Билетчета ще стопят опашките пред общинските гишета в Бургас
В обновения „Център за административното обслужване“ на Община Бургас вече работи електронна билетна система за управление на „опашките“. Това нововъведение гарантира по-ефективно обслужване на жителите и гостите на града.
Сега административните услуги във фронт офиса на Общината /намиращ се на гърба на сградата на ул. “Александровска” 26/ се ползват, след като гражданинът си изтегли пореден номер от въведената билетна система. Тя е многоезична, като освен на български, предоставя нужната информация на руски и английски език.
При новата организация на работа, на гишета ще се обслужват само и единствено гражданите и гостите на града, а за обработката на цялата вътрешна кореспонденция е сформиран специален офис в друго помещение.
Община Бургас първа в страната стартира курс по обучение на жестомимичен език за служители от администрацията, които са в непрекъснат контакт с граждани. Той се провежда и в момента.
Курсът се организира съвместно със „Съюз на глухите в България“, който осигурява свои лектори. Дейностите се изпълняват по проект „Обучение на служителите на общинска администрация Бургас“, ОП “Административен капацитет“, съфинансирана от ЕС чре Европейския социален фонд.
Виктор не е никакъв милионер, вместо на Сейшелите ме заведе в евтиното в Албания, ядосва се Дениз
Златното момче на Холивуд днес става на 62 години
Гей звезда поиска да си застрахова д*пето, отказаха му
Пеевски се отказва от НСО
Тръмп: Наследих бъркотия, сега я оправям
5 часа ходене на седмица ни спасяват от рак
Подозрително вдигат цените на всичко от няколко месеца
ПСЖ триумфира с Интерконтиненталната купа след драма с дузпи срещу Фламенго
САЩ продават оръжие на Тайван за $10 млрд. – ракети, софтуер и военна техника
Финансов пробив: Гърция връща дълг от спасителната програма с години по-рано
3-годишно дете почина от глад
Производителят на кашата с арсен отрича риск: БАБХ тълкува погрешно регламента
