Victoria’s Secret сгафи с дупе на манекенка в новата си кампания
Голяма част от критиките срещу компанията бяха насочени не само срещу неправилната употреба на фотошоп, но и срещу налагането на образа на изключително слаби жени
11 Октомври 2015, Неделя, 18:32 ч.
Едната част на съблазнителната дама е по-слаба от другата
Модната компания за дамско бельо понесе сериозни критики, след като публикува некадърно обработена снимка на свой модел. На рекламата се вижда жена в гръб, облечена в бельо на марката. Лявата част от дупето на манекенката изглежда доста по-слаба от другата. Лявото й бедро пък е направено доста по-едро от дясното. Голяма част от критиките срещу компанията бяха насочени не само срещу неправилната употреба на фотошоп, но и срещу налагането на образа на изключително слаби жени като модели за красота.
За разлика от Victoria’s Secret, друга компания за бельо - Aerie, предприе по-различен подход в рекламата. Преди година тя официално престана да използва фотошоп. Оттогава отчита покачване в продажбите си – през първата половина на 2015 г. те са се увеличили с 18%, отбелязва БГНЕС.
В категории:
Лайфстайл
Украински войници превърнаха BMW 7-Series в мобилна ракетна установка
Лионел Меси получи часовник за 1,1 милиона долара
Грешката, която качва разхода на гориво през зимата с до 2 литра на 100 км
Четвърти цвят на светофара: бъдещето на трафика с автономни коли
ЕК отстъпва от забраната на ДВГ, но с нови условия, които може да убият автомобилната индустрия
Празниците насаме: как да превърнем самотата в грижа за себе си
2026: Годината, в която Близнаци, Везни и Водолей спират да отлагат съдбата си
Предсрочните избори (не)избежни – 22 март или 5 април са най-вероятните дати
2025: Рекордна година за златото - поскъпване, търсене и интерес от българските инвеститори
Мария Цънцарова не е освободена от работа
РИОСВ потвърди: Производството на „Кроношпан“ е в екологичните норми
Игнажден чука на вратата: Вярвания, ритуали и как да посрещнем късмета
