урбанист" , а умерена крайна политика по отношение на всички. В Бургас специално тези дето най-много квичат срещу колите реално най-много ги ползват
55.
До сложния от коментар 50
16.01.2021 11:50:47
3
16
Хитри тарикати, платени популисти и откровени хейтъри подкрепят кражбата на обществен ресурс. Задължително е да се търси всяко решение и всеки начин да се ограничава използването на автомобили в централната градска част това и всеки нормален човек го знае.
54.
вълчев
16.01.2021 11:33:50
1
26
Паркчето да не го пипат. Хиляди пъти по добре от тая сива грозотия на проекта. Ако толкова искат да си разширяват паркинга да поемат в посока на общината и площада пред нея. Обаче никакви багери. Да си наемат миньори и да си дълбаят долу.
А най -добре е да хвърлят тия намерения и проекти в кошчето. Това пространство е общинско и не трябва да се дава и сантиметър от него за частно ползване. Един ден може там да има станция или
подземна линия на Бургаско метро и тоя паркинг да се превърне в непреодолимо препятствие за всяко развитие на инфраструктурата на града. Един въпрос към тия който биха позволили на тези тарикати да си разширят паркинга извън хотела. Те биха ли позволили на някои да си построй подземен паркинг под тяхната къща или двор.
53.
СПУХ
16.01.2021 10:07:16
0
29
Ганьо ако можеше, с колата щеше и в офиса да влиза, и в спалнята. На тъпата, твърдоглава, необразована и тесногръда българска човекоподобна маймуна трябва да има къде да си подпре шкембето и големия гъз. Ееей, бедни демократи.
52.
*********
16.01.2021 10:07:05
0
4
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
51.
Bingo
16.01.2021 09:48:31
0
23
Ако паркинга не е за сметка на зеленината нямам нищо против, но този проект показва тотално унищожение на градинката и загрозяване на централната градска част.
50.
Елементарно
16.01.2021 09:11:52
38
7
Хитри тарикати, платени популисти и откровени хейтъри са против чудесната идея. Задължително е да има паркинг и всеки нормален човек го знае.
49.
стамат
16.01.2021 08:55:31
2
11
трудно е да си урбанист със стари тарикати от балкан турист
48.
предателско комуне
16.01.2021 08:35:23
37
4
абе реват 4-5 човека защото имат някой апартамент там и ги дават под наем в букинг или аирбнб , а точно затова им е вървяло защото хотела няма паркинг
Хотела стана много хубав след ремонта и се обесмисля ако няма голям паркинг, никакъв проблем не е да се построи под градинката и градинката да се построи на ново тъй като това ще е полезно за самия хотел
47.
Предстоят интересни репортажи
16.01.2021 08:24:24
4
25
Щом ще има паркинг, остава да гледаме същата история както с наводнение и пропадане на храма Кирил и Методий, но в сценарий с по-тежки последици. Тя, арменската църква, че ще се напука е ясно, но ако тръгне да пропада и хотела ей тогава ще стане интересно.
46.
Екип България
16.01.2021 07:42:25
36
9
Без значение колко човека ще мрънкат и дали са еколози, ахриелози и просто сърдити на живота хора, паркинг ще има! Специалисти са направили всички проучвания и това го позволява. Не може да се угоди на всички. Ще бъдат разкрити поне 4 нови работни места. Дърветата са за подмяна. Стари и болни. Икономиката ще се съживи след този проект. Ще има туризъм в този град
45.
Lubo
16.01.2021 07:23:48
4
11
Hotela iska parking poneje ima samo 20 parkomesta a staite sa 200 i nikoi niama da otsedne v tozi hotel ako gostite niama kade da parkirat
44.
до 43
16.01.2021 05:36:27
0
0
Един и същ го е мислил.
43.
Аматьор
16.01.2021 04:24:03
0
0
До 24
Да не стане като хотел "Черно море" диагонално срещу ФК с 3-4 паркинга в площта?
42.
Smith
16.01.2021 01:54:38
1
14
Общината като ще продава имота си, поне да го направи през търг. Ясно е, че всичко ще е нагласено и пак правилните хора ще гушнат далаверата, ама поне за парлама го направете!
41.
*********
16.01.2021 01:42:00
0
5
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
40.
Ееее
16.01.2021 01:36:58
1
20
До 27. Много глупаво изказван!! Обикаля кой?!? Бай кой дето иска да влезе у Рафиту и да си поръча от колата? Или гоемиот бизнесмен да си подаде декларация у НАПо ама да спре за "5 минути" и запуши ул. Конт Андрованти? Или да пие едно на Малибу, ама 2 лева няма за паркинг или 5 лв. за обущар даму смени протритите токчета? Бабите им едно време не са слизали от каруците и сега по кръвна линия искат да силягат у спалнята със седалките на автомобила.
39.
до 36
16.01.2021 00:30:11
0
17
Може и да са намалени стаите, до колото знам ресторанта на псоледният етаж е премахнат за стаи/апартаменти.
Обаче паркоместа имат, пред входа и подземният. За какво им е още един подземен, че да се рекламира за гражданите, когато на Кирил и Методий стои празен.
Едноличен интерес с който ще развалят градинката за планирани 70 наземни паркоместа освен подземните които ще им напука хотела.
38.
до 37
16.01.2021 00:26:05
4
8
Аз не разбрах къде пише че е работила по тези проекти.
37.
КУХА ЛЕЙКА
16.01.2021 00:05:21
27
13
КАТО СИ ТАКАВА СПЕЦИАЛИСТКА (СИГУРНО СИ ОТ НЯКОЕ СЕЛО) ЗАЩО НАБИХТЕ ДВИЖЕНИЕТО ПРЕЗ ГРАДА НАПРИМЕР ПОДЗЕМНИЯ ТУНЕЛ, ИЛИ АВТОГАРА ДО НОВАТА ПОЩА ИЛИ ТРОЛЕИ ДИРЕКТНО ОТ КАРАБАИР ПО КАРЛ МАКС, КУХА ЛЕЙКО УРБАНИСТКА ИЗМИСЛЕНА ОТ СТРАНДЖА САКАР
36.
Капи
16.01.2021 00:03:31
3
25
До 33 Абсолютно съгласен с тебе..Само да отбележа-100% съм сигурен,че след ремонта броя стаи е намален,за сметка на квадратурата им. За да има 5* трябват паркоместа. Отделно,за истинско казино трябват звезди. Всичко ок,ама защо на гърба на гражданите. Когато се купупаваше хотела,всичко това е било пределно ясно. Какви са сега тези "допълнителни" условия?
35.
*********
15.01.2021 23:29:36
0
4
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържа недоказуеми твърдения, касаещи конкретни личности.
34.
222
15.01.2021 22:46:39
0
18
Някой да спомена по статийките до тук по темата, че проекта за подземния паркинг се работи и е почти готов?
33.
до 27
15.01.2021 22:35:24
0
26
За да не трябва да обикалят центъра с колите си да не ги взимат с тях.
Хотела има два наземни паркинга един отпред и един отзад. Има и подземен.
За питащият, никога няма да е 5 звезди твърде малки са им стаите строени през соца.
Паркинга на Кирил и Методий стои празен. Наплив за паркиране в района няма. За какво е на гражданите този подземен паркинг? Май само изгода има хотела, така де БСПарката Лечева и каквато офшорка е Ем Ви Еф Холдинг, щото едва ли в хотела са знаели въобще за този план. Най-много да падне хотела. Пък как ще си финансират строежа не са казали. Едва ли ще е с пари от печалбата, то каква печалба в локдауна.
32.
До 27
15.01.2021 22:34:05
3
35
Паркинга може да реши проблем в Средец!
Паркинга на Кирил и Методий е на една крачка и е с 393 места. За да се развива ЦГЧ на Бургас, трябва да се намали трафика, да се даде предимство на пешеходците. Тогава ще има малък бизнес по централните улици. Малки магазини, пекарни, и все дребен бизнес. Четете малко какво се прави по европейските градове. Намалят се местата за паркиране, спира се трафика. Колкото повече пътища и паркинги правиш, толкова повече коли ще има. Иначе като се върнем от Европа разказваме колко е подредено и как живеят хората там....
31.
До 30
15.01.2021 22:32:40
1
25
Този специалист е Груд Илиев. Лесно можете да му намерите и адреса ако има обществена необходимост и да му се направи едно "къмпингуване", както стана модерно от скоро. Истината е че такива хора като него за пари и гъза си ще си сложат на масата да го пляскат а може и да му е хубаво даже има потенциал.
30.
Bingo
15.01.2021 22:23:59
2
43
Не пропускайте и факта, че освен 100 подземни ще има и 70 наземни парко места, което означава, че половината градинка ще се превърне в паркинг. За този парк всички сме плащали чрез данъците си и сега искат да премахнат всички дървета и да бетонират градинките. На този проектант трябва да му се отнеме дипломата и да бъде пребит с камъни. Превърнахте целия център в северно корейски пейзаж.
29.
Урбанисти
15.01.2021 22:20:56
16
11
Госпожата урбанист има личен сайт. На него пише, че е учила за урбанист, но е станала фотограф. Последно?
28.
*********
15.01.2021 22:18:00
1
5
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържа недоказуеми твърдения, касаещи конкретни личности.
27.
Искам да искам
15.01.2021 22:13:04
36
5
Паркингите решават проблеми а не създават. Паркинга на Кирил и Методий е мн удобен макар че по време на строителството имаше гафове. Ако всичко се спазва относно строителството паркинга на х-л България ще е мн полезен за града. Не разбирам тези които не искат а в същото време реват че няма места запушват гаражи или обикалят центъра по 20 пъти докато си намерят място.
26.
I
15.01.2021 21:51:52
15
15
ииии кои са големите проекти на г-жа урбаниста? Някой толкова кадърен урбанист май измисли стесняването на бул. Демокрация, буслентите неподходящата за града транспортната схема и т.н. Да очакваме още чудеса на урбанизма
25.
наблюдателен
15.01.2021 21:46:59
7
26
Абсолютно съгласен с коменатра на Съботинова. Никоя администрация в европеските градове не позволява вече и няма изискване да се изграждат паркоместа в новостроящите жилищни и офис сгради. По този начин се ограничава достъпа на автомобили в центъра като няма къде да паркират. Осигурен е качествен бърз обществен транспорт, а има и таксита. Автмобилите са на буферни паркинги в покрайнините. А и таксите за достъп и пъркиране с лични автомобили са доста високи. Към тази политика трябва да се стреми администрацията в Бургас,защитавайки обществения интерес а не корпоративни.
24.
до 22
15.01.2021 21:32:38
0
21
НЕ си прав и кво кат усвои УПИ ще построи ''НОВ 20 ет хотел'' по вероятно е за да сложи 20 открити сергии които да цака с високи наеми подобно на централните улички около х-л ''Кубан'' на Слънчака
ЦЯЛАТА работа че алчнярите си мислят че ТЪЛПИ ЕВРЕИ идващи на талази от летището ''ЩЕ ПЪЛНЯТ'' казиното или че богати турци от Истанбул ,Бурса всяка седмица юе изпразват сакове с $$$ в казиното само дето лирата е леш и Ердоган НЕ дава лесно да се изнася валута $$ и Е щот са кът
23.
Мдо
15.01.2021 21:17:28
3
28
Абсолютно съгласен съм с урбаниста. Такова нещо няма място в суперцентъра и ще създаде проблеми. Поредната идиократска мъртвородена далаверка и недомислица.
22.
Smith
15.01.2021 21:06:48
1
32
Цялата далавера е проста като герберодепесарски активист. "Инвеститор", близък до Партията иска да усвои УПИ 07079.610.195. С помощта на общински съветници, които нямат никакъв срам да подарят цяла улица на Доган. Ако няма отпор, далаверата ще се случи като нажежен нож в масло.
21.
Аматьор
15.01.2021 20:54:50
0
13
Димов, ако се изкажем с други думи- вместо 10 паркоместа, 10 места за спиране пред хотела до настяването и паркирането на превозното средство като услуга, включено в цената на безплатните услуги, може да подобри качеството на обслужване и да създаде и няколко нови работни места.
В тоя смешен град остана да "съборим" и новоремонтирания 12-13 етажен хотел със закъсняло копане под него.
Всъщност ние ползваме услугите само на други средства за подслон- къмпинг :)
20.
Капи
15.01.2021 20:36:40
1
27
До всички разбирачи. Ами защо не си направиха басейна,рецепцията и мецанина на парко етажи,а от общината искат? Писах,имат подземен паркинг,да си го разширят оптимизират. Аз автобуси в центъра на града не искам. Бяха на ул Булаир. Сега има паркинг за тях но морска гара. Така се развива туризъм,не по Нюйоркски,а като в Рим,Виена,Париж...Ти си избирай.
19.
Димов
15.01.2021 20:29:45
51
12
Тая пъпчива пуберка е каква? Урбанист? Абе що не си....... майката. Всички балъци само вие тарикати. Не дават на вас да го построите и ето излиза "урбанистката". Хотел с такива размери само с 10 паркоместа е пълна глупост. В чужбина не ходя на хотели без подземен паркинг.
18.
хаха то май и КАПИ!!!!!!!!!!!
15.01.2021 20:28:01
3
8
Е АДМИНИСТРАТОРА САМ СИ КОМЕНТИРА ОТГОВАРЯ СЛАГА ВОТ –АЛО САЯН ТОЗ ШИЗОФРЕНИК Е СПРЯЛ ХАПЧЕТАТА!!!!!!
17.
Строителче
15.01.2021 20:25:26
6
18
Живея в Лондон и работя по строежи предимно в центъра.90% от сградите имат по 2-3 нива подземни гаражи.Факт
16.
юберашунгмахен
15.01.2021 20:24:48
34
15
абе капи , в ню йорк събарят в центъра на петна по малки от това и строят небостъргачи по 100 етажа с по 5 етажа подземни паркинги и никой нищо не казва , въпреки че ню йорк е остров и целия е заобиколен с вода , ама няма урабнисти да им кажат кое как е , те са много прости там
Willoughby Square Park е в центъра на бруклин и ще има 700 подземни паркоместа и градинка от горе
За да има икономика трябва да има туризъм, за туризъм трябва да има хотели, за хотели трябват паркинги и работата ще тръгне
Това че вие сте деца на предателите комуняги и сте с купени дипломи и може да безделничите цял живот и само да се правите на важни то на хората им трябва работа и бизнес!
15.
ДО 13 Капи
15.01.2021 20:20:35
4
10
Не му се хващай на ГОЛАТА КУКА–ТВА Е АДМИНИСТРАТОРА ЗА ДА ПРОВОКИРА И ДА ПРОДЪЛЖАВАТ БЕЗСМИСЛЕНИТЕ КЛИкОВЕ /те и от туй ядът хляб/
14.
Урбанист
15.01.2021 20:18:45
4
12
Обещано,уговорено,ще го направят,ай на бас...
13.
Капи
15.01.2021 20:08:38
2
11
11 Това, че ники чувал е направо смешно :). Като ти чета писанията,май не си чувал много неща,ама не ти пречи да тролиш. То и такава професия нямаше до скоро,но гледам ,че си се уредил. От леглото. Айде,смени канала.
12.
Рач
15.01.2021 19:59:53
1
27
Абсолютно съгласен. А аргумента за туристическите автобуси е направо смешен. Проблема е,че няма ли определен % от легловата база ,хотела не получава 5 звезди или нагоре. Явно амбициите са големи,но защо за сметка на града. Тук си мирише на последваща концесия,като на площад Кирил и Методий. Не може ли да си оптимизират съществуващия подземен?
11.
юберашунгмахен
15.01.2021 19:55:54
31
7
хаха пак най авторитетното мнение, абе имаш ли диплома в някоя област можеш да се изказваш на ляво и надясно да ръсиш мозък
такива мнения могат да ги дават само хора с доказан опит
урбанистка само такава длъжност не бях чувал, явно като не прокопсаш в архитектурата и почваш да си присвояваш всякакви интересно звучащи длъжности
10.
БАЧИИСКИ ТИ СИ НАРЕД!!!!!!!!!!!!!!
15.01.2021 19:50:28
3
14
ПОЧВАЙ ГИ ГРАЖДАНИТЕ ЗНАЯТ КАК ДА ТИ СЕ ОТБЛАГОДАРЯТ ЗА ВСЯКО ДОБРО ДЕЛО
9.
да ама
15.01.2021 19:39:00
2
41
В ХОНГ КОНГ стотиците хотели по 37 ет извисяващи се в в централната част и никой НЕ може да си позволи ПОДЗЕМЕН паркинг в ущърб на гражданите и гостите на града който иска да почива в хотела ПОЛЗВА градски транспорт метро автобус или скъпите таксита квадратния метър достига десетки милиони $$$
В Дубровник топ туристическа дестинация автобусите стоварват гостите и се отправят на платени паркинги ,същата практика се прилага и в много хотели в центъра на РИМ и стотиците туристически градчета в Италия които са с ТЕСНИ улички и нямат възможност за паркиране
8.
един
15.01.2021 19:10:14
4
41
Паркинг ще има, общественото обсъждане е без всякакво значение, когато комисионните са вече взети и похарчени.
Колкото на Доган му го преместихме в другия крачол за Росенец.
Силните си правят каквото искат, другите пишат коментари.
7.
оченик с ''Fred Perry''
15.01.2021 18:59:19
1
45
Нали хотела е на БСПарката В.Лечева а ГЕРБ УЖ са против ДПС и БСП
Ма като надушат ДАЛАВЕРА веднага са СЪЮЗАВАТ в УЩЪРБ на Обществения интерес на гражданите
6.
Запознат
15.01.2021 18:48:23
6
72
Браво на г-жа Съботинова!
Такива трезвомислещи, млади хора трябват в наситената ни със селяни община, г- н Николов!
5.
Далаверов
15.01.2021 18:21:44
6
70
Разговорите и обещанията за паркинга явно са отдавна - поне от миналата година, по времето на главен архитект на община Бургас Веселина Илиева! Не случайно ръководител проект е синът й Груд Илиев!!! А тия уж обсъждания са за отбиване на номера! Баницата вече е разпределена!
4.
възмутен гражданин
15.01.2021 18:16:28
4
66
За съжаление няма кой да чуе професионалните мнения! От целия "дебат" си пролича, че решението вече е взето - паркинг ще има, жалко! Оправданието, че ще помогне за решаването на проблема с паркирането в центъра, е необосновано! Паркинга ще обслужва само и единствено хотела. А по отношение мнението на общината и на част от общинските съветници от "опозицията" - нека не забравяме кой е инвеститорът и какви са финансовите му възможности. За съветниците от ГЕРБ сме се убедили, че нямат собствено мнение, те гласуват така, както им е наредено (спомнете си гласуванията за сарая на Доган). И....последно да попитам: как ще бъде възмездена общината, при положение, че земята е общинска?
3.
франк лойд райт еколог урбанист архитект
15.01.2021 18:14:31
2
65
там има далаверка за тоя паркинг ,комисионните вече са дадени

борбата тепърва започва ,щото требе да се връщат кешовини ,а историята показва ,че тия повръщат ,но кеш не връщат
2.
Vlado
15.01.2021 18:14:14
5
75
Ето един трезво мислещ човек най-накрая...
1.
112
15.01.2021 18:06:20
1
121
Ако се вярва на информационното табло на входа на подземния паркинг под пл. "Св. Св. Кирил и Методий", там постоянно има поне 200 свободни места. Не стига, че едва не събориха църквата при строителството му, а сега да стои и празен.
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
ГЕРБ: Преговорите приключиха, Габриел отива при президента в 16,00 ч. ГЕРБ: Преговорите приключиха, Габриел отива при президента в 16,00 ч. Може ли да познаете тази чалгапевица, клипът е на 33 години Може ли да познаете тази чалгапевица, клипът е на 33 години Камелия е неузнаваема  Преговорите между ГЕРБ и ПП-ДБ продължават с блъфове, чака се решението на Борисов Преговорите между ГЕРБ и ПП-ДБ продължават с блъфове, чака се решението на Борисов От двете формации запазват мълчание, тече неофициална информации към медии Извънредно! Приемат ни в сухопътен Шенген до месеци Извънредно! Приемат ни в сухопътен Шенген до месеци В Брюксел днес бе одобрено предложение за резолюция, в която се призовава до средата на годината да бъде прието решение за цялостното присъединяване към Шенген на България и Румъния Неочаквана промяна в живота на изгонения майстор от "Бригада Нов дом" Неочаквана промяна в живота на изгонения майстор от "Бригада Нов дом" Влади Караджов обикаля Латинска Америка  Родолюбци издигнаха паметник на д-р Петър Берон в Тополовград Родолюбци издигнаха паметник на д-р Петър Берон в Тополовград С благотворителен на бивши и настоящи възпитаници на училището приключи последният етап за събиране на средствата В "Тоника" ще се избият за пари, Тео Шишманов си тръгна В "Тоника" ще се избият за пари, Тео Шишманов си тръгна Само четирима успяват да се спогаждат и изнасят концерти из страната Фънки, иди на лекар Фънки, иди на лекар Юлиан Константинов изригна заради ниската оценка, която Фънки даде на Зомбори  И новият ултимативен срок на ГЕРБ за преговори изтече – изходът е неясен И новият ултимативен срок на ГЕРБ за преговори изтече – изходът е неясен От партията на Борисов дават сигнали, че по-скоро ще се ходи на поредни предсрочни избори Защо този журналист от бТВ се скара с колежка, за да защити Гонзо Защо този журналист от бТВ се скара с колежка, за да защити Гонзо Според Златимир Йочев Гонзо си станал честно шеф на БФС
Тази майка наказа непослушната си щерка тийнейджърка с... „chanklazo“, хората са потресени (СНИМКИ) Тази майка наказа непослушната си щерка тийнейджърка с... „chanklazo“, хората са потресени (СНИМКИ) Вижте какво означава и как се прилага Едва на 42 години почина спортна звезда Едва на 42 години почина спортна звезда Новината за смъртта на Константин Колцов беше съобщена първо от руския хокеен клуб Салават Юлаев Овенът може да си увеличи доходите, а Лъвът да внимава с авантюрите! Овенът може да си увеличи доходите, а Лъвът да внимава с авантюрите! Хороскоп за деня – 19 март 2024, вторник Как спокойната Швеция заприлича на България през 90-те Как спокойната Швеция заприлича на България през 90-те Скокът в насилието върви ръка за ръка с имиграцията  На крачка от нас! Култов курорт става най-голямата база на НАТО в Европа На крачка от нас! Култов курорт става най-голямата база на НАТО в Европа 10 000 бойци ще са дислоцирани в Констанца Смъртта на принцеса Даяна беше използвана в "гнусна" реклама на евтаназия Смъртта на принцеса Даяна беше използвана в "гнусна" реклама на евтаназия Рекламната кампания беше свалена заради липсата на съобразителност и вълна от недоволство Наркотрафикант застреля полицай в Белгия, друг е тежко ранен Наркотрафикант застреля полицай в Белгия, друг е тежко ранен Барикадирал се мъж е ранил и други двама души Тръмп каза, че Путин е замесен в смъртта на Навални Тръмп каза, че Путин е замесен в смъртта на Навални Той е млад човек, така че статистически погледнато трябваше да е жив още дълго време, каза Тръмп Мъж загина след падане от балон в Австралия Мъж загина след падане от балон в Австралия Тялото е намерено в жилищен район Тази самолетна компания унизи две жени, защото били прекалено дебели Тази самолетна компания унизи две жени, защото били прекалено дебели Компанията поискала от тях да си резервират по две места заради теглото
Ути БЪЧВАРОВ Ути БЪЧВАРОВ Опелото на патриарх Неофит бе всичко, което той не беше - лицемерие, ужас и грехопадение Виц на деня Виц на деня - Как се казват кучетата ти?
- Калвин и Клайн.
- Ама това са имена на гащи.
- Да, де - кучетата са боксери...
Виц на деня Виц на деня Мъж към жена си:
- Ти мислиш повече за своите рокли, отколкото за мен!
- Разбира се. Без теб мога да се покажа навсякъде, но без рокля...
Статус във фейсбук Статус във фейсбук „Днес — това е утрешният ден, за който така сме се вълнували вчера.“
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори