×
Здраве Политика Общини Общество Лайфстайл Войната в Украйна Спорт Разследване Бизнес ЮГ

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Официално: Срещата между Тръмп и Путин в Будапеща - отменена!
  • Силно земетресение разтърси Източен Тайван
  • Керана Ангелова представя “Книга за Христо Фотев на 4 ноември в Художествената галерия
  • Националната премиера на документалния филм „Потопът и вкаменената гора“ стартира от Бургас на 8 ноември в НХК
  • Днес затварят две улици в ж.к. "Възраждане" - ул. "Дебелт" и ул. "Пробуда"
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Кредитът е за валидаторите на маршрутките и тролейбусите, след внедряването им ще оптимизираме значително разходите си


Кредитът е за валидаторите на маршрутките и тролейбусите, след внедряването им ще оптимизираме значително разходите си
Петко Драгнев отбеляза, че приходите на "БургасБус" са константа величина - 25 млн.лева на година
29 Август 2017, Вторник, 16:06 ч.
Автор: Иван КОЛЕВ

Заради липса на валидатори не можем да осигурим добра свързаност между тройбус и автобус и насищаме дългите линии Б11 и Б12

Управителят на общинския превозвач „БургасБус” Петко Драгнев днес се изправи пред общинските съветници, за да мотивира защо е необходимо дружеството да поема дълг от 800 хил.лева. Драгнев разби на пух и прах твърденията на опозицията, че дружеството е пред фалит. Веднага след това той даде кратко интервю пред Флагман.бг и още две бургаски медии, в което открито говореше за затрудненията по въвеждането на новата транспортна схема в първите месеци на годината и проблемите към този момент, които ще бъдат разрешени, след като се монтират валидатори в тролеите и маршрутките.

-Г-н Драгнев, какво наложи „БургасБус” да поеме кредит от 800 хил.лева?

-Идеята на новата транспортна схема бе със смяна на линиите да се стига до всяка точка на града. Бургазлии обаче не го припознаха – дали заради това, че градът ни е малък, или, че нямаме подобни навици. Знаете, че се стигна до съпротива и въведохме новите линии – Б11 и Б12, които свързват ж.к.”Меден рудник” с ж.к.”Изгрев” и със „Славейков”. Това са дълги маршрути, които стигат от край до край на Бургас. Така отпадна прекачването, което беше необходимо като пътуваха само Б1 и Б2. В момента сме наситили Б11 и Б12 с автобуси, защото там има електронно таксуване. В тролейбусите обаче няма подобна възможност. Там се пътува с хартиена карта, а с нея не може да се качиш в автобуса.

-Това подрива самата идея на проекта…

-За да осигурим свързаност на хората, които пътуват с електронното таксуване, сме наситили сериозно линиите на Б11 и Б12. Пуснали сме повече превозни средства, отколкото са необходими. Въртим 70 хил.км повече, за да облекчим пътуването и осигурим автобуси на добър интервал от време. Когато монтираме бордовото в тролейбусите, новите автобуси и маршрутките ще се оптимизират разходите. Вместо да пътуват по 7 автобуса по Б11 и Б12 може да ги направим 5. Добрата новина е, че приходите ни са устойчиви. В Бургас пътниците са константна величина и е ясно колко средства ще постъпят всеки месец, но разходите до този момент ни бяха малко по-големи. За да ги намалим трябва да дадем възможност да се пътува с електронна карта във всяко наше превозно средство и тогава да разредим тези автобуси, за да не се припокриват линиите на тролейбусите и автобусите, както се получава в момента.

-Има ли финансови проблеми управляваното от Вас дружество? Опозицията обяви, че едва ли не фалирате, а днес изнесохте данни, че приходите ми са 25 млн.лева годишно.

-Няма никаква опасност да фалираме. Приходите ни са константна величина, разходите ни в първите месеци на годината бяха малко по-високи, защото пътниците изпитваха сериозни проблеми с пътуването по изцяло новата транспортна схема, което наложи много промени, за да бъде тя удобна за всички. Първите няколко месеца бяха тотална загуба за нас, след което започнахме да оптимизираме и сега балансът ни е много добър.

-Какъв беше отливът на пътуващите в първите месеци.

-Може би 20 %, но сега са възстановени и приходите ни са същите, както през миналата година. Сега ще оптимизираме и разходите си и финансовото ни състояние още повече ще се подобри.

-Ясно е, че проблемите идват от маршрутките и тролеите, които нямат валидатори, но защо не бе предвидено закупуването им по проекта?

-Защото са по различни проекти. 7-те автобуса, които купихме, плюс маршрутките, както и 22-а тролея не са по проекта за Интегриран градски транспорт, а в него се предвиждаше оборудване само за тези превозни средства, които са закупени по този проект. Тролеите са по ОП „Околна среда”, съчленените автобуси и маршрутките са със средства на „БургасБус” и заради това ние правим инвестицията за бордовото оборудване. Проблемът там е, че две различни фирми спечелиха поръчките и трябва да синхронизират устройствата си.

-Кога ще въведете новите валидатори в тролейбусите и маршрутките?

-Обществената поръчка е проведена и срокът за изпълнение е до 5 декември т.г.

-Тогава ли ще отпадне физическият контрол в автобусите?

-Физическият контрол ще остане в автобуса, засега. От една страна ще бъде с контролни функции, а от друга – ще извършва продажбата на билети, защото първоначалната идея това да се прави от водача е сложна за изпълнение.

В категории: Бургас


14
Коментара
Флагман.БГ Бърз трик за по-лесно заспиване Бърз трик за по-лесно заспиване 31/10/2025, Петък 20:29 2
Тервел ИЛИЕВ Безпрецедентна ситуация в Биг Брадър Безпрецедентна ситуация в Биг Брадър 31/10/2025, Петък 20:00 2
14
Коментара по темата
14.
Глиган Пеевски
01.09.2017 08:27:20
0
0
Заплатите се забавиха един месе само и то стана така, че ги платиха на 3 дена. 40%, 40% и 3тия ден 20%. Лошото е че не дадоха ваучерите. Не знам каква е причината, но се надявам да се оправи всичко.
Въпреки това мълвата за умишлен фалит поради апетит и желание за приватизация още върви. Склонен съм да вярвам, въпреи че не мога да потвърдя или да оборя мълвата.
13.
до RE,6,7
31.08.2017 23:00:52
0
1
Ами то и без такива олигофрени , като тебе може, ама майката природа все пак ви е създала за статистиката. Най добре си набивай камшика към третия свят, нивото ти е точно за там.
12.
до 456
31.08.2017 14:25:59
1
1
чудесни решения, няма що. обаче милионните заеми от кой мислиш, че се плащат?
11.
456
30.08.2017 20:39:48
10
3
Стига сте плюли само, това е отражение на всички ви, които сте тук в България, като не ви харесва се махайте. На думи ....бля бля много сте силни, А всички вие какво сте дали и сте направили изобщо за тази Държава. Нека проблема да е само тук - транспорта. И след като не ви харесва, не пътувайте с обществения превоз. Не може да бъде удобно на индивидуално на всеки, това не ви е таксиметрова компания... по заявка и желание на клиента. Ползвайте си колите като много знаете и си плащайте синята зона..... и дано Кмета по-скоро увеличи многократно таксата за паркиране.
10.
Колев
30.08.2017 15:31:45
0
1
тройбус??????????
9.
123
30.08.2017 09:55:56
1
8
номер 11 редовно закъснява - идва на 20-30 мин и то в часовете пик! Автоматите за зареждане на карти също все още не работят!
За сметка на това, цената на ученическста карта вече не е 13,80, а 16,00. Премахнат е и пакет ВИП 100, с който цената на билета излизаше 0,80лв.
8.
Dreik
30.08.2017 09:41:55
1
8
За мен:
Направихме проект, спечелихме го. Транспортната схема се оказа пълен провал и я променихме(казвайки, че отчитаме мнението на гражданите) и сега стана пълна каша, защото се обезсмислиха бързите линии.
Отделно се издънихме и с първите подизпълнители и сега вместо да имаме единна система ще синхронизираме две....ама ще изхарчим и един милион левчета ваши, щото така трябва.
Спирките супер лъскави и нефункционални. Отоплението не работи. Седалките ръждясаха. Не пазят от вятър и сняг, донакъде от дъжд пазят, но иначе са за по 50 бона.
Таблото на всяка спирка изписва, че автобуса идва до две минути и този надпис седи 10 минути.......
Разчертахме дебилски града и пътищата и всеки пак си кара където иска. Един не сме глобили.
Системата за приоритизация на трафика не работи, щото няма човешки капаците да я настрои и оптимизира. Камерите ги сложихме ама няма кой да ги наблюдава. Реагираме само като стане нещо, а не превантивно.
Като цяло.......мнооооого пари и ефективност на 50%.......а Руска Бояджиева завива шоколад в станиол
BTW Драгнев не е лош човек. А в БГ се работи просто така.
7.
RE-5
30.08.2017 07:35:47
5
4
Защото може и без кондукторки.
Защото се научете да бъдете учтиви и да не мекате.
- Извинети, зъпувиядъти, минети утпред.
6.
RE-3
30.08.2017 07:32:20
7
1
Насе, много голяма употреба на "Аз".
Може да си смените работата.
Да ползвате услугите на дистрибутори и доставчици.
Да си наемете счетоводителка.
Да ползвате Електронни услуги.
5.
Една контрольорка -
30.08.2017 02:45:17
3
9
- добре ги разтягате локумите, господин Драгнев, браво.Кажете обаче, ако обичате защо всеки месец ни бавите сериозно заплатите? Нали уж финансовите показатели са много добри.....
4.
До Наско
30.08.2017 00:12:54
1
5
"Няма такива тъпаци !"
Има Наско, има и това сме ние!
3.
Наско
29.08.2017 23:09:39
2
9
Няма такива тъпаци ! Нито автобусните линии са удобни нито е удобно да шофираш с колата.Защо сте такива кауни бе хора ? Спрете да мислите как да крадете повече ами направете нещо добро за жителите и
посетителите на града.Много от хората не работят като вас в общината от 9:00 до 17:00.
Как да ходя да зареждам с автобуса магазина си,как да ида до нап,нои или за нещо друго с автобуса на време и да се върна.Сигурен съм на всички,които се занимават с бизнес не им е удобно от вашите линии и простотии.
Като не можете да си вършете работа - сменете я.Елате да поработите моята и вие да ми плащате осигуровките и всички други бирници.
2.
Божидаров
29.08.2017 21:42:17
3
23
От всичко написано разбрах 3 неща.Първо-първоначалния вариант на транспортната схема е изцяло променен защото не е харесан от бургазлии.Второ-сега като платим 800 000лева за валидаторите ще се въведе прекачването което не се възприема от гражданите.Трето Герб наливат много наши пари в медиите за да ни правят на маймуни.Но след като пак ги избират значи маймунарника е доволен че се е измъкнал от исихията.
1.
Драгнев ЛЪЖЕЦА
29.08.2017 21:35:50
1
23
Още в началото на годината г-н Драгнев съобщи най - помпозно, че след въвеждането на новата транспортна схема даже е имало уселичение на пътуващите. След това съобщи, че най-късно до пролетта ще се въведат и валидаторите на тролеите и маршрутките. Сега разбираме, че ни е излъгал и иска още пари. ОСТАВКА на всички виновни на хаоса с транспорта и некомпетентите решения.
 
Добавете коментар
Моля, въведете Вашето име
Моля, въведете Вашият коментар
Въведете защитния код:
Моля, въведете защитния код
 
България Всички новини
Бавят Бюджет 2026 заради санкциите срещу „Лукойл“? Заради тях приходите намаляват с 1 млрд. евро Бавят Бюджет 2026 заради санкциите срещу „Лукойл“? Заради тях приходите намаляват с 1 млрд. евро Затварянето на рафинерията в Бургас води до тежък недостиг на средства и затруднява изпълнението на заложените цели, коментира икономист Шокиращ сигнал във Второ РУ: Собственик на детски център в Бургас дрогирал майки, за да спи с тях Шокиращ сигнал във Второ РУ: Собственик на детски център в Бургас дрогирал майки, за да спи с тях Следи от наркотици в телата на няколко жени вдигнаха полицията на крак Драма с моряците от „VIVA 962“, избягали в Бургас след арест в Севастопол Драма с моряците от „VIVA 962“, избягали в Бургас след арест в Севастопол Военните ни изпратиха с хляб и вода, споделят украинските моряци Всички ли мразят Слави? Тв водещият с безпрецедентен ход във фейсбук Всички ли мразят Слави? Тв водещият с безпрецедентен ход във фейсбук Публична тайна е, че други политически лидери имат модератори, които управляват публичните им страници и те блокират троловете Безпрецедентна ситуация в Биг Брадър Безпрецедентна ситуация в Биг Брадър Участник крещи: "Каам ти, каам ти" Иван Гайков: Нуждаем се от пристанищна инфраструктура в Приморско, за да развием цялото Южно Черноморие Иван Гайков: Нуждаем се от пристанищна инфраструктура в Приморско, за да развием цялото Южно Черноморие Кметът настоя за държавна подкрепа за реализиране на проекта Мъж се направи на жена в "Ергенът" Мъж се направи на жена в "Ергенът" Иронизира участничка Защо забраниха износа на горива и има ли запаси? Защо забраниха износа на горива и има ли запаси? Управляващите уверяват, че са бързали, за да предотвратят спекула с цените, но от опозицията подозират, че причината е друга - резервът е празен  Какво се случва с водата в голям роден град? Какво се случва с водата в голям роден град? Хора са притеснени Кметът Алексиев: Стартирахме проекта за голямата болка на Поморие, вече няма да оставаме без вода Кметът Алексиев: Стартирахме проекта за голямата болка на Поморие, вече няма да оставаме без вода Довеждащ водопровод с резервоари, вълнолом и екологични инициативи ще подобрят инфраструктурата на крайморския град
Пентагонът разреши Украйна да получи „Томахоук“ Пентагонът разреши Украйна да получи „Томахоук“ Военното ведомство оабче оставя окончателното политическо решение в ръцете на Доналд Тръмп Созопол ще посрещне Гимкхана и Супер Рали през уикенда Созопол ще посрещне Гимкхана и Супер Рали през уикенда На  1 ноември  от 11:00 ч. на наказателния паркинг до стадиона участниците в  Гимкхана  ще демонстрират умения, скорост и безопасно шофиране Терористи щяха да потопят САЩ в кръв за Хелоуин, ФБР предотврати атентата Терористи щяха да потопят САЩ в кръв за Хелоуин, ФБР предотврати атентата Не пропускайте празника на тиквата на пазар „Краснодар“ Не пропускайте празника на тиквата на пазар „Краснодар“ Цветното събитие ще се проведе на 6 ноември от 16 часа Хибрид между ураган и средиземноморска буря със сила 160 км/ч може да удари Балканите Хибрид между ураган и средиземноморска буря със сила 160 км/ч може да удари Балканите Вижте какво се случва Галена натиска последния златен бутон Галена натиска последния златен бутон В есенната неделната вечер зрителите ще се насладят на няколко въздействащи музикални изпълнения Хамас предаде тялото на убития български заложник  Хамас предаде тялото на убития български заложник  Сахар Барух е с българско гражданство и бе отвлечен от кибуца Беери Бизнес за милиарди подари Рамзан Кадиров на дъщеря си Бизнес за милиарди подари Рамзан Кадиров на дъщеря си Айшат стана горд собственик на фабрика за облекла, склад и общежитие за работници Ето къде приеха задължителен коледен бонус от 639 евро Ето къде приеха задължителен коледен бонус от 639 евро Така наречената "Зимна празнична надбавка" ще бъде в размер на половината минимална работна заплата  в Словения Защо военните вземат с 1000 лева по-високи пенсии Защо военните вземат с 1000 лева по-високи пенсии За високите пенсии на военни и полицаи е, че при тях три години действително изслужено време се зачитат за пет години осигурителен стаж от трета категория
Доналд ТРЪМП Доналд ТРЪМП Няма да си губя времето с Путин, който говори, говори – и нищо Виц на деня Виц на деня - Любовният ми живот е като Coca-Cola.
- Искрящ, бурен и сладък ли?
- Не, бе! Първо беше нормален, после стана Light, а сега вече е Zero!
Виц на деня Виц на деня - Дъще, ела да измиеш чиниите!
- Мамо, аз съм родена за големи неща!
- Добре, ела да измиеш тенджерата!
Статус във фейсбук Статус във фейсбук Ако не сте джентълмен, то е възможно да сте… лейди
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева-Бакалова
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори