×
Бизнес ЮГ Войната в Ивицата Газа София Парламентарни избори 2023 Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • САЩ обявяват днес нови поръчки на оръжия за Украйна за 6 млрд. долара
  • Вдигат заплатите на военните с 30%
  • Възстановяват движението по АМ "Тракия" в платното за Бургас между 20 и 21 километър
  • Петима служебни министри се явяват на последния парламентарен контрол
  • Путин отива в Китай през май
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Заради липса на туристическа реклама от ПП МОРЕ прогнозират слаб летен сезон в община Несебър


Заради липса на туристическа реклама от ПП МОРЕ прогнозират слаб летен сезон в община Несебър
Общинските съветници от ПП МОРЕ (на преден план) настояват 50% от планираните приходи от т.нар. „туристически данък“ - общо 4 700 000 лв., да се отделят за реклама на туризма в общината
25 Февруари 2020, Вторник, 22:02 ч.
Автор: Позиция на ПП МОРЕ, Снимка: Георги РУСЧЕВ

Апелираме към кмета и подкрепящите го общински съветници - отделете повече средства за реклама!, се казва в позиция на партията, изпратена до медиите

Краят на февруари е, а още няма яснота как Несебър ще посрещне наближаващия летен туристически сезон. Това става ясно от описаните дейности и предвидените разходи за туризма в общината за 2020 г., събрани в една малка страничка в годишния бюджет. От нея се разбира, че за реклама и подпомагане на туризма са заделени минимални суми, което предварително го обрича на неуспех. Това се казва в позиция на общинските съветници от ПП МОРЕ в местния парламент на Несебър. В нея се казва следното: 

ПП МОРЕ е конструктивна опозиция, но не може да мълчи, когато за поредна година е застрашена прехраната на почти цялото население в общината. Целта ни е да направим ефективни предложения и да предупредим местните хора: „Летен сезон 2020 може да бъде по-слаб и от провалената туристическа 2019-а година!“ 

Какво предлагаме? 

Да се увеличи бюджетът за реклама 

Това може да стане без да се засягат други важни дейности на общината.

През 2020 г. планираните приходи от т.н. „туристически данък“ са 4 700 000 лева. Законът изисква тези приходи да се изразходват за дейности, свързани с туризма. Очаквахме да видим детайлно описана програма за това как ще се подпомага летния сезон. С изненада установихме, че в плановете на общината за тази най-важна дейност е отделена страничка. 

Ето какво се разбира от нея:

75 000 лева ще отидат за“поддръжка и обновяване на официален туристически сайт на община Несебър“. Той е създаден през 2019-а. Няма отчет каква е била ефективността му през м.г. когато туристическият сезон в района бе катастрофално слаб. Най-вероятно тази „ефективност“ ще бъде същата и през 2020-а - сайтът ще потъне в океана от подобни скучни официални рекламни страници, които никой не чете. 

170 000 лева от туристическия данък са отделени за издаване на книги. Не става ясно какви са те, от кои автори, в какъв тираж, къде ще се предлагат? С 60 000 лева ще се правят „медийни реклами“ – каквото и да означава това. Професионалистите в бранша знаят, че тази сума няма да стигне дори за една ТВ, а какво остава да се покрие целия медиен спектър.

С 215 000 лева ще се финансират „участия в туристически борси и посрещане на чужди делегации“. Начинанието може и да е полезно, но не е описано какви борси и в каква чужбина ще бъдат посещавани, какво ще се показва там, колко и кои делегации ще пристигнат в Несебър... 

4 020 000 ще бъдат похарчени за „строителство и проектиране на обекти, обслужващи туристически дейности“. Да, но в строителната програма на община Несебър за тази година подобно „строителство“ липсва! Няма описание на предвидените „туристически обекти“. Не се знае къде ще бъдат построени, за какви цели? 

В община Несебър са съсредоточени най-много туристически обекти и хотели не само в България, но и на Балканите - проблемът е, че не могат да бъдат напълнени. При това положение дали  е ефективно да се строят нови „туристически обекти“, каквото е намерението на общината? По-добре да положим усилия и да запълним съществуващата леглова база. 

Как може да стане това?

ПП МОРЕ предлага  минимум 50 процента от планираните приходи на т.н. „туристически данък“ /общо 4 700 000 лева/ да бъдат отделени за реклама на туризма в общината. Това да стане след изработване на детайлен план на рекламните дейности с една основна цел: Утвърждаване на Несебър като културно-историческа дестинация с добре разпознаваем висококачествен туристически продукт – в това число и извън летния сезон. Добре е рекламата на туризма в община Несебър да бъде подложена на обществено обсъждане, за да се чуе мнението на повече професионалисти от туристическия бранш. 

Рекламата може да се извърши при оптимална употреба на съществуващите традиционни маркетинг инструменти /ATL, BTL, TTL, онлайн реклама, ПР, изложения, събития, акции по насърчаване на продажбите/, както и прилагане на нестандартни миксове, технологични иновации и възможности за нов вид рекламиране, които все по-често се предлагат в дигиталната реклама. 

Да привлечем български туристи    

Има още един важен фактор. Всяка година заинтересувани туроператори и компании организират мощна антиреклама срещу българското Черноморие. Те сочат за пример съседни туристически държави и убеждават българите да пътуват натам. Всички помним летните всекидневни ТВ репортажи от гранични пунктове за това как „българите бягат от родното море и масово се изнасят на почивка към по-добрите плажове“ на съседни страни. Вече се появиха първите признаци на тази антибългарска кампания. Не трябва да се съмняваме, че тя ще се развихри с наближаването на сезона. Това е още една причина, която изисква не по-малко мощна рекламна кампания на родното Черноморие. 

Нашият интерес е рекламният акцент да падне върху Несебър. И понеже не можем да очакваме друг да направи това – трябва да го организираме със собствен ресурс. 

Заради това ПП МОРЕ предлага на управляващите община Несебър: 

Увеличете разходите за реклама!

 Направете го още сега, докато все още има потенциални туристи, които не са решили къде да почиват! 

Съветниците на ПП МОРЕ ще подкрепят всяка инициатива в тази насока.

 Предупреждаваме и населението на Несебър: Ако и през тази година общината не финансира мощна реклама на туристическия потенциал, с което разполагаме – сезонът на 2020-а ще бъде още по-слаб  от този на 2019-а! 
 


В категории: Несебър


България Всички новини
Трескава подготовка за откриването на "Флора 2024" Трескава подготовка за откриването на "Флора 2024" Не пропускайте да направите цветна обиколка на Лазаровден в Морската градина, официалното начало е от 11 в събота 4 знака, че имате нужда от спешна промяна в живота си 4 знака, че имате нужда от спешна промяна в живота си Понякога всичко, от което се нуждаем, за да се почувстваме пълноценни, е промяна на средата Имаше ли секс в „Ергенът“ Имаше ли секс в „Ергенът“ Ако нещо се е случило, то е станало, докато Валерия и Алек са били в морето 4 златни съвета как да запазите достойнството си при раздяла 4 златни съвета как да запазите достойнството си при раздяла Независимо дали раздялата ви е била приятелска или изпълнена с нараняване и предателство, прошката е от ключово значение, за да продължите напред с достойнство Зодиите, които са най-големите манипулатори, бягайте от тях Зодиите, които са най-големите манипулатори, бягайте от тях За една от тях никога не бихте предположили Рецепта за печено халуми с боровинково сладко Рецепта за печено халуми с боровинково сладко Изключително лесна, но толкова вкусна и ефектна рецепта Изхвърлете веднага тези неща от дома си - носят безпаричие Изхвърлете веднага тези неща от дома си - носят безпаричие Ето как да привлечете благополучие в живота си с помощта на фън шуй Тя беше хищната хиена на поп фолка, отказвала е 17 предложения за брак Тя беше хищната хиена на поп фолка, отказвала е 17 предложения за брак Изпълнителката Петра твърди, че 60 са новите 30 Търси се начин да омаскарят Йеротей, за да не стане митрополит, гневни са миряни Търси се начин да омаскарят Йеротей, за да не стане митрополит, гневни са миряни Назначена е ревизия, която вероятно няма да установи нищо, но ще сложи петно върху службата му в поморийския манастир Вижте какви празници предстоят в селата около Бургас Вижте какви празници предстоят в селата около Бургас Ще се провеждат великденски концерти и събори 
Макрон предупреди, че Европа не е безсмъртна Макрон предупреди, че Европа не е безсмъртна Европейският континент не инвестира достатъчно в иновации, не успява да защити промишлеността си и да засили военните и отбранителните си способности, каза френският президент Кой каза, че ергенът Алек е беден? Часовникът му струва 7 бона Кой каза, че ергенът Алек е беден? Часовникът му струва 7 бона Скъпата швейцарска марка „Baume et Mercier” блести на ръката му Паника в Бъкингам! Преразглеждат протокола за смъртта на Краля Паника в Бъкингам! Преразглеждат протокола за смъртта на Краля Кралят предизвика голямо безпокойство сред членовете на семейството и приятелите си, тъй като продължава да се бори с неразкрит вид онкологично заболяване Служебното правителство назначи шест нови областни управители Служебното правителство назначи шест нови областни управители Повечето от тях са свързани с ГЕРБ Кевин Костнър гледа децата, докато жена му я спукват от секс Кевин Костнър гледа децата, докато жена му я спукват от секс Бившата му изобщо не ги поглежда, а Танцуващият с вълци плаща на хлапе по 160 000 щ.д. В този ресторант подаряват бутилка вино, ако не докосвате телефона си В този ресторант подаряват бутилка вино, ако не докосвате телефона си Заведението се намира във Верона Забравете за банани, ябълки и други подобни на Евро 2024 Забравете за банани, ябълки и други подобни на Евро 2024 Няма да може да вкарвате плодове по време на първенството Ето защо Алек гледаше Мария с такова презрение Ето защо Алек гледаше Мария с такова презрение Алек Младенов изправи на нокти Мария Чекмарьова Хотели по морето може да не отворят през лятото, никой не иска да им работи за малко пари Хотели по морето може да не отворят през лятото, никой не иска да им работи за малко пари Приетите от вчера от парламента промени в Закона за чужденците в България няма да спасят сезона Открита бе въздействащата фотоизложба „Лазари в Еркеч“ Открита бе въздействащата фотоизложба „Лазари в Еркеч“ На събитието присъства кметът на община Поморие Иван Алексиев
Делян Пеевски Делян Пеевски Кирил Петков е пудел, който драска на вратата на Борисов Виц на деня Виц на деня - Сине, тъп си като тази маса! - казва бащата и чука по масата.
- Тате, някой чука, да отворя ли?
- Остави, аз ще отворя.
Виц на деня Виц на деня В кабинета на психолога:
- Имате ли в рода си хора с психични отклонения?
- Имам един братовчед, той разрежда виното с лимонада...
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Бог не може да следи за всеки, затова е създал съседите!


Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори