×
Вкусно Бизнес ЮГ София Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Тръмп ще отбележи първите 100 дни от управлението си с митинг в Детройт
  • Ето какво ще е времето днес
  • Тръмп ще намали въздействието на автомобилните мита
  • След великденската ваканция, депутатите се събират за две заседания, започвайки с извънреден парламентарен контрол днес
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Кредитът е за валидаторите на маршрутките и тролейбусите, след внедряването им ще оптимизираме значително разходите си


Кредитът е за валидаторите на маршрутките и тролейбусите, след внедряването им ще оптимизираме значително разходите си
Петко Драгнев отбеляза, че приходите на "БургасБус" са константа величина - 25 млн.лева на година
29 Август 2017, Вторник, 16:06 ч.
Автор: Иван КОЛЕВ

Заради липса на валидатори не можем да осигурим добра свързаност между тройбус и автобус и насищаме дългите линии Б11 и Б12

Управителят на общинския превозвач „БургасБус” Петко Драгнев днес се изправи пред общинските съветници, за да мотивира защо е необходимо дружеството да поема дълг от 800 хил.лева. Драгнев разби на пух и прах твърденията на опозицията, че дружеството е пред фалит. Веднага след това той даде кратко интервю пред Флагман.бг и още две бургаски медии, в което открито говореше за затрудненията по въвеждането на новата транспортна схема в първите месеци на годината и проблемите към този момент, които ще бъдат разрешени, след като се монтират валидатори в тролеите и маршрутките.

-Г-н Драгнев, какво наложи „БургасБус” да поеме кредит от 800 хил.лева?

-Идеята на новата транспортна схема бе със смяна на линиите да се стига до всяка точка на града. Бургазлии обаче не го припознаха – дали заради това, че градът ни е малък, или, че нямаме подобни навици. Знаете, че се стигна до съпротива и въведохме новите линии – Б11 и Б12, които свързват ж.к.”Меден рудник” с ж.к.”Изгрев” и със „Славейков”. Това са дълги маршрути, които стигат от край до край на Бургас. Така отпадна прекачването, което беше необходимо като пътуваха само Б1 и Б2. В момента сме наситили Б11 и Б12 с автобуси, защото там има електронно таксуване. В тролейбусите обаче няма подобна възможност. Там се пътува с хартиена карта, а с нея не може да се качиш в автобуса.

-Това подрива самата идея на проекта…

-За да осигурим свързаност на хората, които пътуват с електронното таксуване, сме наситили сериозно линиите на Б11 и Б12. Пуснали сме повече превозни средства, отколкото са необходими. Въртим 70 хил.км повече, за да облекчим пътуването и осигурим автобуси на добър интервал от време. Когато монтираме бордовото в тролейбусите, новите автобуси и маршрутките ще се оптимизират разходите. Вместо да пътуват по 7 автобуса по Б11 и Б12 може да ги направим 5. Добрата новина е, че приходите ни са устойчиви. В Бургас пътниците са константна величина и е ясно колко средства ще постъпят всеки месец, но разходите до този момент ни бяха малко по-големи. За да ги намалим трябва да дадем възможност да се пътува с електронна карта във всяко наше превозно средство и тогава да разредим тези автобуси, за да не се припокриват линиите на тролейбусите и автобусите, както се получава в момента.

-Има ли финансови проблеми управляваното от Вас дружество? Опозицията обяви, че едва ли не фалирате, а днес изнесохте данни, че приходите ми са 25 млн.лева годишно.

-Няма никаква опасност да фалираме. Приходите ни са константна величина, разходите ни в първите месеци на годината бяха малко по-високи, защото пътниците изпитваха сериозни проблеми с пътуването по изцяло новата транспортна схема, което наложи много промени, за да бъде тя удобна за всички. Първите няколко месеца бяха тотална загуба за нас, след което започнахме да оптимизираме и сега балансът ни е много добър.

-Какъв беше отливът на пътуващите в първите месеци.

-Може би 20 %, но сега са възстановени и приходите ни са същите, както през миналата година. Сега ще оптимизираме и разходите си и финансовото ни състояние още повече ще се подобри.

-Ясно е, че проблемите идват от маршрутките и тролеите, които нямат валидатори, но защо не бе предвидено закупуването им по проекта?

-Защото са по различни проекти. 7-те автобуса, които купихме, плюс маршрутките, както и 22-а тролея не са по проекта за Интегриран градски транспорт, а в него се предвиждаше оборудване само за тези превозни средства, които са закупени по този проект. Тролеите са по ОП „Околна среда”, съчленените автобуси и маршрутките са със средства на „БургасБус” и заради това ние правим инвестицията за бордовото оборудване. Проблемът там е, че две различни фирми спечелиха поръчките и трябва да синхронизират устройствата си.

-Кога ще въведете новите валидатори в тролейбусите и маршрутките?

-Обществената поръчка е проведена и срокът за изпълнение е до 5 декември т.г.

-Тогава ли ще отпадне физическият контрол в автобусите?

-Физическият контрол ще остане в автобуса, засега. От една страна ще бъде с контролни функции, а от друга – ще извършва продажбата на билети, защото първоначалната идея това да се прави от водача е сложна за изпълнение.

В категории: Бургас


14
Коментара
Флагман.БГ Взе награда от 20 бона Взе награда от 20 бона 29/04/2025, Вторник 22:00 0
Флагман.БГ На десния си крак носи бижута за... На десния си крак носи бижута за... 29/04/2025, Вторник 21:03 1
Големи проблеми с водата в...
Големи проблеми с водата в... 29/04/2025, Вторник 20:40 0
Млада жена нападна полицаи
Млада жена нападна полицаи 29/04/2025, Вторник 20:00 0
Флагман.БГ Спечели чисто нова кола Спечели чисто нова кола 29/04/2025, Вторник 19:40 0
Флагман.БГ Каза за българския футбол Каза за българския футбол 29/04/2025, Вторник 19:24 0
14
Коментара по темата
14.
Глиган Пеевски
01.09.2017 08:27:20
0
0
Заплатите се забавиха един месе само и то стана така, че ги платиха на 3 дена. 40%, 40% и 3тия ден 20%. Лошото е че не дадоха ваучерите. Не знам каква е причината, но се надявам да се оправи всичко.
Въпреки това мълвата за умишлен фалит поради апетит и желание за приватизация още върви. Склонен съм да вярвам, въпреи че не мога да потвърдя или да оборя мълвата.
13.
до RE,6,7
31.08.2017 23:00:52
0
1
Ами то и без такива олигофрени , като тебе може, ама майката природа все пак ви е създала за статистиката. Най добре си набивай камшика към третия свят, нивото ти е точно за там.
12.
до 456
31.08.2017 14:25:59
1
1
чудесни решения, няма що. обаче милионните заеми от кой мислиш, че се плащат?
11.
456
30.08.2017 20:39:48
10
3
Стига сте плюли само, това е отражение на всички ви, които сте тук в България, като не ви харесва се махайте. На думи ....бля бля много сте силни, А всички вие какво сте дали и сте направили изобщо за тази Държава. Нека проблема да е само тук - транспорта. И след като не ви харесва, не пътувайте с обществения превоз. Не може да бъде удобно на индивидуално на всеки, това не ви е таксиметрова компания... по заявка и желание на клиента. Ползвайте си колите като много знаете и си плащайте синята зона..... и дано Кмета по-скоро увеличи многократно таксата за паркиране.
10.
Колев
30.08.2017 15:31:45
0
1
тройбус??????????
9.
123
30.08.2017 09:55:56
1
8
номер 11 редовно закъснява - идва на 20-30 мин и то в часовете пик! Автоматите за зареждане на карти също все още не работят!
За сметка на това, цената на ученическста карта вече не е 13,80, а 16,00. Премахнат е и пакет ВИП 100, с който цената на билета излизаше 0,80лв.
8.
Dreik
30.08.2017 09:41:55
1
8
За мен:
Направихме проект, спечелихме го. Транспортната схема се оказа пълен провал и я променихме(казвайки, че отчитаме мнението на гражданите) и сега стана пълна каша, защото се обезсмислиха бързите линии.
Отделно се издънихме и с първите подизпълнители и сега вместо да имаме единна система ще синхронизираме две....ама ще изхарчим и един милион левчета ваши, щото така трябва.
Спирките супер лъскави и нефункционални. Отоплението не работи. Седалките ръждясаха. Не пазят от вятър и сняг, донакъде от дъжд пазят, но иначе са за по 50 бона.
Таблото на всяка спирка изписва, че автобуса идва до две минути и този надпис седи 10 минути.......
Разчертахме дебилски града и пътищата и всеки пак си кара където иска. Един не сме глобили.
Системата за приоритизация на трафика не работи, щото няма човешки капаците да я настрои и оптимизира. Камерите ги сложихме ама няма кой да ги наблюдава. Реагираме само като стане нещо, а не превантивно.
Като цяло.......мнооооого пари и ефективност на 50%.......а Руска Бояджиева завива шоколад в станиол
BTW Драгнев не е лош човек. А в БГ се работи просто така.
7.
RE-5
30.08.2017 07:35:47
5
4
Защото може и без кондукторки.
Защото се научете да бъдете учтиви и да не мекате.
- Извинети, зъпувиядъти, минети утпред.
6.
RE-3
30.08.2017 07:32:20
7
1
Насе, много голяма употреба на "Аз".
Може да си смените работата.
Да ползвате услугите на дистрибутори и доставчици.
Да си наемете счетоводителка.
Да ползвате Електронни услуги.
5.
Една контрольорка -
30.08.2017 02:45:17
3
9
- добре ги разтягате локумите, господин Драгнев, браво.Кажете обаче, ако обичате защо всеки месец ни бавите сериозно заплатите? Нали уж финансовите показатели са много добри.....
4.
До Наско
30.08.2017 00:12:54
1
5
"Няма такива тъпаци !"
Има Наско, има и това сме ние!
3.
Наско
29.08.2017 23:09:39
2
9
Няма такива тъпаци ! Нито автобусните линии са удобни нито е удобно да шофираш с колата.Защо сте такива кауни бе хора ? Спрете да мислите как да крадете повече ами направете нещо добро за жителите и
посетителите на града.Много от хората не работят като вас в общината от 9:00 до 17:00.
Как да ходя да зареждам с автобуса магазина си,как да ида до нап,нои или за нещо друго с автобуса на време и да се върна.Сигурен съм на всички,които се занимават с бизнес не им е удобно от вашите линии и простотии.
Като не можете да си вършете работа - сменете я.Елате да поработите моята и вие да ми плащате осигуровките и всички други бирници.
2.
Божидаров
29.08.2017 21:42:17
3
23
От всичко написано разбрах 3 неща.Първо-първоначалния вариант на транспортната схема е изцяло променен защото не е харесан от бургазлии.Второ-сега като платим 800 000лева за валидаторите ще се въведе прекачването което не се възприема от гражданите.Трето Герб наливат много наши пари в медиите за да ни правят на маймуни.Но след като пак ги избират значи маймунарника е доволен че се е измъкнал от исихията.
1.
Драгнев ЛЪЖЕЦА
29.08.2017 21:35:50
1
23
Още в началото на годината г-н Драгнев съобщи най - помпозно, че след въвеждането на новата транспортна схема даже е имало уселичение на пътуващите. След това съобщи, че най-късно до пролетта ще се въведат и валидаторите на тролеите и маршрутките. Сега разбираме, че ни е излъгал и иска още пари. ОСТАВКА на всички виновни на хаоса с транспорта и некомпетентите решения.
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Тоби се огъна пред напористия Владов, обеща му вечеря за двама Тоби се огъна пред напористия Владов, обеща му вечеря за двама Отстраненият от шоуто готвач се появи на вечерната резервация с цветя и любовно послание Добра новина за България! Беларуските туристи се завръщат в морските ни курорти Добра новина за България! Беларуските туристи се завръщат в морските ни курорти Вече са договорени първите групи и стартираха резервациите за организираните пътувания Взе награда от 20 бона Взе награда от 20 бона Добрин не завоюва колата от Турнирите, но получи награда за атрактивност Световен шампион пристига в Бургас Световен шампион пристига в Бургас Нафтата със силен трансфер Токът на Иберийския полуостров спрял заради фотоволтаици Токът на Иберийския полуостров спрял заради фотоволтаици 60% дял на ВЕИ в мощностния баланс е критичен, поясни енергийният експерт Иван Хиновски Жечо Станков: Енергийната ни система е добре защитена от удар като този в Испания Жечо Станков: Енергийната ни система е добре защитена от удар като този в Испания Той сподели, че се съмнява кибератака да е причината за аварията на Иберийския полуостров, заради която няколко държави останаха без ток Големи проблеми с водата в... Големи проблеми с водата в... Хората във врачанско село бедстват Заради полицейски чадър ли поевтинява кокаинът? Експерт тръби, че дрогата минава през Бургас и Варна Заради полицейски чадър ли поевтинява кокаинът? Експерт тръби, че дрогата минава през Бургас и Варна Европол казва, че влиза от двете пристанища, поясни бившият секретар на МВР проф. Николай Радулов Промяна в движението по "Тракия" утре Промяна в движението по "Тракия" утре Движението при 251-ви км, в посока Бургас, ще е в активната лента за няколко часа Бургаският ж.к. „Зорница“ ще има още един вход-изход Бургаският ж.к. „Зорница“ ще има още един вход-изход Гражданите настояват за реализацията й от години
Трима убити и много ранени при стрелба в Швеция, спряха и влаковете Трима убити и много ранени при стрелба в Швеция, спряха и влаковете Терористът е избягал със скутер Медведев отсече: Русия и САЩ са... Медведев отсече: Русия и САЩ са... Политикът счита, че няма да има крайно изостряне на отношенията между Москва и Вашингтон Драмата с тока не спря Григор Димитров Драмата с тока не спря Григор Димитров Българинът победи чисто великобританец Тръмп си призна: Управлявам САЩ и света Тръмп си призна: Управлявам САЩ и света Знаете ли, това, което правя, е изключително сериозно, заяви президентът на САЩ Енергиен експерт посочи как Испания можеше да избегне кризата с тока и намеси България Енергиен експерт посочи как Испания можеше да избегне кризата с тока и намеси България "Европа трябва да защитава физичната среда, но и мрежовата", каза пък специалистът по киберсигурност Ясен Такев Почина Ирина Мутафчиева Почина Ирина Мутафчиева Тя е автор на множество публикации в централния периодичен печат и в специализирани издания А ако токът спре в такъв момент? А ако токът спре в такъв момент? Хаосът в Испания можеше да е още по-голям Най-малко 26 души загинаха при експлозия Най-малко 26 души загинаха при експлозия Починали са и деца В Мадрид тече грандиозно изкупуване на... В Мадрид тече грандиозно изкупуване на... По неволя: Транзисторите се връщат на мода Защо на Пиренеите останаха без ток? От Лисабон казаха има ли кибератака Защо на Пиренеите останаха без ток? От Лисабон казаха има ли кибератака В Мадрид обаче не бързат с констатациите
Володимир Зеленски, президент на Украйна Володимир Зеленски, президент на Украйна Ние ценим живота на хората, а не парадите Виц на деня Виц на деня Тя разбра, че трябва да си обръсне краката, когато Той я погали и каза:
- Шаро, махай се!
Виц на деня Виц на деня - Като малък исках да стана гробар...
- Защо?
- Спокойна работа, клиентите не се оплакват.
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Село - място, където кокошките ходят сурови по улиците.
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори