Бургазлия в основата на скандалната поправка в Закона за движението по пътищата
10 Февруари 2014, Понеделник, 15:12 ч.
Автор: Георги ДИМИТРОВНовата наредба ще забранява ремонтирането на возила пред блока
Бургазлията Динко Хулка е заместник председател на въпросната Асоциация НАСИА и е човекът който внесе проектът за изменение и допълнение на закона за движение по пътищата. Този законопроект вече беше приет от Транспортната комисия на народното събрание на 5 февруари, т.г и влиза на първо четене за одобрение.Новия проект всъщност не е нов, а взаимстван от готов и работещ модел в страните Австрия и Германия. На практика усилията на Националната асоциация на сервизите, извършващи авторепаратура за постигане на законова рамка за техническото обслужване на автомобилите, което ще доведе до качествени услуги за клиентите и повишаване безопасността по пътищата, се увенчаха с успех.
На практика законът ще забранява на граждани да ремонтират возилата си пред блока, да изхвърлят старо масло и авточасти край тротоари и градски алеи, да правят ремонти сами, без да могат да гарантират че въпросният ремонт е на 100% ситурен и безопасен. Смяна на масло в собствен гараж например ще подлежи на санкция. Глобите за такива граждани дръзнали сами да ремонтират ходовата част на автомобила си например може да бъде и над 1000 лева. Сигнал за това пък ще могат да дават както съседи, така и самите авто-сервизи. Позволена подръжка от собствениците ще бъде смяна на гума, подмяна на бушон или крушка и леки ремонти. Ремонти ще извършват само автосервизи където качеството ще е сигурно.
Що се касае за автосервизите пък, те ще бъдат задължени да се регистрират в Изпълнителна агенция “Автомобилна администрация” след подаване на заявление. Сервизите, независимо дали са малки или големи ще трябва да дават и писмена гаранция за ремонта, а ползването на части втора употреба ще бъде контролирано с цел гаранция и безопастност по пътищата. До 3 хиляди лева ще е глобата за юридически лица които извършват ремонт на автомобил извън обявения за тази цел обект.
В категории:
Бургас
Още седем страни със забрана за пътуване до САЩ
Какво ще значи да си дизайнер през 2026 г.-тенденции, AI и нови умения
Край на спекулата с краткосрочните наеми: идва нов жилищен модел
Разплащанията в брой изчезват в Швеция, но какви са неочакваните рискове
Най-големият хедж фонд в света мести позиции от Лондон в София
Белгия замразява заплатите на депутатите за четири години заради нарастващия бюджетен дефицит
Батерии с 1000 км пробег и 9 минути зареждане: новата роля на среброто в електромобилите
Деница Сачева: Удължителният бюджет ще бъде приет, заради БСП внесохме редовния
Асен Василев заплаши с нов протест, този път заради удължения бюджет
Разказ за доброто или как полицаи помогнаха на незрящо момче
Цените на петрола скачат след блокадата на Тръмп върху танкери от Венецуела
Кои са зодиите със силна интуиция

А колкото до контрола по сервизите, докато ние сами като клиенти не почнем да изискваме повече, никой няма да ни предложи по- качествени услуги!
P.S : Интелектът никога няма да се превърне в мъдрост , при липса на толеранс.
Илийка... смятай колко ми е плосък интелекта, че чак не ми се налага да работя за заплата, а ти бликащия с ум, интелект, сложни теории и теореми, блъскаш за 500 кинта! Просто ме смаза интелектуално! Бррр... Край щом забраняваш, няма да пиша тука повече, явно тука е само за интелектуалци!
№15:
ако ще и за лайна да работиш все ми е тая бе, муньо, лягай на поляната и лашкай кардана, плачльо, все сервизите виновни, уж нови коли караш, пък все в сервиз кибичиш, че и наблюдения имаш кой работел и кой не. Аз поне на мъж се правя пред монитора, а не рева като путка като теб.
#12,
пич, аз ходя в сервиз на профилактичен преглед, смяна на масло и т.н., фактури дават винаги, като искаш. Винаги отварям капака като си взимам колата от сервиза, проверявам си нивото на маслото, антифриза и спирачната течност, навик от казармата просто.
Нямам идея защо търсиш конфликт с хората. Явно за теб аршинът е друг , в което лошо няма , но недей се натяга на останалите с твоите плоски и прости теории (а вероятно и интелект). Сподели ги! Радвам се , че не ти се налага да бачкаш за заплата и го раздаваш гъзе , но не всеки е като теб , нали се сещаш ... или още не ? Много ти е лесно да се плещиш пред монитора. Надявам се , че имаш нещо в тази агресивна тиква , щом си се науичил да пишеш поне правилно. Айде със здраве !!!
Хм а иван вълков къде е в схемата?
През есента на 1995 г. започва работа като приложен техник демонстратор на боите „Глазурит“ - в продължение на 7 години. От 2002 г. до 2005 г. ръководи бояджийско-тенекеджийски отдел към „ДАРС АУТО-Мерцедес“ - Бургас. Там получава друга част от необходимите му познания: освен откъм приложението на продуктите „Глазурит BASF“, започва да установява връзки със застрахователи, усвоява различни дейности и мениджмънта в сервизната работа. По това време бива изградена новата база на сервиза, в чието проектиране той участва активно с идеи и консултации.
Впоследствие получава второ предложение от страна на ръководството на „Глазурит BASF“ и от октомври 2005 г. започва работа в „Лазурит“ като ръководител на проекти. За тази цел е обучаван в Мюнстер, Германия, където държи изпит и защитава степен „Консултант“.
Г-н Хулка отговаря за корпоративните клиенти на „Лазурит“ като „Балкан Стар“ и неговите дилъри в страната, които работят само със системата „Глазурит“, „БМВ“ и неговите дилъри, „Форд“, „Хюндай“, „Опел Шевролет“,”Тойота” и други. Той консултира ръководителите на фирмените сервизи как да бъдат по-успешни на пазара, да се организират добре и да следят за нормалното протичане на процесите, включително и управленските, в сервизите. Защото колкото по-добре работят те, толкова по-добре е и за „Лазурит“ като техен доставчик.
№4, ако искаш и мазерати карай, пожелавам ти го, ама идеята беше, че като взимаш 500 лв, няма да си купуваш кола щото колата иска и поддръжка.
№5, добре бе, ти като си взимаш колата от сервиза не можа ли да си провериш нивото на антифриза и маслото? Ми толкова не можа да дигнеш капака ли? Ма все другите виновни бе! Не е казано, че сервизите са перфектни, ама ти да не би да тръгнеш да си сменяш маслото пред блока на Аудито?
№6, как поддържаш нови автомобили и плащаш? Ако са гаранционни и нови, не се плаща за това. И дори да спреш да ги поддържаш в сервизите, помисли, можеш ли да направиш същия ремонт на поляната пред вас? Не. Безсмислена дискусия тука, само да се оплакваме.
За толкова работя и не карам баварец. Може и възможно най-евтиния модел на ТАТА да карам.
като взимаш 500 лв. заплата за кво ти е кола бе колега? Или си намери по-платена работа или си купи колело. То не може хем без кинти хем пък баварец да караш.
До №2:
ти да не си джужде, че да се бесиш с колана ве? Явно си такъв щом лятото ти пречат и късите светлини през деня. Като не те кефи, купи си една каручка с кон, ни колан има ни светлини, и си зареждай на воля магазините.
Аман от ревльовци, уж мъже пък мрънкате недоволни повече от пички.