Бургазлии си скъсаха нервите с новата ТОЛ-система, сайтът се срива след плащането

Този надпис излиза на мониторите, когато завърши плащането, но купена ли е реално винетката, пита нашата читателка
02 Януари 2019, Сряда, 10:15 ч.
Автор: Светлозария КИДЕРОВАВероятната причина е, че стотици посещават сайта в един и същ момент
Новата тол-система буквално скъса нервите на всички, които в първия работен ден от 2019 година, решават да се захванат със закупуването и конвентирането на шофьорските стикери. Наши читатели от вчера ни пишат, че сайтът не работи коректно, а по бензиностанциите в Бургас няма откъде да си купят електронни винетки. Преди минути на редакционната ни поща пристигна поредното писмо - от бургазлийката Наташа Петрова.
Ето какво пише нашата читателка:
„Системата bgtoll не работи... изписва за системни грешки след както е минало плащане. На някои мои познати изобщо не им се приема плащане. Направих опит да закупя годишна винетка по електронен път, но не успях да получа потвърждение. 97 лева обаче са изтеглени от картата ми. И не знам към момента - дали уж закупената винетка е валидна изобщо? Националния телефонен номер от два дни дава заето, по никакъв начин не можеш да се свържеш с операторите им, не знаеш към кого да се обърнеш! Към момента нито една бензиностанция, нито пощенски клон, нито офиси на EasyPay не продават винетки... само на OMV можеш да закупиш седмична!. На сайта им не посочен нито един адрес с въпросните постерминали за плащане в кеш! Какво да говорим за хора, които нямат възможност да боравят с електронни системи за плащане. А по новините само вървят заплахите за глоби и т.н. Кой носи отговорността в случая? Към кого да се обърна?!", пита нашата читателка.

При потвърждение на заявката, потребителите са изправени пред грешка №500 - Вътрешна грешка на сървъра.
Тя е характерна при случаи, когато самата система е отказала да работи, но е много генерализирана - може да отговаря за набор от различни неща, които не са успели да се заредят към крайния потребител и обикновено причината за изписването на това съобщение в уеб браузъра ви е грешка от страна на сайта.
Припомняме, че председателят на УС на Агенция „Пътна инфраструктура” инж. Светослав Глосов каза, че 380 000 винетки са продадени само за един ден. Реално на всяка 20-та секунда в държавата е продавана винетка. Възможно е да се появяват технически грешки, но това не означава, че системата се е сринала, твърди той. Това не успокоява хората, които искат да бъдат редовни, защото банковите им сметки отчитат транзакция, а всъщност ел. винетка няма.
Пишете ни на [email protected] или чрез платформата "Вашият сигнал до Флагман.бг"
В категории:
Пътна обстановка
,
Вашият сигнал до ФЛАГМАН






Експерт от НАСА: Никога не ни е посещавало извънземно, ако видите НЛО, то това са руснаците или китайците
15/06/2025, Неделя 18:40
1

Няма да допуснем спекулативно завишаване на цените, увери шефката на КЗП
15/06/2025, Неделя 18:20
0

4 зодии са най-нещастните в любовта
15/06/2025, Неделя 18:00
0

Всеки уикенд правя тази закуска на децата - мързелива бъркана баница
15/06/2025, Неделя 17:40
0



Зодиите, които съблазняват само с поглед
15/06/2025, Неделя 17:00
0

Ужасяваща трагедия: Загинал и 19 ранени при инциденти с балони в Кападокия (ВИДЕО/СНИМКИ)
15/06/2025, Неделя 16:40
0

Откакто научих тази лесна и по-здравословна рецепта, не купувам майонеза от магазина
15/06/2025, Неделя 16:20
0

Стойте далеч от тези зодии, те са истински дяволи
15/06/2025, Неделя 16:00
0

Група от около 50 българи искат да се евакуират от Израел
15/06/2025, Неделя 15:40
4

Микробус удари тротинетка в София, 14-годишен е в болница
15/06/2025, Неделя 15:18
1

Тези зодии има сериозен проблем с алкохола
15/06/2025, Неделя 15:00
4
12 годишни лапета си правят безплатни сайтове с милиони посещения " в един и същ момент" нашата администрация със стотици не може да се справи... :D