87 % от пациентите на УМБАЛ Бургас биха се доверили на лечебното заведение отново
 
																									
												
													Целта на анкетните проучвания е да подобрим връзката с пациентите, споделя директорът на УМБАЛ Бургас
												
																								
																								
																							
																							11 Април 2017, Вторник, 07:52 ч.
																					
										
										
										Автор: Флагман.БГТова сочат данни от проучване на лечебното заведение
											87% от пациентите на УМБАЛ Бургас биха се доверили на лечебното заведение отново. Това сочат данните от анкетата на болницата, проведена в периода 23-ти февруари – 23-ти март. В нея са участвали общо 118 души, като тя е представителна за нуждите на болницата. В даването на обратна връзка най-активни са били пациентите от отделенията по: Неврохирургия, УНГ-болести, Ревматология, Съдова хирургия, Гинекология, Обща хирургия, Първо и Второ педиатрично отделение.
„Целта на анкетните проучвания е да подобрим връзката с пациентите и да им дадем възможност при изписването да посочат какво е било отношението на лекарите, медицинските сестри и санитарите към тях, от какво са останали доволни и от какво не”, споделя изпълнителният директор на УМБАЛ Бургас д-р Мирослав Обрейков.
В помощ на това от повече от месец болницата откри и специален e-mail за сигнали при нередности: [email protected], на които се отреагира в рамките на 4 дни.
В първия месец от пускането на анкетата 74% от пациентите определят отношението на лекарите към тях по време на престоя им в УМБАЛ Бургас като много добро, 18,4% като добро, а 7,6% като лошо. 61% посочват, че отношението на медицинските сестри към тях е било много добро, според 33,8% то е било добро, а според 5,2% - лошо. 50% от пациентите са оценили обслужването от санитарите като много добро, 42,4% като добро и 7,6% като лошо. По-голямата част от лекувалите се в болницата са на мнение, че при необходимост отново биха потърсили помощ в УМБАЛ Бургас.
Сред препоръките на пациентите са подобряване на битовите условия, обновяване на инвентара, повече обслужващ персонал и съобщаване на повече подробности на близките за състоянието и лечението на пациентите. Част от тях се оплакват, че пръстовият автентификатор, който се прилагаше до скоро, ги е затруднявал.
Голяма част от лекуваните използват анкетата, за да благодарят на медиците. „Страхотни сте!”, „Добре, че Ви има! Благодаря за отделеното внимание”, „Пожелавам Ви много здраве, бъдете все така усърдни”, „Доволна съм от отношението, организацията и професионализма на екипа на отделението” са само малка част от положителните коментари, които пациентите оставят в анкетата.
 
													 
													 
													 
													 
													 
															
													 
													 
													Ако ползвате револют задължително прочетете тази новина
																										
														 31/10/2025, Петък 12:00
														 0
													
												
																					 
															
													 
													 
													България обмисля превантивна забрана за износ на дизел и авиационно гориво
																										
														 31/10/2025, Петък 11:53
														 1
													
												
																					 
															
													 
													 
													Америка откачи заради тази сделка
																										
														 31/10/2025, Петък 11:41
														 0
													
												
																					 
															
													 
													 
													Бил Гейтс си призна грешката за климатичния истеризъм
																										
														 31/10/2025, Петък 11:21
														 3
													
												
																					 
															
													 
													 
													Системно ни палят колите, обявиха жители на столичен квартал
																										
														 31/10/2025, Петък 11:00
														 4
													
												
																					 Последният ден на октомври бележи смъртта на първата жена премиер в Индия
													
												
												
													
													
													
														 
														 
														Последният ден на октомври бележи смъртта на първата жена премиер в Индия
													
													
																													 31/10/2025, Петък 10:51
														 0
																											
													
														 31/10/2025, Петък 10:51
														 0
													
												
																					 
															
													 
													 
													Две тийнейджърки пребиха дете в Костинброд
																										
														 31/10/2025, Петък 10:50
														 0
													
												
																					 
															
													 
													 
													Радостин Василев към Ивелин Михайлов: Вие сте селяндур
																										
														 31/10/2025, Петък 10:46
														 1
													
												
																					 Бургас става национален център за обучение на архитекти
													
												
												
													
													
													
														 
														 
														Бургас става национален център за обучение на архитекти
													
													
																													 
															 
															
													 
													 
													Куюмджиев: До недостиг на горива няма да се стигне, но до повишаване на цената със сигурност
																										
														 31/10/2025, Петък 10:22
														 1
													
												
																					 
															
													 
													 
													Симеон Дянков: Може би е редно да си кажем истината, очаква ни голяма криза
																										
														 31/10/2025, Петък 10:19
														 3
													
												
																					 
															
													 
													 
													Атанас Атанасов: Това е бюджет на чантаджиите, никакви предложения за реформа
																										
														 31/10/2025, Петък 10:15
														 1
													
												
																					 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
							 
							 
							 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										 
										