Кметът на Приморско Димитър Германов посочи стъпките за привличане на българския турист
Китен и Приморско са на път да се превърнат в топ дестинация
Кметът на община Приморско д-р Димитър Германов посочи най-важните стъпки за привличане на българския турист към родното Черноморие. Той пулбикува снимки от последния реализиран проект от мащабната стратегия на администрация, на които се виждат рекламни билбордове, позиционирани на топ локации в София, Пловдив и Стара Загора.
Дори в условията на кризата, предизвикана от коронавируса, Германов се постара да осигури средстава за ремонт на цялата туристическа инфраструктура на територията на общината. Той и екипът му подсигуриха и множество безплатни паркоместа в Китен и Приморско, а това, съчетано с ниските цени по плажовете и заведенията, е на път да превърне двата курорта в топ дестинация за българския турист.
Ето какво написа кметът, който отбеляза шестте най-важни стъпки за стимулирането на засегнатия от кризата бранш:
- направихме анализ на аудиторията, до която е важно да достигнем, подготвихме стратегия и план за представянето на Община Приморско в различни комуникационни канали до края на август;
- увеличихме покритието на външната реклама с допълнителни билбордове на 4 ключови позиции в София, 2 локации в Пловдив и 1 в Стара Загора;
- обновихме визиите на двата мегаборда, разположени по трасето на магистрала „Тракия“;
- подготвихме радио реклама, която се излъчва в ефира на Енерджи и Радио 1 с фокус върху различните ни отличими и силни страни, с покритие в почти цялата страна и специално насочена към регионите, от които идват нашите гости;
- организирахме фотосесии и видео заснемане на едни от най-красивите места в общината;
- имаме засилено присъствие в социалните медии, както във Facebook, така и в Instagram, което тепърва ще става все по-видимо. Само за малко повече от седмица постовете ни достигнаха до над 220 000 човека във Facebook, а в Instagram до близо 60 000, а десетки хиляди хора харесват, споделят и коментират публикациите;
„Ще продължим да работим активно за представянето на Община Приморско и през следващите два месеца. От една страна това е най-лесната задача, защото нашето крайбрежие е райско място, както го определят сами и нашите гости. От друга обаче е изключително отговорна задача, защото сме длъжни да го представим по най-добрия начин и да направим, така че да достигне до хората.
Най-важната и хубава реклама за Община Приморско е преживяването на нашите гости. От това зависи дали те ще се върнат отново при нас и дали ще ни препоръчат на приятелите си. Затова успеха на тази кампания зависи от всеки един от нас и е споделена отговорност. Единственият ни шанс за успех е да работим заедно и аз вярвам, че ще успеем да го направим!“, каза кметът.
Две лекарки осъдени за смъртта на дете в Сливен
Синът на Роб Райнер арестуван след смъртта на родителите си в имението им в Калифорния
Сватбена игра в Германия завърши с бой и ранена булка
Националния исторически музей връчи наградата „Лъв - Пазител на наследството“ на кмета на Царево
Русия съди Euroclear за над 229 млрд. долара заради замразените активи
Трик с алуминиево фолио зад радиатора пести топлина и смъква сметките
Елегантно мезе с яйца, хайвер и шпроти за празничната трапеза
Германия въведе радар за 230 000 евро срещу джигити – глобите вече летят
Балъков откри "Каса Бала" в София с послание към болните герои от САЩ'94
Булка в болница след масов бой на сватба в Германия – 30 участници, арести и напрежение
Банките с практични съвети, за да се подготвим за еврото
Бурното минало на Габриела Цонева от „Ергенът“ и защо любовта й не е оцеля

Общински съвет не ни трябва.
1. Да спрете бетонирането на каквото е останало небетонирано. Пълен мораториум върху строителството по брега и
2. Да изгоните мутрите от плажовете!
Ако направите това, след няколко години туристите сами ще се върнат!
Трудна работа ще е, защото повечето дебеловрати мутри са от управляващата шайка в момента, но това е начина, разберете!
Нищо не плащаш , но береш ядове.
Цял ден го търся.